Arkadaşlar nisan 2017’den beri baktırdığım bütüüün fallarım patladı. Arayacak, senle barışmak isteyecek dedikleri adam 1,5 sene boyunca kaçtı benden. En sonunda dün ben ona yazdım, cevap olarak sevgilisiyle yanak yanağa bir foto gönderdi bana, kızın hesabından hem de. Tek bir cümle bile sarfetmeden, sadece çok romantik bir resim. Hiç kimse ama hiç hiç kimse bilemedi böyle bir şey yaşayacağımı. Fal kadar büyük bir yalan yok. Burda en çok konuşulan insanlara defalarca gittim. Gitmediklerim de çok önemli değil, onlara da gitsem benzer şeyler söyleyeceklerdi. İnanmayın, kanmayın. Enerji meselesi falan diye de kendinizi avutmayın. Ben de hepiniz gibi bir insanım, bendeki ne enerjiymiş ki bir allahın kuluyla tutmadı. Biliyorum ki bunu okuyan bir çok üye daha uzun süre fal baktırmaya devam edecek. Allah kurtarsın diyorum