- Katılım
- 8 Nisan 2025
- Mesajlar
- 58
- Emoji Skoru
- 9
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 28
- Konu Sahibi bisusbebisus
- #1
bir önceki açtığım konu anlaşılmadı veya ben anlatamadığım için tekrar yazmak istedim. Olayın en başına dönerek lütfen objektif yorumlayın tüm detayları anlatıyorum. 4 yıldır evliyim üniden mezun olduktan hemen sonra evlendim biraz annemin abin laf ediyor lafları vesilesi ile. Evlendikten 2 ay sonra hemen çalışmaya başladım sonra annem abime bu kızıda yanına işe al diye baskı yaptı bende abimle 3 seneye yakın çalışmak durumunda kaldım. Aslında gayet iyi anlaşıyor ve çalışıyorken benim diğer konuda bahsettiğim miras dışında aile binamızda olan halalarım amcanların ve bizim babamız olmadığı için bize düşen bir daire vardı o daire baya 4 5 kişiye bölünecekti fakat abim satmak isteyip halam ve amcamla birlikte ve bizle bölüşmek istediğinde annem bana imza vermemem gerektiğini binaya yabancı girmesin diye duygu sömürüsü yaptı hatta ben imza atacakken atarsan sütüm helal değil gibi baskı yaptı ve o daire satılmadı o an için lakin ben imza atmadığım için abim bana gard aldı ve sebepsiz birden işten çıkardı işini çok seviyordum hatta patron bile memnundu birden işten çıkarıldım ve kiradaydık ben çalıştığım süre içerisinde arsa ve araba aldım ileride satmak ve ev almak için bu sürede ailelerimiz bize baskı yapıyordu ev alın diye bizde biraz daha zaman sbekleyelim dedik ama baskı sonucu arsayı satıp arabayıda ablamlar talip olunca ablamlara taksit ile sattık. Biz paramızın üstüne annem farklı bir dairede miras olan hakkımı satıp abim ve bana böldü bu daire başka bir daire halalar vs yok. Ama ben küçükken var olan miras dairelerinde ablam annen ve abim oturuyordu ben ise evlendikten sonra hiç bu dairelerde kalmayıp kiralık daireye çıktım yani ne kira aldım ne de beleş oturdum sonrasında. Yani özetle benim ailemde annem miras hakkımı sattı verdi bende oradan ve kalan dairelerden hiç bir pay almayacağımı belirttim. İş konusuna gelirsek bir öncekinde kadın olarak çalışmak istememe sebebim şu. Çok sevdiğin işimden sebepsiz yere çıkarıldığım için bir buhrana depresyona girdim panik atak anksiyete geçirdim başka bir ortam işte çalışmak bana iyi gelmedi denedim. Lakin bahsettiğim teyzem vs gibi akrabalar sürekli çalışsana vs diyor. Eşimin aileside altın yardımı yaptı ama senin çalışmana gerek yok biriktirip öderseniz dedi banka kredimizi zaten ödüyoruz ama annem sürekli çalış evde yatıyorsun diye baskı yapıyor kocam da çalışınca düzenimiz olmadığını söylüyor çünkü yemek yapanımız yoksa anneme gitsek sürekli para mevzuları durup durup huzur kaçırıyor ablamlar konusuna gelirsek ev aldık diye triplendi hatta sanki miras almayıp kendim alsamda neden bir kaç evin olacak siye triplendi bende bugün patladım artık akıl sağlığımı yitireceğim yani üstüme geliyorlar ev aldık herkes değişti kiradayken herkes ev alın rahatlayın çalışmana gerek yok derken evi gördükten sonra tavırlandı triplendi. Bu arada kaynanamlar için yine de arka planda borç toparlıyoruz eşimin maaşı yetiyor ayrıca ablamlar halla taksit ödüyor araba taksidi 15 20 ay sürer