• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar


Aynen ben de onu fark ettim. Profiloda baktı sonrada astrocenterde baktırdım. Meleklerden kurtuldum dedi bana. Orası onun enerjisini alıyormuş ve 10 dakika paket yapıyormuş orada. Şimdi rahat rahat bakıyor bir de 5 çeşit tarotla bakıyor adam. Ne bilim bana enerjisi tuttu.
 
Kızlar şöle söliyim ben son baktırdığım fallarda en beğendim anlık ve ilginç detaylar muzo ve Neslihan onun dışında ben Gökçe'yi de beğeniyorum eninde sonunda dediğini yaşıyorum dün güzel baktı.
Muzo melekler kahvesinde iyi olsaydı duyar kesin giderdik demeli şimdi daha iyi ama çıkan falı şu anda yok yeni baktırdım zamanı var ama herkes yazsın bilelim kızlar belki Tutku'ya baktırırım Onuda yorumlucam kuzey içinde beğenenler var ama fal anlayışım baya yüksek olduğu için bir daha gidermiyim gitmem. Umarım herkesin istediği olurda fallara kalmayız;)
 
Kızlar şöle söliyim ben son baktırdığım fallarda en beğendim anlık ve ilginç detaylar muzo ve Neslihan onun dışında ben Gökçe'yi de beğeniyorum eninde sonunda dediğini yaşıyorum dün güzel baktı.
Muzo melekler kahvesinde iyi olsaydı duyar kesin giderdik demeli şimdi daha iyi ama çıkan falı şu anda yok yeni baktırdım zamanı var ama herkes yazsın bilelim kızlar belki Tutku'ya baktırırım Onuda yorumlucam kuzey içinde beğenenler var ama fal anlayışım baya yüksek olduğu için bir daha gidermiyim gitmem. Umarım herkesin istediği olurda fallara kalmayız:KK66:
Tatlım gökçe nerde bakıyor cafe falcısı pek sevmiyorum sanki mutlu olcagimiz şeyleri söylüyorlar müşteri memnuniyeti gibi bu kadar baktirdigim fallarda daha çıkanı maalesef göremedim ...neslihsni bende begenirim ama bana mart dedi ama olmadı...
 
Aynen ben de onu fark ettim. Profiloda baktı sonrada astrocenterde baktırdım. Meleklerden kurtuldum dedi bana. Orası onun enerjisini alıyormuş ve 10 dakika paket yapıyormuş orada. Şimdi rahat rahat bakıyor bir de 5 çeşit tarotla bakıyor adam. Ne bilim bana enerjisi tuttu.
tatlım inşallah çıkar dedikleri..banada güzel konuştu umutlandım.dur bakalım ak koyun kara,koyun mayıs sonuna kadar belli olacak.
 
Kuzeye baktirdim.an ve geçmişi bildi gelecekle ilgili söyledikleri için beklemek gerekiyormus enerjisi çok iyiydi ben beğendim bu benim aldığım enerjiykede alakalı birşey çünkü kendiside dedi olumsuz enerji aldıklarına bakmayı sevmiyorum ve kuşa kesiyorum diye bence denenebilir...birde cafe kapandığı icin oradan ayrilcakmis numarasını aldım dileyene verebilirim
Numarasını bana verebilirmsiiniz
 
Kızlar 3 gün önce bir falci buldum. Telefonda bakıyor. Resmen hayatımı okudu allahım sana geliyorum. 45 dakika sürüyor. Sadece whatsapptan resimle ve anne ismi ve isim istedi. O kadar. 50 tl ye baktirdim helal olsun her kuruşu.
 
Tatlım gökçe nerde bakıyor cafe falcısı pek sevmiyorum sanki mutlu olcagimiz şeyleri söylüyorlar müşteri memnuniyeti gibi bu kadar baktirdigim fallarda daha çıkanı maalesef göremedim ...neslihsni bende begenirim ama bana mart dedi ama olmadı...
Canım Beşiktaş bias Cafe de bakıyor bir arkadaşıma da o kadar önemli bir şeyi bildiki diğer falcılarınki çıkmadı Gökçe''nin çıkmış oldu ama baktıran kişilerden memnun kalmayanda olabilir ama bana çıkıyor arkadaşıma da bakalım bu dediklerin de ne olcak muzoya ve Neslihan'ın merak ediyorum ama Neslihan'ın tarihi patladı onu biliyorum fakat artık tarihe pek takılmıyorum
 
Canım Beşiktaş bias Cafe de bakıyor bir arkadaşıma da o kadar önemli bir şeyi bildiki diğer falcılarınki çıkmadı Gökçe''nin çıkmış oldu ama baktıran kişilerden memnun kalmayanda olabilir ama bana çıkıyor arkadaşıma da bakalım bu dediklerin de ne olcak muzoya ve Neslihan'ın merak ediyorum ama Neslihan'ın tarihi patladı onu biliyorum fakat artık tarihe pek takılmıyorum
Bebegin ben gecen gittim Neslihan a herkes için birnsoru sordum. Neslihan hanim dedim anlik sahane bilgiler veriyorsunuz ama çoğu kişiye çıkmadı fallar oda dedjki canim tarihlerimde sarkma olabilir ama dikkatli takip edin olacakdir. Karsi taraf ile enerji ile alakaliymis
 
Ben Profilo Muzo'nun falından memnun kaldımm gayet başarılı anda ve dataylarda cok iyi , gelecekle ilgili bakalım söyledikleri gerçekleşecek mi :)
Özellikle benimle birlikte bir arkadaşım baktırdı onda cok ilginç detayları bilmiş ( o cok soru ,farklı sorular sordugu için farklı detaylara ) şok olmuş ben bir konu üzerine sorulara yogunlastıgım o yüzden şok edici bir detay yoktu ama gayet iyiydı tavsiye ederim ayrıca Muzonunda enerjiside cok iyi cok sempatik bir insan fal sırasında sıkılmazsınız :))
 
Bebegin ben gecen gittim Neslihan a herkes için birnsoru sordum. Neslihan hanim dedim anlik sahane bilgiler veriyorsunuz ama çoğu kişiye çıkmadı fallar oda dedjki canim tarihlerimde sarkma olabilir ama dikkatli takip edin olacakdir. Karsi taraf ile enerji ile alakaliymis
Bunu bizde sorduk Neslihan a bize de aynı cevabi verdi ama verdiği cevap beni tatmin etmedi bende dediği çıkmadı umarım baktiran arkadaşlarımın hepsi icin çıksın
 
Ben Profilo Muzo'nun falından memnun kaldımm gayet başarılı anda ve dataylarda cok iyi , gelecekle ilgili bakalım söyledikleri gerçekleşecek mi :)
Özellikle benimle birlikte bir arkadaşım baktırdı onda cok ilginç detayları bilmiş ( o cok soru ,farklı sorular sordugu için farklı detaylara ) şok olmuş ben bir konu üzerine sorulara yogunlastıgım o yüzden şok edici bir detay yoktu ama gayet iyiydı tavsiye ederim ayrıca Muzonunda enerjiside cok iyi cok sempatik bir insan fal sırasında sıkılmazsınız :))
Melekler kahvesinde baktigi ortam cok gurultuluydu.baska fallar kahkahalar gelen giden.
Bende anlatirken arada kafa sallayip dinliyordum bana kizdi,sen beni dinliyormusun bos bos bakiyorsunda diye iki kez.ses tonu saf,salak gordugu birine bagirir gibiydi.icimden dedim “dur madem geldin bozma su fali “ diye sustum ama cok sinir olmustum disarda gordugum saygiiya bak,elin falcisindan koridor kosesinde medet umupta azarlanmana bak.
Neyse yinede analizleri dogru olsada olacak dedigi asil konu olmadi.
 
Mandal cafe toprak ile muzo arasında kaldım hangisini önerirsiniz
 
Kızlar Nihal'in telini bana gönderebilir misiniz?
 
Bazı arkadaşlar çıkarsa yaz demişti an itibari ile tutkunun falı çıktı en erken verdiği tarihte bir konuşma yapacağımı neler konuşacağımızı söylemişti aynen dediği gibi bir konuşma yaptım bu gün , o sekiz şubat gibi demişti ama erken oldu fakat umarım diğer söyledikleride böyle erken erken çıkar :) çıkar mı diye tereddüt ediyordum ama tutturdu iki haftadır iki günde bir fal baktırıyordum en tutarlısı bu oldu , baktırmayan varsa tavsiye ederim
Tutku nerede bakıyor?
 
Kızlar 3 gün önce bir falci buldum. Telefonda bakıyor. Resmen hayatımı okudu allahım sana geliyorum. 45 dakika sürüyor. Sadece whatsapptan resimle ve anne ismi ve isim istedi. O kadar. 50 tl ye baktirdim helal olsun her kuruşu.
:) Yeni üye ve reklam paha biçilemez @Mune
 
Selam kızlar uzun zamandır fal baktırmıyorum burdan okuduğuma göre , pen cafe yeter ,kuzey , göker,tutku , symbol nihal kaldı aklımda sizce kime baktırmalıyım. Bana bir fikir önerir misiniz ?
 
Selam kızlar uzun zamandır fal baktırmıyorum burdan okuduğuma göre , pen cafe yeter ,kuzey , göker,tutku , symbol nihal kaldı aklımda sizce kime baktırmalıyım. Bana bir fikir önerir misiniz ?
eğer aradığın cafe falcısıysa bence mi cafe handeye baktır,ben baktırmadım ama hakkında çok olumlu yorumlar yazıldı bu topik te,birini deneyecek olsam kesinlikle handeyi denerim
 
eğer aradığın cafe falcısıysa bence mi cafe handeye baktır,ben baktırmadım ama hakkında çok olumlu yorumlar yazıldı bu topik te,birini deneyecek olsam kesinlikle handeyi denerim
Handeye 3 ay önce falan baktırmıştım mart ayıyla ilgili bişeler sölemişti bide ondan randevu almak çok zor
 
Back
X