bence devlat hastanesinde işe başlayın. bir-iki yıl sabır edersiniz, baktınız bir ilerleme olmuyor ayrılır o sektörde başka iş ararsınız. bu sefer siz seçici olursunuz. mağazacılık olursa şuan iyi ama cv de pek anlam ifade etmeyecek ve hep o sektörde işe devam edeveksiniz.