• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

ya arkadaşlar çok falcıya gidesim var fakat yorumları takip ettiğime göre adamakıllı falcı ismi veremiyor kimse :KK43: yinede önermek isteyen varsa bekliyorum :*
Bende çok istiyorum vallahi.
Bir arkadaşım dios kafe duygu ve avcılarda nesibe iyiydi dedi bana az önce
Denediniz mi hiç bilgisi olan var mı?
 
Bende çok istiyorum vallahi.
Bir arkadaşım dios kafe duygu ve avcılarda nesibe iyiydi dedi bana az önce
Denediniz mi hiç bilgisi olan var mı?
dios duygu ya 2-3 yil once gittim. kendisi cok sevimli pozitif biri ama cok pembeci idi dedikleri o donem icin cikmadi diyemem ama zaten genel gecer seylerdi ve herkese ayni senaryolari anlatti.ben begenmemistim kisacasi.
 
Bende çok istiyorum vallahi.
Bir arkadaşım dios kafe duygu ve avcılarda nesibe iyiydi dedi bana az önce
Denediniz mi hiç bilgisi olan var mı?
Ben hiç duymadım. En son Yelize baktırdım ama bekliyorum hala 1 hafta içinde dediklerinin çıkması lazım
 
dios duygu ya 2-3 yil once gittim. kendisi cok sevimli pozitif biri ama cok pembeci idi dedikleri o donem icin cikmadi diyemem ama zaten genel gecer seylerdi ve herkese ayni senaryolari anlatti.ben begenmemistim kisacasi.
bana da aynı şekilde. tek şaşırtan şey isim bilmesi oluyo duygunun. onun dışında söledikleri hiç çıkmadı diye hatırlıyorum
 
Ben hiç duymadım. En son Yelize baktırdım ama bekliyorum hala 1 hafta içinde dediklerinin çıkması lazım
çıkarsa haber ver kız. yeliz bana felaket bi senaryo söylemişti ondan içim içimi yiyo enerjim düştü
 
çıkarsa haber ver kız. yeliz bana felaket bi senaryo söylemişti ondan içim içimi yiyo enerjim düştü
Yeliz 2'inci bir demet vakası bence....Kaç kişiye olumlu konuşmuş merak ettim
 
Demet,şengül,tutku gibi hislerine cok guvendiğimiz falcıların bile dediği cıkmıyor.adam bugun yine eskisiyle foto koymus.ben artık falcılara sanırım inancımı kaybettim
 
Yeliz 2'inci bir demet vakası bence....Kaç kişiye olumlu konuşmuş merak ettim

Ben de Yeliz cikiyor mu merak ediyorum benimki de cok olumsuzdu yerden yere vurdu karsimdaki kisiyi ve cok uzun vade verdi baska biri icin. Acaba gercekten biliyor mu? basta biliyor gibi gelmisti ama dusununce acaba dusunce mi okuyor diorum cunku benim kotkularimi soyedi cogu yerde, bilincaltimdaki dusunceler de olabilir bu gordukleri.
 
2 senedir gittiğimiz falcıları özetledim

Beşiktaş kuzey: 7-8 kere gitmişizdir, an konusunda iyi, ilk baktıkları daha iyiydi ama son 4-5 falda söyledikleri pek çıkmıyor.
Beşiktaş gökçe: favorilerimizden biri, sürekli giderdim ama dükkanı kapamışlar beşiktaşta. Dedikleri çıkıyordu en azından bende. 4 aydır aramayan eski sevgilim için "bu telefonu bu akşam yanından ayırma, eli kulağında" 3 saat sonra aradı. bu tür şeyleri vardı. yıldızname bbakıyordu kahe tarotla beraber. severdim ama artık telefonda bakıyormuş.
Symbol murat: para tuzağı
Sybmbol nişantaşı mirza: çıkmadı
Symbol nişantaşı aykut: çıkmadı
Symbol nişantaşı fulya: bir şey bildi sadece, onu dışında olmadı henüz
Cafe 46 nalan: dedikleri çıkmadı
Mozaik Kerim: Anda ve geçmişte ço şaşırtıcıydı ve çok başarılıydı ama geleceği dair dedikleri çıkmadı
Sevgi Kafe Sevgi kadıköy: arkadaşıma "yağmurlu günde gelecek" dedi, eski sevgilisi yağmurlu bir akşamda geldi. bana bir şey çıkmadı ama anı bilmişti.
Cafe babavanga Emre: Duru görü bakıyorum diyodu, çıkmadı dedikleri, biraz terapi gibi geçiyo samimi biri ama
Sarmaşık kafe Ayşe: 2 kere gittik, anı biliyor, geleceğe dair dedikleri henüz vadesi gelmedi
Kartal Medyum Talya (Hülya): kendi kendine sallanıyor kahve bakarken arkası dönük şekilde, sonra dönüp taort bakıyor. gittiğim arkadaşlarıma o anı ve geçmişi bildi ama benle tutmadı enerjisi pek. Bildikleri vardı ama zorlama gibi geldi. Vade gelmedi bilmiyoruz.
Madam Denis Deniz: Birden fazla gittim, anı ve geçmisi süper bildi. Bazı çıkmayan şeyler var ama genel olarak biliyor bence. Çok spesifik şeyler bilmişti bende, kimsenin bilemeeceği ve dedikleri de oldu.
Taksim Cem: kafe adıı hatırlamıyorum, 3 haftadır konuşmuyodum sevgilimle ve tarih verdi o tarihte yazıcak dedi yazdı, gerisi çıkmadı.
Asmin'deki falcılar: çoğuna gittim, memnun etmedi.
Laf Kaze Kuzey: Dedikleri çıkmadı
Angels Deniz:Anı bilmişti ama genel olarak memnun kalmadım geçmiş için
Angels Cengiz: çok düz bakıyor, sanki 5 fal 25 lira yazan fal kafeler gibi ama bildiği şeyler oldu şaşırmıştım.
Symbol Serkan: Arkadaşıma direkt isim verdi bana veremedi, çok tutmadı aslında onun dışında. İsim şovu olmasa o kadar abartılmazdı

Sevgiler güss:KK66:
merhaba gökçenin teli varmı sizde verirmsnz
 
Ben de Yeliz cikiyor mu merak ediyorum benimki de cok olumsuzdu yerden yere vurdu karsimdaki kisiyi ve cok uzun vade verdi baska biri icin. Acaba gercekten biliyor mu? basta biliyor gibi gelmisti ama dusununce acaba dusunce mi okuyor diorum cunku benim kotkularimi soyedi cogu yerde, bilincaltimdaki dusunceler de olabilir bu gordukleri.
aynı şekilde sessizliğim ya da verdiğim "hadi ya" tepkilerinden falan sonra iyice devam etti..bilemedm
 
Ben de Yeliz cikiyor mu merak ediyorum benimki de cok olumsuzdu yerden yere vurdu karsimdaki kisiyi ve cok uzun vade verdi baska biri icin. Acaba gercekten biliyor mu? basta biliyor gibi gelmisti ama dusununce acaba dusunce mi okuyor diorum cunku benim kotkularimi soyedi cogu yerde, bilincaltimdaki dusunceler de olabilir bu gordukleri.
Ben de daha önce buna benzer yorum yapmıştım çünkü bana öyle geldi ki sadece benim korktuğum şeyler ve benim düşündüğüm olumsuzlukları bana söyledi hani denir ya bende zaten öyle düşünüyordum diye sadece benim düşüncelerim üzerinden gitti karşı tarafı resmen gömdü
 
Yeliz 2'inci bir demet vakası bence....Kaç kişiye olumlu konuşmuş merak ettim
Merhaba bana aklımdaki işi birebir tarif etti ve olacak dedi olumlu konuştu hep ve eski sevgilim için de dönecek dedi ama sen istemeyeceksin. Yani bana olumlu dedi şuan çıkmasını bekliyorum özellikle iş konusu..Eski sevgilim umrumda değil ya da diğerleri :)
 
Kizlar biara cezmi diye birinden bahsedilmis bilen fikri olan var mi?
 
İstanbul’a yeni taşınan bi falcıyla tanıstım bi arkadaşımın vasıtası ile. Söylediklerinin çıkmasına vakit var ama genel olarak memnun kaldım. Adı Emine. Arkadaşıma söyledikleri birebir çıkmış bu arada eğer baktırmak isteyen olursa numarasını paylaşabilirim.
 
İstanbul’a yeni taşınan bi falcıyla tanıstım bi arkadaşımın vasıtası ile. Söylediklerinin çıkmasına vakit var ama genel olarak memnun kaldım. Adı Emine. Arkadaşıma söyledikleri birebir çıkmış bu arada eğer baktırmak isteyen olursa numarasını paylaşabilirim.
Ne kadara bakiomus
 
Back
X