• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

Kızlar, Mandal Ada'yı an konusunda teyit eden oldu mu hiç? Bana anlattığı kişi bambaşka biriydi resmen
 
Merhaba Kizlar

Iki yil once Melekler kahvesi Ufuk vardi.Simdi Besiktas Symbol cafede calisiyor.Sorularinizi hazirlayin gidin.Verdigi cevaplar birebir cikiyor.Cok guleryuzlu enerjisi iyi bir cocuk.Mutlaka deneyin derim.Cuma haric hergun orda.Besiktas Symbol cafeden randevu almayi unutmayi.Dedigi herseyi birebir yasadim.gecmistede ve ozellikle gelecekte mukemmel.Kafadan sallamiyor yogunlasiyor.
 
Merhaba Kizlar

Iki yil once Melekler kahvesi Ufuk vardi.Simdi Besiktas Symbol cafede calisiyor.Sorularinizi hazirlayin gidin.Verdigi cevaplar birebir cikiyor.Cok guleryuzlu enerjisi iyi bir cocuk.Mutlaka deneyin derim.Cuma haric hergun orda.Besiktas Symbol cafeden randevu almayi unutmayi.Dedigi herseyi birebir yasadim.gecmistede ve ozellikle gelecekte mukemmel.Kafadan sallamiyor yogunlasiyor.
Merhaba Ufuk, @Mune ile tanışmış mıydın?
 
Ben Hayal tatlim.Ufuk falcinin ismi
 
Ben Hayal tatlim.Ufuk falcinin ismi
yalnız hesabı bugün açıp hemen ilk gönderiniz birini övmek olmuş. ben de 1 aydır üyeyim fakat buna kalkışmıyorum yanlış anlaşılmamak adına. Ki zaten senin kadar övebileceğim bir falcım da yok ya.
 
Çok moralim bozuk :(
Adam hayatındaki kadınla mutlu mesut devam ediyor , bana kuru bir geçmiş olsun mesajı atıyor ben de hala sacma sapan bana dönecek evlenicez diye bekliyorum .
Fala gercekten cok inanmamak kaptırmamak lazım , nolursa olsun bir umut oluyor ve beklentiye giriyorsunuz . Şu an ki duruma bakılırsa evet çıkan şeyler oldu ama asıl konu için çok umudum kalmadı .
Öyle işte paylasmak istedim...
 
Çok moralim bozuk :KK43:
Adam hayatındaki kadınla mutlu mesut devam ediyor , bana kuru bir geçmiş olsun mesajı atıyor ben de hala sacma sapan bana dönecek evlenicez diye bekliyorum .
Fala gercekten cok inanmamak kaptırmamak lazım , nolursa olsun bir umut oluyor ve beklentiye giriyorsunuz . Şu an ki duruma bakılırsa evet çıkan şeyler oldu ama asıl konu için çok umudum kalmadı .
Öyle işte paylasmak istedim...
Şimdi ne denilse boş ama zamanla iyi ki diyeceğiniz günler gelecektir. Bana evlenmeyi düşünmediğini söyleyen üç kişi de şuan evliler. Saçma sapan hallerini görünce iyi ki olmamış diyorum. Ki hiç birinin mutlu olmadığını da duyuyorum.Bir senedir moralim çok bozuktu. Resmen salak yerine konuldum. Hem de defalarca... Şimdi ise o kadar rahat ki içim. Çünkü inanılmaz soğudum. Falcıların ne diyecekleri bilerek gidip, gerçekleri onlardan duymak nasıl canımı sıkıyordu. Önümüzdeki hafta sırf kafa dağıtmak için gideceğim. İşin en güzel yanı artık hayatıma girecek yeni kişi için yapılacak uçuk tarifleri dinlemek :)
 
Çok moralim bozuk :KK43:
Adam hayatındaki kadınla mutlu mesut devam ediyor , bana kuru bir geçmiş olsun mesajı atıyor ben de hala sacma sapan bana dönecek evlenicez diye bekliyorum .
Fala gercekten cok inanmamak kaptırmamak lazım , nolursa olsun bir umut oluyor ve beklentiye giriyorsunuz . Şu an ki duruma bakılırsa evet çıkan şeyler oldu ama asıl konu için çok umudum kalmadı .
Öyle işte paylasmak istedim...

Kimlere gittin tespit yapsana ayrıntılı bende bugun yapıcm
 
Şimdi ne denilse boş ama zamanla iyi ki diyeceğiniz günler gelecektir. Bana evlenmeyi düşünmediğini söyleyen üç kişi de şuan evliler. Saçma sapan hallerini görünce iyi ki olmamış diyorum. Ki hiç birinin mutlu olmadığını da duyuyorum.Bir senedir moralim çok bozuktu. Resmen salak yerine konuldum. Hem de defalarca... Şimdi ise o kadar rahat ki içim. Çünkü inanılmaz soğudum. Falcıların ne diyecekleri bilerek gidip, gerçekleri onlardan duymak nasıl canımı sıkıyordu. Önümüzdeki hafta sırf kafa dağıtmak için gideceğim. İşin en güzel yanı artık hayatıma girecek yeni kişi için yapılacak uçuk tarifleri dinlemek :)
çok teşekkür ederim desteğiniz için.Umarım hepimiz için güzel seyler olur su hayatta.
 
Kimlere gittin tespit yapsana ayrıntılı bende bugun yapıcm

Çogunun verdiği vade geçti ( Hande,Mirza,Tutku,Fulya)hepsi barısacaksınız demişti.
Nazife'nin dediği birkac sey cıktı ( hastalık , işle alakalı bir konu ve eğer sayılırsa geçen gün sosyal medyadan attığı geçmiş olsun msg ı . barısacaksınız dedi )
Şuşu Şengül ( henüz çıkan bir şey yok , barısacaksınız demişti ama tarih vermedi )
Asmin Can ( vadesi henüz gelmedi,barısacaksınız dedi )
Ayhan ( vadesi henüz gelmedi,barısıcaksınız dedi)

yani kısaca hepsi barısacaksınız dedi ama tık yok .
benim aralarında en cok begendiğim Nazifedir .Tekrardan baktırıcam ona çünkü en çok onu dediği oldu.Handenin ilk falı komple çıkmıştı.

bu isimler için yorum yapabilecek olan var mı ?
 
Çogunun verdiği vade geçti ( Hande,Mirza,Tutku,Fulya)hepsi barısacaksınız demişti.
Nazife'nin dediği birkac sey cıktı ( hastalık , işle alakalı bir konu ve eğer sayılırsa geçen gün sosyal medyadan attığı geçmiş olsun msg ı . barısacaksınız dedi )
Şuşu Şengül ( henüz çıkan bir şey yok , barısacaksınız demişti ama tarih vermedi )
Asmin Can ( vadesi henüz gelmedi,barısacaksınız dedi )
Ayhan ( vadesi henüz gelmedi,barısıcaksınız dedi)

yani kısaca hepsi barısacaksınız dedi ama tık yok .
benim aralarında en cok begendiğim Nazifedir .Tekrardan baktırıcam ona çünkü en çok onu dediği oldu.Handenin ilk falı komple çıkmıştı.

bu isimler için yorum yapabilecek olan var mı ?

Hande İstanbul cafedeki ise ods yalnış onada ksnma derim aşırı olumsız sağolsun hâlâ enrjimn içine ediliyor sayesinde art niyetli oldugunu dusunuyorum
 
Hande İstanbul cafedeki ise ods yalnış onada ksnma derim aşırı olumsız sağolsun hâlâ enrjimn içine ediliyor sayesinde art niyetli oldugunu dusunuyorum
evet o ama bana ilk falında bilmişti
 
Beni en olumsuz etkileyen Sütlü Kahve Neslihandı. Şahsın arama zamanını net bilince ilerisi için öngördükleri çıkacak diye ödüm kopmuştu. Kadınlar kahvesi Leyla fa öyle. Arama tarihini net bilip,dünyamı karartmıştı. Çünkü ilerisi için korkunç senaryoları vardı.
 
Arkadaşlar nisan 2017’den beri baktırdığım bütüüün fallarım patladı. Arayacak, senle barışmak isteyecek dedikleri adam 1,5 sene boyunca kaçtı benden. En sonunda dün ben ona yazdım, cevap olarak sevgilisiyle yanak yanağa bir foto gönderdi bana, kızın hesabından hem de. Tek bir cümle bile sarfetmeden, sadece çok romantik bir resim. Hiç kimse ama hiç hiç kimse bilemedi böyle bir şey yaşayacağımı. Fal kadar büyük bir yalan yok. Burda en çok konuşulan insanlara defalarca gittim. Gitmediklerim de çok önemli değil, onlara da gitsem benzer şeyler söyleyeceklerdi. İnanmayın, kanmayın. Enerji meselesi falan diye de kendinizi avutmayın. Ben de hepiniz gibi bir insanım, bendeki ne enerjiymiş ki bir allahın kuluyla tutmadı. Biliyorum ki bunu okuyan bir çok üye daha uzun süre fal baktırmaya devam edecek. Allah kurtarsın diyorum:(
 
Arkadaşlar nisan 2017’den beri baktırdığım bütüüün fallarım patladı. Arayacak, senle barışmak isteyecek dedikleri adam 1,5 sene boyunca kaçtı benden. En sonunda dün ben ona yazdım, cevap olarak sevgilisiyle yanak yanağa bir foto gönderdi bana, kızın hesabından hem de. Tek bir cümle bile sarfetmeden, sadece çok romantik bir resim. Hiç kimse ama hiç hiç kimse bilemedi böyle bir şey yaşayacağımı. Fal kadar büyük bir yalan yok. Burda en çok konuşulan insanlara defalarca gittim. Gitmediklerim de çok önemli değil, onlara da gitsem benzer şeyler söyleyeceklerdi. İnanmayın, kanmayın. Enerji meselesi falan diye de kendinizi avutmayın. Ben de hepiniz gibi bir insanım, bendeki ne enerjiymiş ki bir allahın kuluyla tutmadı. Biliyorum ki bunu okuyan bir çok üye daha uzun süre fal baktırmaya devam edecek. Allah kurtarsın diyorum:KK43:
Çok yakın gelecek dışında geleceği kimse bilemiyor. Yaşadığınız şey çok ağır bir şey gerçekten ama bunu kendisine ilgisi sevgisi oldugunu bildiği birie yapmamalı bir erkek ne olursa olsun. çok düşüncesizce bir davranış, gerek yok bunlara. :( erkekler gerçekten çok acımasız olabiliyorlar, zorla nefret ettiriyorlar kendilerinden.
 
@yaseminpinar Sana tamamen katılıyorum. Bende sevgilim için baktırırken 3 sene önceki sevgilim bana geri döneceğini söyleyen falcilar oldu. Adamın sevgilisi var aradan kaç yıl geçmiş dedim falcilara bana verdikleri cevap olsun aramasına engel değil seni aricak ve tabiki aramadı. Bunu diyenler tellwe arefzaur ve nişantası sembol kadir. Bildiğim emin olduğum şey için bile saçmalıyolar kendilerini hakli çıkarmaya çalışıyolar.
 
Çok yakın gelecek dışında geleceği kimse bilemiyor. Yaşadığınız şey çok ağır bir şey gerçekten ama bunu kendisine ilgisi sevgisi oldugunu bildiği birie yapmamalı bir erkek ne olursa olsun. çok düşüncesizce bir davranış, gerek yok bunlara. :KK43: erkekler gerçekten çok acımasız olabiliyorlar, zorla nefret ettiriyorlar kendilerinden.
Olayı bir sonuca bağlayayım, çok kötü bir şey olsa bile nefret etmiş olur yine kurtulurum dedim ama daha kötü oldum biliyor musunuz? Daha önce bir iki kez iletişim kurmaya çalışmıştım, çok önceleri öylesine geçiştirdi beni, sebebini hiç açıklamadı. Bu dediğim geçen Nisan-Mayıs 2017 civarıydı. İki ay önce whatsapptan nasılsın dedim, hiç cvp yazmadı. En son dün bir mail attım ona, aramızda bazı tatsızlıklar yaşanmıştı, açık yüreklilikle her şeyi anlattım ona. Ne kaybederim ki dedim. Bugün, bir kızın hesabından da öyle bir resim geldi bana. Ve ben hala nefret edemiyorum:(
 
Back
X