- Katılım
- 10 Şubat 2020
- Mesajlar
- 6.344
- Emoji Skoru
- 7.935
- Puanlar
- 198
Size de en hayırlı zamanda sağlıkla nasip olsun inşallah. Bende çok erken öğrendim çok korkuyorum bu yüzden.İnanın ben hamile kalmaktan çok korkuyorum şu an çünkü iki kere sevindim kursağımda kaldı düşük yaptım siz inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız