• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

influenza ateş

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

hayatgokkus

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
tek ayak cezası
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Haziran 2022
Mesajlar
30
Emoji Skoru
6
Puanlar
36
Yaş
30
Kızlar acil bir konuda yardımınıza ihtiyacım var yardım ederseniz sevinirm . Kızım 1 hafta önce influenza oldu ve ateşi 39.5 a kadar çıktı doktoraa götürdük o gece ve ilaç yazdı ateş düşürücü vermemi söyledi ve eve yolladı. ateşi düşmüştü 38 küsürlerde ama 39 değildi ölçümlerimde. o gece ben saat 5.30 a kadar uyanıktım ve sürekli kontrol halindeydim. ateşi hafif düşmüştü daha sonra ben uyudum ve eşim yarım saate bir kalkıp kontrol etti. fakat o gece 2 kere bağırdı sanki birine kızar gibi ve 3 kere filan tek kelime ile sayıkladı ama bunları normaldede yapabiliyor yani normaldede sayıklayıp uykusunda bağırabiliyor uyanıyor sonra ağlayarak. o yüzden hiç ateştendir diye düşünmedim .neyse o gün sabah 10 gibi uyandı ve uyandırdı bizi eşimde en son 9.30 gibi kontrol etmiş sonra işte kzıım uyanmış ve bizi uyandırdı hatta hersabah espiri yaparak uyanır o sabahta gayet öyleydi.ama babamlardan sayıklamasını söyeyince ateştendir deyince ben korktum onlar normal desede içim rahat etmedi zaten ateşide vardı hemen kendi doktoruna götürdüm ki doktoru bölgenin en iyi doktorlarından . ateşli sayıklamasını söyleyince muayene etti baktı ve herşey normal dedi ve ateşini düşürmek için 1 günlük yatış verdi. daha sonra düştü 1 gün sonra ki hemşirelere göre zaten çok yüksek değildi ama ben evhamlı bir yapıya sahibim dediğim gibi sanki bana aşırı geliyordu. neyse şimdi iyileşti elhamdülillah ama içim bir garip yani ateşli iken sayıklama (ki 3 kere)normalmi gerçekten ve bağırması 2 kere. ya biz yarım saatte bir kontrol ettik ama o arada bişey olmuşmudur diye bir panik oluyorum .ama sabah dediğim gibi gayet normal uyandı ve kendi bizi uyandırdı. bu arada kızım 3 yaşında .kafamda büyütüyorda olabilirim ki eşim öyle diyor neden bukadar takıntı yaptın diyor .bu durumu yaşayan annelerim bana fikir verirse ve yardımcı olursa sevinirim çok uzun yazdım hakkınızı helal edin.
 
Gerçekten takıntı yapmışsınız biz de silecek geciriyoruz şuan bu hastalığı epey atlattık kızım 13 yaşında ve yüksek ateşten çok sayikladi ben bile çok sayiklamisim eşim söyledi kafanıza takmayın hiç bişi olmaz Allah'ın izniyle geçmiş olsun
 
Gerçekten takıntı yapmışsınız biz de silecek geciriyoruz şuan bu hastalığı epey atlattık kızım 13 yaşında ve yüksek ateşten çok sayikladi ben bile çok sayiklamisim eşim söyledi kafanıza takmayın hiç bişi olmaz Allah'ın izniyle geçmiş olsun
çok sağolun evet eşimde diyor sen takıntı yaptın ve huyumu az çok bildiğinden o şekilde söylüyor. ama annelik mi desem nedir içim rahat etmedi kafamda büyüttüğümüde biliyorum ama işte elimde değil sanki.sayıklama ateşte oluyormuş ama ben ilk defa karşılaştığım için heralde böyle oldu herkes aynı şeyi söylüyor ki birkaç doktora daha danışmama rağmen gayet normal demelrine rağmen takıntı yaptığım için aklıma sık sık geliyor ya önemli birşeyse diye ki gerçekten 3 kere filan sayıkladı ve 2 kere filan bağırdı(normalkende uykusunda yapabiliyor) ama işte içim rahat etmedi takıntı haline getirdim sanırım
 
çok sağolun evet eşimde diyor sen takıntı yaptın ve huyumu az çok bildiğinden o şekilde söylüyor. ama annelik mi desem nedir içim rahat etmedi kafamda büyüttüğümüde biliyorum ama işte elimde değil sanki.sayıklama ateşte oluyormuş ama ben ilk defa karşılaştığım için heralde böyle oldu herkes aynı şeyi söylüyor ki birkaç doktora daha danışmama rağmen gayet normal demelrine rağmen takıntı yaptığım için aklıma sık sık geliyor ya önemli birşeyse diye ki gerçekten 3 kere filan sayıkladı ve 2 kere filan bağırdı(normalkende uykusunda yapabiliyor) ama işte içim rahat etmedi takıntı haline getirdim sanırım
İki çocuğum var biri 13 yaşında biri 5 yaşında ilk çocuğumu büyütürken ben de gençtim toydum herşeyden nem kapat acaba niye böyle oldu derdim. İçini ferah tut gerçekten çok zor bir hastalık ben bile ağladım ağrıdan ateşten çocuklar bizden daha dirayetli emin ol aklına kötü bişi getirme ateş çıkması ve şuan iyileşmesi bağışıklık için çok önemli bi adim böyle düşün
 
İki çocuğum var biri 13 yaşında biri 5 yaşında ilk çocuğumu büyütürken ben de gençtim toydum herşeyden nem kapat acaba niye böyle oldu derdim. İçini ferah tut gerçekten çok zor bir hastalık ben bile ağladım ağrıdan ateşten çocuklar bizden daha dirayetli emin ol aklına kötü bişi getirme ateş çıkması ve şuan iyileşmesi bağışıklık için çok önemli bi adim böyle düşün
çok haklısın çok teşekkür ederim gerçekten Rabbim evlatlarını sana bağışlasın :)
 
Sayıklamadan ne olacak. Havale falan düşünüyorsanız öyle bir şey değil o. Influenza berbat bir hastalık kızım ve ben geçirdik geçen senede. İlacını verince hemen etki ediyor
 
Sayıklamadan ne olacak. Havale falan düşünüyorsanız öyle bir şey değil o. Influenza berbat bir hastalık kızım ve ben geçirdik geçen senede. İlacını verince hemen etki ediyor
ya diyorum acaba yarım saatte bir baktık saat 5.30 dan sonra ki o ssate kadar ben ayaktaydım ama sayıklama olduya ya diyorum daha kötü bişey olmuşmudur biz o yarım saatte bir bakarken ama herşeyi ama herşeyi normal ki doktoruda herşey normal dedi ama işte o sayıklama 3 kerede olsa beni bir korkuttu aslında kokutmamıştı ama ateşten olabildiğini duyunca bu tür sayıklama bi garip oldum.
 
Sayıklamadan ne olacak. Havale falan düşünüyorsanız öyle bir şey değil o. Influenza berbat bir hastalık kızım ve ben geçirdik geçen senede. İlacını verince hemen etki ediyor
ilacını verdik geçti elhamdülillah şuan çok iyi ama işte ben kuruntu yapıyorum aslında herkese göre normal olan bana takıntı oldu
 
ya diyorum acaba yarım saatte bir baktık saat 5.30 dan sonra ki o ssate kadar ben ayaktaydım ama sayıklama olduya ya diyorum daha kötü bişey olmuşmudur biz o yarım saatte bir bakarken ama herşeyi ama herşeyi normal ki doktoruda herşey normal dedi ama işte o sayıklama 3 kerede olsa beni bir korkuttu aslında kokutmamıştı ama ateşten olabildiğini duyunca bu tür sayıklama bi garip oldum.
Yok yok korkmayın sayıklama olur ateşte. Allah korusun havale olsa zaten farkedilmeyecek gibi değil
 
Yok yok korkmayın sayıklama olur ateşte. Allah korusun havale olsa zaten farkedilmeyecek gibi değil
gerçektenmi yani sayıklamadan havaleye dönmez değilmi yada Allah korusun farketmemezlik olmaz yani mutlaka farkederdim sabah değilmi eşim yarım saatte bir kalktığında ateşi çok yüksek değildi diyo ama bengüvenemiyorum nedense ki oda dikkatlidir aslında
 
Annelik zor gerçekten sizi çok iyi anlıyorum
kafayı yiyorum sanki ben zaten sabaha kadar duruğum için sabah 5.30 da eşim yarım saat alarmlarla kalktı baktı ya gözünden kaçtıysa diyorum ama sabah çok normal uyandı herşey normal doktor normal dedi diyorum ama sayıklama geliyo aklıma ya daha kötüsü olduysa eşim yarım saatte bir kalkarken uyuduğu anda diyorum işin içinden çıkamıyorum
 
gerçektenmi yani sayıklamadan havaleye dönmez değilmi yada Allah korusun farketmemezlik olmaz yani mutlaka farkederdim sabah değilmi eşim yarım saatte bir kalktığında ateşi çok yüksek değildi diyo ama bengüvenemiyorum nedense ki oda dikkatlidir aslında
Farketmemeniz zor kendi kendine olup geçeceğini de sanmam havalenin
 
Kızlar başka fikri olan yokmu
 
Böyle durumlarda sabaha doğru da mutlaka uyanık kalın. Genelde gece boyu mudahalerle ateş düşebiliyor sabaha doğru yada sabah ateş tekrar yükselebilir.

Açıkçası havale geçirse derin uyumuşsanız farketmeyebilirsiniz. Aslında ateş her çocuğa göre değişir kimi 39 - 40da fenalaşır kimi 37- 38 de..

Ek olarak Doktor yatış verip bir şeyi yok demişse doğrudur. Sonuç olarak onlar bütün değerlerine bakmışlardır.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X