ciwciw Aktif Üye Kayıtlı Üye Katılım 14 Mayıs 2008 Mesajlar 31 Emoji Skoru 0 Puanlar 86 Yaş 35 Yer Denizli 30 Temmuz 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #1 laelaelaelaelae www.tolunay.com/iqtest/
JodiLyn Lyn Kayıtlı Üye Katılım 26 Aralık 2007 Mesajlar 753 Emoji Skoru 37 Puanlar 123 Yer Konya 9 Kasım 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #2 115 çıktı .sağol paylaşım için
cansuyu55 gökkuşağı Kayıtlı Üye Katılım 7 Kasım 2008 Mesajlar 73 Emoji Skoru 7 Puanlar 298 Yaş 58 25 Kasım 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #3 güzel bir test teşekkürler 124 çıktı :lepi:a.s
nila16 Aktif Üye Kayıtlı Üye Katılım 13 Aralık 2007 Mesajlar 233 Emoji Skoru 0 Puanlar 96 Yer İzmir 25 Kasım 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #4 118 çıktı iyimi acep....
B&M FB & M & YE Kayıtlı Üye Katılım 3 Temmuz 2007 Mesajlar 8.556 Emoji Skoru 25 Puanlar 158 Yaş 38 25 Kasım 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #5 103 hahaha :))) güzel paylaşım
N newlife Ziyaretçi 27 Kasım 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #6 çok sıkıldım yaparken mirmirmirmir 120 çıktı..altta yazıyo oranların karşılığı yüksek zekaymışım..:hooray:
çok sıkıldım yaparken mirmirmirmir 120 çıktı..altta yazıyo oranların karşılığı yüksek zekaymışım..:hooray:
EKXIXNOKS »-(¯`v´¯)-»»-(¯`v´¯)-» Kayıtlı Üye Katılım 14 Eylül 2007 Mesajlar 565 Emoji Skoru 0 Puanlar 96 Yer İstanbul 27 Kasım 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #7 115 yüksek zeka çıktısengözlerimebaksanab bundan şüphem yoktu:lepi:
B bego748 Guru Kayıtlı Üye Katılım 21 Haziran 2007 Mesajlar 254 Emoji Skoru 8 Puanlar 316 Yer İzmir 4 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #9 127 çıktı harcıyolar beni :roflol:
essmeralda pamuklara sarsam seni... Kayıtlı Üye Katılım 30 Ekim 2008 Mesajlar 6.797 Emoji Skoru 56 Puanlar 358 Yer İstanbul 9 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #10 139 çok yüksek zeka ben bile korktum kendimden kaydirigubbakcemile3
A aysenese88 Nirvana Kayıtlı Üye Katılım 6 Kasım 2008 Mesajlar 41 Emoji Skoru -5 Puanlar 611 Yer Fransa 11 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #11 106 valla cabik yaptim ama iyi iste
batuhanim 1 prens 1 prenses annesi Kayıtlı Üye Katılım 25 Ağustos 2008 Mesajlar 3.337 Emoji Skoru 5 Puanlar 158 Yaş 43 Yer - Yurtdışı 17 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #12 en düsük zekali benim herhalde 100 IQ :)))
manolya40 Popüler Üye Kayıtlı Üye Katılım 5 Eylül 2008 Mesajlar 1.031 Emoji Skoru 1 Puanlar 116 Yer İstanbul 18 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #13 130CADIARZU gamyoncuiremsu
astraea Aktif Üye Kayıtlı Üye Katılım 18 Şubat 2008 Mesajlar 471 Emoji Skoru 0 Puanlar 96 Yaş 41 Yer İzmir 20 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #14 151 çıktı delikafadulden
realist Nirvana Kayıtlı Üye Katılım 3 Aralık 2006 Mesajlar 3.072 Emoji Skoru 131 Puanlar 688 Yaş 64 21 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #15 121 çıktı.Yani yüksek zeka imişim.........................Aslında daha öncekilerde 130'u aşıyordu bana ne oldu böyle?
121 çıktı.Yani yüksek zeka imişim.........................Aslında daha öncekilerde 130'u aşıyordu bana ne oldu böyle?
Teknolog ŞÜPHECİİ..... Kayıtlı Üye Katılım 27 Haziran 2008 Mesajlar 7.735 Emoji Skoru 19 Puanlar 683 Yer Ankara 21 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #16 121 zaman y,tmedi:)))
B BeyazPeri Ziyaretçi 27 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #17 133 çıktı tü tü tü maşallah bana :)
serayy çook şeker Kayıtlı Üye Katılım 12 Temmuz 2006 Mesajlar 1.468 Emoji Skoru 3 Puanlar 116 Yer İstanbul 29 Aralık 2008 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #18 136 çıktı.. Bu testler her zaman farklı çıkıyor ama. Bence konsantrasyon meselesi...
g.a.m.z.e Popüler Üye Kayıtlı Üye Katılım 8 Mart 2007 Mesajlar 834 Emoji Skoru 19 Puanlar 116 Yaş 42 Yer Ankara 6 Ocak 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #19 130 .çıktım ehe ehee.. güzel paylaşımdı canımmm saol..
kateausten YİĞİT'imi bekliyorum Kayıtlı Üye Katılım 9 Ocak 2009 Mesajlar 79 Emoji Skoru 0 Puanlar 86 Yaş 40 Yer Ankara 11 Ocak 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi ciwciw #20 benimki 145 çıktı.. üstün zeka sınırındayımmmdelikafadulden :teytey: