• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

canım kuzeyın soyledıgı seyın tersımı oldu ?

gelecek bile değil malesef. o anla ilgili bi şey sormuştum. 1 ayı geçti ben ona gideli. dün gece tam olarak öğrendim ki onun söylediği gibi değilmiş olay. tam tersiymiş. bi de bana bu böyle değilse falcılıktan hiç bi şey anlamıyorum ben demişti. çok üzgünüm çoooookk
 
gelecek bile değil malesef. o anla ilgili bi şey sormuştum. 1 ayı geçti ben ona gideli. dün gece tam olarak öğrendim ki onun söylediği gibi değilmiş olay. tam tersiymiş. bi de bana bu böyle değilse falcılıktan hiç bi şey anlamıyorum ben demişti. çok üzgünüm çoooookk

Aaa cnm cok şaşırdım ve cok üzüldüm senin adına :( falla inanma falsizda kalma diye bosuna dememişler.. Halbuki bu cocuk o kadar iddialı da konuşmaz ama boş bulunmuş iste.. Arada sacmaliyorlar sanırım bana da kalkmış ev alican diyor sanki ev almak o kadar basit insanlar senelerce çalışıp birikim yaparak zor şartlar altında ev alıyorlar kaldı ki bır sürü borç altındayım ve isim bile yokken rüyamda bile ev aldığımı göremezken ev alican diyor :))
 
gelecek bile değil malesef. o anla ilgili bi şey sormuştum. 1 ayı geçti ben ona gideli. dün gece tam olarak öğrendim ki onun söylediği gibi değilmiş olay. tam tersiymiş. bi de bana bu böyle değilse falcılıktan hiç bi şey anlamıyorum ben demişti. çok üzgünüm çoooookk

peki tam olarak neyle ilgili bi durum yani aşkla flnmı ilgili...
 
bu forumda göz gezdirdimde, kadıköyde tiryaki cafede kahve falı bakılıyormuş, hatta aslı diye isim bile verilmiş...hala o kişi orda mı ve buraya fal baktırmaya giden oldu mu? olduysa paylaşır mısınız? başka tavsiye edebileceğniz var mı?
 
aslı hanımm ordan ayrıldı ziverbey müjdat gezen karşısındaki minibüs yolunun üzerindeki ART's cafede çalışıyor artık...
 
aman canım benıde zaten dogru durust bırısı bulmazkı .

bı oncekı ıkızler burcuydu .o capkınlıgın otesınde ıgrenc bı

varlıktır .capkınlıgı fılan asmıstı kısaca sapıktı .

sımdıde yay burcu ıcın capkın dıyorsun sen off ne kadersızım haa:18:

benim de cok sanslı oldugum solenemez :(
 
Bakırköy'e geldim bari su kuzeye gideyim dedim biraz karışık baktı bana ilk basta olumsuz konuştu sonra lafları değiştirdi anlamadım dediğinden o kadarda yogun degildi öğlen gittim bana tutmadı gibi kafamda birisi olduğunu söyledi alakası yok sadece intikam duygum war eskisine ...ben de dedim bak canım adam gitti başkasıyla evlendi ne dönmesi ama mutsuz diyor bence yorumları sabit degil ve tutmadı bana önce benim hayatımı çöz sonra ben sana iyi falci diyeyim ben anlattıktan sonra ne anlamı war fal baktirp para vermenin
 
evet kızlar bugün kü bakırköy maceramı anlatıyorum size

önce üç vakit cafe didem'e gittim. Falı kısa sürdü fakat çok isabetli şeyler söyledi. tarihler verdi bakalım dediği tarihte söyledikleri çıkacak mı? çıkarsa onu da yazarım ilerleyen günlerde. (kahve ve iskambil baktı. Söylediklerini de yazarak bana verdi. Fiyatı 25 TL)

sonra emelim cafe yiğite gittim. Didem'in falının daha ayrıntılısını baktı o da oldukça isabetliydi ve ben falını beğendim. çat diye tereddütsüz bildiği şeyler vardı. nokta atışları yaptı yani. Sonra olaylar karşısında nasıl davranmam gerektiğini anlattı. Falı beni tatmin etti. kahve ve tarota birlikte baktı. fiyatı 25 TL

sonra mandal cafe adaya gideyim dedim aşırı bir sıra vardı :S laf cafe de kalabalıktı. bende fincan cafeye girdim. Burdan okuduğum kadarıyla melis övülüyordu, melisi sordum bir süre burda olmayacak dediler sanırım ayrılmış :S arzu diye birine tarot baktırdım bildiği bir iki şey vardı ama sanki falı ben yönlendirdim yani tatmin olmadım. Fiyatıda 33TL vasat bir fal için çok para, değmez diye düşünüyorum.
 
evet kızlar bugün kü bakırköy maceramı anlatıyorum size

önce üç vakit cafe didem'e gittim. Falı kısa sürdü fakat çok isabetli şeyler söyledi. tarihler verdi bakalım dediği tarihte söyledikleri çıkacak mı? çıkarsa onu da yazarım ilerleyen günlerde. (kahve ve iskambil baktı. Söylediklerini de yazarak bana verdi. Fiyatı 25 TL)

sonra emelim cafe yiğite gittim. Didem'in falının daha ayrıntılısını baktı o da oldukça isabetliydi ve ben falını beğendim. çat diye tereddütsüz bildiği şeyler vardı. nokta atışları yaptı yani. Sonra olaylar karşısında nasıl davranmam gerektiğini anlattı. Falı beni tatmin etti. kahve ve tarota birlikte baktı.
sonra mandal cafe adaya gideyim dedim aşırı bir sıra vardı :S laf cafe de kalabalıktı. bende fincan cafeye girdim. Burdan okuduğum kadarıyla melis övülüyordu, melisi sordum bir süre burda olmayacak dediler sanırım ayrılmış :S arzu diye birine tarot baktırdım bildiği bir iki şey vardı ama sanki falı ben yönlendirdim yani tatmin olmadım. Fiyatıda 33TL vasat bir fal için çok para, değmez diye düşünüyorum.

3vakit Didem'e bende gittim beğendim falını güzel bakmıştı hatta çıktıda falı meliste fincan cafenin en iyi falcisi bende aradım ayrıldı cafedenki hiç yok aradigimda
 
Ben şebnemi araştırdım uzaktan arkadaşımın yakını gitmiş 200 tl ödemiş dedikleri çıkmadı diyor o yuzden ben biraz üzerinde durmadım açıkcası[/QUOTE]

Amanııınn 200 verilir mi yaaa
 
[/QUOTE] Amanııınn 200 verilir mi yaaa[/QUOTE]

200 lira fala vereceğime bi fakire verir hayra girer duasını alırım belki onun duasıyla işim görülür :)
 
Son düzenleme:
Amanııınn 200 verilir mi yaaa

200 lira fala vereceğime bi fakire verir hayra girer duasını alırım belki onun duasıyla işim görülür :)[/QUOTE]

100 tl dii ne zaman 200 tl yapmış yahu nese 200 tl kolay kazanılmıyor oldu bı fal için cok para bana göre öderim istersem ama bı fala o kadar para vermem 25 30 fal bakanlar var 8 falciya bastiriim parayı yine aynı hesap :)
 
evet kızlar bugün kü bakırköy maceramı anlatıyorum size

önce üç vakit cafe didem'e gittim. Falı kısa sürdü fakat çok isabetli şeyler söyledi. tarihler verdi bakalım dediği tarihte söyledikleri çıkacak mı? çıkarsa onu da yazarım ilerleyen günlerde. (kahve ve iskambil baktı. Söylediklerini de yazarak bana verdi. Fiyatı 25 TL)

sonra emelim cafe yiğite gittim. Didem'in falının daha ayrıntılısını baktı o da oldukça isabetliydi ve ben falını beğendim. çat diye tereddütsüz bildiği şeyler vardı. nokta atışları yaptı yani. Sonra olaylar karşısında nasıl davranmam gerektiğini anlattı. Falı beni tatmin etti. kahve ve tarota birlikte baktı. fiyatı 25 TL

sonra mandal cafe adaya gideyim dedim aşırı bir sıra vardı :S laf cafe de kalabalıktı. bende fincan cafeye girdim. Burdan okuduğum kadarıyla melis övülüyordu, melisi sordum bir süre burda olmayacak dediler sanırım ayrılmış :S arzu diye birine tarot baktırdım bildiği bir iki şey vardı ama sanki falı ben yönlendirdim yani tatmin olmadım. Fiyatıda 33TL vasat bir fal için çok para, değmez diye düşünüyorum.

edenizcim yiğit dediğin kumral yeşil gözlü şirin bişi mi ? eğer oysa süper. hangi cafede baktırdıgımı unuttum 2 kez baktırmıştım.
çok isabetli falı vardı. enerjiside süper.
eğer oysa ben ona bi giderim yahu :4:
falım cıkınca gel demişti ama gidemedim cafeden ayrılmıştı.
bu arada falı çıktı :23:
 
edenizcim yiğit dediğin kumral yeşil gözlü şirin bişi mi ? eğer oysa süper. hangi cafede baktırdıgımı unuttum 2 kez baktırmıştım.
çok isabetli falı vardı. enerjiside süper.
eğer oysa ben ona bi giderim yahu :4:
falım cıkınca gel demişti ama gidemedim cafeden ayrılmıştı.
bu arada falı çıktı :23:

evet canım ta kendisi emelim kafe'ye geçmiş şimdi ara sokaklarda bende zor buldum kafeyi telefonla 40 kere aradım ordan mı burdan mı diye :D çok şey bildi gelecekle ilgilide güzel şeyler söyledi umarım bana da çıkar.
 
evet canım ta kendisi emelim kafe'ye geçmiş şimdi ara sokaklarda bende zor buldum kafeyi telefonla 40 kere aradım ordan mı burdan mı diye :D çok şey bildi gelecekle ilgilide güzel şeyler söyledi umarım bana da çıkar.

nerde yahu bu eleim cafe? hemen yarın gidelim :)
 
nerde yahu bu eleim cafe? hemen yarın gidelim :)

canım biraz karışık şöyle tarif edeyim bakırköy meydandan bayağı aşşağı iniyorsun kilisenin orda enesim diye bi mağaza var ona sırtını ver hemen karşı sokağına gir emel cafeye kadar gel emel cafenin hemen solundan aşağı doğru bir sokak iniyor pancar sokak olması lazım o sokaktan sahile doğru in solda bir mimarlık dekorasyon dükkanın var hemen ordan sola giriyosun girer girmez kafeyi görürsün. umarım doğru tarif etmişimdir. internetten telefonunu bul sana tarifte ederler bana da tarif ettiler. birde randevu al istersen ben randevu aldım hiç bekletmediler.
 
kızlar iyi olanları da yazıcam ama kesinlikle ve kesinlikle gitmemeniz gerekenleri hemen yazıyorum ki boşa para dökmeyin:)

1.zade armağan- çok ilginç birşey söyledi onun dışında ben de atsam atarım
2.didem keleş- 7 dk sınırını da geçtim helal etmiorm paramı o derece
3.symbol nihal- aaaaa bari bi ayrıntı ver bişey de yok sadece düzelicek herşey bla bla yahu ben de biliorm düzelicek
4.mandal ada- sürekli anladın mı anladın mı laf çevirio döndürüo..evet anladım :)
5.laf cafe çiğdem- salladı da salladı
6.üç vakit didem- abla nasihatı bile değildi hayatında eşitlik adalet istiosundan girdi para seviosundan çıktı.

bu arada benim enerjim gerçekten çok iyidir hatta falcılar senin gelmene bile gerek yok hislerinle hareket etmelisin derler ama bunlara kesinlikle gidip para vermeyin.
 
kızlar iyi olanları da yazıcam ama kesinlikle ve kesinlikle gitmemeniz gerekenleri hemen yazıyorum ki boşa para dökmeyin:)

1.zade armağan- çok ilginç birşey söyledi onun dışında ben de atsam atarım
2.didem keleş- 7 dk sınırını da geçtim helal etmiorm paramı o derece
3.symbol nihal- aaaaa bari bi ayrıntı ver bişey de yok sadece düzelicek herşey bla bla yahu ben de biliorm düzelicek
4.mandal ada- sürekli anladın mı anladın mı laf çevirio döndürüo..evet anladım :)
5.laf cafe çiğdem- salladı da salladı
6.üç vakit didem- abla nasihatı bile değildi hayatında eşitlik adalet istiosundan girdi para seviosundan çıktı.

bu arada benim enerjim gerçekten çok iyidir hatta falcılar senin gelmene bile gerek yok hislerinle hareket etmelisin derler ama bunlara kesinlikle gidip para vermeyin.

iyi olanlarıda yazarmısın..
 
kızlar melekler kahvesı can beı cok merak edıp denemek ıstıyordum .gectgımız hafta gıttıgımde senelık ızınde oldugunu ogrenmıstım .

neysekı gelmıs ve dun hemen fal baktırdım ben de.

can bey'ın tıpıne baktıgımda acıkcası pek fal bakabılecek bırı gıbı goremedım .

ben falcı secımlerımde tıplerıne gorede ayırırım cunku:1:

yanı kendımce ıyı fal bakan kısı tıpı dıs gorunusune baktıgımda; gozlerı cın gıbı bakmalı uyanık fettan tıpler olur yaa

onlar ıyı fal bakabılır dıye yorumlarım ben :1:

ama can bey gobeklı ve oldukca sevımlı bı bey o yuzden pek umudum yoktu :)

acıkcası umudum yoktu ama memnun kaldım .

yasadıgım olayların baslangıc tarıhıne kadar bıldı .bıtırdıgım ılıskının nasıl bıttıgınıde

ne sıkıntılı sureclerden gectıgıme kadar herseyı bıldı .bu kısıyle ılgılı bana bı tarıh verdı

bakalım o tarıhte neler olacak .bı'de bana dedı kı ;

sen ates grubu olan yuksek ıhtımal yay burcu bırıyle tanıscaksın .

bu kısı esmer maddı yonden oldukca ıyı karıyer sahıbı kulturlu bı bey

ısmının ıcınde m,f,r harflerı var ıletısım ıcındesınız ama bu kısı sana bos degıl

ılk hamlesını eylul ayında yapacak dedı .evet ayne bahsettıgı ozellıklerde bırıyle ıletısım ıcındeyım .

kendısı arkadasım olur ama ılerıde ne olur bılemeyız :)

bı kac tarıh verdı onları bekleyecegım .yalnız can bey'de en cok begendıgım ve samımı buldugum

cumlesı ıse şu oldu ;

can bey'e dedım kı ben ; şu kısıyle evlılık gorunuyor mu bana dedım .can bey ıse oldukca samımı

bı yorumla bana dedı kı ; "ben ne bılım kız dur bı atlatmadan gereken su donemlerın var .su donemlerı

bı atlat o kadar ılerısını sımdıden yorumlayamam ben "dedı .acıkcası cok samımı geldı bana bu yorumu .

sonucda falcılar tobe hasa ılah degıller .fazla ılerısını bıldıklerını gorduklerını ıddıa etmek bos iddiadan baska bırsey degıl .

genel falcıların yorumu hep; daha hayatımızda bıle olmayan kısıyle bızı tanıstırırlar su tarıhte bızı evlendırırler

bıde oglan bebek dogurturlar bıze .yanı bana acıkcası bu kadar ılerı tarıhlere kadar yorum yapanlar pek ınandırıcı gelmıyor .

genel olarak can beyden memnun kaldım ben .verdıklerı tarıhlerı beklıyorum suanda .haber verıcem kızlar.

Allahım neden böyle bilemiyor bana kimse:)...Hiçbirinin bir dediği de çıkmaz mı ya...Gitsem mi Can beye ne yapsam??..Arıza ben de ama kesin ben de...Yok arkadaş 15 gün diyorlar 4 ay oluyor:)
 
Back
X