aynen katılıyorum
ay kızlar bır arkadaşım pazartesi günü hani su üskudarda eskiden meşhur olan ayna falına bakan arzuya gidicem götür beni nolur tek gidemem dedi aracım olduğu için ümraniyede bi pastanede buluştular 2 saat geciktikten sonra hanfendi geldi ayna falan yok artık kagıda kaleme bişey cizdi 100tl arkadas verdi parayı önce ver ağırlık olmasın dedi aldı parayı verebildigin kadar bozuk para ver dedi arkdş 7 tl kdrda bozuk para verdi kagida bi şey cizdi yok arkadaş sıfır sıfır .üç beş tutarsız söz vekıza sende buyu var hocalrımız var çözelim israr ediyor daha fala tam bakmadan 5 dk sonra gençte bi adam aaa biz arabada bekliyoruz 2 saattir gidiyoruz dedi hemen kalktı sizi arıycam dedi arkadaşla nereye diye bagırdı pastane bize bakıyo tam rezillik .. bu arada aksam saat 10 yuh 8 de hanfendiyi beklemeye basladık ve allahtan bende ona uyup ağırlığını kaldırmak için 100tlkaptırmadım ..valla buna eskıden gitmiştim iyiydi ama simdi karı işi dolandırıcılığa dökmüş hiç bir sey bilemedi 5 dk bile 1 seyi tuttururdu ..