IQ Testi

128 çıktı.alkisalkisalkis.vay anam vay ..kaydirigubbakcemile3.ben diyom saten hep harcanıyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuumm.:roflol:
 
130muss...cok yüksek zekamiii,yüksek zekami bilmiyorum..eskiden bi defa yapmistim 130u gecmisti,performanstan düsmüsüz
 
walla benımde 151 cıktı 1 de bos cevap bu dogruysa ben bır dahıyım (dahılıkle delılık arasında ınce bır cızgı vardır)
 
145 hıhhh
zaten matematigim süperdirr
ama gözlerim agrıdı
 
124 :)
 
142 bir de hamileyim yani büzüşük beyinliyimnaniknaniknaniknanik
 
"115-130 arası yüksek zeka, 130-145 arası çok yüksek zeka"
tam 130 çıktı..şimdi ben neyim=))
 
136

4 soruyu da boş bıraktım yanlışları götürmesin diye:))
 
buraya yazan herkes yüksek zekalıymış maşallah. tesadüfe bak. oysa gerçek hayatta 120nin üstünde insan çok çok az bulunur, değil ki 150ler..

bu arada benimki 139muş. pehh
 
Son düzenleme:
`