- Katılım
- 9 Mart 2011
- Mesajlar
- 13.248
- Emoji Skoru
- 13.440
- Puanlar
- 823
- Konu Sahibi sonradangelen34
- #121
ya ne fesatsınızİyi akşamlar öncelikle herkese, bu sabah eşimle oldukça erken uyandık, beraber yatakta biraz sohbet ettik sonra biraz yaramazlaştık 15 dakika falan sürdü ikimiz de rahatlayınca eşimle yan yana yattık, sonra yüzüme baktı seni çok seviyorum dedi. Ben de seni seviyorum dedim. Gözlerime bakmaya devam etti ben de gülümseyerek ona baktım kısa bir süre bakıştıktan sonra "bana 10 yıl önce birine öyle bir aşık olacaksın ki ne onu sevmeye doyacaksın, ne vücuduna doyacaksın, saatlerce baksan yine doyamayacaksın o denli seveceksin deseler o kişiyle dalga geçerdim, çünkü onun da benle dalga geçtiğini...
- diva defne
- evlilik ilişki
- Yorumlar: 160
- Forum: Bir derdim var
kıskanmışsınız böyük aşkı işte
içli içli ağlaşıyolarmış
