- Katılım
- 1 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 961
- Emoji Skoru
- 2.263
- Puanlar
- 28
Canım benim hepsi doğru bitanesin sen teşekkür ederimmCanım bak şimdi her gecenin bir sabahı var .Büyür minik kızın yoldas olur arkadaş olur sana .Biliyormusun vakti saati gelince o anne kız sohbetleri varya tadindan yenmez oluyor .Nasıl bir ruhsal yakınlık biliyormusun .Dün aynaya bakıyordum dedimki anneme benzedim .Yok sadece dış değil içimde .Annemin kızı oldum o onun yerine kendimi koydum sulalemin kadınlarıni düşündüm.Olani biteni geleni gideni her birinden bır parça buldum kendimde .Senin için işler zor bu aractanam ama zaten hayat zor ev kiralari yüzde bilmem kaç zamlandi motorin öyle gıda öyle.Takip eden bilir dunyadanda bı haber değiliz .Ailen toksik sende birçok badire yaşamışsın.Ama ben anlıyorum seni.Bu kadar karamsar olma belki mevkin artar belki daha iyi bir iş fırsatı çıkar belki birşeyler biryerden sana gülen yüzünü gösterir . Üzülme yeri gelir neler olur bu hayatta .Hepimizin sığacağı yer iki metrekare .Sen istersen başarırsın sen tuttuğunu koparırsın.Pes etmek yok her gün çaba .Seviyorum sizi