Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Daisy Kafe nin büyük bir salonu ,Sağ tarafta kasanın durduğu yerde kadehlerin ,şişelerin başaşağı durduğu bir barı var.Kasada daha önce galiba Alsancak Müjgan Kafede gördüğüm bir adam duruyor.Kafenin sonu avlu ya da bahçe gibi bir yere açılıyor.Salonda kanepe tarzı oturma gurupları var.çiğdemi bu siteden duydum.Belki yetenekli biridir diyerek ve o gün oraya yakın bir mesafede olmamıızdan dolayı gittik.Biz şu falcıya baktırmak istiyoruz diyerek adını verdik.Falcı kendisi kafenin giriş kapısına dönük ben(daha sonra arkadaşım)sırtımızkapıya dönük şekilde oturduk.Kendisi esmer dalgalı ya da kıvırcık uzun siyah saçlı bir kadın.Daha sonra önceden yazdığım gibi falını yetersiz ve kısa 20 ya da 17,5 lirayı (ben 20 olarak hatırlıyorum )aşırı bulduk.
Herşeyi bilen , gören bir falcıyla tanışmadığımı böyle bir şeye inanmadığımı söylemiştim daha önce.Ama gelecekten bazı ufak tefek kırıntıları görme ve yorumlama becerisi olanlara yetenekli diyorum.En beğendiğm falcılar için bile,insanları hayal kırıklığına uğratmamak , kandırmış duruma düşürmemek için 'ortalamanın üstü'. 'gidilebilir', 'gidin ama beklentilerinizi yükseltmeyin' ,'daha yeni tanıdım şimdilik iyi', gelecekle ilgili daha
söyledikleri çıkmadı ' ,'bana iyi geldi ama size gelmeyebilir 'gibi temkinli kelimeler kullanmaya dikkat ettim.
Bu forumda çiğdemin 10 katı yetenekli bulduğum falcılar için bile Sizin bu falcı için ettiğiniz övgülerin ,güzellemelerin 10 da birini söylemedim.Beğendiklerimi beğenmeyen oldu ya da beğenmediklerimi beğenen .Onlara hakaret etmek bir yana eleştirmedim bile.Normal karşıladım,olabilir dedim.Çünkü forum bu yüzden var.Kimse de ben bir falcıyı beğendim ya da beğenmedim diye bana adeta tepinerek hakaret etmedi.Bahsettiğiniz falcı için iyi yorumlar geliyor da ben onların siteye girmesini mi engelliyorum .ya da kim olduklarını tespit edip bi koşu gidip ellerini kollarını mı bağlıyorum? Sizin durumunuzu 3 ihtimalle izah edebiliyorum.Ama ikisini açıklıyacağım 1-Siz çiğdemin düşmanısınız.Böyle ağır reklam kokan ,aşırı itici mesajlarla onu anipatik hale sokmak ve zor duruma düşürmek istiyorsunuz.2-Bahsettiğiniz falcı sizsiniz
ya da onun cok yakını biri. Bİr falcıyı bu kadar garip saldırgan bir ruh haliyle savunan sadece 2,5 liralık fark ve altı üstü bir fal beğenilmedi diye kalkıp bunu kendine iş edinip adeta can havliyle ağız dolusu hakaretler eden (güya)bir müşteri olamaz.
Daisy Kafe nin büyük bir salonu ,Sağ tarafta kasanın durduğu yerde kadehlerin ,şişelerin başaşağı durduğu bir barı var.Kasada daha önce galiba Alsancak Müjgan Kafede gördüğüm bir adam duruyor.Kafenin sonu avlu ya da bahçe gibi bir yere açılıyor.Salonda kanepe tarzı oturma gurupları var.çiğdemi bu siteden duydum.Belki yetenekli biridir diyerek ve o gün oraya yakın bir mesafede olmamıızdan dolayı gittik.Biz şu falcıya baktırmak istiyoruz diyerek adını verdik.Falcı kendisi kafenin giriş kapısına dönük ben(daha sonra arkadaşım)sırtımızkapıya dönük şekilde oturduk.Kendisi esmer dalgalı ya da kıvırcık uzun siyah saçlı bir kadın.Daha sonra önceden yazdığım gibi falını yetersiz ve kısa 20 ya da 17,5 lirayı (ben 20 olarak hatırlıyorum )aşırı bulduk.
Herşeyi bilen , gören bir falcıyla tanışmadığımı böyle bir şeye inanmadığımı söylemiştim daha önce.Ama gelecekten bazı ufak tefek kırıntıları görme ve yorumlama becerisi olanlara yetenekli diyorum.En beğendiğm falcılar için bile,insanları hayal kırıklığına uğratmamak , kandırmış duruma düşürmemek için 'ortalamanın üstü'. 'gidilebilir', 'gidin ama beklentilerinizi yükseltmeyin' ,'daha yeni tanıdım şimdilik iyi', gelecekle ilgili daha
söyledikleri çıkmadı ' ,'bana iyi geldi ama size gelmeyebilir 'gibi temkinli kelimeler kullanmaya dikkat ettim.
Bu forumda çiğdemin 10 katı yetenekli bulduğum falcılar için bile Sizin bu falcı için ettiğiniz övgülerin ,güzellemelerin 10 da birini söylemedim.Beğendiklerimi beğenmeyen oldu ya da beğenmediklerimi beğenen .Onlara hakaret etmek bir yana eleştirmedim bile.Normal karşıladım,olabilir dedim.Çünkü forum bu yüzden var.Kimse de ben bir falcıyı beğendim ya da beğenmedim diye bana adeta tepinerek hakaret etmedi.Bahsettiğiniz falcı için iyi yorumlar geliyor da ben onların siteye girmesini mi engelliyorum .ya da kim olduklarını tespit edip bi koşu gidip ellerini kollarını mı bağlıyorum? Sizin durumunuzu 3 ihtimalle izah edebiliyorum.Ama ikisini açıklıyacağım 1-Siz çiğdemin düşmanısınız.Böyle ağır reklam kokan ,aşırı itici mesajlarla onu anipatik hale sokmak ve zor duruma düşürmek istiyorsunuz.2-Bahsettiğiniz falcı sizsiniz
ya da onun cok yakını biri. Bİr falcıyı bu kadar garip saldırgan bir ruh haliyle savunan sadece 2,5 liralık fark ve altı üstü bir fal beğenilmedi diye kalkıp bunu kendine iş edinip adeta can havliyle ağız dolusu hakaretler eden (güya)bir müşteri olamaz.
Daisy Kafe nin büyük bir salonu ,Sağ tarafta kasanın durduğu yerde kadehlerin ,şişelerin başaşağı durduğu bir barı var.Kasada daha önce galiba Alsancak Müjgan Kafede gördüğüm bir adam duruyor.Kafenin sonu avlu ya da bahçe gibi bir yere açılıyor.Salonda kanepe tarzı oturma gurupları var.çiğdemi bu siteden duydum.Belki yetenekli biridir diyerek ve o gün oraya yakın bir mesafede olmamıızdan dolayı gittik.Biz şu falcıya baktırmak istiyoruz diyerek adını verdik.Falcı kendisi kafenin giriş kapısına dönük ben(daha sonra arkadaşım)sırtımızkapıya dönük şekilde oturduk.Kendisi esmer dalgalı ya da kıvırcık uzun siyah saçlı bir kadın.Daha sonra önceden yazdığım gibi falını yetersiz ve kısa 20 ya da 17,5 lirayı (ben 20 olarak hatırlıyorum )aşırı bulduk.
Herşeyi bilen , gören bir falcıyla tanışmadığımı böyle bir şeye inanmadığımı söylemiştim daha önce.Ama gelecekten bazı ufak tefek kırıntıları görme ve yorumlama becerisi olanlara yetenekli diyorum.En beğendiğm falcılar için bile,insanları hayal kırıklığına uğratmamak , kandırmış duruma düşürmemek için 'ortalamanın üstü'. 'gidilebilir', 'gidin ama beklentilerinizi yükseltmeyin' ,'daha yeni tanıdım şimdilik iyi', gelecekle ilgili daha
söyledikleri çıkmadı ' ,'bana iyi geldi ama size gelmeyebilir 'gibi temkinli kelimeler kullanmaya dikkat ettim.
Bu forumda çiğdemin 10 katı yetenekli bulduğum falcılar için bile Sizin bu falcı için ettiğiniz övgülerin ,güzellemelerin 10 da birini söylemedim.Beğendiklerimi beğenmeyen oldu ya da beğenmediklerimi beğenen .Onlara hakaret etmek bir yana eleştirmedim bile.Normal karşıladım,olabilir dedim.Çünkü forum bu yüzden var.Kimse de ben bir falcıyı beğendim ya da beğenmedim diye bana adeta tepinerek hakaret etmedi.Bahsettiğiniz falcı için iyi yorumlar geliyor da ben onların siteye girmesini mi engelliyorum .ya da kim olduklarını tespit edip bi koşu gidip ellerini kollarını mı bağlıyorum? Sizin durumunuzu 3 ihtimalle izah edebiliyorum.Ama ikisini açıklıyacağım 1-Siz çiğdemin düşmanısınız.Böyle ağır reklam kokan ,aşırı itici mesajlarla onu anipatik hale sokmak ve zor duruma düşürmek istiyorsunuz.2-Bahsettiğiniz falcı sizsiniz
ya da onun cok yakını biri. Bİr falcıyı bu kadar garip saldırgan bir ruh haliyle savunan sadece 2,5 liralık fark ve altı üstü bir fal beğenilmedi diye kalkıp bunu kendine iş edinip adeta can havliyle ağız dolusu hakaretler eden (güya)bir müşteri olamaz.
sanırım söyledıklerım sizin baya zorunuza gitmiş ben kmsenın yakını yada düşmanı değilim ben sadece haksızlığa gelemıyorum okadar.çünkü söyledılerınızın hiçbir elle tutulur yanı yok ayrıca sanırım çiğdemın düşmanı sizsinizki onu baya yakın takıbe almıssınız baksanıza oturuduğu yerdeki eşyalara kadar söyluyosuuz demekki enbuyuk rakıbınız o sanırım buda baya sizi üzmüşki burda onu kötüleyen yazılar yazıyosunuz.ozaman sizde böyle can havlıyle bukadar uzun uzun açıklama yaptıysanız 3 nedeni var 1;çiğdemin rakıbısınız 2:çiğdemın düşmanı 3:sizde bir falcısınız....
valla izmirdeki denediğim falcılar içinden artık 2 kişiye gidiyorum sadece
1. Fırıncı cafe gülistan (şuan 50 tlye bakım yapıyor)
2.kemeraltı kızlarağası hanı babacan cafe birgül hanım (10 tl)
ben geçen sene gittim yeşilyrttaki emele.yüzük takıp aynaya bakıyor.yanlış hatrlamıyorsam abdulgeylani hazretleri ve tayfası toplanalım lütfen falan diyip başlıyo fala.kağıda karalayarak yazarak söylüyor ve sonunda o kağıdı size veriyor.bana verdiği kağıdı sakladım ama dediklerinin hiçbirisi çıkmadı.geleceği malesef bilemiyor.30a falan bakıyodu öyle hatrlıyorum
valla birgül ablaya 1buçuk ay önce gittim kısa vadede dedikleri çıktı.ağzımdan laf falan almadan baya baya herşeyimi bildi.çok önceki yorumlarımdan bilen bilir gitmediğim falcı kalmadı genelde herkesin beğendiği falcı bile bana pek güzel bakamıyolar ama bunu çok beğendim.gülistan favorim ama oda çok pahalı gidemiyorum ona her kafama estiğinde ama birgül ablada zaten fal ihtiyacımı fazlasıyla karşılıyo hemde 10 tl bence gidilcek bi falcı
ben geçen sene gittim yeşilyrttaki emele.yüzük takıp aynaya bakıyor.yanlış hatrlamıyorsam abdulgeylani hazretleri ve tayfası toplanalım lütfen falan diyip başlıyo fala.kağıda karalayarak yazarak söylüyor ve sonunda o kağıdı size veriyor.bana verdiği kağıdı sakladım ama dediklerinin hiçbirisi çıkmadı.geleceği malesef bilemiyor.30a falan bakıyodu öyle hatrlıyorum
slm yaaaa günlerdir yazıyorum ama beni duyan yok :2:yaa lütfen şu yeşilyurttaki emele nasıl ulaşabilirim yardım lütfeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
birgül abla dediğin kişi nerede acaba adres verebilirmisin benimde favorim gülistan ama çok pahalı dediğin gibi=/