• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

kizlaaar ayrin handeye gidiyorum.bu besiktas ihlamurdere caddesi nerde yaa?nasil gidecem ben avcilardan oraya?zincirlikuyuda inip ayakla yurusem cok mu surer??
Spring aen Yeter'e de Tugba'ya da gittin sanirim. Malum konu hakkında nasıl yorum yapmişlardı?
Yeter sende fena patlamıştı galiba da Tugba nasıldı?
 
Kendime verdigim 2015 için fal sezonunu kapattim sözümü tutamayarak Tugba icin cafeyi aradım. Yarın izinliymiş..Bu bir işaret mi yoksaa? :))
Adamın düşünce ve hislerini iyi aktarabilecek birisine ihtiyacım var :/
Tugba bu konuda iyi midir, ey gidenler?
Ya da kimi önerirsiniz?
valla tuğbaın dedikleri çıkar çıkmaz bilemem ama birazda kendimizi iyi hissetmek, terapi olsun diye de gitmiyormuyuz?... nedir onun o anlatımı, gerildim takip edcem diye yahu
kendince tarz yaratmış, imaj edeyim demiş sanki
ben sevmedim doğrusu
seveni gideni vardır elbet saygı duyarım ama ilk defa gidecekeler bilsin de şok olmasınlar, acayip bi enerjisi ve konuşması var. bazılarını anlamak bile zor
 
Arkadaşlar taksim bi melek cafedeki sevgi hanıma gitmiştim geçen eylülde. Dediği hiç bişi çıkmadı bilgilnz olsn bide azarlıyo hayvan gibi :)) gitmeyn tavsiye etmem
 
Dün angelsnil saolsuunnn varrrolsunnn bi falci tavsiye ettti ezginin yanındaki mervee ona gittim pekk memnun kaldm denilemez yanii öyle beni aman amann sasirtmadi.soyledieri bi takim seyler dogruydu ocagin 10 una tarih verdi bakalm nolcak.bugun de gene angelsnil in 2 haftadir aradığı gülden hanima gidicem eğer iyi çıkarsa haber ederim.amaaa şöyle genele vurduğumda kocasinanndaki selda birde eyüpde bakan bi kadin vardi onlarin dedikleri oldu.olumsuz konusmuslardi ve inanmayip kallkmstm bakiyorumki doguymus haa birde samsun arzu iyiydi. Dedigini yasiyoruum suan su gunlerde neyse gulden ile fal muhabbetine biraz ara vericem
 
Tuba ve Eylem hemen hemen aynı şeyleri söylediler bana. hem de nerdeyse aynı cümlelerle.. çok şaşırdım.. bu kişiler pembeci falcılardan değildir umarım kızlar :110:

bir de ikisi de çok kibarlardı ayrıca :KK66:
 
Dün angelsnil saolsuunnn varrrolsunnn bi falci tavsiye ettti ezginin yanındaki mervee ona gittim pekk memnun kaldm denilemez yanii öyle beni aman amann sasirtmadi.soyledieri bi takim seyler dogruydu ocagin 10 una tarih verdi bakalm nolcak.bugun de gene angelsnil in 2 haftadir aradığı gülden hanima gidicem eğer iyi çıkarsa haber ederim.amaaa şöyle genele vurduğumda kocasinanndaki selda birde eyüpde bakan bi kadin vardi onlarin dedikleri oldu.olumsuz konusmuslardi ve inanmayip kallkmstm bakiyorumki doguymus haa birde samsun arzu iyiydi. Dedigini yasiyoruum suan su gunlerde neyse gulden ile fal muhabbetine biraz ara vericem
Eyüp'teki Gülşen miydi?
 
Dün angelsnil saolsuunnn varrrolsunnn bi falci tavsiye ettti ezginin yanındaki mervee ona gittim pekk memnun kaldm denilemez yanii öyle beni aman amann sasirtmadi.soyledieri bi takim seyler dogruydu ocagin 10 una tarih verdi bakalm nolcak.bugun de gene angelsnil in 2 haftadir aradığı gülden hanima gidicem eğer iyi çıkarsa haber ederim.amaaa şöyle genele vurduğumda kocasinanndaki selda birde eyüpde bakan bi kadin vardi onlarin dedikleri oldu.olumsuz konusmuslardi ve inanmayip kallkmstm bakiyorumki doguymus haa birde samsun arzu iyiydi. Dedigini yasiyoruum suan su gunlerde neyse gulden ile fal muhabbetine biraz ara vericem
Umarım hayırlısı olur tatlım senin için falcı kalmadı ☺️
 
Umarım hayırlısı olur tatlım senin için falcı kalmadı ☺️
Hahahhah ahhhh angelll ahhhh yiyicem seni yaaa :) bakalm insallah gulden merve gibi deildir yaa mervede kötü deilde standart falci gibi bakio beni sasirtmedi pek
 
Eyüp'teki Gülşen miydi?
Vallahi adını bile bilmiyorum desem yeridir bi arkadasm götürmüştü bi cafeye gelmisti bakmsti yaaa ben o zamanlar teyze oluma asiktim öz teyzemde insallah sen olursun vs vs diye bana ayak yapiordu bende diordumki teyzemde beni istiyor vs. Sonra bu eyupdeki kadın dediki teyzen ikili oynuyor seni istemiyor dedi bende kadina kizdim teyzemi benden iyimi tanicaksn vs dediki aha da görürsün beni de arayip hakliymissin abla diceksin dedi ciddende isler kadinin dedigi gibi gitti teyzem cidden ikili oynamis suan konusmuyorum ve o kadinida arayip hakliymissin abla dedim yanii =) bu olaylar gectigimiz kış yasandii haa ama bana iyi diye size iyi olucak die bisi yok arkadas tavsiyesiydii dedikleri de oldu yani bide koca sinandaki selda ayni seyleri soylemisti teyzen ikili oynjyo die
 
Suan arkadasimla eyüp de ki falciya bktiriyorum. Gülden de pek tatmin etmedi offf bilmiyoeum yaa 1 sene sonra tekrar bi deniyim dedim.
 
Vallahi adını bile bilmiyorum desem yeridir bi arkadasm götürmüştü bi cafeye gelmisti bakmsti yaaa ben o zamanlar teyze oluma asiktim öz teyzemde insallah sen olursun vs vs diye bana ayak yapiordu bende diordumki teyzemde beni istiyor vs. Sonra bu eyupdeki kadın dediki teyzen ikili oynuyor seni istemiyor dedi bende kadina kizdim teyzemi benden iyimi tanicaksn vs dediki aha da görürsün beni de arayip hakliymissin abla diceksin dedi ciddende isler kadinin dedigi gibi gitti teyzem cidden ikili oynamis suan konusmuyorum ve o kadinida arayip hakliymissin abla dedim yanii =) bu olaylar gectigimiz kış yasandii haa ama bana iyi diye size iyi olucak die bisi yok arkadas tavsiyesiydii dedikleri de oldu yani bide koca sinandaki selda ayni seyleri soylemisti teyzen ikili oynjyo die
Ah be güzelim adam mı kalmadıydı... üzülmüşsündür belki ama hayırlısı olmuş olmadığı
 
Canlar ben memnun kaldığım için arkadaşımı da götürdüm arkadasin annesinin ölüm sebebini rahimlerinden sıkıntı cekms dedi arkadasda dediki annem rahim kanserinden öldü bi miras davasindan dolayi kavga ediceksin dedi ebet miraslik durumlari var ve kavga halindeler.arkadas kimseyi koay koay egenmez ama cok begendi.bna sira gelince benimkinin capkin oldugunu 5 para etmicegini ben istersem bu isin olacagini soyledi evet dogru bende öyle düşünüyorum.benimkinin ailesi ile oln büyük problemlerini söyledi onarada dogruydu bu adam 5 para etmez tembelin teki dedii evet oda dogru 1.5 aydir calismayip evde yatior pislik :) yani genel olarak cok beğendim arkadasimda begendi eyupdeki kadını.
 
Canim bildiğin adam parayi aldıktan sonra uyduruktan bir analiz yapti soru sormak için aradım telefonu suratima kapatti.
Adam radyeatezi ilmi altında resmen dolandırıcılık Yapıyor. Site adi kuantum terapi şifa enerji
Adamin ismi adem canim ben 100tl m gitti kimsenin gitmesin.
Malum faldan umudu kesen ler enerji uzmanına yöneliyor.
Adam çok pişkin 100tl mi aldınız size hakkımı helal etmiyorum diye yazdıim.sayfasinda dinden bahseden adamın hakkimi helal edip etmedigim umrunda değil.
bende bu tarz yerlere düşünüyordum o yüzden sordum iyi araştırıp gitmek lazım demekki tesekkurler
 
kizlar bugun handeye ve symbol cafe fulyaya gittim,hande super gecmis ve ani saydi,dedi cok sevdigin biri var ama seni birakmis,gecmisten gelen biriyle evlenmis dedi,evet dedim akrabasiya evli.evet dedi zaten dedim gecmisten gelen biri yani kadini taniyor tanimadigin bi kadin degil,bu kisiden sana geri donus var ama bu cook uzun yillar sora ki zaten senin 12 haftaya kadar yeni tanisacagin ve evlenecegin bi adam var ,bende hayir dedim istemiyorum kimseyi :( isle ilgili de bazi seyler soyledi,sora fulyaya gittim,ilk karti actigi gibi yeni tanisacagin ve asik olacagin biri var dedi :( :( :( biraz isteksiz bakti gibi geldi bana hande superdi ama bakalim dedikleri cikacakmi,bide handenn yaninda bi kadin var dediki ben 8 ay once gelmistim handeye bana kucuk kaynindan 2015 sonunda kotu haber alacaksin uzuleceksin dedi,araligin basi kucuk kaynim kalp krizinden oldu dedi :( bilmiyorum yani enerjisi de guzel handenin gulmekten fali dinleyemedim nerdeyse :)
 
Spring aen Yeter'e de Tugba'ya da gittin sanirim. Malum konu hakkında nasıl yorum yapmişlardı?
Yeter sende fena patlamıştı galiba da Tugba nasıldı?
tugba daha iyiydi bana gore yeter cok fena salladi adam gunde biriyle konusuyor dedi,adam oyle biri olsa zaten evleniyor diye benle iletisimini kesmez bilmiyorum ben hic begenmedim sanki boyle beni gicik etmek hep olumsuz uzucu seyler soyledi yada beni sevmedi yani bilemiyorum
 
tugba daha iyiydi bana gore yeter cok fena salladi adam gunde biriyle konusuyor dedi,adam oyle biri olsa zaten evleniyor diye benle iletisimini kesmez bilmiyorum ben hic begenmedim sanki boyle beni gicik etmek hep olumsuz uzucu seyler soyledi yada beni sevmedi yani bilemiyorum
Teşekkürler cevaplar için
Yeter'i eledim
Hande ile iyi geçmesine sevindim, olumlu falcılar lazım...Pozitif enerjili
 
Back
X