• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İtiraf...

Canım bak şimdi her gecenin bir sabahı var .Büyür minik kızın yoldas olur arkadaş olur sana .Biliyormusun vakti saati gelince o anne kız sohbetleri varya tadindan yenmez oluyor .Nasıl bir ruhsal yakınlık biliyormusun .Dün aynaya bakıyordum dedimki anneme benzedim .Yok sadece dış değil içimde .Annemin kızı oldum o onun yerine kendimi koydum sulalemin kadınlarıni düşündüm.Olani biteni geleni gideni her birinden bır parça buldum kendimde .Senin için işler zor bu aractanam ama zaten hayat zor ev kiralari yüzde bilmem kaç zamlandi motorin öyle gıda öyle.Takip eden bilir dunyadanda bı haber değiliz .Ailen toksik sende birçok badire yaşamışsın.Ama ben anlıyorum seni.Bu kadar karamsar olma belki mevkin artar belki daha iyi bir iş fırsatı çıkar belki birşeyler biryerden sana gülen yüzünü gösterir . Üzülme yeri gelir neler olur bu hayatta .Hepimizin sığacağı yer iki metrekare .Sen istersen başarırsın sen tuttuğunu koparırsın.Pes etmek yok her gün çaba .Seviyorum sizi
Canım benim hepsi doğru bitanesin sen teşekkür ederimm 🥰🥰🥰 Ben de seni seviyorum 🍬
 
Canım bak şimdi her gecenin bir sabahı var .Büyür minik kızın yoldas olur arkadaş olur sana .Biliyormusun vakti saati gelince o anne kız sohbetleri varya tadindan yenmez oluyor .Nasıl bir ruhsal yakınlık biliyormusun .Dün aynaya bakıyordum dedimki anneme benzedim .Yok sadece dış değil içimde .Annemin kızı oldum o onun yerine kendimi koydum sulalemin kadınlarıni düşündüm.Olani biteni geleni gideni her birinden bır parça buldum kendimde .Senin için işler zor bu aractanam ama zaten hayat zor ev kiralari yüzde bilmem kaç zamlandi motorin öyle gıda öyle.Takip eden bilir dunyadanda bı haber değiliz .Ailen toksik sende birçok badire yaşamışsın.Ama ben anlıyorum seni.Bu kadar karamsar olma belki mevkin artar belki daha iyi bir iş fırsatı çıkar belki birşeyler biryerden sana gülen yüzünü gösterir . Üzülme yeri gelir neler olur bu hayatta .Hepimizin sığacağı yer iki metrekare .Sen istersen başarırsın sen tuttuğunu koparırsın.Pes etmek yok her gün çaba .Seviyorum sizi
Seni çok sevmeye başladım. Bayılıyorum tüm konulardaki yorumlarına . Burada söyleyeyim dedim😍
 
Kuzum bak ne güzel anlamışsın. Şartlar ne olursa olsun ufak mutluluk bulunmalı bulduk da demek istemiştim. Sana da yazdım ya o sorunlu evde evdekilerin suyuna git ayıya dayı de gerekirse , bazı şeyleri görmemezlikten gel ama kızının psikolojisi için küçük mutluluklar yarat. Kitap saati yapın, film izleyin sarılarak sevgini hissetsin yazmadım mı? Ayol ben ne zaman yazdım hemen eve çık aldığın parayla rahatça geçinirsin ? Pes diyorum artık.Annem de köyde bazı adamların tacizini de anladı . Anlamamazlıktan geldi . Bilerek dokunan da oldu taksi de . Yuttu mecbur. Banane başka köylerin şartlarından. Ben kadınların çektiğine örnek verdim. Pes etmedi o sen de etme diye.
Bana da bir sürü şey yazıldı oluyor yani ban yeme kız ayrı kalmayalım:))
Bak tam da 5 dakika önce annem köpürdü. Sustum ve birazdan dediğini yapacam. İçim taşıyor ama sabaha geçer:) dediğinizi yapıyorum.
 
Noktalama işaretleri ve polyannayi yutmuş olmama rağmen demi 🤣
Ben derece yaptım sözel de. Bak yazıma. Ne noktalama var ne doğru de da ayrımı vs. Akademik platform mu burası anlaşılır yazsam yeter diyorum. Önemli olan tek şey birbirimizi anlamamız değil mi? Yaşadıklarına empati yapabilmeniz birbirimizin . Nokta virgül vs teferruat anca.
 
Bana da bir sürü şey yazıldı oluyor yani ban yeme kız ayrı kalmayalım:))
Bak tam da 5 dakika önce annem köpürdü. Sustum ve birazdan dediğini yapacam. İçim taşıyor ama sabaha geçer:) dediğinizi yapıyorum.
Annen narsist de olabilir bilmiyorum. Cevap verdikçe o da verir kavga hiç bitmez. Şöyle yap gözüne bak iyice ve tek kelime etmeden ortamdan uzaklaş. Bazı insanlar kavgadan beslenirler. İzin verme . Mesafe koy evde kavga yerine.
 
Ben derece yaptım sözel de. Bak yazıma. Ne noktalama var ne doğru de da ayrımı vs. Akademik platform mu burası anlaşılır yazsam yeter diyorum. Önemli olan tek şey birbirimizi anlamamız değil mi? Yaşadıklarına empati yapabilmeniz birbirimizin . Nokta virgül vs teferruat anca.
Evet .Anlaşılmak zaten insanın en çok istediği şey bu hayatta .Hayat gelip geçiyor gençlik çılgınlığı yetişkin olmanın sorumluluklarin zorluğu .Aslında hepimiz içimizde hala o minik kizlariz .Annemiz bizi sevsin isteyen çocukluk anılarımızı kaybettiklerimizi çok özleyen .Bazen sert bazen çok mantıklı görünen .Genede içinde ruhunun derinliklerinde hala büyümeyen o minik kız çocuğunu taşıyan kadınlarız.Büyüdük insanları tanıdık kırıla kırıla değîştik duvarlar ördük.Genede hala köprüler kurabiliriz çünkü özünde insan olmak bir diğerini herşeyiyle anlamak ve ona şefkat duymaktan azı değil .Neyse ne ne kadarsa o kadar önemli olan hicbirseyimizin garantisinin olmadığını bilmemiz .Anlayalimki bizide anlasınlar .Küçük bir tebessüm bile yeter bazen .
 
Evet .Anlaşılmak zaten insanın en çok istediği şey bu hayatta .Hayat gelip geçiyor gençlik çılgınlığı yetişkin olmanın sorumluluklarin zorluğu .Aslında hepimiz içimizde hala o minik kizlariz .Annemiz bizi sevsin isteyen çocukluk anılarımızı kaybettiklerimizi çok özleyen .Bazen sert bazen çok mantıklı görünen .Genede içinde ruhunun derinliklerinde hala büyümeyen o minik kız çocuğunu taşıyan kadınlarız.Büyüdük insanları tanıdık kırıla kırıla değîştik duvarlar ördük.Genede hala köprüler kurabiliriz çünkü özünde insan olmak bir diğerini herşeyiyle anlamak ve ona şefkat duymaktan azı değil .Neyse ne ne kadarsa o kadar önemli olan hicbirseyimizin garantisinin olmadığını bilmemiz .Anlayalimki bizide anlasınlar .Küçük bir tebessüm bile yeter bazen .
Aynen öyle. Hiçbirşeyin garantisi yok. Kırılmaları her yaşta yaşayabiliriz yaşadık da. Tekrar küllerinden doğmak marifet , pes etmemek. Burada uydurma şeyler mi yazalım ? Tabi ki hayatımızdan kesitler yazacağız . Aynı şeyleri de yazabiliriz . Zaman başka, konular başka, derdi olan başka. Aaa 5 ay önce şunu yazmıştım ara bul mu yazacaktım?🙈tekrardan aynı örneği vereceğim elbette.
 
Aynen öyle. Hiçbirşeyin garantisi yok. Kırılmaları her yaşta yaşayabiliriz yaşadık da. Tekrar küllerinden doğmak marifet , pes etmemek. Burada uydurma şeyler mi yazalım ? Tabi ki hayatımızdan kesitler yazacağız . Aynı şeyleri de yazabiliriz . Zaman başka, konular başka, derdi olan başka. Aaa 5 ay önce şunu yazmıştım ara bul mu yazacaktım?🙈tekrardan aynı örneği vereceğim elbette.
Her insanın hayatı aynı degilki .Okyanus bu .Kimimizin gemisi kaç kere karaya vurdu .Benimki kaç kere alabora oldu .Yeri geldi korsanlar gemiyi bastı esir aldı .Yeri geldi gemi doğruldu hür oldu .Tuzak başka her insana .Kim neyi nereye kadar götürebiliyorsa o dönemde.Kimisininki küçük bir taka.Kimisinin filosu var .Dalganın şiddeti boyutu geminin konforu ve yolcusu hepimizde aynımı .Değil .O zaman o gemiye göre yorum yapmak lazım.Bizim kızın teknesi i şu an filika bulup adaya ulaşmak ihtiyacında .İnşallah Allah duyar yeni bir gün yeni bir ada kızı ve kendisi için mümkün olsun .Bunu dileyelim .Elbette önce huzur .Huzur yoksa karnı doymuş yok kiymeti .Şartları zorlayacak uğraşacak okyanus büyük Okyanus belirsiz .Genede ufukta kara görünebilir.O umudu yok etmeyecek .Umut olmadan devam edemez hiçbir insan
 
Her insanın hayatı aynı degilki .Okyanus bu .Kimimizin gemisi kaç kere karaya vurdu .Benimki kaç kere alabora oldu .Yeri geldi korsanlar gemiyi bastı esir aldı .Yeri geldi gemi doğruldu hür oldu .Tuzak başka her insana .Kim neyi nereye kadar götürebiliyorsa o dönemde.Kimisininki küçük bir taka.Kimisinin filosu var .Dalganın şiddeti boyutu geminin konforu ve yolcusu hepimizde aynımı .Değil .O zaman o gemiye göre yorum yapmak lazım.Bizim kızın teknesi i şu an filika bulup adaya ulaşmak ihtiyacında .İnşallah Allah duyar yeni bir gün yeni bir ada kızı ve kendisi için mümkün olsun .Bunu dileyelim .Elbette önce huzur .Huzur yoksa karnı doymuş yok kiymeti .Şartları zorlayacak uğraşacak okyanus büyük Okyanus belirsiz .Genede ufukta kara görünebilir.O umudu yok etmeyecek .Umut olmadan devam edemez hiçbir insan
Lilikanın da hayatı hep siyah olacak değil ki .Zaman geçecek şartlar değişecek . En son batmayı 1 seneyi geçti yaşadım. İyi ki yaşamışım. Hayallerimin üstünde değişim oldu hayatımda iyi yönde. Sorunlar bazen yön çizmemize de yardımcı . Dostunu düşmanını anlamana da yardımcı . Sorunlar bazen iyi yani.
 
Lilikanın da hayatı hep siyah olacak değil ki .Zaman geçecek şartlar değişecek . En son batmayı 1 seneyi geçti yaşadım. İyi ki yaşamışım. Hayallerimin üstünde değişim oldu hayatımda iyi yönde. Sorunlar bazen yön çizmemize de yardımcı . Dostunu düşmanını anlamana da yardımcı . Sorunlar bazen iyi yani.
Kesinlikle tekamül artıyor o dersi alman gerekiyor yada hak etmiş oluyorsun yada belki zorlaman gerekiyor kendini .Birşey diyorki durma ilerle .Yada yön degistir .Değişmeyen ne var zaten bu yaşamda .Uyumlanip devam edeceksin .Tabiatın bu .Esnemezsen kırılırsın . Küçük tavizler vermezsen yalnız kalırsın .Gayret etmezsen sonuç alamazsin .Yerinde sayamazsın . Hayatla beraber akacaksın.
 
Ben burda kızımla hakarete uğruyorum her gün. İstenmiyoruz diyorum. Psikoloğa hasta insanların hasta ettikleri gider biliyor musun? Benim çarem burdan kurtulmak.
Kadın sığınma evlerine başvursanız bir süre çalışıp para biriktirene kadar oralarda kalabiliyormusunız,,,bir araştırın derim.
 
Bacım ne yaptın nasıl durumlar?

@lilika nasılsın?
Canlarım sorduğunuz için çok teşekkür ederim. Konum hortlamış olacak yazınca ama olsun 😊
İdare eder durumdayım. Babamla gerçekten gerekmiyorsa konuşmuyorum. Annemle mecbur konuşuyorum ev içi haliyle. Annemin huyu zaten değişmedi ben de susmayı öğrendim. Çok zor tutuyorum kendimi ama başarıyorum bir şekilde. Yalap şap gidiyor bakalım şimdilik.
 
Bu gecede bu konuya üzülürüm ben.. bazen yazacak bir şey bulamıyorum dümdüz üzülüyorum böyle işte…

Kız çocukları kırmızı çizgim!
 
Back
X