• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İstanbul'da Fal - Falcılar

Ya bahsettiginiz Arzu'nun numarasini biliyorsaniz bana da gonderir misiniz valla herkes ayni kadindan bahsediyor ama bi turlu ulasamadim telefonuna :(
Alıntıladığınız kişiye özelden mesaj atarsanız daha iyi olur, uzun zamandır bu başlığa yazmamış kendisi. Ama yine de Arzu’dan bahsedilen mesajlar bayağı eski, artık fal bakmıyor da olabilir.
 
Ya bana dediği tuttu tutkunun. Ben 2 kere baktırdım ikisinde de 20 dakika bakti ve yakın gelecek tuttu. 100 yapmış fiyati
Ben Tutku'ya 2nkere baktırdım son 2 yılda. Bir kaç aydır ne masajlarıma cevap yazıyor ne de telefonlarıma dönüyor, sonuçta altı üstü fal baktırıyoruz o kadar da havaya girmek anlamsız bence.
 
Ben Tutku'ya 2nkere baktırdım son 2 yılda. Bir kaç aydır ne masajlarıma cevap yazıyor ne de telefonlarıma dönüyor, sonuçta altı üstü fal baktırıyoruz o kadar da havaya girmek anlamsız bence.
Tutku’yu bu şekilde havaya sokan biziz, bazılarına 1 saat bakıyormuş burdan okuyorum ama bana 10-15 dakikayı asla geçmedi.....hatta iki falım 7 dk civarında.... bir standardizasyonu yok Tutku’nun, kime nasıl geçirebilirsem mantığı var, çok uzun vadeyi gördüğünü düşünmüyorum, iki falı arasındaki çelişki de bundan kaynaklanıyor....100 tl de aşırı fazla olmuş falı için
 
Tutku’yu bu şekilde havaya sokan biziz, bazılarına 1 saat bakıyormuş burdan okuyorum ama bana 10-15 dakikayı asla geçmedi.....hatta iki falım 7 dk civarında.... bir standardizasyonu yok Tutku’nun, kime nasıl geçirebilirsem mantığı var, çok uzun vadeyi gördüğünü düşünmüyorum, iki falı arasındaki çelişki de bundan kaynaklanıyor....100 tl de aşırı fazla olmuş falı için
Suna katılıyorum cok uzun muddet leri sallio mesela iki seneyi atıyor ama iki hafta yi tutturabiliyor mesela bana ole her iki baktırdigimda da da ilk bir iki haftayı tutturdu. Bana 20 dakika bakti sole ki aslında 15 dakika 5 dakika falan da soru.
 
Suna katılıyorum cok uzun muddet leri sallio mesela iki seneyi atıyor ama iki hafta yi tutturabiliyor mesela bana ole her iki baktırdigimda da da ilk bir iki haftayı tutturdu. Bana 20 dakika bakti sole ki aslında 15 dakika 5 dakika falan da soru.
Ben 4 kez baktırdım her defasında en az 1 saat baktı ama baktı da ne oldu yani? Geleceği az ya da çok tutturabilen çok az kişiden biriydi. Burda her gün mutlaka bahsi geçerdi. Ben ilk faldan önce defalarca randevu alıp sonra vazgeçtim, çok gerçekçiymiş bana kesin kötü konuşacak ben kaldıramam diye. İlk falında anla ve geçmişle ilgili gerçekten pes dedirtecek şeyler bildi. Gelecekle de ilgili beklediğimden çok daha iyi konuştu, asla pembe tablocu olmasa da. Fakat hiç bir şey dediği gibi sonuçlanmadı. Gerçi bana 1,5 yıl gibi çok uzun bir vade verdi ama olayların akışı dediği neticeye doğru gitmiyor kesinlikle.
 
Ben 4 kez baktırdım her defasında en az 1 saat baktı ama baktı da ne oldu yani? Geleceği az ya da çok tutturabilen çok az kişiden biriydi. Burda her gün mutlaka bahsi geçerdi. Ben ilk faldan önce defalarca randevu alıp sonra vazgeçtim, çok gerçekçiymiş bana kesin kötü konuşacak ben kaldıramam diye. İlk falında anla ve geçmişle ilgili gerçekten pes dedirtecek şeyler bildi. Gelecekle de ilgili beklediğimden çok daha iyi konuştu, asla pembe tablocu olmasa da. Fakat hiç bir şey dediği gibi sonuçlanmadı. Gerçi bana 1,5 yıl gibi çok uzun bir vade verdi ama olayların akışı dediği neticeye doğru gitmiyor kesinlikle.
İyi kötü tutturmus arkadaşım ya tabi bazı şeyleri bilemiyecek yüzde yüz kim bilebilir. Ole bir dünya yok. En azından birseyler bilmiş. Bana da yakın tarihleri bildi. Ani zaten bildi. Mesela ben dun çınar a gittim. Tek birsey bilemedi. Hep bana soruo. Mesela tutku kuzey hande sorüya ilerlemio. Ya o kadar kotuydu ki anlatamam. Kelimeler yetmio. 50 tl boşuna gitti şu var ki en azından onu gidip neslihan a versem. Bole pişman olmazdım. Ya da hande ye versem bu kadar uzulmezdim. Gerçi şimdi hande reklamı derler. Bunu da anlamiorum. 50 kişi yaziorum oraya bir reklam tutturmus lar. Bende sizler gibi para verip baktırırım. Bana cikanlar oldu çıkmayan lar oldu. Fakat çınar kadar kotusunü görmedim. Asmin emre de çok kötü. Bunlar falci deil işsizlikten u ise girmişler bi de Ünlülerin falcilariymis. En azından tutku yalancı dolandirici deil kuzeyde ole tam vaktinde bakarlar falı. Çok dolandirici var piyasa da..
 
İyi kötü tutturmus arkadaşım ya tabi bazı şeyleri bilemiyecek yüzde yüz kim bilebilir. Ole bir dünya yok. En azından birseyler bilmiş. Bana da yakın tarihleri bildi. Ani zaten bildi. Mesela ben dun çınar a gittim. Tek birsey bilemedi. Hep bana soruo. Mesela tutku kuzey hande sorüya ilerlemio. Ya o kadar kotuydu ki anlatamam. Kelimeler yetmio. 50 tl boşuna gitti şu var ki en azından onu gidip neslihan a versem. Bole pişman olmazdım. Ya da hande ye versem bu kadar uzulmezdim. Gerçi şimdi hande reklamı derler. Bunu da anlamiorum. 50 kişi yaziorum oraya bir reklam tutturmus lar. Bende sizler gibi para verip baktırırım. Bana cikanlar oldu çıkmayan lar oldu. Fakat çınar kadar kotusunü görmedim. Asmin emre de çok kötü. Bunlar falci deil işsizlikten u ise girmişler bi de Ünlülerin falcilariymis. En azından tutku yalancı dolandirici deil kuzeyde ole tam vaktinde bakarlar falı. Çok dolandirici var piyasa da..
yok canım senin reklamcı olmadığın belli, yalnız Neslihan'a dün su falı baktırdım, 100 tl, 15 dak sürmüş, anla ilgili bazı söyledikleri beni çok şaşırttı, çok olumsuzdu, anla ilgili yanıldı mı acaba diye düşünmeden edemedim, çünkü diğer falcılar ile tezat konuştu, son zamanlarda neslihanın anda yanıldığına şahit olan var mı?
 
Yok yok Tutkunun ücreti yüksektir, bazen geç dönüş yapar ama dolandırıcı falan diyemem asla. Başkasına böyle bir şey yaptığını da ben duymadım. Ama anı falan bilmesinin hiç önemi yok benim için, onu ben de biliyorum zaten. Ama fallarla ilgili en üzücü şey şu, bizle alakalı geçmişi ve anı çok iyi bildikleri zaman, karşı tarafla ilgili söylenenlerin de doğru olduğuna, gelecek tahminlerinin de az ya da çok tutacağına güveniyoruz. Ama çoğu zaman böyle olmuyor. Gelecek hiçç tutmadı, karşı tarafın düşüncelerini teyid edemedim ama dediği gibi olsaydı olaylar da ona göre ilerlerdi. Ha tamam, hiç bir şey bilemeyen tamamen sallayan bir sürü falcı var o başka ama bir fala da 100 lira veriyorsam benim bildiklerimden daha fazlasını söylemesini beklerim o falcının.
 
Yok yok Tutkunun ücreti yüksektir, bazen geç dönüş yapar ama dolandırıcı falan diyemem asla. Başkasına böyle bir şey yaptığını da ben duymadım. Ama anı falan bilmesinin hiç önemi yok benim için, onu ben de biliyorum zaten. Ama fallarla ilgili en üzücü şey şu, bizle alakalı geçmişi ve anı çok iyi bildikleri zaman, karşı tarafla ilgili söylenenlerin de doğru olduğuna, gelecek tahminlerinin de az ya da çok tutacağına güveniyoruz. Ama çoğu zaman böyle olmuyor. Gelecek hiçç tutmadı, karşı tarafın düşüncelerini teyid edemedim ama dediği gibi olsaydı olaylar da ona göre ilerlerdi. Ha tamam, hiç bir şey bilemeyen tamamen sallayan bir sürü falcı var o başka ama bir fala da 100 lira veriyorsam benim bildiklerimden daha fazlasını söylemesini beklerim o falcının.
Valla çok kotu var 50 tl lerim kaç kere gitti. Benim en son 300 tl gitti. Adam Telefonumu hala acmio engellemiş beni falı bilmeşe neyse hiç bakmadi bile. Yani ondan tutkunun asla hakkını yiyemem. Gayet baktırırım. Janset de baktırırım. Kuzey 60 tl zaten. Melekler çınar a vereceğim 10 tl ekler kuzey e baktırırım. En azından sinirlerim bozulmaz. Ha şunu da soliyim olumsuz konuşmadı ama fal bakmio. Var mı sevgilin var evet. İyi biri mi evet iyi. Bu ne yaa dalga geçer gibi ve bütün fal bundan ibaret. Var mı bole bir rezillik
 
yok canım senin reklamcı olmadığın belli, yalnız Neslihan'a dün su falı baktırdım, 100 tl, 15 dak sürmüş, anla ilgili bazı söyledikleri beni çok şaşırttı, çok olumsuzdu, anla ilgili yanıldı mı acaba diye düşünmeden edemedim, çünkü diğer falcılar ile tezat konuştu, son zamanlarda neslihanın anda yanıldığına şahit olan var mı?
Ben sana sole diyim zamanında 2013 yılında bana yaklaşık olarak 60 belki daha fazla falci çocuk seni aldatio dedi. Sadece neslihan kızı tarif etti bire bir dövmesine kadar. Ve onun dediği gibiyim megersem. Eskiden geleceği de baya başarılıydı. Fakat bozdu son zamanlar da biraz atio yalan yok. Ama anda başarılıdır.
 
Ben sana sole diyim zamanında 2013 yılında bana yaklaşık olarak 60 belki daha fazla falci çocuk seni aldatio dedi. Sadece neslihan kızı tarif etti bire bir dövmesine kadar. Ve onun dediği gibiyim megersem. Eskiden geleceği de baya başarılıydı. Fakat bozdu son zamanlar da biraz atio yalan yok. Ama anda başarılıdır.
Pardon aldatmiyor dediler sadece neslihan aldatio dedi
 
Valla çok kotu var 50 tl lerim kaç kere gitti. Benim en son 300 tl gitti. Adam Telefonumu hala acmio engellemiş beni falı bilmeşe neyse hiç bakmadi bile. Yani ondan tutkunun asla hakkını yiyemem. Gayet baktırırım. Janset de baktırırım. Kuzey 60 tl zaten. Melekler çınar a vereceğim 10 tl ekler kuzey e baktırırım. En azından sinirlerim bozulmaz. Ha şunu da soliyim olumsuz konuşmadı ama fal bakmio. Var mı sevgilin var evet. İyi biri mi evet iyi. Bu ne yaa dalga geçer gibi ve bütün fal bundan ibaret. Var mı bole bir rezillik
Çınar zaten KK da hiiç adı geçmemiş bir falcı, iyi olsaydı burda birşekilde ismi geçerdi zaten....eski sayfalarda filan da hiç okumadım, size kim tavsiye etti ki?
 
Yok yok Tutkunun ücreti yüksektir, bazen geç dönüş yapar ama dolandırıcı falan diyemem asla. Başkasına böyle bir şey yaptığını da ben duymadım. Ama anı falan bilmesinin hiç önemi yok benim için, onu ben de biliyorum zaten. Ama fallarla ilgili en üzücü şey şu, bizle alakalı geçmişi ve anı çok iyi bildikleri zaman, karşı tarafla ilgili söylenenlerin de doğru olduğuna, gelecek tahminlerinin de az ya da çok tutacağına güveniyoruz. Ama çoğu zaman böyle olmuyor. Gelecek hiçç tutmadı, karşı tarafın düşüncelerini teyid edemedim ama dediği gibi olsaydı olaylar da ona göre ilerlerdi. Ha tamam, hiç bir şey bilemeyen tamamen sallayan bir sürü falcı var o başka ama bir fala da 100 lira veriyorsam benim bildiklerimden daha fazlasını söylemesini beklerim o falcının.
Ole deme arkadaşım ben adamın beni aldattığını bilmiodum bana neslihan dedi o demeseydi o işin peşine düşüp olayı ortaya cikaramazdim
 
Kimse etmed
Çınar zaten KK da hiiç adı geçmemiş bir falcı, iyi olsaydı burda birşekilde ismi geçerdi zaten....eski sayfalarda filan da hiç okumadım, size kim tavsiye etti ki?
Kimse etmedi gamze için gittim yoktu orada dedim kim var ona yönlendirdiler. Kasada ki mavi gözlü sarışın cocukta çok terbiyesiz gelenle gidenle dalga gecio. Orada şu an sadece ahmet iyi digerleri bomboş. Sadece ona giderim yalan yok. Eskiden kadir vardı o iyiydi bi de can vardı o da eskiden ayşe vardı süperdi. Adam kalmamis baktıracak.
 
Ole deme arkadaşım ben adamın beni aldattığını bilmiodum bana neslihan dedi o demeseydi o işin peşine düşüp olayı ortaya cikaramazdim
Benim demin yazdıklarım sadece Tutkuyla ilgiliydi zaten, Neslihan hakkında bir şey demedim. Bir kez baktırdım Neslihan’a Mayıs 2017’de. Anla ilgili bence çok ilginç bir şeyi bilmişti. Ama diğer anlattıklarından etkilenmemişim herhalde ki hiç hatırlamıyorum dediklerini.
 
Çıktı mı peki sende dedikleri güzel baktı gibi ama
Ya kötü deil ama mükemmel de deil. Ama kocası çok tuhaf biri. Karısı daha iyi adam bana kizdi durduk yere. Bi de paracilar yok suna bakalım yok buna bakalım yok 400 yok 500 ayip yani sevmiorum bu işleri. Bana bir kaç dedigi çıktı. Ama yinede kuzeyi tutkuyu daha çok beğeniyorum. Yalan yok...
 
Yok ondan deme
Benim demin yazdıklarım sadece Tutkuyla ilgiliydi zaten, Neslihan hakkında bir şey demedim. Bir kez baktırdım Neslihan’a Mayıs 2017’de. Anla ilgili bence çok ilginç bir şeyi bilmişti. Ama diğer anlattıklarından etkilenmemişim herhalde ki hiç hatırlamıyorum dediklerini.
yok ondan demedim diyosun ya ani bilse nolur ben zaten biliorum ben aldatildigimi bilmiodum o dedi ben gittim buldum. Eskiden neslihan çok başarılıydı. Dükkan açtığında beri asla eskisi gibi deil.
 
Yok ondan deme
yok ondan demedim diyosun ya ani bilse nolur ben zaten biliorum ben aldatildigimi bilmiodum o dedi ben gittim buldum. Eskiden neslihan çok başarılıydı. Dükkan açtığında beri asla eskisi gibi deil.
Anı bilse ne olur derken, söylediklerinin içeriği önemli tabii. Benim dışımdaki şeyleri bana haber verebiliyorsa tabii ki önemli, sana bunu bilebilmeleri iyi olmuş, her ne kadar üzücü olsa da. Bana böyle bir tespiti de olmadı hiç kimsenin.
 
kuzey 60 tl mi olmuş yaa? Geçen sene 40’tı. Asla değmez.
 
Back
X