• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

bende bu tarz yerlere düşünüyordum o yüzden sordum iyi araştırıp gitmek lazım demekki tesekkurler
Canim sakin aman aman resmen muskanin farklı bir versiyonu olmuş bu enerji çalışma olaylari....
Fallardan ağzım yandı enerji olayina gireyim dedim oda bu dolandırıcı sayesinde elimde patladi :(
Tekistediğim doğru insanla yuvami biran once kurmak ama ne hikmet se olmuyor..
Rabbim bütün genç kızların baksın yuzune
 
Canlar ben memnun kaldığım için arkadaşımı da götürdüm arkadasin annesinin ölüm sebebini rahimlerinden sıkıntı cekms dedi arkadasda dediki annem rahim kanserinden öldü bi miras davasindan dolayi kavga ediceksin dedi ebet miraslik durumlari var ve kavga halindeler.arkadas kimseyi koay koay egenmez ama cok begendi.bna sira gelince benimkinin capkin oldugunu 5 para etmicegini ben istersem bu isin olacagini soyledi evet dogru bende öyle düşünüyorum.benimkinin ailesi ile oln büyük problemlerini söyledi onarada dogruydu bu adam 5 para etmez tembelin teki dedii evet oda dogru 1.5 aydir calismayip evde yatior pislik :) yani genel olarak cok beğendim arkadasimda begendi eyupdeki kadını.


Özelden numarasını istemiştim canım, gelmedi mi msjım?
 
Canim sakin aman aman resmen muskanin farklı bir versiyonu olmuş bu enerji çalışma olaylari....
Fallardan ağzım yandı enerji olayina gireyim dedim oda bu dolandırıcı sayesinde elimde patladi :KK43:
Tekistediğim doğru insanla yuvami biran once kurmak ama ne hikmet se olmuyor..
Rabbim bütün genç kızların baksın yuzune
Amin canım. Dua et bol bol ve olumlu düşünmeye calış. Ne kadar maneviyattan uzaklaşıp olumsuz düşünmeye başladıkça bütün kötü şeyler daha da üst üste geliyor sanki. Allah hepimizin dualarını kabul etsin tez zamanda...
 
Yaa biri bana ozelden tugbanin numarasini atabilir mi:)) telefonda ne kadara bakiyor ve nekadar suruyor?
 
0539 895 5670 yaa herkes bana ozelden eyupdeki kadini sormuş numrasini yazdm herkes bakabilir burdan.son zamanlarda en iyi bakkannlardan birisi.tabii benim ve arkadasimin düşüncesi
 
Dün guldenidw gittim buldum angelsnil in dedigi pasajda deildi totem cafedeydi yaa benni tatmin etmiyor nedense bilmiyorum pek ii deildi tutarli seyler söyleyip beni sasirtmiyor yadaa benn coook coook daha iyilerini gördüğüm icin bana basit kalıyo arkadasima hemen kas goz yaptm baktirmasn diye baktirmadi.iddia etti bakalm dedigi tarih olucak mi
 
Arkadaşlar bende handeye ayın 30 una randevu aldım inş yine söyledikleri çıkar iki yıllık fal baktıydı bana :)) yani yorumlarını yarna öbürgüne değil aylık olarak düşünün yıl içinde yaşıyosunuz ztn :)) bekleyn görün bn inanmamiştm çnkü
 
Offf yine falım geldi tutim diyorum ocağa kadar tutamıyorum yahu. Göker'i denemedim hiç. Napim denesem mi? Yoksa gitmesem mi?o_O
 
Offf yine falım geldi tutim diyorum ocağa kadar tutamıyorum yahu. Göker'i denemedim hiç. Napim denesem mi? Yoksa gitmesem mi?o_O
Gökerde iyidir onunda dene gör bak genelde tarih veriyo ya verdiği tarihlerde mesela yedinci ay diyo bana gelede yedi ay sonra oluyo hande de beş ay sonra diyo beşinci ay oluyo gibi. Bana göre en usta falcılar hande göker tuğba :)) tuğba da yakn gelecekte on numara beş yıldız :))
 
slm hanımlar göker nerde bakıyor cafenin adı nedir, birde kaç tl bilgi verirseniz sevinirim.
 
Gökerde iyidir onunda dene gör bak genelde tarih veriyo ya verdiği tarihlerde mesela yedinci ay diyo bana gelede yedi ay sonra oluyo hande de beş ay sonra diyo beşinci ay oluyo gibi. Bana göre en usta falcılar hande göker tuğba :)) tuğba da yakn gelecekte on numara beş yıldız :))
Tuğba'ya iki hafta önce baktırdım şimdi yine gitmim dedim ama dediğin gibi seviyorum tuğbayı bende. Off randevulu mu göket yoksa direkt gidiliyor mu? Belki giderim :KK17::oops:
 
Tuğba'ya iki hafta önce baktırdım şimdi yine gitmim dedim ama dediğin gibi seviyorum tuğbayı bende. Off randevulu mu göket yoksa direkt gidiliyor mu? Belki giderim :KK17::oops:
Randevusuz canm o :) randevuyla gidende var hbr eden önceden bazen ama şimdi yeniyıl yakn ya öyle randevu yapan vardır elbet ama gidersen alırlar :)
 
Back
X