• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

Son zamanlarda zeynebe baktıran var mı? Be düşünüyosunuz?
Ben 3 kez baktırdım ona, en sonuncusu geçen yıl Şubattı. Tam olarak çıktı diyemem ama o zaman söylediği şeylerin bazıları çok saçma geldiği halde aynı dediği gibi oldu. Uzun zamandır iletişimimin olmadığı bir adamla ilgili, ilk konuşmalarınız çok tatsız olacak, sen ona çok bağıracaksın çünkü o nankör bir insan demişti. Ne saçmalıyor bu kadın, adam nankör falan değil demiştim. Ama bu faldan tam 8 ay sonra çok acımasızca, gerçekten hiç haketmediğim bir tepki gördüm bu kişiden. Uzakta olduğu için kendisiyle konuşmak bağırmak gibi bir imkanım olmadı:) ama buna eşdeğer olan bir tepkiyi yazılı olarak vermeme ramak kalmıştı, kendimi tuttum. Zeynep çok iyi bir falcıdır aman kaçırmayın diyemem ama baktırdıklarımın büyük kısmı pembeci, birkaçı da saçma derecede olumsuzdu. Zeynep bu anlamda gerçeğe en çok yaklaşan falcı oldu. Ama mutlaka tavsiye ediyorum diyecek kadar iddialı konuşamam.
 
İnşallah geç kalmamışımdır uyarmak için. Baktırmayın. Ben hiç ama hiç memnun kalmadım. Arkadaşımda öyle. Tamamen tavsiye üzerine öğüt verici bir faldı. Sanki akıl istemişim gibi.
Ya bana dediği tuttu tutkunun. Ben 2 kere baktırdım ikisinde de 20 dakika bakti ve yakın gelecek tuttu. 100 yapmış fiyati
 
Açıkcası bende cantarota sembolde gittim sonra evine sonra kuruçeşmedeki yerinde de gittim sonra evine döndüğünde gittim eğer başka işlerle uğraşmasa evet ama son gittiğimde sallamadı hadi git modundaydı başka işim var arada alırım vs demişti arada aldı 2016 da 50 tl ye bakıyordu yüzyğze ondan sonra gitmedim son falı felaket değildi ama baştan savma ve çelişkiliydi handenin işleri kesat sanırım ; yöntem şu alani reklam yapamazsınız şunu yapacaksınız burada başkalarından ve kendi deneyimlerini harmanlayıp güven vermek şuna buna gittim gibi analizlerle güven verip şu iyi bu iyi deyip birisine yönlendirme. Şimdi bununyapıyorlar dikkatli olun derim burada asla birdaha tavsiye yazman samimi bulmadığım kimseyle konuşmayacağım çünkü özelden gecenin bir vakti Çorlu’dan falcı soran mesaj atan 19 yaşımdaki kişiye sen kimi önerirsin diyorum ses seda yok allah böyle insnalığını yitirmiş kimseleri benden uzak dursun burada kimse falcıya gitmiyor başkalarından öğrendiklerini satıyor prim yapmaya çalışıyor falcıya gittiysen doğru dürüst analiz yaparsın yok beğenmedim demekle olmuyor açıkcası yaş olgunluk eğitim de bu analiz de önemli dediğim gibi burada asla. Birini paylaşmayacağım bilgi istiyorsanız özelden mesaj atın
Ben soruorum arkadaslar. Handeyi tavsiye fln etmio rum. Bu kadın bir bana mı olumsuz konuştu. Niye bana pembe deil kapkara tablolar cizdi hep. Bende fikir almak için soruorum. Yoksa ben çıkanları ve çıkmayan lari zaten direk yaziorum. Neden bana olumsuzlari soledi kimseye mi demedi. Soru soruorum.
 
Ben soruorum arkadaslar. Handeyi tavsiye fln etmio rum. Bu kadın bir bana mı olumsuz konuştu. Niye bana pembe deil kapkara tablolar cizdi hep. Bende fikir almak için soruorum. Yoksa ben çıkanları ve çıkmayan lari zaten direk yaziorum. Neden bana olumsuzlari soledi kimseye mi demedi. Soru soruorum.
Hande’nin kapkara tablo çizmesi inanın ki çok ilginç. Ben burdan bir kaç kişiyle konuştum, Hande her zaman çok pembeci değil beklerken olumsuz konuştuğu müşterileri de duyduk dediler. Ama size konuştuğu kadar da olumsuz konuşmamış anladığım kadarıyla. Ya siz çok takılmayın Hande’ye, dediklerinin çoğu gerçekleşmiyor zaten. Bana olacak dediği senaryo gerçekten en saçma ve akıl dışı senaryoydu. Olmadı da zaten.
 
Hande’nin kapkara tablo çizmesi inanın ki çok ilginç. Ben burdan bir kaç kişiyle konuştum, Hande her zaman çok pembeci değil beklerken olumsuz konuştuğu müşterileri de duyduk dediler. Ama size konuştuğu kadar da olumsuz konuşmamış anladığım kadarıyla. Ya siz çok takılmayın Hande’ye, dediklerinin çoğu gerçekleşmiyor zaten. Bana olacak dediği senaryo gerçekten en saçma ve akıl dışı senaryoydu. Olmadı da zaten.
bencede hande vasat bir falcı...burda bu kadar konuşulmasınıda inan anlamıyorum...giden ve memnun olan varsa tesadüf diyebilirim sadece...yoksa bi numarası yok...bende baktırdım..hatta beklerken bir sürü falıda dinleme şansım oldu...herkese pembe tablo..herkesin hayatı iyi olacak..yok yaaa..sahici olun kardeşim biraz...bana net hatırlıyorum bi tarih vermişti..o tarihin üzerinden zaman geçti tekrar gittim..bu defa benzer şeyler söyleyip bikaç ay sonrasına gün verdi..buda bir taktik tabi...yani don't yeter hande reklamı...duyan duydu okuyan okudu....parası çok olan gidip yalanları dinleyip kendini avutsun....
 
Zeynep in lafını açmayın gözünüzü seveyim ya..bukdr insanın vebalıne girmek istemem ben bir iki üç gün girmem buaraya zeynep cok kotu bir.falcı bulaştırabilir.birşeylerini dikkat diyorum susuyorum.....
 
Zeynep herkese aynı seyleri soylıyor tuttu sanıyorsunuz bence okdnınn çıksa bile falı çıktı dmek vebal almak olur azcok metafiziksel seyleri bilen biriysenz veya güvendiğiniz hoca varsa anlarsınız neden ısrarla baktırmayın dediimi.düz.giden işi bile.ters getirir.o cunku c...ler var
Bn ikiyıl önce ona baktırmasaydm cogu işim duz giderdi bu ben fala gore hayatımı sekillendiriyorum deil.metafizik olaydan bahsediyorum siz baparsanız yapın basıjıza geliyor.ve ben tartısmalardan uzak durmak için.bisüre.girmiyorum:)
 
Zeynep herkese aynı seyleri soylıyor tuttu sanıyorsunuz bence okdnınn çıksa bile falı çıktı dmek vebal almak olur azcok metafiziksel seyleri bilen biriysenz veya güvendiğiniz hoca varsa anlarsınız neden ısrarla baktırmayın dediimi.düz.giden işi bile.ters getirir.o cunku c...ler var
Bn ikiyıl önce ona baktırmasaydm cogu işim duz giderdi bu ben fala gore hayatımı sekillendiriyorum deil.metafizik olaydan bahsediyorum siz baparsanız yapın basıjıza geliyor.ve ben tartısmalardan uzak durmak için.bisüre.girmiyorum:)
Ya evet bu ters gitöe olayı doğru bi de çok sık baktırmakls ilgili. Kemdisinparacı fln değil ama öle bulaştırma olayı vs.
 
Ya Allah aşkına herkesin kendi aklı kendi fikri var. En iyi ben biliyorum havalarıyla akıl vermeyin şurada.

Fulya ve Nihal bana en iyi bilen falcılardan mesela ama çok saçmaladıkları insanlar da var. Kiminin çok kötü bulduğunu bir başkası çok beğenebilir. Bu kadar ‘en doğru bilen benim’ havalarına girmeden yorum yapın.
 
bencede hande vasat bir falcı...burda bu kadar konuşulmasınıda inan anlamıyorum...giden ve memnun olan varsa tesadüf diyebilirim sadece...yoksa bi numarası yok...bende baktırdım..hatta beklerken bir sürü falıda dinleme şansım oldu...herkese pembe tablo..herkesin hayatı iyi olacak..yok yaaa..sahici olun kardeşim biraz...bana net hatırlıyorum bi tarih vermişti..o tarihin üzerinden zaman geçti tekrar gittim..bu defa benzer şeyler söyleyip bikaç ay sonrasına gün verdi..buda bir taktik tabi...yani don't yeter hande reklamı...duyan duydu okuyan okudu....parası çok olan gidip yalanları dinleyip kendini avutsun....
Ben bugun asmin cafe de serkan Kum falına baktırdım. Gayet başarılı kizler. Memnun kalacağınızi umuorum. Bana deskileri tutarlı. Şu reklam işini de anlamiörümcek. Hande bana dedi yoksa yazmam. Şimdi serkan i da mı reklam yapiorum. Ben serkan i begendim. Gidin bir deneyin
 
Ben soruorum arkadaslar. Handeyi tavsiye fln etmio rum. Bu kadın bir bana mı olumsuz konuştu. Niye bana pembe deil kapkara tablolar cizdi hep. Bende fikir almak için soruorum. Yoksa ben çıkanları ve çıkmayan lari zaten direk yaziorum. Neden bana olumsuzlari soledi kimseye mi demedi. Soru soruorum.
Hayir banafa prmbr cizmrdi ve Allahim sagolsun soyledikleri cikmadi
 
Asmin kafeye gelince even asmin cok konusuluyo burda, ben hep istanbula geldiimde oraya giderim cunki hangi kafeye gittiysem hepsi sallamasyon cikti beyenemedim kuzey disinda ve koray disindaki oda meleklerden asmine gecmis, ve bashka kafelete gittimde pisman oldum super diyemem asmin amma az cok tuturan bana orda bazi falcilar benden tavsiye etmek kim isterse inanit kim istemezse kendi bilir hic umursamam :)
 
Ya Allah aşkına herkesin kendi aklı kendi fikri var. En iyi ben biliyorum havalarıyla akıl vermeyin şurada.

Fulya ve Nihal bana en iyi bilen falcılardan mesela ama çok saçmaladıkları insanlar da var. Kiminin çok kötü bulduğunu bir başkası çok beğenebilir. Bu kadar ‘en doğru bilen benim’ havalarına girmeden yorum yapın.
OLdu sultanımız emriniz olur bu nasıl bir ego!!
 
Asmin kafeye gelince even asmin cok konusuluyo burda, ben hep istanbula geldiimde oraya giderim cunki hangi kafeye gittiysem hepsi sallamasyon cikti beyenemedim kuzey disinda ve koray disindaki oda meleklerden asmine gecmis, ve bashka kafelete gittimde pisman oldum super diyemem asmin amma az cok tuturan bana orda bazi falcilar benden tavsiye etmek kim isterse inanit kim istemezse kendi bilir hic umursamam :)
Ben bugun melekler çınar i da deNedim. Tek kelime berba. Bu kadar baştan sagma fal görmedim. Bi de ünlülere bakiorum dio. Acayip kötü. Melekler de sadece ahmet iyi diyebilirim o da wow değil ama olsun yine idare eder resmen 50 tl çöpe gitti.
 
OLdu sultanımız emriniz olur bu nasıl bir ego!!
Yani sole ki herkesin kötü dediği başkasına tutturabilir. Ağızdan laf almaya çalışan çok falci var. Saymakla bitmez.bugün melekeler çınar bana soruo cevap alio bende ole tahmin ettim dio. Yok artık dedim bir şeyi de siz soleyin.bence enerji meselesini geçtim. Fal bakmayo direk bilmio.
 
Yani sole ki herkesin kötü dediği başkasına tutturabilir. Ağızdan laf almaya çalışan çok falci var. Saymakla bitmez.bugün melekeler çınar bana soruo cevap alio bende ole tahmin ettim dio. Yok artık dedim bir şeyi de siz soleyin.bence enerji meselesini geçtim. Fal bakmayo direk bilmio.
Bunu anlatamıyoruz işte :)
 
Galiba benim yıllar önce birkaç kere gittiğim Arzu'dan bahsediyorsunuz. Eskiden Üsküdarda evinde bakardı. Sonra cafelerde buluşulup bakıyordu. Fena değildir. O tarihlerde biraz fazlaca para istiyrdu. Siz nerden duydunuz Arzuyu? Numarasını buldunuz mu?
Ya bahsettiginiz Arzu'nun numarasini biliyorsaniz bana da gonderir misiniz valla herkes ayni kadindan bahsediyor ama bi turlu ulasamadim telefonuna :(
 
Kızlar geçen gün madam deniss cafe de deniz ablaya baktirdim. Çok güzel baktı hep giderim dediğim biri çıktı. Baba vanga cafe deki Hande deye baktirdim. O Yuvarlak cümleler kurdu ama benimle ilgili önemli bir konuda ikisi de aynı şeyi söyledi. Ama hangisi derseniz kesinlikle deniz abla. Bide baba vanga Emre ye gitcem onun yorumları da çok iyi. Ama deniz ablayi cidden tavsiye ederim hem güzel baktı açık açık hem de çok sempatik sıcak kanlı
 
Kızlar geçen gün madam deniss cafe de deniz ablaya baktirdim. Çok güzel baktı hep giderim dediğim biri çıktı. Baba vanga cafe deki Hande deye baktirdim. O Yuvarlak cümleler kurdu ama benimle ilgili önemli bir konuda ikisi de aynı şeyi söyledi. Ama hangisi derseniz kesinlikle deniz abla. Bide baba vanga Emre ye gitcem onun yorumları da çok iyi. Ama deniz ablayi cidden tavsiye ederim hem güzel baktı açık açık hem de çok sempatik sıcak kanlı
Bende gitmiştim ona. Orta hali çok iyi diyemem kesinlikle zatençok iyi olanlar buraya yazılıyor.
 
Ya bahsettiginiz Arzu'nun numarasini biliyorsaniz bana da gonderir misiniz valla herkes ayni kadindan bahsediyor ama bi turlu ulasamadim telefonuna :(
Bende istiyorum. Yıllardır duyario adını ama bulamadım.
 
Back
X