- Katılım
- 12 Haziran 2022
- Mesajlar
- 30
- Emoji Skoru
- 6
- Puanlar
- 36
- Yaş
- 30
- Konu Sahibi hayatgokkus
- #1
Kızlar acil bir konuda yardımınıza ihtiyacım var yardım ederseniz sevinirm . Kızım 1 hafta önce influenza oldu ve ateşi 39.5 a kadar çıktı doktoraa götürdük o gece ve ilaç yazdı ateş düşürücü vermemi söyledi ve eve yolladı. ateşi düşmüştü 38 küsürlerde ama 39 değildi ölçümlerimde. o gece ben saat 5.30 a kadar uyanıktım ve sürekli kontrol halindeydim. ateşi hafif düşmüştü daha sonra ben uyudum ve eşim yarım saate bir kalkıp kontrol etti. fakat o gece 2 kere bağırdı sanki birine kızar gibi ve 3 kere filan tek kelime ile sayıkladı ama bunları normaldede yapabiliyor yani normaldede sayıklayıp uykusunda bağırabiliyor uyanıyor sonra ağlayarak. o yüzden hiç ateştendir diye düşünmedim .neyse o gün sabah 10 gibi uyandı ve uyandırdı bizi eşimde en son 9.30 gibi kontrol etmiş sonra işte kzıım uyanmış ve bizi uyandırdı hatta hersabah espiri yaparak uyanır o sabahta gayet öyleydi.ama babamlardan sayıklamasını söyeyince ateştendir deyince ben korktum onlar normal desede içim rahat etmedi zaten ateşide vardı hemen kendi doktoruna götürdüm ki doktoru bölgenin en iyi doktorlarından . ateşli sayıklamasını söyleyince muayene etti baktı ve herşey normal dedi ve ateşini düşürmek için 1 günlük yatış verdi. daha sonra düştü 1 gün sonra ki hemşirelere göre zaten çok yüksek değildi ama ben evhamlı bir yapıya sahibim dediğim gibi sanki bana aşırı geliyordu. neyse şimdi iyileşti elhamdülillah ama içim bir garip yani ateşli iken sayıklama (ki 3 kere)normalmi gerçekten ve bağırması 2 kere. ya biz yarım saatte bir kontrol ettik ama o arada bişey olmuşmudur diye bir panik oluyorum .ama sabah dediğim gibi gayet normal uyandı ve kendi bizi uyandırdı. bu arada kızım 3 yaşında .kafamda büyütüyorda olabilirim ki eşim öyle diyor neden bukadar takıntı yaptın diyor .bu durumu yaşayan annelerim bana fikir verirse ve yardımcı olursa sevinirim çok uzun yazdım hakkınızı helal edin.