• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İnsanların amacı ne

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

bisusbebisus

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Nisan 2025
Mesajlar
58
Emoji Skoru
9
Puanlar
1
Yaş
28
bir önceki açtığım konu anlaşılmadı veya ben anlatamadığım için tekrar yazmak istedim. Olayın en başına dönerek lütfen objektif yorumlayın tüm detayları anlatıyorum. 4 yıldır evliyim üniden mezun olduktan hemen sonra evlendim biraz annemin abin laf ediyor lafları vesilesi ile. Evlendikten 2 ay sonra hemen çalışmaya başladım sonra annem abime bu kızıda yanına işe al diye baskı yaptı bende abimle 3 seneye yakın çalışmak durumunda kaldım. Aslında gayet iyi anlaşıyor ve çalışıyorken benim diğer konuda bahsettiğim miras dışında aile binamızda olan halalarım amcanların ve bizim babamız olmadığı için bize düşen bir daire vardı o daire baya 4 5 kişiye bölünecekti fakat abim satmak isteyip halam ve amcamla birlikte ve bizle bölüşmek istediğinde annem bana imza vermemem gerektiğini binaya yabancı girmesin diye duygu sömürüsü yaptı hatta ben imza atacakken atarsan sütüm helal değil gibi baskı yaptı ve o daire satılmadı o an için lakin ben imza atmadığım için abim bana gard aldı ve sebepsiz birden işten çıkardı işini çok seviyordum hatta patron bile memnundu birden işten çıkarıldım ve kiradaydık ben çalıştığım süre içerisinde arsa ve araba aldım ileride satmak ve ev almak için bu sürede ailelerimiz bize baskı yapıyordu ev alın diye bizde biraz daha zaman sbekleyelim dedik ama baskı sonucu arsayı satıp arabayıda ablamlar talip olunca ablamlara taksit ile sattık. Biz paramızın üstüne annem farklı bir dairede miras olan hakkımı satıp abim ve bana böldü bu daire başka bir daire halalar vs yok. Ama ben küçükken var olan miras dairelerinde ablam annen ve abim oturuyordu ben ise evlendikten sonra hiç bu dairelerde kalmayıp kiralık daireye çıktım yani ne kira aldım ne de beleş oturdum sonrasında. Yani özetle benim ailemde annem miras hakkımı sattı verdi bende oradan ve kalan dairelerden hiç bir pay almayacağımı belirttim. İş konusuna gelirsek bir öncekinde kadın olarak çalışmak istememe sebebim şu. Çok sevdiğin işimden sebepsiz yere çıkarıldığım için bir buhrana depresyona girdim panik atak anksiyete geçirdim başka bir ortam işte çalışmak bana iyi gelmedi denedim. Lakin bahsettiğim teyzem vs gibi akrabalar sürekli çalışsana vs diyor. Eşimin aileside altın yardımı yaptı ama senin çalışmana gerek yok biriktirip öderseniz dedi banka kredimizi zaten ödüyoruz ama annem sürekli çalış evde yatıyorsun diye baskı yapıyor kocam da çalışınca düzenimiz olmadığını söylüyor çünkü yemek yapanımız yoksa anneme gitsek sürekli para mevzuları durup durup huzur kaçırıyor ablamlar konusuna gelirsek ev aldık diye triplendi hatta sanki miras almayıp kendim alsamda neden bir kaç evin olacak siye triplendi bende bugün patladım artık akıl sağlığımı yitireceğim yani üstüme geliyorlar ev aldık herkes değişti kiradayken herkes ev alın rahatlayın çalışmana gerek yok derken evi gördükten sonra tavırlandı triplendi. Bu arada kaynanamlar için yine de arka planda borç toparlıyoruz eşimin maaşı yetiyor ayrıca ablamlar halla taksit ödüyor araba taksidi 15 20 ay sürer
 
Buraya da yazıyorum. Terapi almalısın. Anne, abi, abla, akrabalar, kaynana, eş tenis topu gibi bir oraya bir buraya savruluyorsun. Onlar sana baskı yaptıkça da içine kapanıyorsun muhtemelen. İşin içine bir de çocuk girerse vay haline
 
Buraya da yazıyorum. Terapi almalısın. Anne, abi, abla, akrabalar, kaynana, eş tenis topu gibi bir oraya bir buraya savruluyorsun. Onlar sana baskı yaptıkça da içine kapanıyorsun muhtemelen. İşin içine bir de çocuk girerse vay haline
Çocuk yok şuan yapın diyorlar ama aslaaa
 
Neden arabayı ablaya taksitle verdınız ki . Başkasına satıp hiç kayınaileden borç almadan ilerleyebilirdiniz yada hiç vermeyıp arabasız kalmasaydınız 15-20 taksit araba mı verilir

Sanane demeyi öğrenmediğiniz sürece bık bık bık konuşur dururlar . mesafe koyun sizin bi hayat arkadaşınız var karaları onunla alırsınız , madem çok konuşuyorlar gitmeyiverin bi süre teyze amca görmeyin . Yada bırakın inceldiği yerden kopsun sağlığınızdan daha mı önemli bu insanların çenesini dinlemek . kendınızı eve kapatmak çözüm değil tedavinize bakın daha çok gençsiniz ileride toparlanamaz bir hale gelmeden oncelıginiz kendınız olsun
 
Arabayı taksitle nasıl satabildiniz aklım almadı. Sizin araba parası zaman içinde kuş kadar kalacak.


Ailenizden uzun bi süre uzaklaşıp kafanızı toparlayın. Evlisiniz artık;kim ne derse o yöne gitmeyin eşinizle neye karar verirseniz o olsun.
 
Neden arabayı ablaya taksitle verdınız ki . Başkasına satıp hiç kayınaileden borç almadan ilerleyebilirdiniz yada hiç vermeyıp arabasız kalmasaydınız 15-20 taksit araba mı verilir

Sanane demeyi öğrenmediğiniz sürece bık bık bık konuşur dururlar . mesafe koyun sizin bi hayat arkadaşınız var karaları onunla alırsınız , madem çok konuşuyorlar gitmeyiverin bi süre teyze amca görmeyin . Yada bırakın inceldiği yerden kopsun sağlığınızdan daha mı önemli bu insanların çenesini dinlemek . kendınızı eve kapatmak çözüm değil tedavinize bakın daha çok gençsiniz ileride toparlanamaz bir hale gelmeden oncelıginiz kendınız olsun
Eşimle karar alırız ve birlikte hareket ederiz eşim banaevde yardımcı olunca bile hemen avukatı hemen konuştu erkek adam iş mi yapar sen anca evde yat gibi şeyler söylüyorlar
 
Arabayı taksitle nasıl satabildiniz aklım almadı. Sizin araba parası zaman içinde kuş kadar kalacak.


Ailenizden uzun bi süre uzaklaşıp kafanızı toparlayın. Evlisiniz artık;kim ne derse o yöne gitmeyin eşinizle neye karar verirseniz o olsun.
Genelde eşimle kararlar alırız ama bu bilete gözlerine o kadar batar ki
 
Neden arabayı ablaya taksitle verdınız ki . Başkasına satıp hiç kayınaileden borç almadan ilerleyebilirdiniz yada hiç vermeyıp arabasız kalmasaydınız 15-20 taksit araba mı verilir

Sanane demeyi öğrenmediğiniz sürece bık bık bık konuşur dururlar . mesafe koyun sizin bi hayat arkadaşınız var karaları onunla alırsınız , madem çok konuşuyorlar gitmeyiverin bi süre teyze amca görmeyin . Yada bırakın inceldiği yerden kopsun sağlığınızdan daha mı önemli bu insanların çenesini dinlemek . kendınızı eve kapatmak çözüm değil tedavinize bakın daha çok gençsiniz ileride toparlanamaz bir hale gelmeden oncelıginiz kendınız ol
Genelde eşimle kararlar alırız ama bu bilete gözlerine o kadar batar ki
ayrıca arabayı taksitle satmamızı da annem istedi boşuna gitmesin yabancıya bunlar mal sahibi olsun dedi
 
Genelde eşimle kararlar alırız ama bu bilete gözlerine o kadar batar ki
Kim o avukat erkek adam iş mi yapar diyen ?annenız istiyor hadi de eşinizi kim ikna ediyor ? Yani hadi siz evladısınız
Eşiniz demiyor mu kaynana hiç susmuyor tüm işime karışıyor die . Bi an evvel herkese sınır koymayı öğrenmelisiniz yarın annenız çocuk yap dese yapacak mısınız ?
 
Kim o avukat erkek adam iş mi yapar diyen ?Benim aile annem ablam eşim beni savununca hemen avukatı konuştu der annem bizdeyken eşim bana çay doldurur hemen laf eder çocuğa iş mi yatırıyorsun diye ama eşim bundan gocunmaz hatta birlikte de konuşuruz annem niye böyle yapıyor mutlu olması gerekmez mi diye
 
Kim o avukat erkek adam iş mi yapar diyen ?annenız istiyor hadi de eşinizi kim ikna ediyor ? Yani hadi siz evladısınız
Eşiniz demiyor mu kaynana hiç susmuyor tüm işime karışıyor die . Bi an evvel herkese sınır koymayı öğrenmelisiniz yarın annenız çocuk yap dese yapacak mısınız ?
Hayır tabikide eşimlebende çok vicdanlıyız annem tek kocası yok diye anlayış gösteriyoruz abim bile bizle annemlebağlarını koparttı lafa gelince banabakmazsınız diyor bize vicdan yüklüyor kimsenin sözünü dinleyerek iş yapmayız eşimle uzun süredir birlikteyiz
 
bu vıcdan değil yalnız karıştırmayın bu bildiğiniz kendınızı koruyamamak sınır koyamamak .bunu yapmadığınız sürece size kimse yardım edemez yapmamız gereken tek şey bu yoksa daha çok konuşurlar . İyi günler
Hayır tabikide eşimlebende çok vicdanlıyız annem tek kocası yok diye anlayış gösteriyoruz abim bile bizle annemlebağlarını koparttı lafa gelince banabakmazsınız diyor bize vicdan yüklüyor kimsenin sözünü dinleyerek iş yapmayız eşimle uzun süredir birlikteyiz
 
bu vıcdan değil yalnız karıştırmayın bu bildiğiniz kendınızı koruyamamak sınır koyamamak .bunu yapmadığınız sürece size kimse yardım edemez yapmamız gereken tek şey bu yoksa daha çok konuşurlar . İyi günler
Haklısınız biz sınır çizmeye çalışıyoruz ama vicfanımıza yenik düşüyoruz sanırım çünkü biz uzak kalınca kendisi yalnız kaldığını ilerde ona kimsenin bakmayacağını bizi babasız kaldığımızda büyüttüğünü okuttuğunu söyleyince bize bir ağır geliyor yük
 
Haklısınız biz sınır çizmeye çalışıyoruz ama vicfanımıza yenik düşüyoruz sanırım çünkü biz uzak kalınca kendisi yalnız kaldığını ilerde ona kimsenin bakmayacağını bizi babasız kaldığımızda büyüttüğünü okuttuğunu söyleyince bize bir ağır geliyor yük
sizi okutmuş büyütmüş ,eşinizi değil ama .

eşiniz birgun boşanalım bıktım derse o zaman vıcdanınız sizi kurtarmaz . Olmaz demeyin dünyanın binbir türlü hali var .
 
Ailenin huyunu bilmiyor muydun kuzucum bu kadar pay alirken? Olum hak mirasl helal tabiki payini alacaksin bu ayri mesele ama taksitle araba vermek, onlar dedi diye ev almak falan yok yani sizin kari koca sinirlar konusunda ciddi calismaniz gerekiyor.


Ote yandan calismamana hala gerekce yok burada, borclariniz var ve su devirde kocan ayda 500-600 kazanmiyorsa kredi varken ev tek maasla donemez yani o konuda ben calis diyenlere hak verdim.


Bir de abimle calistim ise aldi diyorsun, abim kovdu diyorsun ama sonra patron beni cok severdi diyorsun, anlamadigim abin patronun degilse nasil ise alip isten kovuyor?
 
Ailenin huyunu bilmiyor muydun kuzucum bu kadar pay alirken? Olum hak mirasl helal tabiki payini alacaksin bu ayri mesele ama taksitle araba vermek, onlar dedi diye ev almak falan yok yani sizin kari koca sinirlar konusunda ciddi calismaniz gerekiyor.


Ote yandan calismamana hala gerekce yok burada, borclariniz var ve su devirde kocan ayda 500-600 kazanmiyorsa kredi varken ev tek maasla donemez yani o konuda ben calis diyenlere hak verdim.


Bir de abimle calistim ise aldi diyorsun, abim kovdu diyorsun ama sonra patron beni cok severdi diyorsun, anlamadigim abin patronun degilse nasil ise alip isten kovuyor?
Baya iyiler patron ile Abiminde hissesi var şirkette en başta birlikte çalışıp yükselttiler şirketi
 
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X