• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İzmir'deki Falcılar

arkidişlerrrrrr tartışmanızı bölüyorum amaaaa :3: nie kimse benle ilgilenmiyoooooo :43: ya şu yeşilyurttaki aynadan fal bakan emel hanım varmış onunla ilgili bilgi rica ediyorummmmmmmmm lütfennnnnnnnnnnn:)
acilen falım geldiiiii plss :71:
 
Daisy Kafe nin büyük bir salonu ,Sağ tarafta kasanın durduğu yerde kadehlerin ,şişelerin başaşağı durduğu bir barı var.Kasada daha önce galiba Alsancak Müjgan Kafede gördüğüm bir adam duruyor.Kafenin sonu avlu ya da bahçe gibi bir yere açılıyor.Salonda kanepe tarzı oturma gurupları var.çiğdemi bu siteden duydum.Belki yetenekli biridir diyerek ve o gün oraya yakın bir mesafede olmamıızdan dolayı gittik.Biz şu falcıya baktırmak istiyoruz diyerek adını verdik.Falcı kendisi kafenin giriş kapısına dönük ben(daha sonra arkadaşım)sırtımızkapıya dönük şekilde oturduk.Kendisi esmer dalgalı ya da kıvırcık uzun siyah saçlı bir kadın.Daha sonra önceden yazdığım gibi falını yetersiz ve kısa 20 ya da 17,5 lirayı (ben 20 olarak hatırlıyorum )aşırı bulduk.
Herşeyi bilen , gören bir falcıyla tanışmadığımı böyle bir şeye inanmadığımı söylemiştim daha önce.Ama gelecekten bazı ufak tefek kırıntıları görme ve yorumlama becerisi olanlara yetenekli diyorum.En beğendiğm falcılar için bile,insanları hayal kırıklığına uğratmamak , kandırmış duruma düşürmemek için 'ortalamanın üstü'. 'gidilebilir', 'gidin ama beklentilerinizi yükseltmeyin' ,'daha yeni tanıdım şimdilik iyi', gelecekle ilgili daha

söyledikleri çıkmadı ' ,'bana iyi geldi ama size gelmeyebilir 'gibi temkinli kelimeler kullanmaya dikkat ettim.
Bu forumda çiğdemin 10 katı yetenekli bulduğum falcılar için bile Sizin bu falcı için ettiğiniz övgülerin ,güzellemelerin 10 da birini söylemedim.Beğendiklerimi beğenmeyen oldu ya da beğenmediklerimi beğenen .Onlara hakaret etmek bir yana eleştirmedim bile.Normal karşıladım,olabilir dedim.Çünkü forum bu yüzden var.Kimse de ben bir falcıyı beğendim ya da beğenmedim diye bana adeta tepinerek hakaret etmedi.Bahsettiğiniz falcı için iyi yorumlar geliyor da ben onların siteye girmesini mi engelliyorum .ya da kim olduklarını tespit edip bi koşu gidip ellerini kollarını mı bağlıyorum? Sizin durumunuzu 3 ihtimalle izah edebiliyorum.Ama ikisini açıklıyacağım 1-Siz çiğdemin düşmanısınız.Böyle ağır reklam kokan ,aşırı itici mesajlarla onu anipatik hale sokmak ve zor duruma düşürmek istiyorsunuz.2-Bahsettiğiniz falcı sizsiniz
ya da onun cok yakını biri. Bİr falcıyı bu kadar garip saldırgan bir ruh haliyle savunan sadece 2,5 liralık fark ve altı üstü bir fal beğenilmedi diye kalkıp bunu kendine iş edinip adeta can havliyle ağız dolusu hakaretler eden (güya)bir müşteri olamaz.

Agzına saglık esans taktir ettim seni....
 
Gelecekle ilgili bilgi veren bir falcı var mı arkadaşlar tavsiye ederken kendi gerçek deneyimlerinizden bahsederek yazarsanız sevinirim :) Bornovada Cafe Yarendi yanılmıyorsam yıllar önce orda kapalı bir bayana kahve falı baktırmıştım kadın geçmiş ve o an olan herşeyi söyledi o zaman ağzım açık dinlemiştim ancak gelecekle ilgili söylediği bir olay dahi tutmadı :25: Şuan ilgilendiğim kimine göre 3. gözü açık kimine göre kalp gözü açık kimine göre ise tepe çakrası açılmış duru görü sahibi birinden geleceğime dair önemli bir mevzuyu öğrenmek var mıdır böyle biri? Vakti zamanında bir tane tanıdığımız vardı vefat etti.
 
Daha once murata gıttıgımı yazmıstım.
memnun olmayanlarda yorum yazmıs sanırım alıntı yapamadım gecmıse bakıp:26:
murat'ın dedıklerı cıkıyor suanda.:34:

Esans arkadasımızın dedıklerıne katılıyorum.
herkese gore durum degısır tabıkı ama ben gıttım cokta memnun kaldım ılk gıdısımde.:61:

daha sonra tekrar gıttım cok yorgundu sanırım ılkı kadar verımlı degıldı:44:
ama dedıklerının hepsı dogruydu. herseyı bıldı.:31:
yasıcaksın dedıklerınden suan yasıyorum bırebır yasadıklarımda oldu kısmen yasadıklarımda.

mujganada gıden oldu ve hıc bır dedıgı cıkmadı.
yakın bır tanıdıgımız gıttı mujgan kesınlıkle bu adam donucek dedı
dıger hafta murata gıttı baska kadın var donmeyecek bekleme dedı ve aylardır donmuyor.:44:

yakın cevremdede gıdenler cok memnun mesela muratın soyledıklerınden.
dogruluk payları yuksek cunku.

bende cok sık degıl hatta hıc denılebılcek kadar az gıttım fal baktırmaya ama
gıdıp gordugum kadarıyla tecrubelerım bunlar:12:
tabıkı herkesın kendı tercıhı ama ben tavsıye ederım.:61:
 
Son düzenleme:
Daisy Kafe nin büyük bir salonu ,Sağ tarafta kasanın durduğu yerde kadehlerin ,şişelerin başaşağı durduğu bir barı var.Kasada daha önce galiba Alsancak Müjgan Kafede gördüğüm bir adam duruyor.Kafenin sonu avlu ya da bahçe gibi bir yere açılıyor.Salonda kanepe tarzı oturma gurupları var.çiğdemi bu siteden duydum.Belki yetenekli biridir diyerek ve o gün oraya yakın bir mesafede olmamıızdan dolayı gittik.Biz şu falcıya baktırmak istiyoruz diyerek adını verdik.Falcı kendisi kafenin giriş kapısına dönük ben(daha sonra arkadaşım)sırtımızkapıya dönük şekilde oturduk.Kendisi esmer dalgalı ya da kıvırcık uzun siyah saçlı bir kadın.Daha sonra önceden yazdığım gibi falını yetersiz ve kısa 20 ya da 17,5 lirayı (ben 20 olarak hatırlıyorum )aşırı bulduk.
Herşeyi bilen , gören bir falcıyla tanışmadığımı böyle bir şeye inanmadığımı söylemiştim daha önce.Ama gelecekten bazı ufak tefek kırıntıları görme ve yorumlama becerisi olanlara yetenekli diyorum.En beğendiğm falcılar için bile,insanları hayal kırıklığına uğratmamak , kandırmış duruma düşürmemek için 'ortalamanın üstü'. 'gidilebilir', 'gidin ama beklentilerinizi yükseltmeyin' ,'daha yeni tanıdım şimdilik iyi', gelecekle ilgili daha

söyledikleri çıkmadı ' ,'bana iyi geldi ama size gelmeyebilir 'gibi temkinli kelimeler kullanmaya dikkat ettim.
Bu forumda çiğdemin 10 katı yetenekli bulduğum falcılar için bile Sizin bu falcı için ettiğiniz övgülerin ,güzellemelerin 10 da birini söylemedim.Beğendiklerimi beğenmeyen oldu ya da beğenmediklerimi beğenen .Onlara hakaret etmek bir yana eleştirmedim bile.Normal karşıladım,olabilir dedim.Çünkü forum bu yüzden var.Kimse de ben bir falcıyı beğendim ya da beğenmedim diye bana adeta tepinerek hakaret etmedi.Bahsettiğiniz falcı için iyi yorumlar geliyor da ben onların siteye girmesini mi engelliyorum .ya da kim olduklarını tespit edip bi koşu gidip ellerini kollarını mı bağlıyorum? Sizin durumunuzu 3 ihtimalle izah edebiliyorum.Ama ikisini açıklıyacağım 1-Siz çiğdemin düşmanısınız.Böyle ağır reklam kokan ,aşırı itici mesajlarla onu anipatik hale sokmak ve zor duruma düşürmek istiyorsunuz.2-Bahsettiğiniz falcı sizsiniz
ya da onun cok yakını biri. Bİr falcıyı bu kadar garip saldırgan bir ruh haliyle savunan sadece 2,5 liralık fark ve altı üstü bir fal beğenilmedi diye kalkıp bunu kendine iş edinip adeta can havliyle ağız dolusu hakaretler eden (güya)bir müşteri olamaz.

sanırım söyledıklerım sizin baya zorunuza gitmiş ben kmsenın yakını yada düşmanı değilim ben sadece haksızlığa gelemıyorum okadar.çünkü söyledılerınızın hiçbir elle tutulur yanı yok ayrıca sanırım çiğdemın düşmanı sizsinizki onu baya yakın takıbe almıssınız baksanıza oturuduğu yerdeki eşyalara kadar söyluyosuuz demekki enbuyuk rakıbınız o sanırım buda baya sizi üzmüşki burda onu kötüleyen yazılar yazıyosunuz.ozaman sizde böyle can havlıyle bukadar uzun uzun açıklama yaptıysanız 3 nedeni var 1;çiğdemin rakıbısınız 2:çiğdemın düşmanı 3:sizde bir falcısınız....
 
Daisy Kafe nin büyük bir salonu ,Sağ tarafta kasanın durduğu yerde kadehlerin ,şişelerin başaşağı durduğu bir barı var.Kasada daha önce galiba Alsancak Müjgan Kafede gördüğüm bir adam duruyor.Kafenin sonu avlu ya da bahçe gibi bir yere açılıyor.Salonda kanepe tarzı oturma gurupları var.çiğdemi bu siteden duydum.Belki yetenekli biridir diyerek ve o gün oraya yakın bir mesafede olmamıızdan dolayı gittik.Biz şu falcıya baktırmak istiyoruz diyerek adını verdik.Falcı kendisi kafenin giriş kapısına dönük ben(daha sonra arkadaşım)sırtımızkapıya dönük şekilde oturduk.Kendisi esmer dalgalı ya da kıvırcık uzun siyah saçlı bir kadın.Daha sonra önceden yazdığım gibi falını yetersiz ve kısa 20 ya da 17,5 lirayı (ben 20 olarak hatırlıyorum )aşırı bulduk.
Herşeyi bilen , gören bir falcıyla tanışmadığımı böyle bir şeye inanmadığımı söylemiştim daha önce.Ama gelecekten bazı ufak tefek kırıntıları görme ve yorumlama becerisi olanlara yetenekli diyorum.En beğendiğm falcılar için bile,insanları hayal kırıklığına uğratmamak , kandırmış duruma düşürmemek için 'ortalamanın üstü'. 'gidilebilir', 'gidin ama beklentilerinizi yükseltmeyin' ,'daha yeni tanıdım şimdilik iyi', gelecekle ilgili daha

söyledikleri çıkmadı ' ,'bana iyi geldi ama size gelmeyebilir 'gibi temkinli kelimeler kullanmaya dikkat ettim.
Bu forumda çiğdemin 10 katı yetenekli bulduğum falcılar için bile Sizin bu falcı için ettiğiniz övgülerin ,güzellemelerin 10 da birini söylemedim.Beğendiklerimi beğenmeyen oldu ya da beğenmediklerimi beğenen .Onlara hakaret etmek bir yana eleştirmedim bile.Normal karşıladım,olabilir dedim.Çünkü forum bu yüzden var.Kimse de ben bir falcıyı beğendim ya da beğenmedim diye bana adeta tepinerek hakaret etmedi.Bahsettiğiniz falcı için iyi yorumlar geliyor da ben onların siteye girmesini mi engelliyorum .ya da kim olduklarını tespit edip bi koşu gidip ellerini kollarını mı bağlıyorum? Sizin durumunuzu 3 ihtimalle izah edebiliyorum.Ama ikisini açıklıyacağım 1-Siz çiğdemin düşmanısınız.Böyle ağır reklam kokan ,aşırı itici mesajlarla onu anipatik hale sokmak ve zor duruma düşürmek istiyorsunuz.2-Bahsettiğiniz falcı sizsiniz
ya da onun cok yakını biri. Bİr falcıyı bu kadar garip saldırgan bir ruh haliyle savunan sadece 2,5 liralık fark ve altı üstü bir fal beğenilmedi diye kalkıp bunu kendine iş edinip adeta can havliyle ağız dolusu hakaretler eden (güya)bir müşteri olamaz.

sanırım söyledıklerım sizin baya zorunuza gitmiş ben kmsenın yakını yada düşmanı değilim ben sadece haksızlığa gelemıyorum okadar.çünkü söyledılerınızın hiçbir elle tutulur yanı yok ayrıca sanırım çiğdemın düşmanı sizsinizki onu baya yakın takıbe almıssınız baksanıza oturuduğu yerdeki eşyalara kadar söyluyosuuz demekki enbuyuk rakıbınız o sanırım buda baya sizi üzmüşki burda onu kötüleyen yazılar yazıyosunuz.ozaman sizde böyle can havlıyle bukadar uzun uzun açıklama yaptıysanız 3 nedeni var 1;çiğdemin rakıbısınız 2:çiğdemın düşmanı 3:sizde bir falcısınız....
 
sanırım söyledıklerım sizin baya zorunuza gitmiş ben kmsenın yakını yada düşmanı değilim ben sadece haksızlığa gelemıyorum okadar.çünkü söyledılerınızın hiçbir elle tutulur yanı yok ayrıca sanırım çiğdemın düşmanı sizsinizki onu baya yakın takıbe almıssınız baksanıza oturuduğu yerdeki eşyalara kadar söyluyosuuz demekki enbuyuk rakıbınız o sanırım buda baya sizi üzmüşki burda onu kötüleyen yazılar yazıyosunuz.ozaman sizde böyle can havlıyle bukadar uzun uzun açıklama yaptıysanız 3 nedeni var 1;çiğdemin rakıbısınız 2:çiğdemın düşmanı 3:sizde bir falcısınız....

valla kimsenin avukatı değilim ama bu kadar saldırgan olman çok saçma aynur.kimse illa çiğdemi övmek zorunda değil.esans bu falcıyı övmedi beğenmedi diye yok yalancı yok sende falcısın bilmem ne çok saçma.. esansın yazdıklarının hepsine katılıyorum ve daha fazla yorum yazma bence burası tecrübelerimizi yazdığımız bi alan yorumları eleştirip uzatma alanı değil.çiğdemi yeterince önerdin varsa başka tecrübelerin onlarıda yazabilirsin ama uzatma artık.
 
merhaba kızlar ben sitede yeniyim fırıncı cafe gülistan çok iyidir tüm dedikleri şu ana kadar bana çıkmıştır isteyene adres falan verebilirim. pasaklı birsen hakkında ii şeyler duydum ama gitmedim. samyeli cafedeki bayanda bildi ama çok yeterli değildi. ravazza cafedeki bayanı tavsiye edebilirim tarih isim hertürlü seyi söylüyor. sizden ricam bana emel diye bir bayandan bahsetmişsiniz y.yurttaki onun telini alabilirmiyim?özelden msj gönderirseniz sevinirim.
 
fal işlerine hiç inanmasamda kardeşimin aklına uyup gittim bende:)alsancakta fiesta cafeydi sanırım yada siesta işte öyle birşey:)üç kızkardeş gittik bana tarot bakan sert görünüşlü biriydi korktum soru bile soramadım ama kardeşlerimin birine yıldız hanım diğerine de arda bey(aslında bey gibi değildi ama)baktı ve birçok şeyi bilmişler geçmişle ilgili ,gelecekle ilgili şeylerin de bazıları çıktı ama bekliyoruz bakalım daha neler olacak:26:
 
ben geçen sene gittim yeşilyrttaki emele.yüzük takıp aynaya bakıyor.yanlış hatrlamıyorsam abdulgeylani hazretleri ve tayfası toplanalım lütfen falan diyip başlıyo fala.kağıda karalayarak yazarak söylüyor ve sonunda o kağıdı size veriyor.bana verdiği kağıdı sakladım ama dediklerinin hiçbirisi çıkmadı.geleceği malesef bilemiyor.30a falan bakıyodu öyle hatrlıyorum
 
valla izmirdeki denediğim falcılar içinden artık 2 kişiye gidiyorum sadece
1. Fırıncı cafe gülistan (şuan 50 tlye bakım yapıyor)
2.kemeraltı kızlarağası hanı babacan cafe birgül hanım (10 tl)
 
valla izmirdeki denediğim falcılar içinden artık 2 kişiye gidiyorum sadece
1. Fırıncı cafe gülistan (şuan 50 tlye bakım yapıyor)
2.kemeraltı kızlarağası hanı babacan cafe birgül hanım (10 tl)


gülistan pahalı okadar verememde şu birgül kafama takıldı okadar falcı denedımkı tmm şuna gıdılmelı kesın gıdın dıycem kımse yok birgülün dedıklerı cıkıyomu
 
Ben ne kadar gidemesem de Müdürüm günlerce anlatmayı bitiremedi ve dedikleri çıktı..
Baş harfleri ve isimler vererek bakmış falına Alsancak'taki Müjgan..

Ama sonra bir arkadaşıyla birlikte gittiğinde arkadaşına bir şey söylememiş ele avuca sığan..
 
ben geçen sene gittim yeşilyrttaki emele.yüzük takıp aynaya bakıyor.yanlış hatrlamıyorsam abdulgeylani hazretleri ve tayfası toplanalım lütfen falan diyip başlıyo fala.kağıda karalayarak yazarak söylüyor ve sonunda o kağıdı size veriyor.bana verdiği kağıdı sakladım ama dediklerinin hiçbirisi çıkmadı.geleceği malesef bilemiyor.30a falan bakıyodu öyle hatrlıyorum

Cevap için teşekkür ederim :)
 
valla birgül ablaya 1buçuk ay önce gittim kısa vadede dedikleri çıktı.ağzımdan laf falan almadan baya baya herşeyimi bildi.çok önceki yorumlarımdan bilen bilir gitmediğim falcı kalmadı genelde herkesin beğendiği falcı bile bana pek güzel bakamıyolar ama bunu çok beğendim.gülistan favorim ama oda çok pahalı gidemiyorum ona her kafama estiğinde ama birgül ablada zaten fal ihtiyacımı fazlasıyla karşılıyo hemde 10 tl bence gidilcek bi falcı
 
valla birgül ablaya 1buçuk ay önce gittim kısa vadede dedikleri çıktı.ağzımdan laf falan almadan baya baya herşeyimi bildi.çok önceki yorumlarımdan bilen bilir gitmediğim falcı kalmadı genelde herkesin beğendiği falcı bile bana pek güzel bakamıyolar ama bunu çok beğendim.gülistan favorim ama oda çok pahalı gidemiyorum ona her kafama estiğinde ama birgül ablada zaten fal ihtiyacımı fazlasıyla karşılıyo hemde 10 tl bence gidilcek bi falcı

birgül abla dediğin kişi nerede acaba adres verebilirmisin benimde favorim gülistan ama çok pahalı dediğin gibi=/
 
ben geçen sene gittim yeşilyrttaki emele.yüzük takıp aynaya bakıyor.yanlış hatrlamıyorsam abdulgeylani hazretleri ve tayfası toplanalım lütfen falan diyip başlıyo fala.kağıda karalayarak yazarak söylüyor ve sonunda o kağıdı size veriyor.bana verdiği kağıdı sakladım ama dediklerinin hiçbirisi çıkmadı.geleceği malesef bilemiyor.30a falan bakıyodu öyle hatrlıyorum

slm yaaaa günlerdir yazıyorum ama beni duyan yok :2::5::19: yaa lütfen şu yeşilyurttaki emele nasıl ulaşabilirim yardım lütfeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
 
slm yaaaa günlerdir yazıyorum ama beni duyan yok :2::5::19: yaa lütfen şu yeşilyurttaki emele nasıl ulaşabilirim yardım lütfeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

bende ona ulaşmaya calısıyorum bir kac yere haber bıaktım numarssı ıcın evini falan bilioruz ama randevuyla oldugundan cat kapı gidilmior=) bana bsy gelirse sanada bildireim.
 
birgül abla dediğin kişi nerede acaba adres verebilirmisin benimde favorim gülistan ama çok pahalı dediğin gibi=/

canm kızlarağasında sevdam cafeyi geçince sağa dönüyosun babacan cafe birgül hanım.olmadı orda birilerine sorarsın bulursun yani
 
Back
X