• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

İZMİT FAL bAKTIRAN

peynirr

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Mayıs 2012
Mesajlar
37
Emoji Skoru
9
Puanlar
86
Merhaba arkadaşlar İzmit'te iyi bir falcı veya medyum bileniniz gideniniz var mı? Çok ihtiyacım var bu aralar,
 
Kimse yok mu? Veya telefonla ya da online tavsiye edebilecek olanlar?
 
Merhaba arkadaşlar İzmit'te iyi bir falcı veya medyum bileniniz gideniniz var mı? Çok ihtiyacım var bu aralar,
sıla kafe diyeceğim ama çok da iyi bir yer değil. Evce kafe var güzeldir. Şuan belsadaymis ama sürekli yer değiştirirler emine ve serpil abla var.emine ablaya eskiden bi zülal gelirmiş genç kız derseniz tanıyabilir. Şuan sanat evi kafedeyim.zehranin methini duydum ona baktiricagim.suan için silada da en iyi bakan tugba bilginize
 
sıla kafe diyeceğim ama çok da iyi bir yer değil. Evce kafe var güzeldir. Şuan belsadaymis ama sürekli yer değiştirirler emine ve serpil abla var.emine ablaya eskiden bi zülal gelirmiş genç kız derseniz tanıyabilir. Şuan sanat evi kafedeyim.zehranin methini duydum ona baktiricagim.suan için silada da en iyi bakan tugba bilginize

Eskiden gelen Zülal sizsiniz anlaşılan. Reklama mı geldiniz? ☺️
 
sıla kafe diyeceğim ama çok da iyi bir yer değil. Evce kafe var güzeldir. Şuan belsadaymis ama sürekli yer değiştirirler emine ve serpil abla var.emine ablaya eskiden bi zülal gelirmiş genç kız derseniz tanıyabilir. Şuan sanat evi kafedeyim.zehranin methini duydum ona baktiricagim.suan için silada da en iyi bakan tugba bilginize
Biliyorum epey oldu ama sanat evinden memnun kaldınız mı acaba? Sıla Cafe pek hitap etmedi bana. Belsa'daki hangi cafe bir de onu öğrenebilir miyim, teşekkürler
 
Zehradan memnun kaldınız mı acaba dedikleri çıktı mı
 
Back
X