• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ilk cinsel deneyimim ve iliskinin bitisi

Bence sevişince ilişki devam edecek diye düşünmüş ve hatta daha iyiye belki de evliliğe gidecek diye... ama plan tutmamış. Kimse bana kızmasın ama adam da bir şey dememiş ki. Sevişmeyi büyük bir olay olarak gören ile normal gören iki kişinin anlasamamasi sadece...
Bu konuda asıl erkek tarafı sevişmeyi büyük bir olay haline getirmiş ve kızı bence manipüle ederek kendine uydurmuş zaten konu sahibinin üzüntüsü o yüzden.
Aksine sevişmeyi büyük bir olay haline getirmeyen adam istemeyen birine bu kadar israrci olmaz
 
Aslında her şey zamanında güzel. 20 lerin başında yaşamış olsaydı bu kadar anlam yüklemeden devam ederdi. Ama 30 yaşına kadar bekleyip anlam yükledikten sonra hayal kırıklığı olmuş.

Evet doğru diyorsun her şey zamanında güzel. vücudun hormonların en aktif olduğu yaşlarda cinsle ilişki yaşamayıp 30da böyle bir barzoyla yaşamak da saçmalık :)
 
Bence sevişince ilişki devam edecek diye düşünmüş ve hatta daha iyiye belki de evliliğe gidecek diye... ama plan tutmamış. Kimse bana kızmasın ama adam da bir şey dememiş ki. Sevişmeyi büyük bir olay olarak gören ile normal gören iki kişinin anlasamamasi sadece...
Evet bence de. Adam sevişmediği için ilişkiyi bitince, sevişirsem tekrar başlarız diye düşünmüş konu sahibi. Bilinçli olarak planlamasa da bu düşünce var altta.
 
Evet bence de. Adam sevişmediği için ilişkiyi bitince, sevişirsem tekrar başlarız diye düşünmüş konu sahibi. Bilinçli olarak planlamasa da bu düşünce var altta.
Neyse açılış korkusundan kurtulmuş en azindan.baziları korka korka 40 yaşına geliyor boş boş.hangimiz çok doğru dürüst birisiyle yaşayabildik ki zaten.
 
Bu konuda asıl erkek tarafı sevişmeyi büyük bir olay haline getirmiş ve kızı bence manipüle ederek kendine uydurmuş zaten konu sahibinin üzüntüsü o yüzden.
Aksine sevişmeyi büyük bir olay haline getirmeyen adam istemeyen birine bu kadar israrci olmaz
Yani söyle aslında; normal akışında iki taraf içinde sevisme konusu sorun olmasa zaten akar giderdi herşey
Yani gelmiş 30 yaşına adam lise muhabbeti gibi bakirelik mevzusu içinde buluyor kendini. Yaparız ama sonra denilmiş muhtemelen açık kapı da bırakılmış. Adam da beklemiş. Sonra olmamış vs vs uzamış. Saçma sapan bir şey. Belki inat oldu aralarında.
Aman mezara mı götüreceksiniz yahu. Akışında yasayin
 
Evet bence de. Adam sevişmediği için ilişkiyi bitince, sevişirsem tekrar başlarız diye düşünmüş konu sahibi. Bilinçli olarak planlamasa da bu düşünce var altta.
Bundan sonrakilere de ben en az 6 ayda sevisirim derse yine ilişkisinin tek sorunu sevismek olacak.
 
Yani söyle aslında; normal akışında iki taraf içinde sevisme konusu sorun olmasa zaten akar giderdi herşey
Yani gelmiş 30 yaşına adam lise muhabbeti gibi bakirelik mevzusu içinde buluyor kendini. Yaparız ama sonra denilmiş muhtemelen açık kapı da bırakılmış. Adam da beklemiş. Sonra olmamış vs vs uzamış. Saçma sapan bir şey. Belki inat oldu aralarında.
Aman mezara mı götüreceksiniz yahu.
e ilişki olmuş yine bitmiş. Bu adam konu sahibiyle zaten gelecek düşünmemiş.
 
Konudaki cinselliği erkek yaşayınca sorun yok ama kadın yaşayınca kullanılmış olduğuna dair düşünceleri okuyup sözde kadını korumaya dayalı bu yorumlar sadece sinir bozucu oluyor.

Konu sahibi hayal kırıklığını anlıyorum ama zamanla o da geçecek. İlk durumuna özel bir anlam yüklememek bu olayı daha hızlı atlatmana sebep olur.
 
Konudaki cinselliği erkek yaşayınca sorun yok ama kadın yaşayınca kullanılmış olduğuna dair düşünceleri okuyup sözde kadını korumaya dayalı bu yorumlar sadece sinir bozucu oluyor.

Konu sahibi hayal kırıklığını anlıyorum ama zamanla o da geçecek. İlk durumuna özel bir anlam yüklememek bu olayı daha hızlı atlatmana sebep olur.
Kullanıldı çünkü.
 
Aslında her şey zamanında güzel. 20 lerin başında yaşamış olsaydı bu kadar anlam yüklemeden devam ederdi. Ama 30 yaşına kadar bekleyip anlam yükledikten sonra hayal kırıklığı olmuş.
30a kadar beklememin sebebi uygun bir iliski yaşayamamış olmam iliskilerkm hic adam akıllı olmadı. İlk kez bu oldu sanmıştım bu da boyle çıktı. Ha ama atlattım sanırım. Yani 2 gun önceki kadar üzülmüyorum hayatıma bakmaya başladım bile spora gittim bugun sonra tırnaklarımı yaptırdım yani hayatıma devam ediyorum
 
ne yazık ki ben de aynı fikirdeyim çünkü cinsellik diye direten karşı taraf ve istediğini yapınca yine de umduğunu bulamayan konu sahibi üzgün olup konu açan yine konu sahibi
Evet çok uzuldum ama biraz azaldi. Bu konuyu cok fazla takarsam hayatıma devam edemem. Bunu kabullenip yoluma bakmaya karar verdim.
 
Adam rengini en başta belli etmiş
Siz de bunu bile bile birlikte olup, hala neyin beklentisindesiniz?
 
Yaklaşık bir ay önce ayrıldık. Ayrılma sebebimiz aslında cinsellikti. O ilişkiyi cinsel olarak ilerletmek istiyordu, ben ise biraz daha zaman geçirmek, onu daha iyi tanımak istiyordum. O dönemde bu konuda anlaşamadık ve yollarımız ayrıldı.
Bir ay boyunca hiç konuşmadık. Sonra babasının yoğun bakıma kaldırıldığını öğrendim. Geçmiş olsun demek için yazdım. O süreçte yeniden konuşmaya başladık. Önce sadece destek olmak istedim. Sonra bir gün İzmir'e geleceğini söyledi, kahve içmeyi konuştuk. Sohbet ilerledikçe konu cinselliğe geldi ve ikimiz de bunu istediğimizi söyledik. Ben de uzun zamandır ondan hoşlandığım için bunun belki yeniden yakınlaşmamıza vesile olacağını düşündüm.
O gece buluştuk ve birlikte olduk. Ben bunu sadece fiziksel bir yakınlık olarak görmedim. İçten içe, "Belki bu kez birbirimizi daha farklı görürüz, belki yeniden bir ilişki başlar." diye umut ettim.
O günden sonra eve dönerken ona mesaj attım dedim ki biz bu yuzden ayrıldık beraber olduk ben yeniden başlamak istiyorum. Bana dedi biz nasil konustuk geldik. Bir ilişkiye başlamak olayi yoktu demek istediği. Ona dedim ki bir ilişkiye başlamak niyetin yoksa bunu bana baştan söyle kafan karışmasın yarin konuşalım dedi. 2 gun boyunca babasının durumu yuzunden konuşamadık ve bana yazmadi da. Hep ben yazdim konusmak istiyorum diye. Sonra dun aradi benj.
Konuşurken bana aslında bizim ilişki kapısını çok önceden kapattığını söyledi. Benimle birlikte olmasının sebebinin beni hâlâ arzulaması ve hoşlanması olduğunu ama bunun sevgi ya da yeniden ilişki kurma isteği olmadığını anlattı. Hatta "Şu an seninle ilişki istemiyorum. İleride biri karşıma çıkarsa onunla konuşurum, denerim." dedi.
Ben de buna çok kırıldım. Çünkü ben aynı olayı bambaşka bir yerden yaşamıştım. Benim için o gece, yeniden başlayabilme ihtimaliydi. Onun için ise iki yetişkinin ortak kararıyla yaşanmış, ilişki anlamı taşımayan bir yakınlıktı.
Sonra uzun uzun konuştuk. Bana değer verdiğini, karakterimi çok beğendiğini, iyi bir eş ve anne olacağıma inandığını söyledi ama buna rağmen benimle yeniden ilişki istemediğini de net şekilde ifade etti. Benim canımın daha fazla yanmaması için mesafeli durmaya çalıştığını söyledi.

Şimdi bu durumu atlatmak mümkün mu
Sana dönsün diye cinselliği istemişsin. O da arzularının tatmini için istemiş. Aslında ikiniz de aynısınız. zamanı geri almak mümkün olmadığına göre san yaşadıkların tecrübe olsun.
 
e ilişki olmuş yine bitmiş. Bu adam konu sahibiyle zaten gelecek düşünmemiş.
Sevisti diye gelecek düşünmek zorunda değil çünkü. Ortak karar aldık demiş adam. Eski sevgili ile bir gece geçirmiş ve tabi kadının uzatması bu konuyu biraz inat haline getirmiş.
 
30a kadar beklememin sebebi uygun bir iliski yaşayamamış olmam iliskilerkm hic adam akıllı olmadı. İlk kez bu oldu sanmıştım bu da boyle çıktı. Ha ama atlattım sanırım. Yani 2 gun önceki kadar üzülmüyorum hayatıma bakmaya başladım bile spora gittim bugun sonra tırnaklarımı yaptırdım yani hayatıma devam ediyorum
18'den itibaren 12 yılda 1 kişi bile arzulamamis olmanız çok garip. Üniversiteye gitmediniz mi?
 
Back
X