• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

arkadaslar su evinde bakan elmiranin numarasini bilen varmi??? bi de baskasi icin baka biliyormu?mesela ben Bakude yasayan bi arkadasim icin baktirmak istersem baka bilirmi onun falina???
 
Hergüne bir falcımız var masallah. Ama emin oldugumuz 1 tane yok...Bu işte bir yanlışlık olmalı :))
 
Eylemin çıkan falı yokmu ıf tuğbayada bide telde baktırasım var tutıyorum kendimi verdiği tarigleri bekliyorum direniyorum resmn:)
 
Ay tutamadım baktırıcam yarım saat sonra çok kızıyorum kendime ya para batıyo sabki of:((
 
Kizlar bu telefonda bakanlarida yeni duyuyorum budami cikti:)

Tugba mi ne dotorlar yada baska iyi bori varsa nosunu atabilirmisiniz..

Saat kac gbi araniyo ucret nasil odeniyo
 
kizlar eski sayfalarda cezmi diye birinden bahs edilmis hakkinda hic olumsuz yorum yok,ondan haberi olan varmi?bazi sayfalarda oldu fln diye yaziyor,oldu mu yasiyormu haberi olan varmi?
 
BİR YOLUNVAR a aslaaaaa fal baktırmayın
pazar günü 12:07 de fal gönderdim ödeme sayfasında mobil ödeme seçtim gelen mesajı cevapladım ödemenin yapıldıgına dair sms te aldım ama site sayfası tam 45 dk evet tamıtamına 45 dk sayfayı yenılemeyın ödeme kontrol edılıyor dedı
ve falım yorumcuya ulaşmadı profilimde bekleyen fallar arasındada yoktu
desteğe yazdım durumu anlattım bir cevap vereceklerine sanki işlem yeni onaylanmış gibi bir mail geldi siteden falınız ulaşmıştır diye , hadi bunları geçtim olur site aksaklıktır vs vs vs falcı İLKAY GÜR normalde 85 dk da yorum yaptıgı yazıyor profilinde fakat akşamın 9 u oldu ses yok kadın hala aldıgı 7 kısı ıle çevrimdışı . yine yazdım site destek bana dediki fal gönderim süresi 8 saattir eğer süre geçerse iptal etme hakkına sahipsiniz
pazartesi oldu aksam 21:40 baktım hala ses yok yine yazdım önce falcının özel sebeplerinden dolayı gecikti istemiyosanız iptal edin gibi bişey yazdılar (bin pişman oldum baktırdığıma baktıracağımada ) sonra iptal edilince mobil ödeme olduğu için nasıl anlayacağım geri geldiğini ödememin dedim bana mail olarak falınız yorumlanmış mailinizi kontrol edin demesinlermii
maile bakıyorum gelen yok siteden giriş yapıp bekleyen fallarıma bakıyorum hala beklıyor . bekleyen fallarımdaki görüntüyü foto çekip yolladım , özür dileriz karışıklık olmuş falınız hala bekliyor ilginiz anlayışınız vsvsvs ASLAA YANILIPTA BİR YOLUNVAR A fal baktırmayın heryerde yazıcam kimse madur olmasın. aramızda siteden online fal baktırmayanlarda var bilmeseniz ilgilenmeseniz ödediğiniz parayla kalıcaksınız bu ne biçim bi sitedir böyle
 
slm herkese
uzun aradan sonra yazayım dedim
eylemin ilk baktığı falda dediği bişey yarın gerçekleşecek ama bunun için bana zaman vermemişti :)
yine en son baktırdığım da dediği bişeyler daha çıktı :)
çıktıkları varsa yada çıkarsa tekrar yazarım size :)
 
Kızlar selam tubayla konustum. Tubanın baktıgı bir cafe var ama özellikle gelemeyenler ve şehir dışında olanlara bakmak istediğini sölemişti. Fakat aramızda arayıp çalıştıgı cafeyi tlfla baktıgını sölemiş kız zor durumda bırakmış. İsteyenler cepten ulaşsın. Normalde tlf bakma gibi bir niyeti yoktu burda baya bana mesaj geldiği için ben ısrar ettim. gidebilen taksim damlalara gitsin uzakta olanlar baktırmak isteyenler tlf la ulaşsın. Bilginize
 
Back
X