Kader

yazarhanim35

Yazar Hanım
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Ocak 2013
Mesajlar
29.698
Emoji Skoru
42.994
Puanlar
798
Gerçekten kader diye bir şey var mı sizce kızlar. ben şuan şoklardayım. 2 sene önce tesadüfen gördüğüm ve 5 dk bile görmediğim iletişimimin dahi olmadığı birinin tam 2 sene sonra yine aynı zaman diliminde ve aynı günlerden birinde aşık olduğumu öğrendim. şaka gibi değil mi ? bu şekilde bir tesadüf başına gelen var mı cidden şoklardayım ben şuan
 
Ben 12 sene önce platonik aşık olduğumu düşündüğüm sadece 2 hafta aynı sınıfa gittiğim çocukla bir daha hiç görüşmeden konuşmadan yaşadığından bile haberim olmadan geçen 9 sene sonrasında bir akşam karşılaşıp 6 ayda evlendim 2.5 senedir de evliyim
 
Bana bi şok gelmedi aşık olduğumu öğrendim derken sonradan mı öğrendin o nasıl oluyo

o an gördüğümü o kişiyi şuan hatırladım.


ayy ne güzel darısı başıma :))
 
Hadi hayırlısı kader tabiki vardir
 
Yani asik olduğu zaman dilimi geçmişte karsilastigi tarihle aynıymis sanırım.
şöyle söyleyeym adamı 2 sene önce aynı zamanda aynı mekanda görüyorum ama anlık birşey aradan 2 sene geçiyor ve biz ismen tanışıyoruz ben adama aşık oluyorm :)
 
Olayi biz anlayamadik simdi. Kimin kime asik oldugu kismo duzenlersen daha iyi olur canim.
 
Olayi biz anlayamadik simdi. Kimin kime asik oldugu kismo duzenlersen daha iyi olur canim.
şöyle söyleyeym adamı 2 sene önce aynı zamanda aynı mekanda görüyorum ama anlık birşey aradan 2 sene geçiyor ve biz ismen tanışıyoruz ben adama aşık oluyorm :)
 
şöyle söyleyeym adamı 2 sene önce aynı zamanda aynı mekanda görüyorum ama anlık birşey aradan 2 sene geçiyor ve biz ismen tanışıyoruz ben adama aşık oluyorm :)
2 sene önce bi an gördüğün adamı nası hatırladın ya, ben öğlen ne yediğimi hatırlamıyorum
 
2 sene önce bi an gördüğün adamı nası hatırladın ya, ben öğlen ne yediğimi hatırlamıyorum

tamamen ufak bir detay sayesinde şuan çok net hatırlıyorum

Sanırım uyku vaktim gelmiş ben algilayamiyorum
Yani bişiler anladım da ilginç gelmedi demek ki bir yeri kaçırdım

şöyle söyleyeym adamı 2 sene önce aynı zamanda aynı mekanda görüyorum ama anlık birşey aradan 2 sene geçiyor ve biz ismen tanışıyoruz ben adama aşık oluyorm :)şöyle söyleyeym adamı 2 sene önce aynı zamanda aynı mekanda görüyorum ama anlık birşey aradan 2 sene geçiyor ve biz ismen tanışıyoruz ben adama aşık oluyorm :)
 
tebrik ederim, hayırlı akşamlar
 
`