• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

Ya olaylar birebir tutmadı hatta söz konusu adamla ilgili sözleri bana aşırı saçma gelmişti. Bu adam senin hayattaki sınavın, hatta dikkat etmezsen felaketin bile olabilir demişti. İnanmamıştım çünkü adam o ana kadar sessiz, ezik, tam bir etkisiz eleman portesi çizmişti. Çok kurcaladım, çok sordum Tutkuya ne olabilir ki yani en fazla diye. Lafı döndürdü durdu, açıklayamadı bir türlü. Ama gelinen noktada Tutku haklı çıktı diyebilirim. Bu güne kadar tüm falcılar gelecek mi gelmeyecek mi meselesine takıldılar. O demişti, gelecek ama gelmesi hayırlı değil, keşke sen ondan kaçabilsen, bu zaafın seni mahvedecek diye.
Zaten böyle sessiz, ezik duran insanlardan korkmak lazım...yavaş atın tekmesi pek olurmuş....konuşan, bağıran kırar evet ama en azından ne olduğunu bilirsin....ben artık bir insan tepkilere sessiz kalıyorsa çok ta sevmiyordur diye düşünüyorum
 
Zaten böyle sessiz, ezik duran insanlardan korkmak lazım...yavaş atın tekmesi pek olurmuş....konuşan, bağıran kırar evet ama en azından ne olduğunu bilirsin....ben artık bir insan tepkilere sessiz kalıyorsa çok ta sevmiyordur diye düşünüyorum
O yüzden oturup beklemek yerine çok da bıktırmayacak şekilde dürtüp verilen tepkiye nasıl bir cevap geleceğini görmek en doğrusu, tabii bu hiiç konuşmayanlar için geçerli
 
valla yeliz bana o kdr olumsuzdu ki ağlaya ağlaya kapattım telefonu :( bişi diyemem tabi o da gördüğünü söyledi :'(
 
Hiç o kadar üzme kendini, falların hiç biri çıkmıyor zaten. Çoğu zaman ne çok iyi ne çok kötü, ama hiç beklemediğin bir şey veriyor sana hayat. Yüzyüze, telefonda, internette bir sürü falcı gezdim. Hemen hemen herkes gelecek barışacaksınız dedi, bir iki kişi de gelmez dedi. Ama gerçek hayatta başıma gelmiş olan olayın yanından bile geçmedi hiç kimse. Burda falcı diye anılan hemen hemen hiç kimsenin öyle 6. Hissi falan yok, ağzımızdan laf alarak olayın genel çerçevesini anlayıp mantığa çok aykırı gelmeyecek bir netice söylüyorlar. Ama gerçek hayat en saçma filmlerden, dizilerden bile daha saçma:)
 
Hiç o kadar üzme kendini, falların hiç biri çıkmıyor zaten. Çoğu zaman ne çok iyi ne çok kötü, ama hiç beklemediğin bir şey veriyor sana hayat. Yüzyüze, telefonda, internette bir sürü falcı gezdim. Hemen hemen herkes gelecek barışacaksınız dedi, bir iki kişi de gelmez dedi. Ama gerçek hayatta başıma gelmiş olan olayın yanından bile geçmedi hiç kimse. Burda falcı diye anılan hemen hemen hiç kimsenin öyle 6. Hissi falan yok, ağzımızdan laf alarak olayın genel çerçevesini anlayıp mantığa çok aykırı gelmeyecek bir netice söylüyorlar. Ama gerçek hayat en saçma filmlerden, dizilerden bile daha saçma:)
çok haklısın.. fal dediğin ucuz terapi aslında. ya da öyle olmalı. ama bu seferde fazla pembeci diyoruz,fazla olumsuz diyoruz fazla bişey diyoruz hep bi bahane buluyoruz :) benim zaten kasım itibariyle son oldu fal olayları. elimde kalan tüm kredileri falan da bitirdim ki bi daha baktırmayayım :)
 
Kadıköy Tiryaki Cafe'de Mira diye birine telefonda fal baktırdım arkadaşlar. Galiba beğenmedim :) Yani bazı yorumları doğruydu aslında, sallamasyon bi fal değildi de azıcık şey söyledi. Çok baktırmaya değmezmiş yani. Eğer çıkarsa tabiki yazacağım ama :)
 
Hiç o kadar üzme kendini, falların hiç biri çıkmıyor zaten. Çoğu zaman ne çok iyi ne çok kötü, ama hiç beklemediğin bir şey veriyor sana hayat. Yüzyüze, telefonda, internette bir sürü falcı gezdim. Hemen hemen herkes gelecek barışacaksınız dedi, bir iki kişi de gelmez dedi. Ama gerçek hayatta başıma gelmiş olan olayın yanından bile geçmedi hiç kimse. Burda falcı diye anılan hemen hemen hiç kimsenin öyle 6. Hissi falan yok, ağzımızdan laf alarak olayın genel çerçevesini anlayıp mantığa çok aykırı gelmeyecek bir netice söylüyorlar. Ama gerçek hayat en saçma filmlerden, dizilerden bile daha saçma:)
peki adam döndü mü merak ettim ? aradı mı ya da dönmese bile
 
peki adam döndü mü merak ettim ? aradı mı ya da dönmese bile
1,5 senedir benimle ne konuşan ne de arayıp soran adam, şu anki sevgilisinin hesabından onunla başbaşa bir resmini attı. Bana kızgın olduğunu bunca zamandır tahmin ediyordum ve onla iletişim kurmaya çalışmıştım. İnsan gibi davranıp bana olan öfkesini anlatacağı yerde, benim canımı çok yakacağını bildiği bir şey yaptı.
 
1,5 senedir benimle ne konuşan ne de arayıp soran adam, şu anki sevgilisinin hesabından onunla başbaşa bir resmini attı. Bana kızgın olduğunu bunca zamandır tahmin ediyordum ve onla iletişim kurmaya çalışmıştım. İnsan gibi davranıp bana olan öfkesini anlatacağı yerde, benim canımı çok yakacağını bildiği bir şey yaptı.
Gercekten cok acımasızca. Ben bu adamları anlayamıyorum hicbri zamanda anlayamıcam sanırım
 
Kızlar yaklaşık iki haftadır üstümden bir yük kalkmış gibi hissediyorum. Çünkü artık şunu anladım ki, bir insanı, bir işi, hatta herhangi bir şeyi önemsemeyi bırakınca o şey önemsizleşince olmadı daha mümkün hale geliyor. Şimdiye kadar benim için öyle oldu. Üstünde durmadığım adamlar yakamı bırakmazken, istediğim kişiler saçma sapan tiriplere girdi. İş için de aynı şekilde. Hatta fal için dahi öyle. Şu beni hayattan soğutan adamı bana Nihal de görmüştü, Kuzey de, Şenay da hatta hiç adını hatırladığım birçok falcı da... O sıralar bu yeni adamın falda çıkmasına üzülmüştüm çünkü eskisi dönsün istiyordum ve yeni adamın gelmesini zerre umursamıyorum ve yenisi söyledikleri tarihte geliverdi. Ne mutlu ki, ne geçmişten biri gelsin niyetindeyim artık ne de başka bir şey. Benim enerjim çok zorlamadığım fazla yorulmadığım şeyler üstünde etkili oluyor demek ki. Ha tövbe bundan sonra hayatımın aşkı ile evleneceğimi bilsem, haddinden fazla emek sarf etmem. Yıllardır baktırdığım fallarda yeni kişileri tahmin edip, onunla evleneceğimi söyleyenler çok yanıldı. Evet, dedikleri gibi kişilerle tanıştım ama hepsi süründürdü sağ olsunlar. En son bana bu ay için verilen isimde biriyle de yakınlık durumu oldu. Şayet eski kafada olsaydım aaa falımdaki kısmetim derdim ama artık Ay harika sallamış diyorum falcı için :KK49:
 
Kızlar yaklaşık iki haftadır üstümden bir yük kalkmış gibi hissediyorum. Çünkü artık şunu anladım ki, bir insanı, bir işi, hatta herhangi bir şeyi önemsemeyi bırakınca o şey önemsizleşince olması daha mümkün hale geliyor. Şimdiye kadar benim için öyle oldu. Üstünde durmadığım adamlar yakamı bırakmazken, istediğim kişiler saçma sapan tiriplere girdi. İş için de aynı şekilde. Hatta fal için dahi öyle. Şu beni hayattan soğutan adamı bana Nihal de görmüştü, Kuzey de, Şenay da hatta hiç adını hatırladığım birçok falcı da... O sıralar bu yeni adamın falda çıkmasına üzülmüştüm çünkü eskisi dönsün istiyordum ve yeni adamın gelmesini zerre umursamıyorum ve yenisi söyledikleri tarihte geliverdi. Ne mutlu ki, ne geçmişten biri gelsin niyetindeyim artık ne de başka bir şey. Benim enerjim çok zorlamadığım fazla yorulmadığım şeyler üstünde etkili oluyor demek ki. Ha tövbe bundan sonra hayatımın aşkı ile evleneceğimi bilsem, haddinden fazla emek sarf etmem. Yıllardır baktırdığım fallarda yeni kişileri tahmin edip, onunla evleneceğimi söyleyenler çok yanıldı. Evet, dedikleri gibi kişilerle tanıştım ama hepsi süründürdü sağ olsunlar. En son bana bu ay için verilen isimde biriyle de yakınlık durumu oldu. Şayet eski kafada olsaydım aaa falımdaki kısmetim derdim ama artık Ay harika sallamış diyorum falcı için :KK49:
 
Kızlar yaklaşık iki haftadır üstümden bir yük kalkmış gibi hissediyorum. Çünkü artık şunu anladım ki, bir insanı, bir işi, hatta herhangi bir şeyi önemsemeyi bırakınca o şey önemsizleşince olmadı daha mümkün hale geliyor. Şimdiye kadar benim için öyle oldu. Üstünde durmadığım adamlar yakamı bırakmazken, istediğim kişiler saçma sapan tiriplere girdi. İş için de aynı şekilde. Hatta fal için dahi öyle. Şu beni hayattan soğutan adamı bana Nihal de görmüştü, Kuzey de, Şenay da hatta hiç adını hatırladığım birçok falcı da... O sıralar bu yeni adamın falda çıkmasına üzülmüştüm çünkü eskisi dönsün istiyordum ve yeni adamın gelmesini zerre umursamıyorum ve yenisi söyledikleri tarihte geliverdi. Ne mutlu ki, ne geçmişten biri gelsin niyetindeyim artık ne de başka bir şey. Benim enerjim çok zorlamadığım fazla yorulmadığım şeyler üstünde etkili oluyor demek ki. Ha tövbe bundan sonra hayatımın aşkı ile evleneceğimi bilsem, haddinden fazla emek sarf etmem. Yıllardır baktırdığım fallarda yeni kişileri tahmin edip, onunla evleneceğimi söyleyenler çok yanıldı. Evet, dedikleri gibi kişilerle tanıştım ama hepsi süründürdü sağ olsunlar. En son bana bu ay için verilen isimde biriyle de yakınlık durumu oldu. Şayet eski kafada olsaydım aaa falımdaki kısmetim derdim ama artık Ay harika sallamış diyorum falcı için :KK49:
hadi bakalım hayırlısı ve cümlemize böyle bir aydınlanma inş amin :)
 
Kızlar yaklaşık iki haftadır üstümden bir yük kalkmış gibi hissediyorum. Çünkü artık şunu anladım ki, bir insanı, bir işi, hatta herhangi bir şeyi önemsemeyi bırakınca o şey önemsizleşince olmadı daha mümkün hale geliyor. Şimdiye kadar benim için öyle oldu. Üstünde durmadığım adamlar yakamı bırakmazken, istediğim kişiler saçma sapan tiriplere girdi. İş için de aynı şekilde. Hatta fal için dahi öyle. Şu beni hayattan soğutan adamı bana Nihal de görmüştü, Kuzey de, Şenay da hatta hiç adını hatırladığım birçok falcı da... O sıralar bu yeni adamın falda çıkmasına üzülmüştüm çünkü eskisi dönsün istiyordum ve yeni adamın gelmesini zerre umursamıyorum ve yenisi söyledikleri tarihte geliverdi. Ne mutlu ki, ne geçmişten biri gelsin niyetindeyim artık ne de başka bir şey. Benim enerjim çok zorlamadığım fazla yorulmadığım şeyler üstünde etkili oluyor demek ki. Ha tövbe bundan sonra hayatımın aşkı ile evleneceğimi bilsem, haddinden fazla emek sarf etmem. Yıllardır baktırdığım fallarda yeni kişileri tahmin edip, onunla evleneceğimi söyleyenler çok yanıldı. Evet, dedikleri gibi kişilerle tanıştım ama hepsi süründürdü sağ olsunlar. En son bana bu ay için verilen isimde biriyle de yakınlık durumu oldu. Şayet eski kafada olsaydım aaa falımdaki kısmetim derdim ama artık Ay harika sallamış diyorum falcı için :KK49:
Ben de size şu anlamda katılıyorum önemsemeyi bırakmak değil de takıntı yapmamak ve hayatını fala endeksle yaşamamak falcı gördüğü şeye yorumlayarak söylüyor ama yanlış yorum olabiliyor mesela Bakırköy Kuzey bana ayrı olduğum kişinin bana siyah arabayla geleceğini söyledi siyah arabası yok ki dedim ama beni siyah arabayla almaya gelen başkasıydı
 
Hayatını şekillendirirken insanın duygu ve düşünceleri önemli benim için bu anlamda da falcı en azından karşıdaki insanın duygularını bilsin ki ona göre en azından sevdiğim biri için empati kurabilirim Yeliz gibi Yasemin gibi falcıları saymazsak gerçek anlamda bu siteden faydalandığım falcılar oldu en azından psikolog görevi gördüler.Bazen birkaç falcının dediğini birleştirmek lazım bazen de akışına bırakmak lazım ama fal kötü bir tutku niye günah dendiği konusunda bilmeyip veya inandıracak kadar bilip aldatma,ihanet,arkadan konuşma gibi insanı kamçılamaya çalışanlar da var ki onlardan uzak durmak lazım iş konusunda beni arkadaşımdan dolayı şüpheye düşürdüler ki konuyu arkadaşımla konuşmayı tercih ettim ve aslında öyle olmadığını öğrendim düşünün ki ne kadar yönlendirebiliyorlar insanı ama gerçekten bilen de var mutlaka
 
hadi bakalım hayırlısı ve cümlemize böyle bir aydınlanma inş amin :)
Bu aydınlanma için çok uzun yıllar harcadım ne yazık ki. Bir de böyle deneyeyim. En azından duygularım zedelenmez:)
 
Ben de size şu anlamda katılıyorum önemsemeyi bırakmak değil de takıntı yapmamak ve hayatını fala endeksle yaşamamak falcı gördüğü şeye yorumlayarak söylüyor ama yanlış yorum olabiliyor mesela Bakırköy Kuzey bana ayrı olduğum kişinin bana siyah arabayla geleceğini söyledi siyah arabası yok ki dedim ama beni siyah arabayla almaya gelen başkasıydı
Evet, yanlış ya da eksik yorumlama çoğunda mevcut. Ben üç sene önce büyük bir ihanete uğramıştı. O sıralar söz konusu şahsiyetle karşılaşıp, karşılaşmayacağımı merak ediyordum. Bana tek bir kişi karşılaşmayacaksınız dedi o da Melekler Kahvesi Muzo. Yalnız bana herkes yazacak hatta sen ortak bir erkek tanıdıktan bununla ilgili haber alacaksın diyordu. Durum şöyle oldu:yazmadı. Ortak bir tanıdığımız asla olmaz diye haber alma kısmını ciddiye almadım. Tam üç sene sonra bir erkek arkadaşım bununla aynı yerde işe başladı ve bana geçenlerde onun evlenmiş olduğu haberini verdi :)
 
Evet, yanlış ya da eksik yorumlama çoğunda mevcut. Ben üç sene önce büyük bir ihanete uğramıştı. O sıralar söz konusu şahsiyetle karşılaşıp, karşılaşmayacağımı merak ediyordum. Bana tek bir kişi karşılaşmayacaksınız dedi o da Melekler Kahvesi Muzo. Yalnız bana herkes yazacak hatta sen ortak bir erkek tanıdıktan bununla ilgili haber alacaksın diyordu. Durum şöyle oldu:yazmadı. Ortak bir tanıdığımız asla olmaz diye haber alma kısmını ciddiye almadım. Tam üç sene sonra bir erkek arkadaşım bununla aynı yerde işe başladı ve bana geçenlerde onun evlenmiş olduğu haberini verdi :)
Çok kötü bir haber olmuş bu ama zaten öğrenmesek te yaşayacağımız neyse onu yaşayacağız birşeyler söylendikten sonra senaryolar yazıyoruz işte
 
Çok kötü bir haber olmuş bu ama zaten öğrenmesek te yaşayacağımız neyse onu yaşayacağız birşeyler söylendikten sonra senaryolar yazıyoruz işte
Aslını söylemek gerekirse, ben evlendiği kız için daha çok üzüldüm. Adamın karaktersizliğini çok iyi biliyordum ama kız bilmiyor olacak ki, böyle bir evlilik yapmış. Bazen olmayan şeylerin bizim için ne kafan hayırlı olduğunu zaman açık bir şekilde gösterebiliyor
 
ya arkadaşlar çok falcıya gidesim var fakat yorumları takip ettiğime göre adamakıllı falcı ismi veremiyor kimse :( yinede önermek isteyen varsa bekliyorum :*
 
Merhaba demetin nosunu özelden atabilir misiniz olan varsa acaba ? Ama acil biraz ?
 
Back
X