- Katılım
- 11 Ekim 2017
- Mesajlar
- 1.381
- Emoji Skoru
- 2.845
- Puanlar
- 133
Ben 3 kez baktırdım ona, en sonuncusu geçen yıl Şubattı. Tam olarak çıktı diyemem ama o zaman söylediği şeylerin bazıları çok saçma geldiği halde aynı dediği gibi oldu. Uzun zamandır iletişimimin olmadığı bir adamla ilgili, ilk konuşmalarınız çok tatsız olacak, sen ona çok bağıracaksın çünkü o nankör bir insan demişti. Ne saçmalıyor bu kadın, adam nankör falan değil demiştim. Ama bu faldan tam 8 ay sonra çok acımasızca, gerçekten hiç haketmediğim bir tepki gördüm bu kişiden. Uzakta olduğu için kendisiyle konuşmak bağırmak gibi bir imkanım olmadı:) ama buna eşdeğer olan bir tepkiyi yazılı olarak vermeme ramak kalmıştı, kendimi tuttum. Zeynep çok iyi bir falcıdır aman kaçırmayın diyemem ama baktırdıklarımın büyük kısmı pembeci, birkaçı da saçma derecede olumsuzdu. Zeynep bu anlamda gerçeğe en çok yaklaşan falcı oldu. Ama mutlaka tavsiye ediyorum diyecek kadar iddialı konuşamam.Son zamanlarda zeynebe baktıran var mı? Be düşünüyosunuz?