Yok yok Tutkunun ücreti yüksektir, bazen geç dönüş yapar ama dolandırıcı falan diyemem asla. Başkasına böyle bir şey yaptığını da ben duymadım. Ama anı falan bilmesinin hiç önemi yok benim için, onu ben de biliyorum zaten. Ama fallarla ilgili en üzücü şey şu, bizle alakalı geçmişi ve anı çok iyi bildikleri zaman, karşı tarafla ilgili söylenenlerin de doğru olduğuna, gelecek tahminlerinin de az ya da çok tutacağına güveniyoruz. Ama çoğu zaman böyle olmuyor. Gelecek hiçç tutmadı, karşı tarafın düşüncelerini teyid edemedim ama dediği gibi olsaydı olaylar da ona göre ilerlerdi. Ha tamam, hiç bir şey bilemeyen tamamen sallayan bir sürü falcı var o başka ama bir fala da 100 lira veriyorsam benim bildiklerimden daha fazlasını söylemesini beklerim o falcının.