Insanity Max30 günlüğüm

Olivenoil

Özüne dönen kişi
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2016
5.191
8.522
Aslında iyi bir spor geçmiş var bana göre gerçi bu aralar biraz boladım ama; leslie ye yaklaşık bi 10 sene önce başladım o yüzden vazgeçilmezim..Jillian Michaels ,Bob Harper çalışmalarını severim favorimdir.Pilates yaptım uzunbi süre ayrıca fitness blender takip ederim ..
Oo süpermişsin fazla zorlanacağını sanmıyorum tatlım .. Zorlandığın yerde modifier versiyonu ( kolay yapan ) yapan kişiye uyarsın .. Bu gün bir deneme yap istersen çok zevkli bir program .. Schaun T ' nin enerjisine alışınca başka programlar sarmıyor emin olabilirsin canım :))
 

Olivenoil

Özüne dönen kişi
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2016
5.191
8.522
Valla süper olur bence eş olursak ikimizde zoru seviyoruz o yüzden yıkarız ortamı:KK73::KK6::-)
Valla azılı kızlar da var orda ne ederik bilmem gayrı ya :) başlarda oluruz heralde :))
Kozaya desek de bize torpil mi yapsa ne :)) ayy gizli yazalım amma :) şimdi gerçekden birbirimizle eşleşir mişiz , burayı okuyan da torpil yapıldı sanar ayy :)) ayy kızlar şaka yapıyoruz anamm ciddi değil yanii :)))
 

Olivenoil

Özüne dönen kişi
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2016
5.191
8.522
Kızlar bugün INSANITY 1. Ay bitiminde bir hafta aynı program yapılıyor normalde CORE CARDIO &BALANCE
ama ben sadece bugün yaptım , yarın kısmetse 2. Ayıma geçicem Ramazanda inşallah bitirmek istiyorum bayram sonuna kalsın istemiyorum bakalım :)

Toplamda 40 dk da 222 kalori yatım tempo diğerlerine göre sakindi zorlayıcı değildi bir hafya uzaktamaya gerek yok o nedenlede bir gün yeter :) kalori harcamam gene devam ediyordu ama duşa girip namaz kılmam gerektiğinden erken çıkardım saati , heralde 320 yi falan bulurdu ...
 

Semipermeable

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
4 Ağustos 2012
1.874
1.955
Kızlar bugün INSANITY 1. Ay bitiminde bir hafta aynı program yapılıyor normalde CORE CARDIO &BALANCE
ama ben sadece bugün yaptım , yarın kısmetse 2. Ayıma geçicem Ramazanda inşallah bitirmek istiyorum bayram sonuna kalsın istemiyorum bakalım :)

Toplamda 40 dk da 222 kalori yatım tempo diğerlerine göre sakindi zorlayıcı değildi bir hafya uzaktamaya gerek yok o nedenlede bir gün yeter :) kalori harcamam gene devam ediyordu ama duşa girip namaz kılmam gerektiğinden erken çıkardım saati , heralde 320 yi falan bulurdu ...


vucuttaki, sağlıktaki değişiminden bahseder misin ? shaun benim eski dostmdur :) hakkını verir.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 243 gün geçti.

Olivenoil

Özüne dönen kişi
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2016
5.191
8.522
vucuttaki, sağlıktaki değişiminden bahseder misin ? shaun benim eski dostmdur :) hakkını verir.
Canım gerçekden çok işe yarayan bir program.. Devam ettiğiniz sürece kesinlikle vücuttaki değişimler muhteşem oluyor.. Benim üst bedenim problemliydi sırtımda üç kat vardı resmen , üç dört aydır tek kata düşdük son bir aydırda giderek inceldi şu an neredeyse yok oldular :) karnımda ortadaki göbeğe inen yerde kas çizgisi ve yanlardaki kas çizgim belirgin oldukça :) ikinci ay sonunda zannederim daha fazla belli olacaklar inş . Beslenmeme dikkat ettiğim sürece tabii :) kesinlikle ikisini paralel götürmek gerekiyor ..
Siz neler yapıyorsunu spor olarak ??
 

Olivenoil

Özüne dönen kişi
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2016
5.191
8.522
Kızlar sporumu iftardan hemen birbıcuk saat öncesine aldım . Bizde iftar Almanya saatiyle 21,50 de oluyor .. Sahurla iftar arasında spor için zamanım fazla kalmıyacakdı , araya namazlar falan giriyor malım .. O yüzden iftar öncesi denedim :)
Eşime Ambulansı çağır kapıda beklesin dedim ama gerek kalmadı gerçekden :))

INSANITY 2. Ay 1. Hafta 1. Gün MAX INTERVAL PLYO yu 58 dakikada tamamladım :)
350 kalori hatcadım, kalori harcamam 2,5 3 saat sonra bile devam ediyor 500' ü kesinlikle geçerdi ama iftardan sonra abdest falan alacağım için çıkardım deniyemedim :)

Susuz yapamam diyordum ama herşey betinde bitiyor arkadaşlar içmeden de gayet güzel yapabildim, dilim damağım falan kötü olmadı yanii .. Ama iftar öncesi olması şart ki susz fazla kalmasın bünyemiz :)

Ve bugün -800 ile 72,500 geldim :) son 6 yılın en düşük kilosundayım ( boy 172 )
 

Semipermeable

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
4 Ağustos 2012
1.874
1.955
Canım gerçekden çok işe yarayan bir program.. Devam ettiğiniz sürece kesinlikle vücuttaki değişimler muhteşem oluyor.. Benim üst bedenim problemliydi sırtımda üç kat vardı resmen , üç dört aydır tek kata düşdük son bir aydırda giderek inceldi şu an neredeyse yok oldular :) karnımda ortadaki göbeğe inen yerde kas çizgisi ve yanlardaki kas çizgim belirgin oldukça :) ikinci ay sonunda zannederim daha fazla belli olacaklar inş . Beslenmeme dikkat ettiğim sürece tabii :) kesinlikle ikisini paralel götürmek gerekiyor ..
Siz neler yapıyorsunu spor olarak ??

Ben eski t25 cıyım. yakın zamanda zaturre olunca ciğerler hasar aldı hiit tarzı antremanlara hemen başlayamıyorum. belki modifier var onu yaparım ama ramazanda oldukça zor oluyor. çalışıyorum ve sahurdan sonra hiç uyuyamıyorum. yoksa shaun t nin olayını biliyorum. devamlılık olunca sonuç kaçınılmaz oluyor. benimde karın çizgilerim çıkmıştı :)
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 243 gün geçti.

annaperenna

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Kasım 2013
107
213
merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
insanity'e bir hızla başlayıp ortalardan kayboldum. malesef iş yüzünden baya yoğun birkaç ay geçirdim. il dışı görevlendirmeler, çalıştaylar, toplantılar derken ramazan girdi araya da sakinledi ortam çok şükür :KK70:

acilen spora dönmem lazım ama insanity'e başlamayı yeniden gözüm yemiyor :/ ne yapsam ki?
 

Olivenoil

Özüne dönen kişi
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2016
5.191
8.522
İftar öncesi sporumu yaptım Insanity 2. Ay 1. Hafta 2. Gün MAX INTERVAL CARDIO CIRCUIT tam 60 dk idi
Bu halimle genede 359 kalori yaktım, saati çıkarıyorum çünkü abdest falan almam gerekdi .. Devamında ne kadar oldu bilemiyorum :)
 

Olivenoil

Özüne dönen kişi
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2016
5.191
8.522
merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
insanity'e bir hızla başlayıp ortalardan kayboldum. malesef iş yüzünden baya yoğun birkaç ay geçirdim. il dışı görevlendirmeler, çalıştaylar, toplantılar derken ramazan girdi araya da sakinledi ortam çok şükür :KK70:

acilen spora dönmem lazım ama insanity'e başlamayı yeniden gözüm yemiyor :/ ne yapsam ki?
Ayy canım hoşgeldin , secindim seni gördüğüme tatlım .. Hepimizin bazen yoğun dönemleri oluyor .. Ee naptın kilo verdin mi aldın mı ??
Spora yabancı biri değilsin tatlım , bende merak ediyorum ne yapacaksın acaba .. Kolay birşeylerden giriş yap devamı gelir hayatım :))
 

Olivenoil

Özüne dönen kişi
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2016
5.191
8.522
Ben eski t25 cıyım. yakın zamanda zaturre olunca ciğerler hasar aldı hiit tarzı antremanlara hemen başlayamıyorum. belki modifier var onu yaparım ama ramazanda oldukça zor oluyor. çalışıyorum ve sahurdan sonra hiç uyuyamıyorum. yoksa shaun t nin olayını biliyorum. devamlılık olunca sonuç kaçınılmaz oluyor. benimde karın çizgilerim çıkmıştı :)
Ramazanda zor olur çalışan biri için hele daha da zor tatlım, ramzan sonrası başların , şimdi yürüyüş falan yapabilirsin fırsatın olursa ..
 

Semipermeable

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
4 Ağustos 2012
1.874
1.955
Canım gerçekden çok işe yarayan bir program.. Devam ettiğiniz sürece kesinlikle vücuttaki değişimler muhteşem oluyor.. Benim üst bedenim problemliydi sırtımda üç kat vardı resmen , üç dört aydır tek kata düşdük son bir aydırda giderek inceldi şu an neredeyse yok oldular :) karnımda ortadaki göbeğe inen yerde kas çizgisi ve yanlardaki kas çizgim belirgin oldukça :) ikinci ay sonunda zannederim daha fazla belli olacaklar inş . Beslenmeme dikkat ettiğim sürece tabii :) kesinlikle ikisini paralel götürmek gerekiyor ..
Siz neler yapıyorsunu spor olarak ??


öyleee
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 243 gün geçti.