bir ahlaksizlik varsa elbette bu cezasiz kalmamali.
Ancak!!
eger iftira varsa! maalesef bu cok oluyor. eger iftiraysa bu. ozaman O iftira edenler, O sikayet edenler asla cezasiz kalmamali.
baslarina dertlerin en büyüyü acilmali!!!
insanin adini batirdiklari ve toplum icindeki kisilik degerini mahfettme cüretinde bulunduklari icin cezalarin en kötüsünü almalilar..
Bir insan sikayet ediyorsa adam gibi arkasinda durmali.
ki kendisiyle yüzlesilebilinsin.
Eger insan hakliysa korkmaz zaten söylediginin arkasinda dimdik durur.