• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

Arkadaşlar nisan 2017’den beri baktırdığım bütüüün fallarım patladı. Arayacak, senle barışmak isteyecek dedikleri adam 1,5 sene boyunca kaçtı benden. En sonunda dün ben ona yazdım, cevap olarak sevgilisiyle yanak yanağa bir foto gönderdi bana, kızın hesabından hem de. Tek bir cümle bile sarfetmeden, sadece çok romantik bir resim. Hiç kimse ama hiç hiç kimse bilemedi böyle bir şey yaşayacağımı. Fal kadar büyük bir yalan yok. Burda en çok konuşulan insanlara defalarca gittim. Gitmediklerim de çok önemli değil, onlara da gitsem benzer şeyler söyleyeceklerdi. İnanmayın, kanmayın. Enerji meselesi falan diye de kendinizi avutmayın. Ben de hepiniz gibi bir insanım, bendeki ne enerjiymiş ki bir allahın kuluyla tutmadı. Biliyorum ki bunu okuyan bir çok üye daha uzun süre fal baktırmaya devam edecek. Allah kurtarsın diyorum:KK43:
Forumda en çok takip ettiğim ve sonucu merak ettiğim hikayelerden biriydi :( çok üzüldüm ve karşı taraf gerçekten çok acımasız davranmış.Ayrıca bu ne ego ya belki sadece selam vermek istediniz arkadaşça
 
Forumda en çok takip ettiğim ve sonucu merak ettiğim hikayelerden biriydi :KK43: çok üzüldüm ve karşı taraf gerçekten çok acımasız davranmış.Ayrıca bu ne ego ya belki sadece selam vermek istediniz arkadaşça
Biliyo musunuz, bazı falcılar bana demişti bu çocuğun fazla yüksek bir egosu var dikkat et diye. Ben inanmamıştım ama bir tek bu konuda haklı çıktılar malesef. Çocuk benden çok genç, ergence davrandı dicem ama bu iş çocukluğu aştı malesef. Bildiğimiz gaddarlık bu yani evet:(
 
Biliyo musunuz, bazı falcılar bana demişti bu çocuğun fazla yüksek bir egosu var dikkat et diye. Ben inanmamıştım ama bir tek bu konuda haklı çıktılar malesef. Çocuk benden çok genç, ergence davrandı dicem ama bu iş çocukluğu aştı malesef. Bildiğimiz gaddarlık bu yani evet:KK43:
Ben gelip gelmemesinden ziyade özel olmazsa bi soru soracam. Arasa gelse bile sonunuz olmaz diyen bi falcı oldumu?
 
Olayı bir sonuca bağlayayım, çok kötü bir şey olsa bile nefret etmiş olur yine kurtulurum dedim ama daha kötü oldum biliyor musunuz? Daha önce bir iki kez iletişim kurmaya çalışmıştım, çok önceleri öylesine geçiştirdi beni, sebebini hiç açıklamadı. Bu dediğim geçen Nisan-Mayıs 2017 civarıydı. İki ay önce whatsapptan nasılsın dedim, hiç cvp yazmadı. En son dün bir mail attım ona, aramızda bazı tatsızlıklar yaşanmıştı, açık yüreklilikle her şeyi anlattım ona. Ne kaybederim ki dedim. Bugün, bir kızın hesabından da öyle bir resim geldi bana. Ve ben hala nefret edemiyorum:KK43:
Bunların nedeni erkeklerin yanlış davranmaları, tam olarak karşılarına alıp boyle boyle ben sana seninle bir ilişki istemiyorum diye net ama kırmayacak bir şekilde ve yüzyüzeyken anlatsalar aslında biz kadınlar için başta zor olsa da en azından bir sonuca bağlanır kafamızda. Ama erkekler kaçmak yolunu seçiyorlar, yuzleşemiyorlar. Hiç cevap vermediklerinde anlaşılsın istiyorlar ama bu kadın için hep açık kapı oluyor. duygular da varsa insan en ufak şeyde umutlanıyor ister istemez. Erkekler çok korkaklar, bir de olursa ilerde geri donersem de orda olsun diye de yapıyorlar. Aslında en buyuk sorun biz kadınların erkekler kadar çok ve kolay sevemememiz. Onlar hemen yeni birini buldukları ve herkesle de ortalama mutlu olabildikleri için rahatlar, ama biz nadir sevebiliyoruz, birine bağlanıp sevince de vazgeçmemiz zor oluyor. İşte bu özelliği iyi kulanıyorlar, boyle acımasızca dusuncesizce davranabiliyorlar. Aslında aynısını bizim de yapmamız lazım, kendimize guvenip kaybetme korkumuz olmadıgıı gosterdigimizde her şey daha iyi olurdu.
 
Ben gelip gelmemesinden ziyade özel olmazsa bi soru soracam. Arasa gelse bile sonunuz olmaz diyen bi falcı oldumu?
Evet oldu, o konuda haklarını yiyemem. Bakırköy Toprak, Telve cafe Gülşah ilk aklıma gelenler...yani şöyle dediler çok şey yaşanabilir ama evlilik olmaz dediler. Ki ben asla evlilik falan da beklemiyordum zaten. Tutku da şey demişti, sevmiş ama senin kadar çok sevmemiş, sana bir takım çıkarlar için geri dönecek ama keşke dönmese çünkü sen ona karşı koyamazsın ve bu senin felaketin olabilir dedi. İğne deliği kadar kaçacak yerin varsa ne olur kaç dedi. Ha, onun da haklı çıkmasını beklemem artık çünkü bu olaydan sonra adam hangi yüzle dönecek onu bilemem.
 
Arkadaşlar nisan 2017’den beri baktırdığım bütüüün fallarım patladı. Arayacak, senle barışmak isteyecek dedikleri adam 1,5 sene boyunca kaçtı benden. En sonunda dün ben ona yazdım, cevap olarak sevgilisiyle yanak yanağa bir foto gönderdi bana, kızın hesabından hem de. Tek bir cümle bile sarfetmeden, sadece çok romantik bir resim. Hiç kimse ama hiç hiç kimse bilemedi böyle bir şey yaşayacağımı. Fal kadar büyük bir yalan yok. Burda en çok konuşulan insanlara defalarca gittim. Gitmediklerim de çok önemli değil, onlara da gitsem benzer şeyler söyleyeceklerdi. İnanmayın, kanmayın. Enerji meselesi falan diye de kendinizi avutmayın. Ben de hepiniz gibi bir insanım, bendeki ne enerjiymiş ki bir allahın kuluyla tutmadı. Biliyorum ki bunu okuyan bir çok üye daha uzun süre fal baktırmaya devam edecek. Allah kurtarsın diyorum:KK43:
senin adına bundan sonrası güzel olsun. keşke atmasıydın diyecktim ama en azından şimdi bildiğin yolda unutarak ilerlersin. hayat sana hiç umadığın anda gülümser. boşver o çocugu önüne bak sen.
 
Yani aramızın bozulması benim yüzümdendi gerçi. Onu üzecek birşey yapmıştım, evvelki bir olaya cevaben yolladı bunu, durup dururken değil. Ama bana gelip kavga çıkarmak istese daha normal bir davranış olurdu. Bazı falcılar demişti, ilk konuşmalarınız çok tatsız olacak diye. Zeynep mesela demişti, sessizlik bozulacak ama o fena saçmalayacak diye. Şimdi düşününce intikamdan, bana ceza vermek istemesinden de söz edenler oldu. Ve ben inanmamıştım onlara pek, senaryo gibi gelmişti. Bana bu kadar kızacak kadar beni sallamıyodur demiştim. En inanmadıklarım en haklı çıkanlar oldu malesef.
 
Yani aramızın bozulması benim yüzümdendi gerçi. Onu üzecek birşey yapmıştım, evvelki bir olaya cevaben yolladı bunu, durup dururken değil. Ama bana gelip kavga çıkarmak istese daha normal bir davranış olurdu. Bazı falcılar demişti, ilk konuşmalarınız çok tatsız olacak diye. Zeynep mesela demişti, sessizlik bozulacak ama o fena saçmalayacak diye. Şimdi düşününce intikamdan, bana ceza vermek istemesinden de söz edenler oldu. Ve ben inanmamıştım onlara pek, senaryo gibi gelmişti. Bana bu kadar kızacak kadar beni sallamıyodur demiştim. En inanmadıklarım en haklı çıkanlar oldu malesef.

Bence oyle değil oyle düşünme biriey bilemeyen falcılar hep bu tarz konurus ayrıca o zeynep varya o zeynep herkese saçmalayacak diyor:)
 
Valla bilemem ama salladılarsa da bu kez tuttu yani:) intikama bu kadar düşkün erkek de ben ne gördüm ne duydum daha önce...
 
Yeliz’e ben baktırdım beğendim hem anda soylemediğim bir detayı gordu ama soyle bir sey var şüphelendiğim şeyleri soyledi bazıları da dusunce okuyor demiş bilmiyorum boyle bir şey olabilir mi. Sen begendin mi?
Merhaba yeliz hanımın nosu veya detaylarını özelden yazarmısınız
 
Yani aramızın bozulması benim yüzümdendi gerçi. Onu üzecek birşey yapmıştım, evvelki bir olaya cevaben yolladı bunu, durup dururken değil. Ama bana gelip kavga çıkarmak istese daha normal bir davranış olurdu. Bazı falcılar demişti, ilk konuşmalarınız çok tatsız olacak diye. Zeynep mesela demişti, sessizlik bozulacak ama o fena saçmalayacak diye. Şimdi düşününce intikamdan, bana ceza vermek istemesinden de söz edenler oldu. Ve ben inanmamıştım onlara pek, senaryo gibi gelmişti. Bana bu kadar kızacak kadar beni sallamıyodur demiştim. En inanmadıklarım en haklı çıkanlar oldu malesef.
Üstüme vazife değil, belki kızacaksın yazdıklarıma ama belki yine cevap vermeyecekti adam, sevgilisi gördü senin attığın mesajı ve adama kendisinin bu şekilde cevap vermek istediğini söylemiş olamaz mı? Yani ortada intikam falan olmayabilir?
Bunu diyorum çünkü aklının köşesinde intikam amaçlı yapıyor belki soru işareti kalacak baktırdığın fallar yüzünden. Bazen olaylar çözülse de falların etkisi yüzünden önümüzü göremiyoruz.
Enerji kısmına ben de katılıyorum, falcılar salladıkları belli olmasın diye enerji diye ortaya laf atıyorlar bana göre. Mesela yorgun falan olursun, enerjin olmaz onu anlarım ama gerisi tamamen savunma amaçlı ortaya atılan söylemler.
 
Ya konu çok uzun, özelden de birçok kişiye anlattım ve onun için çok yoruldum ama çocuk kıza söylemese kızın tek başına bunu fark edip böyle bişey yapmasına imkan ihtimal yok. Bana yollanan resim benim daha önce yaptığım birşeye birebir gönderme. Ayrıntıları tekrar yazamicam çünkü hayatımdan soğudum inanın. Zaten bu olaydan sonra fal baktırmadım baktırmam da, bunlar falcıların dedikleri değil benim düşüncelerim. Zaten çocuğun benle konuşmadığı süre boyunca derdinin ne olduğunu yüzde doksan tahmin edebiliyodum, bunu doğrulamış oldum o yüzden şu an mutsuz değilim.
 
Ama sizin alıntıladığınız mesajda sanki falcılara inanıp o sonuca varmışım gibi oldu haklısınız. Alakası yok, bunlar en baştan beri benim düşüncelerimdi ama eskiden beri baktırdığım çok az falcıdan aklımdaki şeyleri duydum.
 
arkadaşlar , falcıların büyük oranda düşünce olarak geçen durumları gerçek bir olaymış gibi aktarma durumu var , farkedebildiniz mi...şuanki durum ve gelecek için aynı duruk sözkonusu....o yüzden fallar çıkmadı diyoruz, aslında düşünce bazında birçoğu gerçekleşiyor ama somut olay olarak gerçekleşmediği için çıkmadığını zannediyoruz, örnek vereyim: dönmeyi düşünen biri için bu adam dönecek demeleri gibi, adamda gerçek dönüş yok ama dönüşü düşünmüş olabiliyor, ben bunu çok deneyimledim, böyle düşünen var mı?? fallar çok flü kısacası, isteme ile yapmayı ayırt edemiyor, ya da aktaran yanlış aktarıyor
 
Valla öyleyse düşünen çok dönen yok:) bu adamlar bu kadar düşündükleri bir şeyin neden tam tersini yapıyorlar en sonunda, bunu da falcılara bir sormak lazım. Önemli olan gerçekler, yoksa her insan kafasında binbir tane uçuk fikir taşıyabilir yani. Ki ben kendi adıma, sesini çıkarmayan bir adamın bizi düşündüğüne de inanmıyorum.
 
arkadaşlar , falcıların büyük oranda düşünce olarak geçen durumları gerçek bir olaymış gibi aktarma durumu var , farkedebildiniz mi...şuanki durum ve gelecek için aynı duruk sözkonusu....o yüzden fallar çıkmadı diyoruz, aslında düşünce bazında birçoğu gerçekleşiyor ama somut olay olarak gerçekleşmediği için çıkmadığını zannediyoruz, örnek vereyim: dönmeyi düşünen biri için bu adam dönecek demeleri gibi, adamda gerçek dönüş yok ama dönüşü düşünmüş olabiliyor, ben bunu çok deneyimledim, böyle düşünen var mı?? fallar çok flü kısacası, isteme ile yapmayı ayırt edemiyor, ya da aktaran yanlış aktarıyor
Ben bunu çok eski mesajlarımdan birinde açıkladım zaten ben de öyle düşünüyorum. KArşı taraf veya biz kendi kaderimize yön verebiliyoruz o an düşündüğümüz şeyden bi süre sonra farklı bir şey düşünüp olayı değiştiriyoruz olay değiştikten sonrada fal patladı diyoruz
 
Merhabalar
Ben daha önce Taksim'de Kadınlar Kahvesinde Remziye ve Peline baktırdım. İkisi de fena değildi remziye genelde basit şeyleri söylüyor doğum günü olacak gibi falan ancak çokta iyi değil pelin ise ilk iki falında birçok şeyi bildi geleceğe dair ve şok olmuştum ancak son baktırdığımda hiçbir şeyi bilemedi ve çok pişman oldum. Daha önce kapriss de imam ve melihe baktırmıştım berbattı paranıza yazık olur. Şimdi ise bakırköyde nalan uçar ve andaçı övüyorlar. Baktıranlarınız varsa nasıldılar memnun kaldınız mı?
 
Back
X