• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İkiz Alevlik gerçek mi?

ya ne fesatsınız
kıskanmışsınız böyük aşkı işte
içli içli ağlaşıyolarmış
:bicak:
 
Alev geçici ruh eşi kalicıymış.Bazen bulduğun birşey sana bu değildi dedirtir ya onun gibi.Bence alev gerçekse yangına döner.Gerci yangın yakar kül eder .İyi bı halt değil ya.Uyum saygı sevgi yağ gibi akan oldurulmaya çalışılmayan her şey iyidir .Bence çok kafaya takmamak lazım somut seylerde bu hayatta gayetde işimizi görür.Biraz öylesine düşünüyorum.Ayrintılarda boğulmak gereksiz .
 
Memurum dilekçemi verdim, başka bir bölüme geçtim. 2. gün ofis telefonum çaldı. Bir adam "form doldurmaya gelir misiniz?" Dedi. Ben 2. kattayım asansörle 2. kata indim. Adamı tanımıyorum hiç görmedim. Kapıdan girer girmez bir vızıltı sesi geldi. Adam bir ışık ve elektrik enerjisi halinde parçalara bölündü. Gözleri kıpkırmızı halde ağzı burnu oturduğu yere kadar birbirinden ayrıldı. Adamın yüzünü elektrik çarpmış gibi vızıltı sesiyle şok ve korku halinde parçalara bölünmüş elektrik enerjisiyle gördüm. Bana içini gösterdiler Sonra bir ses duydum "çok iyi ve temiz bir adam"dediler. Şok oldum. Adamın yüzüne bakamadan göremeden "ay bana bir şeyler oldu" diyerek koltuğa oturdum. Karşımda hizmetli kadın vardı. Adam bana soru soruyor. Ben kadın personelin yüzüne şaşkınlıkla cevap veriyorum. Formu aldım. "Ofisimde doldururup getireyim" dedim. Hala adama bakamıyorum. Sonra formu getirdim adamı tam olarak gördüm. Üzerinden 6 ay geçti hala şokundayım. Adamdan kaçıyorum. Yanyana gelmemeye çalışıyorum. Şimdi bu neydi?
 
Memurum dilekçemi verdim, başka bir bölüme geçtim. 2. gün ofis telefonum çaldı. Bir adam "form doldurmaya gelir misiniz?" Dedi. Ben 2. kattayım asansörle 2. kata indim. Adamı tanımıyorum hiç görmedim. Kapıdan girer girmez bir vızıltı sesi geldi. Adam bir ışık ve elektrik enerjisi halinde parçalara bölündü. Gözleri kıpkırmızı halde ağzı burnu oturduğu yere kadar birbirinden ayrıldı. Adamın yüzünü elektrik çarpmış gibi vızıltı sesiyle şok ve korku halinde parçalara bölünmüş elektrik enerjisiyle gördüm. Bana içini gösterdiler Sonra bir ses duydum "çok iyi ve temiz bir adam"dediler. Şok oldum. Adamın yüzüne bakamadan göremeden "ay bana bir şeyler oldu" diyerek koltuğa oturdum. Karşımda hizmetli kadın vardı. Adam bana soru soruyor. Ben kadın personelin yüzüne şaşkınlıkla cevap veriyorum. Formu aldım. "Ofisimde doldururup getireyim" dedim. Hala adama bakamıyorum. Sonra formu getirdim adamı tam olarak gördüm. Üzerinden 6 ay geçti hala şokundayım. Adamdan kaçıyorum. Yanyana gelmemeye çalışıyorum. Şimdi bu neydi?
Kuru fasulyeyi fazla kaçırmışsın
 
ben psikoz derken ciddiyim maalesef. gerçekten delirtiyorlar insanları.
sadece bu ikiz alev konusu değil genel olarak spiritüel dedikleri her konuda islam sosuyla veren var, budizm var, tasavvuf var, galaktik federasyon var.. sen hangisine yakınsan. herkesi kafalayabilecekleri bir yer var. pandemi döneminde arttı bu spiritüel inanışlar. ondan sonra çok yaygınlaştı. aynı şekilde tarot, astroloji, fal, enerji çalışmaları, reiki vs.
inanın bana hepsi birbirine bağlı. masum masum tarot, burç falan öğreniyorsan dahi diğer spiritüel inançlara kapılırsın çünkü hepsini birbirine bağlamışlar. herkes kulaktan dolma öğrendiği şeyleri evrensel yasaymış gibi başkalarına aktararak besliyo sistemi. dünya çapında böyle.
Bu konular hakkındaki en doğru gözlem ve bilgi kesinlikle sizin yorumlarınız da bunlar her türlü dolandırıcılığın içindeler
çoğunlukla bir şekilde yasaklı bitki ve ilaçlarla hatta telkinlerle beyinlerini istedikleri gibi yönetebiliyorlar insanların eğitim ,yetiştirilme tarzı vb değişsede zayıf bir anında kabılıp gidiyor çoğunluk
 
Netflix'te buna dair bir belgesel var. Adı Escaping Twin Flames. Wiki sayfasına şuradan bakabilirsiniz.. Bunun sanaısl saçma sapan bir tarikat olduğunu ve sırf tarikat lideri olacak şarlatanları zengin etmek için sistem içerisindeki insanların ikiz alev safsatası ile tarikata bağımlı hale getirilip aşırı toksik ilişkilere nasıl zorlandıklarını belgeselden öğrenebilirsiniz. tarikat gibi merakınız varsa en mantıklı opsiyon bu değil.

 
Memurum dilekçemi verdim, başka bir bölüme geçtim. 2. gün ofis telefonum çaldı. Bir adam "form doldurmaya gelir misiniz?" Dedi. Ben 2. kattayım asansörle 2. kata indim. Adamı tanımıyorum hiç görmedim. Kapıdan girer girmez bir vızıltı sesi geldi. Adam bir ışık ve elektrik enerjisi halinde parçalara bölündü. Gözleri kıpkırmızı halde ağzı burnu oturduğu yere kadar birbirinden ayrıldı. Adamın yüzünü elektrik çarpmış gibi vızıltı sesiyle şok ve korku halinde parçalara bölünmüş elektrik enerjisiyle gördüm. Bana içini gösterdiler Sonra bir ses duydum "çok iyi ve temiz bir adam"dediler. Şok oldum. Adamın yüzüne bakamadan göremeden "ay bana bir şeyler oldu" diyerek koltuğa oturdum. Karşımda hizmetli kadın vardı. Adam bana soru soruyor. Ben kadın personelin yüzüne şaşkınlıkla cevap veriyorum. Formu aldım. "Ofisimde doldururup getireyim" dedim. Hala adama bakamıyorum. Sonra formu getirdim adamı tam olarak gördüm. Üzerinden 6 ay geçti hala şokundayım. Adamdan kaçıyorum. Yanyana gelmemeye çalışıyorum. Şimdi bu neydi?
Halusinasyon.
 
Memurum dilekçemi verdim, başka bir bölüme geçtim. 2. gün ofis telefonum çaldı. Bir adam "form doldurmaya gelir misiniz?" Dedi. Ben 2. kattayım asansörle 2. kata indim. Adamı tanımıyorum hiç görmedim. Kapıdan girer girmez bir vızıltı sesi geldi. Adam bir ışık ve elektrik enerjisi halinde parçalara bölündü. Gözleri kıpkırmızı halde ağzı burnu oturduğu yere kadar birbirinden ayrıldı. Adamın yüzünü elektrik çarpmış gibi vızıltı sesiyle şok ve korku halinde parçalara bölünmüş elektrik enerjisiyle gördüm. Bana içini gösterdiler Sonra bir ses duydum "çok iyi ve temiz bir adam"dediler. Şok oldum. Adamın yüzüne bakamadan göremeden "ay bana bir şeyler oldu" diyerek koltuğa oturdum. Karşımda hizmetli kadın vardı. Adam bana soru soruyor. Ben kadın personelin yüzüne şaşkınlıkla cevap veriyorum. Formu aldım. "Ofisimde doldururup getireyim" dedim. Hala adama bakamıyorum. Sonra formu getirdim adamı tam olarak gördüm. Üzerinden 6 ay geçti hala şokundayım. Adamdan kaçıyorum. Yanyana gelmemeye çalışıyorum. Şimdi bu neydi?

adam hakkında hisleriniz ne? korktunuz mu aşık mı oldunuz onu anlayamadım
 
Memurum dilekçemi verdim, başka bir bölüme geçtim. 2. gün ofis telefonum çaldı. Bir adam "form doldurmaya gelir misiniz?" Dedi. Ben 2. kattayım asansörle 2. kata indim. Adamı tanımıyorum hiç görmedim. Kapıdan girer girmez bir vızıltı sesi geldi. Adam bir ışık ve elektrik enerjisi halinde parçalara bölündü. Gözleri kıpkırmızı halde ağzı burnu oturduğu yere kadar birbirinden ayrıldı. Adamın yüzünü elektrik çarpmış gibi vızıltı sesiyle şok ve korku halinde parçalara bölünmüş elektrik enerjisiyle gördüm. Bana içini gösterdiler Sonra bir ses duydum "çok iyi ve temiz bir adam"dediler. Şok oldum. Adamın yüzüne bakamadan göremeden "ay bana bir şeyler oldu" diyerek koltuğa oturdum. Karşımda hizmetli kadın vardı. Adam bana soru soruyor. Ben kadın personelin yüzüne şaşkınlıkla cevap veriyorum. Formu aldım. "Ofisimde doldururup getireyim" dedim. Hala adama bakamıyorum. Sonra formu getirdim adamı tam olarak gördüm. Üzerinden 6 ay geçti hala şokundayım. Adamdan kaçıyorum. Yanyana gelmemeye çalışıyorum. Şimdi bu neydi?

Torbacının numarayı paslasana bana. Türkiye'deki arkadaşlara ileteyim.
 
Back
X