Işte şimdi dünyam cennet oldu >> elif beste'm <<

KeLeBeKiMm

iKi MeLeK AnNeSi :)
Kayıtlı Üye
1 Aralık 2008
247
58
36
İşte Benim Doğum Hikayem :nazar:

Bebeğimi kucağıma almadan 2 gün önce eminönüne gidip bebek keselerimizi aldık ordan kuaföre gidip süslendik sanki bebişimin geleceğini biliyormuşcasına hazırlanmışız :)

03 nisan günü doktor kontrolümüzde doktorum bebeğin aşağıya indiğini ve hemen sezeryana alınmam gerektiğini söyledi fakat yanımda eşim bile yoktu çantamız diğer hazırlıklarımız hepsi evdeydi. Yanımda kimse olmadığı için ve sancımın da olmamasından dolayı ertesi gün yapmak istediğimi söyledim doktor kararı bana bıraktı ve eşimle telefonla görüşüp ertesi gün doğum yapmaya karar verdik. Eve gelip akşama kadar dinlendim akşam eşim geldiğinde daha da heyecan başladı. Ya bi anda suyum boşalırsa ya da sancı başlarsa diye düşünmeden edemedim ama yanımda kimse olmadan da açıkçası o anı yaşamak istemedim.Kızımla konuşup yarına kadar sabretmesini, yaırn kavuşacağımızı söyleyerek dua ettim. Gece 2 gibi sonunda uyumuştum sabah 6 da kalkıp kahvaltı yapmam gerekiyordu ama heyecandan bir şey bile yiyemedim. Kızım ve eşimi kaldırıp hazırlanmaya başladık.Duşumu aldım kardeşim de saçlarımı düzleştirdi :) kızımı süslü bi şekilde karşılamak istiyordum

Hazırlığımız bitince annem, kızkardeşim, görümcem kızım ve eşimle yola çıktık hayatımın en heyecanlı yolculuğuydu. Yarım saat sonra hastaneye vardık. Yatış işlemlerini yaptırıp anestezi uzmanıyla görüştük daha önce doktorum genel anesteziyi önermişti ama ben epidural istiyordum.Aneztesi uzmanı spinal anesteziye uygun olduğumu söyleyince tamamen karar verdim. Odamıza çıkıp beklemeye başladık hemşiremiz gelip serum bağladı, spinal istediğimi doktorumuza iletti. Sonunda ayrılık vakti gelmişti son fotolar çekilip vedalar edildi eşim sedyeyle çıkarken sana güveniyorum başaracaksın dedi kızım ise ağlamaya başladı ona sarılıp kardeşiyle geri döneceğimi anlattım herkese el sallayarak ameliyathaneye gittim.

Ameliyathaneye gittiğimde herkes çok iyi ilgilendi sağolsunlar oturup belimden iğne yapılacağında bi ara tereddüt ettim acaba nasıl olacak diye ama anestezi uzmanı koluma dokunarak dokunulduğunu hissedeceksin fakat acı duymayacaksın dedi ve iğneyi yaptıktan sonra ayaklarım uyuşmaya başladı beni yatırdılar.Doktorum gelmişti ve artık doğum başlıyordu. Açıkçası kestiklerini bile anladım ama acı hissetmedim önümde perde olduğundan bir şey göremiyordum zaten. O kadar heyecanlıydım ki doktor işleme başladıktan 3-4 dk sonra karnımdan küçük kuzumu çektiklerini hissettim ve küçük kuzum ağlamaya başladı onu görebileceğim bir yere koyup sarıp sarmaladılar onu görünce neler hissettiğimi anlatamam o ağladıkça bende ağlamaya başladım bebişimi hemen bana getirdiler öptüm öptüm kokladım o anki duygularımı o anki hissiyatımı ömrüm boyunca unutamam hayatımdaki en değerli en özel anlardan biriydi :KK16: Rabbim evlat sahibi olmak isteyip olamayanlara bu duyguyu tattırsın böyle bi duygu anlatılmaz yaşanır gerçekten. fotolarımızı çekip bebişi hemen götürdüler o sırada benim dikişlerim atılıyordu. Sonrasında biraz gözlerim dalmış ve 10 -15 dk kadar uyumuşum uyandığımda işlemler bitmişti zaten ve beni odamıza götürdüler eşim ve kızım beni öpüp kokladılar :KK16: ikisi de çok heyecanlı ve mutluydu. Babamız ve ablamız bebişimizi odaya gelmeden görmüşler ablamız çok duygulandı annecim kardeşimi görünce dayanamıyorum mutluluktan ağlıyorum diyordu bebişimiz sonunda odaya geldi hemen emzirme olayına girişti bebek hemşiremiz :) maşallah bal suratım annesini hiç üzmedi ve memeyi hemen kavrayıp emdi.

26 Haftalıktan bu yana erken doğum riskinde olan kızım ablasından daha sabırlı davranarak 37 + 5 günlükken 04.04.2014 14:15 de dünyaya gözlerini açtı. Sonunda benim de DÜNYAM CENNET OLMUŞTU :nazar:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2583 gün geçti.

kirmiziannecik

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
14 Nisan 2014
511
38
Bir solukta okudum resmen Allah sağlıkla büyütmeyi de nasip etsin :)

Bizlerede sağlıkla kucağımıza almayı inşallah ..
 

KeLeBeKiMm

iKi MeLeK AnNeSi :)
Kayıtlı Üye
1 Aralık 2008
247
58
36
Bir solukta okudum resmen Allah sağlıkla büyütmeyi de nasip etsin :)

Bizlerede sağlıkla kucağımıza almayı inşallah ..

Çok teşekkür ederim :) Rabbim bütün anneleri meleklerine sağlıkla kavuştursun inşallah :KK16:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2583 gün geçti.

kumtanecikleri

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Kasım 2011
125
73
valla gözlerim doldu okurken rabbim uzun ömürler versin ailecek size.. ben ilk doğumumda ansızın girdim ameliyata doğuma hazırlanmak vedalaşmak hiç nasip olmadı. inşallah bana da nasip olur heycanlı güle oynaya doğuma gitmek..
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2359 gün geçti.

edamet

Üye
Kayıtlı Üye
25 Aralık 2013
81
4
31
gerçekten çok duygusal anlar çok duygulandım allah evladınızı size bağışlasın analı babalı büyütmeyi nasip etsin.. ben bişey sormak istiyorum spinal anestezinin etkisi geçtikten sonra ağrınız oldumu acaba?
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2520 gün geçti.

KeLeBeKiMm

iKi MeLeK AnNeSi :)
Kayıtlı Üye
1 Aralık 2008
247
58
36
valla gözlerim doldu okurken rabbim uzun ömürler versin ailecek size.. ben ilk doğumumda ansızın girdim ameliyata doğuma hazırlanmak vedalaşmak hiç nasip olmadı. inşallah bana da nasip olur heycanlı güle oynaya doğuma gitmek..

amiin diyor teşekkür ediyorum :) ilk doğumumda bende suyumun gelmesiyle 34 haftalıkken ansızın girmiştim doğuma içimde çok uhte kalmıştı çok şükür ki rabbim bu doğumum da içimde kalan herşeyi nasip etti :nazar: Rabbim inş sana da hayırlısıyla istediğin gibi doğuma girmeyi ve bebeğine kavuşmayı nasip eder :KK16:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2583 gün geçti.

KeLeBeKiMm

iKi MeLeK AnNeSi :)
Kayıtlı Üye
1 Aralık 2008
247
58
36
gerçekten çok duygusal anlar çok duygulandım allah evladınızı size bağışlasın analı babalı büyütmeyi nasip etsin.. ben bişey sormak istiyorum spinal anestezinin etkisi geçtikten sonra ağrınız oldumu acaba?

amiin rabbim tüm evlatları annelere bağışlasın inşallah. çok güzel bi soru sormuşsun doktorum bana 2. genel anestezi olmasından dolayı spinali önermemişti etkilerini gösterir diye ama ben o kadar çok istedim ki normal doğum gibi canlı canlı herşeyi hissetmeyi o yüzden tercih ettim.doğumdan sonra hemen baş ağrılarım başladı maalesef :KK43: hele 4. gün yataktan hiç kalmadım başımı kaldırdığımda alttan bir basınç beynime vuruyordu. komple boynumdan itibaren baş ağrısı çektim. 1 hafta sürer demişti doktorum gerçekten de 1 hafta sonra geçti. ama ne olursa herşeye de değdi :KK16:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2583 gün geçti.

jelibon25

3 melek annesi
Kayıtlı Üye
11 Şubat 2014
3.899
1.190
allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. uzun ömürlü olsun inş.
İşte Benim Doğum Hikayem :nazar:

Bebeğimi kucağıma almadan 2 gün önce eminönüne gidip bebek keselerimizi aldık ordan kuaföre gidip süslendik sanki bebişimin geleceğini biliyormuşcasına hazırlanmışız :)

03 nisan günü doktor kontrolümüzde doktorum bebeğin aşağıya indiğini ve hemen sezeryana alınmam gerektiğini söyledi fakat yanımda eşim bile yoktu çantamız diğer hazırlıklarımız hepsi evdeydi. Yanımda kimse olmadığı için ve sancımın da olmamasından dolayı ertesi gün yapmak istediğimi söyledim doktor kararı bana bıraktı ve eşimle telefonla görüşüp ertesi gün doğum yapmaya karar verdik. Eve gelip akşama kadar dinlendim akşam eşim geldiğinde daha da heyecan başladı. Ya bi anda suyum boşalırsa ya da sancı başlarsa diye düşünmeden edemedim ama yanımda kimse olmadan da açıkçası o anı yaşamak istemedim.Kızımla konuşup yarına kadar sabretmesini, yaırn kavuşacağımızı söyleyerek dua ettim. Gece 2 gibi sonunda uyumuştum sabah 6 da kalkıp kahvaltı yapmam gerekiyordu ama heyecandan bir şey bile yiyemedim. Kızım ve eşimi kaldırıp hazırlanmaya başladık.Duşumu aldım kardeşim de saçlarımı düzleştirdi :) kızımı süslü bi şekilde karşılamak istiyordum

Hazırlığımız bitince annem, kızkardeşim, görümcem kızım ve eşimle yola çıktık hayatımın en heyecanlı yolculuğuydu. Yarım saat sonra hastaneye vardık. Yatış işlemlerini yaptırıp anestezi uzmanıyla görüştük daha önce doktorum genel anesteziyi önermişti ama ben epidural istiyordum.Aneztesi uzmanı spinal anesteziye uygun olduğumu söyleyince tamamen karar verdim. Odamıza çıkıp beklemeye başladık hemşiremiz gelip serum bağladı, spinal istediğimi doktorumuza iletti. Sonunda ayrılık vakti gelmişti son fotolar çekilip vedalar edildi eşim sedyeyle çıkarken sana güveniyorum başaracaksın dedi kızım ise ağlamaya başladı ona sarılıp kardeşiyle geri döneceğimi anlattım herkese el sallayarak ameliyathaneye gittim.

Ameliyathaneye gittiğimde herkes çok iyi ilgilendi sağolsunlar oturup belimden iğne yapılacağında bi ara tereddüt ettim acaba nasıl olacak diye ama anestezi uzmanı koluma dokunarak dokunulduğunu hissedeceksin fakat acı duymayacaksın dedi ve iğneyi yaptıktan sonra ayaklarım uyuşmaya başladı beni yatırdılar.Doktorum gelmişti ve artık doğum başlıyordu. Açıkçası kestiklerini bile anladım ama acı hissetmedim önümde perde olduğundan bir şey göremiyordum zaten. O kadar heyecanlıydım ki doktor işleme başladıktan 3-4 dk sonra karnımdan küçük kuzumu çektiklerini hissettim ve küçük kuzum ağlamaya başladı onu görebileceğim bir yere koyup sarıp sarmaladılar onu görünce neler hissettiğimi anlatamam o ağladıkça bende ağlamaya başladım bebişimi hemen bana getirdiler öptüm öptüm kokladım o anki duygularımı o anki hissiyatımı ömrüm boyunca unutamam hayatımdaki en değerli en özel anlardan biriydi :KK16: Rabbim evlat sahibi olmak isteyip olamayanlara bu duyguyu tattırsın böyle bi duygu anlatılmaz yaşanır gerçekten. fotolarımızı çekip bebişi hemen götürdüler o sırada benim dikişlerim atılıyordu. Sonrasında biraz gözlerim dalmış ve 10 -15 dk kadar uyumuşum uyandığımda işlemler bitmişti zaten ve beni odamıza götürdüler eşim ve kızım beni öpüp kokladılar :KK16: ikisi de çok heyecanlı ve mutluydu. Babamız ve ablamız bebişimizi odaya gelmeden görmüşler ablamız çok duygulandı annecim kardeşimi görünce dayanamıyorum mutluluktan ağlıyorum diyordu bebişimiz sonunda odaya geldi hemen emzirme olayına girişti bebek hemşiremiz :) maşallah bal suratım annesini hiç üzmedi ve memeyi hemen kavrayıp emdi.

26 Haftalıktan bu yana erken doğum riskinde olan kızım ablasından daha sabırlı davranarak 37 + 5 günlükken 04.04.2014 14:15 de dünyaya gözlerini açtı. Sonunda benim de DÜNYAM CENNET OLMUŞTU :nazar: