Kızlar yaklaşık iki haftadır üstümden bir yük kalkmış gibi hissediyorum. Çünkü artık şunu anladım ki, bir insanı, bir işi, hatta herhangi bir şeyi önemsemeyi bırakınca o şey önemsizleşince olması daha mümkün hale geliyor. Şimdiye kadar benim için öyle oldu. Üstünde durmadığım adamlar yakamı bırakmazken, istediğim kişiler saçma sapan tiriplere girdi. İş için de aynı şekilde. Hatta fal için dahi öyle. Şu beni hayattan soğutan adamı bana Nihal de görmüştü, Kuzey de, Şenay da hatta hiç adını hatırladığım birçok falcı da... O sıralar bu yeni adamın falda çıkmasına üzülmüştüm çünkü eskisi dönsün istiyordum ve yeni adamın gelmesini zerre umursamıyorum ve yenisi söyledikleri tarihte geliverdi. Ne mutlu ki, ne geçmişten biri gelsin niyetindeyim artık ne de başka bir şey. Benim enerjim çok zorlamadığım fazla yorulmadığım şeyler üstünde etkili oluyor demek ki. Ha tövbe bundan sonra hayatımın aşkı ile evleneceğimi bilsem, haddinden fazla emek sarf etmem. Yıllardır baktırdığım fallarda yeni kişileri tahmin edip, onunla evleneceğimi söyleyenler çok yanıldı. Evet, dedikleri gibi kişilerle tanıştım ama hepsi süründürdü sağ olsunlar. En son bana bu ay için verilen isimde biriyle de yakınlık durumu oldu. Şayet eski kafada olsaydım aaa falımdaki kısmetim derdim ama artık Ay harika sallamış diyorum falcı için