• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

Slm kızlar bakirkoyde bir falcı buldum merak ettim bende baktırım bakırköyde en iyi falcı diyebilirim kızlar birde fena sıra var adam herşeyimi soledi biz 3 arkadaş şok olduk adam direk esinden boşanmışsin baka kaldım babamın kanser geçirdiğini direk soledi ama ilesmis korkulucak bişey yok dedi valla bu falcı süper keyfino cafe diye biryer adam bişelere karismismidir nedir biz sok olduk bende herkese keyfino cafe falda tek bakırköyde en iyi falcı diyebilirim kizlar baktirdiklarimin arasında en iyi falcı diyebilirim herkese şiddetle tavsiye ediyorum keyfino cafe yazın kızlar anında adresi çıkıyo tüyleriniz urpericek şok olucaksiniz benden solemesi
 
Slm kızlar bakirkoyde bir falcı buldum merak ettim bende baktırım bakırköyde en iyi falcı diyebilirim kızlar birde fena sıra var adam herşeyimi soledi biz 3 arkadaş şok olduk adam direk esinden boşanmışsin baka kaldım babamın kanser geçirdiğini direk soledi ama ilesmis korkulucak bişey yok dedi valla bu falcı süper keyfino cafe diye biryer adam bişelere karismismidir nedir biz sok olduk bende herkese keyfino cafe falda tek bakırköyde en iyi falcı diyebilirim kizlar baktirdiklarimin arasında en iyi falcı diyebilirim herkese şiddetle tavsiye ediyorum keyfino cafe yazın kızlar anında adresi çıkıyo tüyleriniz urpericek şok olucaksiniz benden solemesi
Su falcinin ses kaydini aldiysan eger gercekten dinlemek isterim. Ayrica , hemen hemen hepside gecmisi Cok iyi biliyor zaten. Ben gecmisi duymak istemiyorum. Bana guzel bir durum analizi yapsinki Bende adimlarimi ona gore atayim. Artik hata ustune hata yapmiym. Eger Bu kadar iyi bir falci degilsede Boyle anlatip kimsenin vebalini almayin. Gercekten Bu millet Bu paralari sokaktan toplamiyor Cunku, zaten cogu arkadas moral Ve paikolojik olarak bir cikmzda oldugu icin gidiyor falciya. Gereksiz yere birde maddi cikmaLqra sokmayin. Vebali Cok Buyuk olur
 
gecenlerde birisi sormustu papyon cafe dilek nasil diye ... resmen sacmalikti.. oyle cumleler kuruo ki kahkaha atasin geliyo. 8 saat 34 saniye sonra kiskanmaya baslicak gibi cumleler.. hani zaman soylenmesine alisigim ama 8 saat sonra seni kiskanmaya baslicak nedir ya ...

bu arada bu gece 12 de tutku dan randevu aldim umarim guzel gecer..

neslihana gecen hafta burda okuduklarimdan sonra gittim su fali baktirdim ismini tipini boyunu her seyi soyledi kesinlikle anda cok iyiydi..baktirdigim kisi yurt disinda yasio cok uzun yillar onun ailesi turkiyede falan bile dedi amerikada gorustugu kizi tarif etti.. onun uzerine instagramda kizi buldum oyle soyliyim ...onun tarifi uzerine resmen ..ben gercekten anda cok memnun kaldim ama gelecek neslihan in uzmanlik alani degil diolar hayirlisi ...:halay: ama kararliyim bu gece tutku ile fal defterini kapiorum son 7 aydir resmen 50 kisiye baktirdim ama acik ara en memnun kaldigim karsi tarafin hisleri icin kesinlikle HANDE ..ve TOPRAK ..

umarim her sey herkes icin guzel olur.. insallah herkes sevdigine kavusur .. ne diyim .:KK61:
 
Cnm yokya bu adam çok güzel bakiyi keyfino yaz direk kendisi cıkıyo gogül keyfino yaz direk kendisi çıkıyo biz sok olduk 3 arkadas baktirdik bakırköyde kilise var cnm kilisenin arkasinda
Bu yer biz çok memnun kaldık valla tavsiye ediyorum cnm sende şok olucaksin
 
Su falcinin ses kaydini aldiysan eger gercekten dinlemek isterim. Ayrica , hemen hemen hepside gecmisi Cok iyi biliyor zaten. Ben gecmisi duymak istemiyorum. Bana guzel bir durum analizi yapsinki Bende adimlarimi ona gore atayim. Artik hata ustune hata yapmiym. Eger Bu kadar iyi bir falci degilsede Boyle anlatip kimsenin vebalini almayin. Gercekten Bu millet Bu paralari sokaktan toplamiyor Cunku, zaten cogu arkadas moral Ve paikolojik olarak bir cikmzda oldugu icin gidiyor falciya. Gereksiz yere birde maddi cikmaLqra sokmayin. Vebali Cok Buyuk olur
 
Ya kızlar bu arada keyfino cafede ki falcinin bütün unlulerle reşimle var bu adam gerçekten çok güzel fal bakıyor biz istanbulda çok fal baktirdik kızlar keyfinodaki falcı dehşet süper herkese tavsiye ediyorum bide inanılmaz sıra var baya bir sirade bekledik diyebilirim ama beklediğimiz deydi kızlar süper tekkelimeyle keyfino yazın kızlar anida çıkıyo adresi
 
Ya kızlar bu arada keyfino cafede ki falcinin bütün unlulerle reşimle var bu adam gerçekten çok güzel fal bakıyor biz istanbulda çok fal baktirdik kızlar keyfinodaki falcı dehşet süper herkese tavsiye ediyorum bide inanılmaz sıra var baya bir sirade bekledik diyebilirim ama beklediğimiz deydi kızlar süper tekkelimeyle keyfino yazın kızlar anida çıkıyo adresi

Yeter ama kaç kere yazacaksınız?Gören gördü.İyi olsa buradaki arkadaşlar çoktan duyar gider, yorum yaparlardı.Hem yeni üyesiniz hem canım diye başlayan açıklamalar yazmak hiç hoş değil.Kiminle samimiyetiniz var ki burada?
 
Slm kızlar bakirkoyde bir falcı buldum merak ettim bende baktırım bakırköyde en iyi falcı diyebilirim kızlar birde fena sıra var adam herşeyimi soledi biz 3 arkadaş şok olduk adam direk esinden boşanmışsin baka kaldım babamın kanser geçirdiğini direk soledi ama ilesmis korkulucak bişey yok dedi valla bu falcı süper keyfino cafe diye biryer adam bişelere karismismidir nedir biz sok olduk bende herkese keyfino cafe falda tek bakırköyde en iyi falcı diyebilirim kizlar baktirdiklarimin arasında en iyi falcı diyebilirim herkese şiddetle tavsiye ediyorum keyfino cafe yazın kızlar anında adresi çıkıyo tüyleriniz urpericek şok olucaksiniz benden solemesi
@Mune
 
Ya kızlar bu arada keyfino cafede ki falcinin bütün unlulerle reşimle var bu adam gerçekten çok güzel fal bakıyor biz istanbulda çok fal baktirdik kızlar keyfinodaki falcı dehşet süper herkese tavsiye ediyorum bide inanılmaz sıra var baya bir sirade bekledik diyebilirim ama beklediğimiz deydi kızlar süper tekkelimeyle keyfino yazın kızlar anida çıkıyo adresi
Reklammmmmm vavvvvv ,yeni üye ol hemen reklam yap ,ya siz kendinizi ne kadar zeki sanıyorsunuz ya:)@Mune
 
gecenlerde birisi sormustu papyon cafe dilek nasil diye ... resmen sacmalikti.. oyle cumleler kuruo ki kahkaha atasin geliyo. 8 saat 34 saniye sonra kiskanmaya baslicak gibi cumleler.. hani zaman soylenmesine alisigim ama 8 saat sonra seni kiskanmaya baslicak nedir ya ...

bu arada bu gece 12 de tutku dan randevu aldim umarim guzel gecer..

neslihana gecen hafta burda okuduklarimdan sonra gittim su fali baktirdim ismini tipini boyunu her seyi soyledi kesinlikle anda cok iyiydi..baktirdigim kisi yurt disinda yasio cok uzun yillar onun ailesi turkiyede falan bile dedi amerikada gorustugu kizi tarif etti.. onun uzerine instagramda kizi buldum oyle soyliyim ...onun tarifi uzerine resmen ..ben gercekten anda cok memnun kaldim ama gelecek neslihan in uzmanlik alani degil diolar hayirlisi ...:halay: ama kararliyim bu gece tutku ile fal defterini kapiorum son 7 aydir resmen 50 kisiye baktirdim ama acik ara en memnun kaldigim karsi tarafin hisleri icin kesinlikle HANDE ..ve TOPRAK ..

umarim her sey herkes icin guzel olur.. insallah herkes sevdigine kavusur .. ne diyim .:KK61:






peki handenin gelecek ile ilgili söyledikleri çıktımı sana
 
Ben bugün kuzeye baktırdım yüzeyseldi ben so dün ama 10 üzerinden 5 verebilirim aslında istediğim şey için muzo ve neslihanla ayni şeyi söledi ama diğerleri detay ve bilgiyi daha iyi anlattı bakalım birde tutku ne dicek
 
Reklammmmmm vavvvvv ,yeni üye ol hemen reklam yap ,ya siz kendinizi ne kadar zeki sanıyorsunuz ya:)@Mune
Yerin adını sürekli yazınca koşa koşa gideceğinizi sanıyorlar:)) bilmiyorlar ki aynı ismi okumaktan gına geliyor :KK70::KK70:
Reklamcılar, buradaki hanımların gideceği varsa da gitmeyecekler bıktırdınız çünkü :kahve:
 
Yerin adını sürekli yazınca koşa koşa gideceğinizi sanıyorlar:)) bilmiyorlar ki aynı ismi okumaktan gına geliyor :KK70::KK70:
Reklamcılar, buradaki hanımların gideceği varsa da gitmeyecekler bıktırdınız çünkü :kahve:
Üşenmedim kimmiş diye baktım gene medyum Okan yaaaa bu adam bıkmadı valla reklam yapmaktan. Ama takdir ettim bazı tavsiyelerimi dinlemiş reklam tarzını değiştirmiş ama hala şok oluyorlar ondan vazgeçememiş.
 
Ben bugün kuzeye baktırdım yüzeyseldi ben so dün ama 10 üzerinden 5 verebilirim aslında istediğim şey için muzo ve neslihanla ayni şeyi söledi ama diğerleri detay ve bilgiyi daha iyi anlattı bakalım birde tutku ne dicek

Canım ne dicem geçmiş mesajlarında okudum muzo'ya 60 tl bayılmışsın; size kolay bir yol göstereyim. Ben öyle yapıyorum hem de 10 dakika için 4 lira ödüyorum bir fal için muzo'ya. O da facebook'a Medyum Muzo (Ünlü Falcınız Muzo ) diye yazınca sayfasında bir link var. O link üzerinden üyelik yapınca 10 dakikaya 4 lira ödüyorsun. Bir kereliğine denenmek için çok makûl bir fiyat. link şu: http://www.astrocenter.com.tr/astroloji/2311496-medyum-muzo-profesyonel-medyum

Bu arada Kuzey nerede? Kimi tavsiye edersin? Bu arada muzo'yla konuştum bana yazsın dedi senin için sanırım burayı söylemişsin ona sen teşekkür etti sana.
 
Kızlar Tutku'ya fal baktırdım ama sizin düşünceleriniz nedir ? Çıkan falı oldu mu ?
 
Back
X