Pati Yeni Üye Kayıtlı Üye Katılım 5 Aralık 2008 Mesajlar 6.060 Emoji Skoru 0 Puanlar 0 Yer Diğer 7 Mart 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #21 121 ((
efsun12 Hayalim*1*Yumuşak*Yastık Kayıtlı Üye Katılım 25 Ağustos 2008 Mesajlar 205 Emoji Skoru 3 Puanlar 641 Yer Diğer 21 Nisan 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #22 145 :)
kathy DOPAMİN DETOKSUNDAYIM AZ YAZ 💅 Kayıtlı Üye Katılım 10 Şubat 2009 Mesajlar 5.067 Emoji Skoru 358 Puanlar 363 25 Nisan 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #23 128 çıktı.alkisalkisalkis.vay anam vay ..kaydirigubbakcemile3.ben diyom saten hep harcanıyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuumm.:roflol:
128 çıktı.alkisalkisalkis.vay anam vay ..kaydirigubbakcemile3.ben diyom saten hep harcanıyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuumm.:roflol:
cucu-pete Sana Emanetiz Rabbim... Kayıtlı Üye Katılım 26 Eylül 2007 Mesajlar 8.441 Emoji Skoru 29 Puanlar 156 Yer - Yurtdışı 25 Nisan 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #24 130muss...cok yüksek zekamiii,yüksek zekami bilmiyorum..eskiden bi defa yapmistim 130u gecmisti,performanstan düsmüsüz
130muss...cok yüksek zekamiii,yüksek zekami bilmiyorum..eskiden bi defa yapmistim 130u gecmisti,performanstan düsmüsüz
F farozlu1986 Aktif Üye Kayıtlı Üye Katılım 25 Eylül 2008 Mesajlar 47 Emoji Skoru 0 Puanlar 86 Yer Trabzon 2 Mayıs 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #25 walla benımde 151 cıktı 1 de bos cevap bu dogruysa ben bır dahıyım (dahılıkle delılık arasında ınce bır cızgı vardır)
walla benımde 151 cıktı 1 de bos cevap bu dogruysa ben bır dahıyım (dahılıkle delılık arasında ınce bır cızgı vardır)
C citol Edward&Citol Kayıtlı Üye Katılım 14 Aralık 2007 Mesajlar 4.195 Emoji Skoru 45 Puanlar 683 Yer Diğer 9 Mayıs 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #26 145 hıhhh zaten matematigim süperdirr ama gözlerim agrıdı
M mimididin Ziyaretçi 11 Haziran 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #27 127 cikti,bayagi zekaliymisim...
Nargile Yaş sadece bir sayıdır💜🎀 Kayıtlı Üye Katılım 25 Ağustos 2008 Mesajlar 658 Emoji Skoru 34 Puanlar 623 11 Haziran 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #28 124 :)
Joella Aktif Üye Kayıtlı Üye Katılım 5 Mayıs 2009 Mesajlar 32 Emoji Skoru 2 Puanlar 86 Yaş 39 Yer Kocaeli 12 Haziran 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #29 133 çıktı uykulu uykulu
GiZZe Nirvana Kayıtlı Üye Katılım 14 Ocak 2009 Mesajlar 438 Emoji Skoru 143 Puanlar 628 14 Haziran 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #30 142 bir de hamileyim yani büzüşük beyinliyimnaniknaniknaniknanik
ZeytinCekirdee Aktif Üye Kayıtlı Üye Katılım 4 Temmuz 2009 Mesajlar 144 Emoji Skoru 0 Puanlar 96 Yaş 40 Yer Trabzon 5 Temmuz 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #31 "115-130 arası yüksek zeka, 130-145 arası çok yüksek zeka" tam 130 çıktı..şimdi ben neyim=))
kelebekcik evli ve çook mutlu:) Kayıtlı Üye Katılım 23 Nisan 2009 Mesajlar 1.413 Emoji Skoru 3 Puanlar 158 Yer Balıkesir 22 Ağustos 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #32 136:1shok:ben neymişim yaa
F fatosbrn öcükle böcük:)) Kayıtlı Üye Katılım 16 Şubat 2008 Mesajlar 1.736 Emoji Skoru 81 Puanlar 683 Yer Ankara 23 Ağustos 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #33 133 he he çok yüksek zekaa
S SekersizYesilCay "Defne Karen" Kayıtlı Üye Katılım 25 Ağustos 2009 Mesajlar 2.202 Emoji Skoru 12 Puanlar 158 Yer Kocaeli 29 Ağustos 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #34 154... super zeka.. :) no comment! opuyorumnanaktan
ilarzu Popüler Üye Kayıtlı Üye Katılım 1 Aralık 2008 Mesajlar 7.128 Emoji Skoru 17 Puanlar 158 2 Eylül 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #35 136 4 soruyu da boş bıraktım yanlışları götürmesin diye:))
E EstetikEditor ne mutlu TÜRKÜM diyene Kayıtlı Üye Katılım 28 Ekim 2008 Mesajlar 6.979 Emoji Skoru 150 Puanlar 158 Yer İstanbul 2 Eylül 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #36 140 :kedi:
Rumeysaa BLACK PEARL Kayıtlı Üye Katılım 20 Haziran 2009 Mesajlar 1.613 Emoji Skoru 4 Puanlar 116 Yer Ankara 6 Eylül 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #37 159 süper zeka
Rumeysaa BLACK PEARL Kayıtlı Üye Katılım 20 Haziran 2009 Mesajlar 1.613 Emoji Skoru 4 Puanlar 116 Yer Ankara 6 Eylül 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #38 :) dahi oluyorum galiba 159la
decemBer medeniyet bekarların omuzlarında yükselecek tek ayak cezası Kayıtlı Üye Katılım 18 Ağustos 2007 Mesajlar 5.770 Emoji Skoru 4.338 Puanlar 698 6 Eylül 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #39 buraya yazan herkes yüksek zekalıymış maşallah. tesadüfe bak. oysa gerçek hayatta 120nin üstünde insan çok çok az bulunur, değil ki 150ler.. bu arada benimki 139muş. pehh Son düzenleme: 6 Eylül 2009
buraya yazan herkes yüksek zekalıymış maşallah. tesadüfe bak. oysa gerçek hayatta 120nin üstünde insan çok çok az bulunur, değil ki 150ler.. bu arada benimki 139muş. pehh
mavimenekse Çok şükür kavuştum Kayıtlı Üye Katılım 22 Ağustos 2009 Mesajlar 2.691 Emoji Skoru 197 Puanlar 698 7 Eylül 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #40 121 çıktı