uzun zamandir yazmak istiyordum eski baktirdigim fal sonuclarini:
majedtic cafeden bir arkadas bahsetmis, sengul hanim yasli olmasina ragmen cok kotu bakiyor, orda sedat bey var, o da tamame atiyor, menepoza girmis ablam icin oglu olacak dedi, ben o cafede nihal hanimi begeniyorum, bana dediklerinden cogu cikti.
bu arada symbol toprakin dedigi bi sey vardi, ve gerceklesti, orda nesil e baktirmistim, ama onu hic begenmedim, fal bakmayip benim kisilik analizimi yapmisti.
bugun bahsedilen yigit e ben de baktirmistim, dediklerinden bazilari cikti, zam alacaksin gibi:))
elmiranin bazi dedikleri oldu ama benim icin onemli bir konu maalesef onun dedigi gibi cikmadi.
mulla'ya tam bir yil once baktirmistim, bilmiyosun diye arayip kizmistim ama dedigi cikti:))
kadinlar kahvesi kadikoydeki isil hanim hic tavsiye etmem, orda bi de zeynep hanim vardi, o biraz daha iyi ama, tekrar gitmem
rana nin dedikleri de cikmadi, yok iki talibim olacakmis, falan filan
kk taksim, pelin ve dilek ehh biraz turturdular, ama bi daha gitmedim, cok kalabaliklar, bi daha da gitmem
simdilik aklima gelenler bunlar, herkese sevgiler, iyi geceler
majedtic cafeden bir arkadas bahsetmis, sengul hanim yasli olmasina ragmen cok kotu bakiyor, orda sedat bey var, o da tamame atiyor, menepoza girmis ablam icin oglu olacak dedi, ben o cafede nihal hanimi begeniyorum, bana dediklerinden cogu cikti.
bu arada symbol toprakin dedigi bi sey vardi, ve gerceklesti, orda nesil e baktirmistim, ama onu hic begenmedim, fal bakmayip benim kisilik analizimi yapmisti.
bugun bahsedilen yigit e ben de baktirmistim, dediklerinden bazilari cikti, zam alacaksin gibi:))
elmiranin bazi dedikleri oldu ama benim icin onemli bir konu maalesef onun dedigi gibi cikmadi.
mulla'ya tam bir yil once baktirmistim, bilmiyosun diye arayip kizmistim ama dedigi cikti:))
kadinlar kahvesi kadikoydeki isil hanim hic tavsiye etmem, orda bi de zeynep hanim vardi, o biraz daha iyi ama, tekrar gitmem
rana nin dedikleri de cikmadi, yok iki talibim olacakmis, falan filan
kk taksim, pelin ve dilek ehh biraz turturdular, ama bi daha gitmedim, cok kalabaliklar, bi daha da gitmem
simdilik aklima gelenler bunlar, herkese sevgiler, iyi geceler