• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşimi ilk kez böyle gördüm, onun için endişelenmeli miyim?

diva defne

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
tek ayak cezası
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Mart 2026
Mesajlar
1
Emoji Skoru
22
Puanlar
1
İyi akşamlar öncelikle herkese, bu sabah eşimle oldukça erken uyandık, beraber yatakta biraz sohbet ettik sonra biraz yaramazlaştık 15 dakika falan sürdü ikimiz de rahatlayınca eşimle yan yana yattık, sonra yüzüme baktı seni çok seviyorum dedi. Ben de seni seviyorum dedim. Gözlerime bakmaya devam etti ben de gülümseyerek ona baktım kısa bir süre bakıştıktan sonra "bana 10 yıl önce birine öyle bir aşık olacaksın ki ne onu sevmeye doyacaksın, ne vücuduna doyacaksın, saatlerce baksan yine doyamayacaksın o denli seveceksin deseler o kişiyle dalga geçerdim, çünkü onun da benle dalga geçtiğini düşünürdüm." dedi. Gülümsedim öptüm onu, yüzüne dokundum. Sonra bana romantik romantik konuştu işte, "Sen benim ruh eşim, ikiz alevimsin dedi. "Düşünsene, çoğu insan ruh eşi ya çok uzaklarda olduğu için ya da kader onları bir araya getiremediği için yalnız ama ben çok şanslıyım seninle aynı şehirde, aynı gökyüzü altında yaşadım ve seninle karşılaştım. Çok şanslı bir adamım ben." dedi. Ben de çok şanslı bir kadın olduğumu ve onu çok sevdiğimi söyledim. Bana baktı baktı sonra gözleri doldu. Ne oldu diye sordum omuzlarını silkti, gülümsedi. "Mutluluktan galiba." dedi. Sonra sarıldı bana saldı kendini içli içli ağlamaya başladı. Şaşırsam da "ağla canım rahatlarsın, kıyamam sana" diyerek destek olmaya çalıştım kendisine. Bir 10-15 dakika sarıldı bana ağladı.

Eşimle aramızda çok özel bir bağ olduğunu biliyordum ama ilk kez bu kadar derin bir bağ kurduk, biraz şaşırdım ve endişelendim açıkçası. Ben 23 yaşındayım o 26. 1 senedir evliyiz ve onu ilk kez böyle bana derin bir şekilde açılırken görüyorum. Normalde de duygusal ve romantik bir adam ama bilmiyorum ben neye uğradığımı şaşırdım bu sabah.

Eşimin annesi çok küçük yaşta vefat etti, sonra babası da başka bir kadınla evlendi, o kadından iki çocuğu oldu. Kayınpederim yeni eşiyle ve yeni çocuklarıyla olan hayatına çok kaptırmış kendini, eşimi ve eşimden küçük iki kardeşini çok ihmal etmişler eşim çok fedakârlık yaparak kardeşlerini ve kendini yetiştirmiş. Sizce bununla alakası olabilir mi bu kadar duygulanmasının?
 
İyi akşamlar öncelikle herkese, bu sabah eşimle oldukça erken uyandık, beraber yatakta biraz sohbet ettik sonra biraz yaramazlaştık 15 dakika falan sürdü ikimiz de rahatlayınca eşimle yan yana yattık, sonra yüzüme baktı seni çok seviyorum dedi. Ben de seni seviyorum dedim. Gözlerime bakmaya devam etti ben de gülümseyerek ona baktım kısa bir süre bakıştıktan sonra "bana 10 yıl önce birine öyle bir aşık olacaksın ki ne onu sevmeye doyacaksın, ne vücuduna doyacaksın, saatlerce baksan yine doyamayacaksın o denli seveceksin deseler o kişiyle dalga geçerdim, çünkü onun da benle dalga geçtiğini düşünürdüm." dedi. Gülümsedim öptüm onu, yüzüne dokundum. Sonra bana romantik romantik konuştu işte, "Sen benim ruh eşim, ikiz alevimsin dedi. "Düşünsene, çoğu insan ruh eşi ya çok uzaklarda olduğu için ya da kader onları bir araya getiremediği için yalnız ama ben çok şanslıyım seninle aynı şehirde, aynı gökyüzü altında yaşadım ve seninle karşılaştım. Çok şanslı bir adamım ben." dedi. Ben de çok şanslı bir kadın olduğumu ve onu çok sevdiğimi söyledim. Bana baktı baktı sonra gözleri doldu. Ne oldu diye sordum omuzlarını silkti, gülümsedi. "Mutluluktan galiba." dedi. Sonra sarıldı bana saldı kendini içli içli ağlamaya başladı. Şaşırsam da "ağla canım rahatlarsın, kıyamam sana" diyerek destek olmaya çalıştım kendisine. Bir 10-15 dakika sarıldı bana ağladı.

Eşimle aramızda çok özel bir bağ olduğunu biliyordum ama ilk kez bu kadar derin bir bağ kurduk, biraz şaşırdım ve endişelendim açıkçası. Ben 23 yaşındayım o 26. 1 senedir evliyiz ve onu ilk kez böyle bana derin bir şekilde açılırken görüyorum. Normalde de duygusal ve romantik bir adam ama bilmiyorum ben neye uğradığımı şaşırdım bu sabah.

Eşimin annesi çok küçük yaşta vefat etti, sonra babası da başka bir kadınla evlendi, o kadından iki çocuğu oldu. Kayınpederim yeni eşiyle ve yeni çocuklarıyla olan hayatına çok kaptırmış kendini, eşimi ve eşimden küçük iki kardeşini çok ihmal etmişler eşim çok fedakârlık yaparak kardeşlerini ve kendini yetiştirmiş. Sizce bununla alakası olabilir mi bu kadar duygulanmasının?
Ne anlatıyosun ablam sen?
 
Ne oldu diye sordum omuzlarını silkti, gülümsedi. "Mutluluktan galiba." dedi. Sonra sarıldı bana saldı kendini içli içli ağlamaya başladı. Şaşırsam da "ağla canım rahatlarsın, kıyamam sana" diyerek destek olmaya çalıştım kendisine.
Şuralarda özellikle seçtiğiniz kelimelerden bana bi gülme geldi kusura bakmayın 😂😂
 
Ölümcül bir hastalığı falan yoksa gayet romantik yapmış işte ne güzel
 
Bu ne ya? :KK53: Biz niye sizin sabah uyanmanızdan "yaramazlık" sonrası yapılan konuşmanıza kadar okuduk ki?
Eşim bir anda ağlamaklı oldu, duygusal olarak sarsıldı falan deseniz de olurmuş aslında. :KK53: Yok erken uyandık yok yaramazlık ohoooo... Şimdi bunların hikayeye katkısı nedir?
 
Bu ne ya? :KK53: Biz niye sizin sabah uyanmanızdan "yaramazlık" sonrası yapılan konuşmanıza kadar okuduk ki?
Eşim bir anda ağlamaklı oldu, duygusal olarak sarsıldı falan deseniz de olurmuş aslında. :KK53: Yok erken uyandık yok yaramazlık ohoooo... Şimdi bunların hikayeye katkısı nedir?
Edebiyattan hiç anlamıyorsun 😒
 
Kızılcık şerbeti bölüm 855778 fragman

Kesin sonunda bir şey olucak:KK57:
 
Bu ne ya? :KK53: Biz niye sizin sabah uyanmanızdan "yaramazlık" sonrası yapılan konuşmanıza kadar okuduk ki?
Eşim bir anda ağlamaklı oldu, duygusal olarak sarsıldı falan deseniz de olurmuş aslında. :KK53: Yok erken uyandık yok yaramazlık ohoooo... Şimdi bunların hikayeye katkısı nedir?
Canlandır işte gözünde. Yazar duyguyu geçirmek için daha ne yapsın
 
Back
X