slm arkadaşlar
formda önceki sayfalarda bir arkadaş ç.kale biga da esma hanım diye birinden bahsetmiş..köylü bir kadın ama zamanında dedikleri çıktı diye bir yazı yazmış..ben de ç.kale de 1 öğretmen arkadaşım vardı ona rica etmiştim.bana bu kadının telefonunu bulurmusun diye.o da biga lı bir başka bayan öğretmen arkadaşına sormuş..o da evet ben duydum bu kadını yanlız bilmiyorum araştırırım numarasını demiş..numarayı bulmuşlar.İsteyen arkadaşlar için yazıyorum.ben malesef dün 100tl ye fal baktırınca
uzunca bir süre bedava bile deseler gitmeyi düşünmüyorum...her neyse esma hanım'ın teli:0536-875-20-59..umarım numara yazmak burdan problem olmaz...
formda önceki sayfalarda bir arkadaş ç.kale biga da esma hanım diye birinden bahsetmiş..köylü bir kadın ama zamanında dedikleri çıktı diye bir yazı yazmış..ben de ç.kale de 1 öğretmen arkadaşım vardı ona rica etmiştim.bana bu kadının telefonunu bulurmusun diye.o da biga lı bir başka bayan öğretmen arkadaşına sormuş..o da evet ben duydum bu kadını yanlız bilmiyorum araştırırım numarasını demiş..numarayı bulmuşlar.İsteyen arkadaşlar için yazıyorum.ben malesef dün 100tl ye fal baktırınca