• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ilk cinsel deneyimim ve iliskinin bitisi

Bundan sonra ne yüzümü ne sesimi duyarsın nen yokum dedim karşıma çıkma yeter yazdim. Bana dediği anlamıyorsun ben bunu istemiyorum birbirimizin yüzüne bakabilelim istiyorum dedi. Ne demek istedi anlamadim bile

Sağlam bir duruş sergileyemediğiniz için bu adam geri gelse de tekrar gider. 'Birbirimizin yüzüne bakalım istiyorum' demesi de arada başarabilirse tekrar birlikte olabilmek için söylüyor. Konu sahibi, bu adam olurda tekrar boyle bir iletişim kurarsa ona şöyle diyin, dost kalmak veya yüz yüze bakabilmek, her iki tarafın da aynı duygusal noktada olmasını gerektirir biz ise bambaşka yerlerdeyiz. Bu durum benim için huzursuzluk yaratıyor, bu yüzden iletişimi tamamen kesmeyi tercih ediyorum. Ayrıca seninle yaşadığım sinin için ne ifade ediyor bilmiyorum ama benim için hatadan başka bir şey ifade etmiyor diyip sınırı koyun.
 
Ben kandırmaya çalışmadım adam da bizden olmaz demedi. Özet geçeyim. Adam ben onunla cinsellik yaşamaktan kaçındığın için İlişkiyi bitirmek istediğini söyledi ve tekrardan ilişki yaşama muhabbeti açılınca Sonrasında ne olacak dediğimde şu anda bir karar vermek istemiyorum dedi ve ben de her şey yoluna sokarız Muhtemelen diye bu sefer kabul ettim ve sonrasında sen beni yanlış anlamışsın Ben bir ilişki istemiyorum dedi öncesinde böyle bir şey söyleseydi zaten bu durum yaşanmayacaktı

Adam seni kandırmamiş gibi görünse de gayette umut vermiş ve cinsellik olursa ilişki olur demeye getirmiş. Bu noktada duyguları olan bir çok kadın sizin yaptığınızı yapardı.
 
Sağlam bir duruş sergileyemediğiniz için bu adam geri gelse de tekrar gider. 'Birbirimizin yüzüne bakalım istiyorum' demesi de arada başarabilirse tekrar birlikte olabilmek için söylüyor. Konu sahibi, bu adam olurda tekrar boyle bir iletişim kurarsa ona şöyle diyin, dost kalmak veya yüz yüze bakabilmek, her iki tarafın da aynı duygusal noktada olmasını gerektirir biz ise bambaşka yerlerdeyiz. Bu durum benim için huzursuzluk yaratıyor, bu yüzden iletişimi tamamen kesmeyi tercih ediyorum. Ayrıca seninle yaşadığım sinin için ne ifade ediyor bilmiyorum ama benim için hatadan başka bir şey ifade etmiyor diyip sınırı koyun.
@BenSecil bak mükemmel bir cevap burda 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 sonrasında da ona cevap fırsatı vermeden her yerden engeli bas, kudursun şerefsiz 💃🏻🥳🥳
 
Ben de onu anlamıyorum takmışlar bir yaşa yani 29 olsa ne oluyor 30 olsa ne oluyor. Bir asıl sorun bu insanların burada çok fazla olması. Bir ara da kiloma yapmışlardı bunu ve konunun kilomla ilgisi yoktu ajajaj
Aa sen o üye misin? Kilo konusunda zorbalık yapan üyenin iğrenç yorumlarını ben de eleştirmiş ve şikayet etmiştim, çok çirkindi. Onun haricinde -yanlış hatırlamıyorsam- gayet destekleyici yorumlar gelmişti sana o konunda; bu adamın niyeti, tarzı, beklentisi, yaklaşımı analiz edilmişti, sen de hak vermiştin. Bile bile lades olmuş.
 
Bugun mesaj atmış bana iyimisin diye. Sorun bende değilmiş ondaymis bende degil. Biten bir ilişkiye baslayamazmis. Karakterim boyle diyor. O halde neden benimle beraber oldun dedim. Bunu sende istedin dedi. Ben dedim ki sevgili değiliz sonra ne olacak sen de bana sonrasına suan hemen karar vermek istemiyorum dedin ben böyle düşünmedim. Ben cok iyi biriymisim. Ona kendimi kötü hissetirmemi istemiyormus
Vay vay, kaldı mı şöyle karakter sahibi adamlar?? 🥹
Babası yoğun bakımda, kendisi seks derdinde, karşısındaki insanın duygularını bildiği halde kendini frenleme gereği bile duymayan, pis nefsinin derdine düşen, sonrasında ucuz ve klişe cümlelerle rollere giren, küçücük aklıyla manipüle eden... cidden göz yaşartıcı bir karakter ve omurga örneği 🥹
 
Bu konu genç kızlara örnek olsun ya.
Bakin güzel genç hanım kızlarımız, cinsellik elinizde erkekler üzerinde kullanabileceğiniz bir etki değil. Evet öncesinde buna sahip olabilmek için yapmayacaklari şey yok gibi gelir. Ama sonrasında bir dahaki sefere kadar umurlarinda olmazsınız. Sizi seven bir erkek duygularınıza da değer verir. İncitmek istemez. O yüzden de kendi emin degilse sizin için özel bir anı kötü hale getirmez. Lütfen emin olmadan (ve benim görüşüme göre evlilik olmadan) cinsellik yaşamayın.

Konu sahibine gelince tatsız bir tecrübe olmuş. Ama tecrübe olmuş. Sen değerli birisin ama malesef değer bilmeze, gönülsüze denk gelmişsin. Ayrıca babası yoğun bakimdayken uckuru peşine kosandan da adam olmazdı zaten. Bu olaydan da ogreneceklerin seni ilerde daha güçlü ve akıllı olmaya yönlendirecektir. Bu ilişkiden ne çıkarım yapmalıyım diye düşünüp hayatınıza tecrübe olarak ekleyin inşallah.
 
Bu adamın nasıl dürüst biri oldu, ben onu anlayamadım. Konu sahibinin adama olan aşkı gözlerini kör etmiş olabilir ama adam bildiğin cinsellik yaşayabilmek için her tuşa basmış. Babasının hastalığı bile durdurmamış onu. Normal bir erkek, karşısındaki kadının ona olan ilgisini anlar ve en azından başına bela olmasın diye uzaklaşır. Bu adam bildiğin konu sahibinin ona olan ilgisini kullanıyor, manipüle ediyor. Daha sonra motivasyon konuşması yapıyor birde, neymiş konu sahibinden iyi anne olurmuş... Baktı bedava erişilebilir cinsellik var, hala iletişim kopmasın istiyor üstelik.
 
Bu konu genç kızlara örnek olsun ya.
Bakin güzel genç hanım kızlarımız, cinsellik elinizde erkekler üzerinde kullanabileceğiniz bir etki değil. Evet öncesinde buna sahip olabilmek için yapmayacaklari şey yok gibi gelir. Ama sonrasında bir dahaki sefere kadar umurlarinda olmazsınız. Sizi seven bir erkek duygularınıza da değer verir. İncitmek istemez. O yüzden de kendi emin degilse sizin için özel bir anı kötü hale getirmez. Lütfen emin olmadan (ve benim görüşüme göre evlilik olmadan) cinsellik yaşamayın.

Konu sahibine gelince tatsız bir tecrübe olmuş. Ama tecrübe olmuş. Sen değerli birisin ama malesef değer bilmeze, gönülsüze denk gelmişsin. Ayrıca babası yoğun bakimdayken uckuru peşine kosandan da adam olmazdı zaten. Bu olaydan da ogreneceklerin seni ilerde daha güçlü ve akıllı olmaya yönlendirecektir. Bu ilişkiden ne çıkarım yapmalıyım diye düşünüp hayatınıza tecrübe olarak ekleyin inşallah.
Babası hastayken aklı uçkurunda olan, evlendiği zaman eşi hamile iken ya da hastalığında mutlaka eşini aldatır. Böyle pisliklerin ç.kü kopsun inşallah 🤭🙈
 
konu sahibi adamla ilişkisi bitmesin diye birliktelik yaşamış ama adam buna rağmen yan çizmiş. Benim bu konudan anladığım zaten karşısındaki baştan beri ciddi gözle bakmamış konu sahibine. Sadece şunu anlamakta güçlük çektim senden iyi bir anne olur demekle ne demek istiyor? Aklınca moral mi vermek istemiş benle ilişki yaşadın ama seninle evlenen olurmu demek istemiş anlayamadım
 
konu sahibi adamla ilişkisi bitmesin diye birliktelik yaşamış ama adam buna rağmen yan çizmiş. Benim bu konudan anladığım zaten karşısındaki baştan beri ciddi gözle bakmamış konu sahibine. Sadece şunu anlamakta güçlük çektim senden iyi bir anne olur demekle ne demek istiyor? Aklınca moral mi vermek istemiş benle ilişki yaşadın ama seninle evlenen olurmu demek istemiş anlayamadım

Konu soyle olustu. Simdi bu bana biz ayrılırken bana demişti ki ben arayışlarıma devam ederim filan. Neyse bu olay yaşandı 3 gun konuşamadık hep erteledi beni sonra aradi. Bu olaylar yaşandı ben konuşurken ağlıyorum. Ben dedim benim bu hayattan tek gayem iyi bir eş ve anne olmaktı ama bunu da yıktın. Ben bunu dedikten sonra dedi.
 
Eee yönetime bir de şunu sorsaydınız bu hesap üyeliği ile söylenilen yas neden tutmuyor diye. O kadarını düşünüp bunu mu dusunemediniz? Ben yönetime kimliğimi dahi atacaktım kabul etmediler. Yaşımı da oraya yazan onlardı zaten. Nicki veren de yaşımı yazan da onlar


Ergenlik döneminde siteyi kullanmaya başlamış. Daha sonra hesabını ablası devralmış ve bu hesap üzerinden kendisine ait özel paylaşımlar yapmış. Daha sonra, o dönemde siteyi karıştırmak amacıyla bilerek tartışmalı konular açtığını ve bunu ergenlik döneminin etkisiyle yaptığını bizzat itiraf etti.

Aradan yıllar geçtikten sonra temiz bir başlangıç yapmak istemiş ancak eski hesaplarına ait izler bulunduğu için açtığı her yeni hesabı mevcut hesaplarıyla birleştirdik.

Sonrasında bizimle iletişime geçti. Geçmişte yaptıklarından pişman olduğunu, bunların ergenlik döneminde yaşanan hatalar olduğunu, özür dilediğini ve sıfırdan başlamak istediğini ifade etti. Bunun üzerine kendisine, e-posta adresi aktif olmayan ve hiç kullanılmamış, 0 mesajlı bir hesap tahsis ettik.

Olayın özeti bundan ibarettir.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Konu soyle olustu. Simdi bu bana biz ayrılırken bana demişti ki ben arayışlarıma devam ederim filan. Neyse bu olay yaşandı 3 gun konuşamadık hep erteledi beni sonra aradi. Bu olaylar yaşandı ben konuşurken ağlıyorum. Ben dedim benim bu hayattan tek gayem iyi bir eş ve anne olmaktı ama bunu da yıktın. Ben bunu dedikten sonra dedi.
moral vermek istemiş.
Size tavsiyem bu olayın üstünü örtün kimseye de anlatmayın bu adamla da irtibatınızı kesin.
 
Bu adamın nasıl dürüst biri oldu, ben onu anlayamadım. Konu sahibinin adama olan aşkı gözlerini kör etmiş olabilir ama adam bildiğin cinsellik yaşayabilmek için her tuşa basmış. Babasının hastalığı bile durdurmamış onu. Normal bir erkek, karşısındaki kadının ona olan ilgisini anlar ve en azından başına bela olmasın diye uzaklaşır. Bu adam bildiğin konu sahibinin ona olan ilgisini kullanıyor, manipüle ediyor. Daha sonra motivasyon konuşması yapıyor birde, neymiş konu sahibinden iyi anne olurmuş... Baktı bedava erişilebilir cinsellik var, hala iletişim kopmasın istiyor üstelik.

Katılıyorum, adam çakal.
 
Yaklaşık bir ay önce ayrıldık. Ayrılma sebebimiz aslında cinsellikti. O ilişkiyi cinsel olarak ilerletmek istiyordu, ben ise biraz daha zaman geçirmek, onu daha iyi tanımak istiyordum. O dönemde bu konuda anlaşamadık ve yollarımız ayrıldı.
Bir ay boyunca hiç konuşmadık. Sonra babasının yoğun bakıma kaldırıldığını öğrendim. Geçmiş olsun demek için yazdım. O süreçte yeniden konuşmaya başladık. Önce sadece destek olmak istedim. Sonra bir gün İzmir'e geleceğini söyledi, kahve içmeyi konuştuk. Sohbet ilerledikçe konu cinselliğe geldi ve ikimiz de bunu istediğimizi söyledik. Ben de uzun zamandır ondan hoşlandığım için bunun belki yeniden yakınlaşmamıza vesile olacağını düşündüm.
O gece buluştuk ve birlikte olduk. Ben bunu sadece fiziksel bir yakınlık olarak görmedim. İçten içe, "Belki bu kez birbirimizi daha farklı görürüz, belki yeniden bir ilişki başlar." diye umut ettim.
O günden sonra eve dönerken ona mesaj attım dedim ki biz bu yuzden ayrıldık beraber olduk ben yeniden başlamak istiyorum. Bana dedi biz nasil konustuk geldik. Bir ilişkiye başlamak olayi yoktu demek istediği. Ona dedim ki bir ilişkiye başlamak niyetin yoksa bunu bana baştan söyle kafan karışmasın yarin konuşalım dedi. 2 gun boyunca babasının durumu yuzunden konuşamadık ve bana yazmadi da. Hep ben yazdim konusmak istiyorum diye. Sonra dun aradi benj.
Konuşurken bana aslında bizim ilişki kapısını çok önceden kapattığını söyledi. Benimle birlikte olmasının sebebinin beni hâlâ arzulaması ve hoşlanması olduğunu ama bunun sevgi ya da yeniden ilişki kurma isteği olmadığını anlattı. Hatta "Şu an seninle ilişki istemiyorum. İleride biri karşıma çıkarsa onunla konuşurum, denerim." dedi.
Ben de buna çok kırıldım. Çünkü ben aynı olayı bambaşka bir yerden yaşamıştım. Benim için o gece, yeniden başlayabilme ihtimaliydi. Onun için ise iki yetişkinin ortak kararıyla yaşanmış, ilişki anlamı taşımayan bir yakınlıktı.
Sonra uzun uzun konuştuk. Bana değer verdiğini, karakterimi çok beğendiğini, iyi bir eş ve anne olacağıma inandığını söyledi ama buna rağmen benimle yeniden ilişki istemediğini de net şekilde ifade etti. Benim canımın daha fazla yanmaması için mesafeli durmaya çalıştığını söyledi.

Şimdi bu durumu atlatmak mümkün mu
Kotu bisey yazmak istemiyorum ama haketmissin gercekten. Adamin babasi yogun bakimda gelip seninle iliskiye girecek kadar ar damari catlamis. Sende bunu sorgulamamissin. Resmen tek gecelik s.x yasamis seninle. Zaten amaci seninle yatmakmis skor yapmis oldu . Sende yoluna bakacaksin bundan sonra bu sana ders olacak.
 
Isin asli su zoruma gidiyor. Gerçekten cok fazla gidiyor. Bana diyor ki duygularını bilsem yapmazdim
Kotu bisey yazmak istemiyorum ama haketmissin gercekten. Adamin babasi yogun bakimda gelip seninle iliskiye girecek kadar ar damari catlamis. Sende bunu sorgulamamissin. Resmen tek gecelik s.x yasamis seninle. Zaten amaci seninle yatmakmis skor yapmis oldu . Sende yoluna bakacaksin bundan sonra bu sana ders olacak.
 
kendini birine zorla sevdiremezsin bak ben bu konuda çok kızıyorum hani denersiniz vakit geçirirsiniz arkadaş olarak bir bakalım olabiliri var mı diye sen istiyorsun diye onunda istemesi gerekmiyor başka türlü zorlama olur bir kere sevmemiş seni ben gurur yapardım ya onurlu bir insanım derdimde peşine düşmezdim!
 
kendini birine zorla sevdiremezsin bak ben bu konuda çok kızıyorum hani denersiniz vakit geçirirsiniz arkadaş olarak bir bakalım olabiliri var mı diye sen istiyorsun diye onunda istemesi gerekmiyor başka türlü zorlama olur bir kere sevmemiş seni ben gurur yapardım ya onurlu bir insanım derdimde peşine düşmezdim!
Ama bana oyle demedi en başından dese ben gider miydim. Bana seni seviyorum dedi. Ama iliski sonrasj bunu soylemistim dedi ya laf arasında olur bunlar dedi ama benimki sevgi degil hoşlanma dedi. Ben cok iyi cok karakterli bir insanmışım Ama onun karakteri böyleymiş aylar önce benimle işini bitirmis. Cinsel ilişkiyi de ikimiz de istemisiz oyle diyor
 
Ama bana oyle demedi en başından dese ben gider miydim. Bana seni seviyorum dedi. Ama iliski sonrasj bunu soylemistim dedi ya laf arasında olur bunlar dedi ama benimki sevgi degil hoşlanma dedi. Ben cok iyi cok karakterli bir insanmışım Ama onun karakteri böyleymiş aylar önce benimle işini bitirmis. Cinsel ilişkiyi de ikimiz de istemisiz oyle diyor
Senle cinsellik için bir araya gelmiş daha nasıl bu adama güveneceksin kandırılmışsın işte..bu kişiyi artık önemseme sevseydi sahip çıkardı yani🙁
 
Senle cinsellik için bir araya gelmiş daha nasıl bu adama güveneceksin kandırılmışsın işte..bu kişiyi artık önemseme sevseydi sahip çıkardı yani🙁
Sadece üzülüyorum ailesi var kardeşleri var asla başlarına gelsin demem vicdanm el vermez Ama ona da söyledim Umarım benim kadar kalbim kırılır
 
Biz uzun süredir beraberiz gecelik iliski yaşayan bir kadin olsaydım ilk istediğinde kabul ederdim. Biz aylardır bunu konusuyoruz onunla. Bu yuzden ayrıldık ettik zaten. Cinsellik yaşadığıma pişman değilim Sadece ona inandığım icin pişmanım
Evet tam da bu cümleler beni doğruluyor zaten. Gecelik ilişki yaşadığına pişman değilsin ve o da bu sebeple senle olmak istemiyor. Bu karakterde olduğun için. Erkeklerin beyni dümdüz çalışıyor ve her ne kadar kendileri de cinsellik yaşasa da kolayca cinsel ilişki yaşayabileceği kadınlarla olmak istemiyorlar. Benimle yapan herkesle yapar gibi bir düşünce var onlarda ve herkesle cinsellik yaşayan bir kadının çocucğunun annesi olmasını istemez kimse. Dünyanın her yerinde bu böyledir. Tam da bu yüzden sana çok iyi bir anne olacaksın falan filan saçmalamış yani teselli için. Erkekler cinselliği bir ihtiyaç olarak görüyor ve kiminle yaptıkları çoğu zaman umurlarında değil. Kadınlar duygusal bir şey hissetmeden cinsellik yaşamak istemiyor sizde de bu olmuş.
 
Back
X