• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

Forumda eskiden adı geçmiş, Üsküdar'daki medyum Arzu'ya nasıl ulaşabileceğimi bilen var mı?
 
Canlar bugün bayagi fall fall dolaştm..sabah samsundaki arzuya baktirdim ilk baktirdim cikmisti ikincide sohbet havasında gerceklesti 1 hafta dedi bakalm. Sonra damlalar tugbaya gittim ayıptır soylemesi yumurtalklarnda kanama görüyorum regly misin felan dedi nasil biliyor anlamiorum yaa :) evet regly im dedim ve söyledikleri cok tutarliydi oda 1 hafta veya ocagin 21 ine kdr süre verdii sonra muptela kafe pasahan a baktirdim tipik falci gibi baktı iste beyaz kagdin var mutlu bi haber alicaksn vs vs die memnun kalmadm. Varmi iyi bi falci tabsiyesi olan yahuuu
 
Haaa birdr bahcelievlerdeki selda ya baktirdim bugun evinde burdan biri söylemişti kocasinan da kadin hep olumsuz hp olumsuz m epde cikiyo 3 kisi için olmicak demisti ciddende olmadii bugün gene olmixak dedi yaa dedim abla hep olumsuzsun :) ama dogru yani kadin iyiydi
 
slm herkese
uzun aradan sonra yazayım dedim
eylemin ilk baktığı falda dediği bişey yarın gerçekleşecek ama bunun için bana zaman vermemişti :)
yine en son baktırdığım da dediği bişeyler daha çıktı :)
çıktıkları varsa yada çıkarsa tekrar yazarım size :)
Pofu cum ozel mesajlarina bakar misin rica etsem
 
kizlar asmin cafe zaza ve majestic cafe sedata baktiran varmi?yarin taksim tarafa gidecem hangisine baktirayim?handeyi begenmemis cogu kalsin o zaman gitmeycem handeye,zazayla sedata baktiran varmi?

ben zazaya gittim, çoğu arkadaşıma bildi ama bana bilemedi, çok beğenmedim, handeye bir kere gittim ama dediği çok şey oldu, annemin hastalığı dahil. bu hafta yine gideceğim.
 
Merhaba 3 yillik bi fal deneyimimi paylasmak istiyorum.uzun suredir kadinlar kulubunu takip ediyorum uye olmadan.burdan okuyup gittigim falcilarda coktur ama bende deneyimlerimi paylasmak istedim.oncesinde sunu belirteyim ugruna falcilara gittigim adam 8 ay icinde evlendi:) bana birkac falci disinda hepsi donecek demisti.simdi siraliyorum :
Donecek diyip cikmayanlar: kapriss cafe imam,tasula,roza.binnaz abla :huma bal,sevval erdal,maya demir.taksim kadinlar kahvesi pelin ,dilek,remziye.melekler kahvesi :emre.symbol cafe levent.laf cafe halil,canan,andac,fatma abla.ve daha aklima gelmeyen bircok isim.dedikleri cikan ise binnaz abla da hira soydan.suan gittigim pen cafe yeter,damlalar tugba ve bunk cafe kerim.bu isimlere adam evlendikten sonra gittim suan yeni biri var.benim size sorum su:taksim sembok cafedeki nesil cikan fallari var mi?hep olumsuz mu o ya?

kadınlar pelin, dilek eskiden çok giderdim ve olurdu dedikleri sonra ara verdim çünkü olacak dedikleri olmadı, ben de bıraktım. nesil yıllar öne yaklaşık 6-7 yıl önce gitmiştim çok olumsuzdu, inanılmaz keyfimi kaçırmıştı.
 
İyi sohbetler arkadaşlar forumda dikkatimi çekti bende bilgimi ve tecrübemi paylaşmak istiyorum sizinle yararı olucaktır diye düşünüyorum. İstanbul Kadıköy'de Şehriban abla var arkadaşlar, bakın ben fal denildiği zaman o abla aklıma geliyor sadece ilk baktırdığım zaman öyle nokta atışları yaptı ki kendime gelemedim çıkınca sonra dedikleri çıkınca her defasında abartmıyorum her defasında hisleri çok güçlü ablanın her hafta kesinlikle 1 kez gidiyorum ve bana terapi gibi geliyor kendisi tavsiye ediyorum bende size arkadaşlar. Ben sürekli iskambil ve kahve falı baktırıyorum. Bir kez kurşun döktü bir de bana o günden sonra buna ihtiyacım bile kalmadı kendimi rahat hissediyorum artık. sizde denemek isterseniz ....numarası isterseniz bir deneyin ben bugüne kadar pişman olmadım eminim sizde benim gibi bağlanırsınız.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
İyi sohbetler arkadaşlar forumda dikkatimi çekti bende bilgimi ve tecrübemi paylaşmak istiyorum sizinle yararı olucaktır diye düşünüyorum. İstanbul Kadıköy'de Şehriban abla var arkadaşlar, bakın ben fal denildiği zaman o abla aklıma geliyor sadece ilk baktırdığım zaman öyle nokta atışları yaptı ki kendime gelemedim çıkınca sonra dedikleri çıkınca her defasında abartmıyorum her defasında hisleri çok güçlü ablanın her hafta kesinlikle 1 kez gidiyorum ve bana terapi gibi geliyor kendisi tavsiye ediyorum bende size arkadaşlar. Ben sürekli iskambil ve kahve falı baktırıyorum. Bir kez kurşun döktü bir de bana o günden sonra buna ihtiyacım bile kalmadı kendimi rahat hissediyorum artık. sizde denemek isterseniz ... numarası isterseniz bir deneyin ben bugüne kadar pişman olmadım eminim sizde benim gibi bağlanırsınız.
Şehriban ablaya benim 4 5 arkadaşım gidiyor ben istanbulda yaşamıyorum yaşasaydım bende giderdim anlıyorum seni gerçekten iyi kadın, görüyorum instagramda facebookta, madam şeri fal cafe diye özel yer açmış kadıköy'de, gerçi böyle yerler daha iyi, bir tane arkadaşım özel odası var orada fal seansı yapıyor rahat hissediyorum kimse duymuyor konuştuklarımızı dedi hak verdim. bana tek bir şey söyledi ilk baktırdığım zaman sonra bir tüyler diken diken ne oluyor dedim sonra telefonda baktırmaya başladım sürekli istanbula gelemiyorum çünkü
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Şehriban ablaya benim 4 5 arkadaşım gidiyor ben istanbulda yaşamıyorum yaşasaydım bende giderdim anlıyorum seni gerçekten iyi kadın, görüyorum instagramda facebookta, madam şeri fal cafe diye özel yer açmış kadıköy'de, gerçi böyle yerler daha iyi, bir tane arkadaşım özel odası var orada fal seansı yapıyor rahat hissediyorum kimse duymuyor konuştuklarımızı dedi hak verdim. bana tek bir şey söyledi ilk baktırdığım zaman sonra bir tüyler diken diken ne oluyor dedim sonra telefonda baktırmaya başladım sürekli istanbula gelemiyorum çünkü
ben bu şehriban ablayı sürekli duyuyorum Üsküdar'da oturuyorum ben telefon numarası için sağ olun geçen haftada arkadaşım şehriban ablaya senide götürim mamnun kalmazsan bende sevgi değilim dedi içime bir merak düşürdü şimdi burda da görünce allah bir işaret mi gösteriyor diye düşündüm arkadaşımdan alayım adresini gitmek istiyorum randevu almamız gerekiyor mu önce?
 
İyi sohbetler arkadaşlar forumda dikkatimi çekti bende bilgimi ve tecrübemi paylaşmak istiyorum sizinle yararı olucaktır diye düşünüyorum. İstanbul Kadıköy'de Şehriban abla var arkadaşlar, bakın ben fal denildiği zaman o abla aklıma geliyor sadece ilk baktırdığım zaman öyle nokta atışları yaptı ki kendime gelemedim çıkınca sonra dedikleri çıkınca her defasında abartmıyorum her defasında hisleri çok güçlü ablanın her hafta kesinlikle 1 kez gidiyorum ve bana terapi gibi geliyor kendisi tavsiye ediyorum bende size arkadaşlar. Ben sürekli iskambil ve kahve falı baktırıyorum. Bir kez kurşun döktü bir de bana o günden sonra buna ihtiyacım bile kalmadı kendimi rahat hissediyorum artık. sizde denemek isterseniz ... numarası isterseniz bir deneyin ben bugüne kadar pişman olmadım eminim sizde benim gibi bağlanırsınız.
ben bu şehriban ablayı sürekli duyuyorum Üsküdar'da oturuyorum ben telefon numarası için sağ olun geçen haftada arkadaşım şehriban ablaya senide götürim mamnun kalmazsan bende sevgi değilim dedi içime bir merak düşürdü şimdi burda da görünce allah bir işaret mi gösteriyor diye düşündüm arkadaşımdan alayım adresini gitmek istiyorum randevu almamız gerekiyor mu önce?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
ben bu şehriban ablayı sürekli duyuyorum Üsküdar'da oturuyorum ben telefon numarası için sağ olun geçen haftada arkadaşım şehriban ablaya senide götürim mamnun kalmazsan bende sevgi değilim dedi içime bir merak düşürdü şimdi burda da görünce allah bir işaret mi gösteriyor diye düşündüm arkadaşımdan alayım adresini gitmek istiyorum randevu almamız gerekiyor mu önce?
Randevu alman gerekiyor mu bilmiyorum canım ben istanbulda gidemiyorum telefonda bakıyor bana gayet iyi kadın git bence arkadaşıma sorarım ben bugün randevu almak gerekiyor mu diye yazarım sonra buraya
 
Şehriban abla bir de kendisine fal yeri aç
ben bu şehriban ablayı sürekli duyuyorum Üsküdar'da oturuyorum ben telefon numarası için sağ olun geçen haftada arkadaşım şehriban ablaya senide götürim mamnun kalmazsan bende sevgi değilim dedi içime bir merak düşürdü şimdi burda da görünce allah bir işaret mi gösteriyor diye düşündüm arkadaşımdan alayım adresini gitmek istiyorum randevu almamız gerekiyor mu önce?
Üsküdardaysan yakın kadıköyde yeri zaten biliyorum bende yerini ben oraya gidiyorum serasker caddesinde yeri randevu almanı tavsiye ederim çünkü ben bir iki defa almadan gittim yani öyle bir hata yaptım. Gittiğimde bana sıra gelene kadar patladım hayır iyi ağırlıyorlar sağ olsunlar ama sıra gelene kadar canım sıkılıyor sen de o kadar bekleme derim ben az önce verdiğim numarasını arayıp randevu alıyorum ama ....numarasının dışında .... numarasıda var arada sırada oradan dönüyor bana
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Şehriban abla bir de kendisine fal yeri aç

Üsküdardaysan yakın kadıköyde yeri zaten biliyorum bende yerini ben oraya gidiyorum serasker caddesinde yeri randevu almanı tavsiye ederim çünkü ben bir iki defa almadan gittim yani öyle bir hata yaptım. Gittiğimde bana sıra gelene kadar patladım hayır iyi ağırlıyorlar sağ olsunlar ama sıra gelene kadar canım sıkılıyor sen de o kadar bekleme derim ben az önce verdiğim numarasını arayıp randevu alıyorum ama ....numarasının dışında ...numarasıda var arada sırada oradan dönüyor bana
tamam canım teşekkür ederim ben ararım kendisini bugün yarın giderim artık işten çıkınca tekrar teşekkür ederim yardımın için
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Kızlar aranızda hera adında bi falcıya fal baktıranınız oldu mu ?
 
bu şehribandan bahsedenler, her biriniz yeni üyelersiniz, ben emin olamadım... adminler bir baksa ıp nolarına keşke
 
evet geçmiş yorumlarda da baktım öyleymiş beni yerin dibine soktu resmen :110:
Nesil denen falcı adamı intihara sürükler hatta fal bakarken öyle bi bakıyo ki öl yani yaşama der gibi galiba negatif enerjinisi bzm üzerimizde atıyo :))
 
Back
X