- Katılım
- 1 Kasım 2015
- Mesajlar
- 430
- Emoji Skoru
- 431
- Puanlar
- 23
- Yaş
- 33
Olur olur merak etme . Er ya da geç muhakkak doğru insan girerInsallah ayni seyleri duyariz.Bu sefer bari dogru insani secmis olayimhepimiz izin guzel seyler olsun insallah
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Olur olur merak etme . Er ya da geç muhakkak doğru insan girerInsallah ayni seyleri duyariz.Bu sefer bari dogru insani secmis olayimhepimiz izin guzel seyler olsun insallah
Tut tut canım tarih verdiyseEylemin çıkan falı yokmu ıf tuğbayada bide telde baktırasım var tutıyorum kendimi verdiği tarigleri bekliyorum direniyorum resmn:)
Canım yeni üyesin belki bilmiyorsun diye yazim dedim bende bilmiyorum da,Sembol cafedeki Nesille ilgili yorum yok mu kizlar ?![]()
Tuğba'ya mı? Sonra yorumlarını yazar mısın?Ay tutamadım baktırıcam yarım saat sonra çok kızıyorum kendime ya para batıyo sabki of(
Canım yeni üyesin belki bilmiyorsun diye yazim dedim bende bilmiyorum da,ara kısmından sembol nihal yaz bir arat bakalım neler çıkacak.
![]()
Yok eyleme tupbanın nosunu almamıştım o yüzden eyleme baktırayım paylaşırım tabi bakalım ulaşamadım daha kendisineTuğba'ya mı? Sonra yorumlarını yazar mısın?![]()
Canım yeni üyesin belki bilmiyorsun diye yazim dedim bende bilmiyorum da,ara kısmından sembol nihal yaz bir arat bakalım neler çıkacak.
![]()
He iyi bari :) bende sonradan keşfettim iyi oluyor bakıyorsun istediğin falcıya falanBuldum buldum bana soylediklerini baskalarina da soylemis ya ay bi sevindirik oldum cok bozmustu moralimi :/
Tamam canım:)Yok eyleme tupbanın nosunu almamıştım o yüzden eyleme baktırayım paylaşırım tabi bakalım ulaşamadım daha kendisine