ALLAH yardimciniz olsun arkadaslar benim kiz kardesimin var ikizleri ama ben bakiyorum onlara hem kendi cocuklarima hem onun ikizlerine inanin hicte zor degil yeterki sabirli olun suan 3 yasina girecekler biri kiz biri oglan cokta tatlilar ben onlarsiz yapamam. yeterki sabir etmeyi bilin ha bu ara bizim kiz 5ise hamileydi 3 cu dustu ikisi kaldi dusunseneniz onlarda olsaydi anneleri kafayi yerdidelikafadulden teyzeler size cok is dusuyor bu konuda:1hug:
heey gidi beni bebeklerin teyzesi de hamile ne etcez şimdi delikafadulden
okadar yogun yasiyorum ki,felegimi sasiriyorum :bbo: Nilca, iyi dileklerin icin sagol arkadasim, allah senin cocuklarada uzun bir ömür nasip etsin.Benikilerde azicik büyüselerdi:çok üzgünüm: cok yorucu olmaya basladilar, gerci Allah saglikli günler nasip etsinde, önemli degil, benim yorgunlugum gecici. Az kaldi bir ayaklansinlar:dance: