Anket Kadın ve erkek kanka olabilir mi ?

kadın ve erkek kanka olabilirmi??


  • Ankete Katılan
    153

isolde

sadece kızım....
Kayıtlı Üye
3 Mart 2009
11.815
10
merak ediorum böle bi duruma nediosunuz...
kimine göre ateşle barut yanyana olmaz kimne göre daha farklı ..
size göre ne peki...
mesela kocanızın kankası varmı en bayanıdan yada sizin varmı erkek kankanız...
aşk ve caza filminde gördümde merak ettim.bizim hatunlar neder die.
 
Son düzenleme:

Womanizer

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2008
2.704
7
bence olabilir kadınla erkek kanka :)

eşimin kankası yok gerçi benim de yok ama.

sevdiğimiz arkadaşlarımız var tabii.
 

lirik guzel

bekle beni 35.5 :)
Pro Üye
4 Ekim 2007
8.472
2.614
Kadınla erkek kanka olabilir mi ? Kişisine göre değişir.Erkeğin tavrı belirleyici bir unsurdur.Kadın ,karşısındaki erkeği sırdaş,arkadaş olarak görse de ,erkekler genel olarak bu yakınlaşmayı farklı boyutlarda algılayabiliyor.Ya da tam tersi olabilir.Erkek için sadece en iyi dost olan kadın,karşısındaki erkekten hoşlanabilir.:sinifsinif:
Kesin bir yargıda bulunmam o nedenle zor.:eek:
 

bebiskom

ναяℓığıη öу&#8467
Kayıtlı Üye
17 Nisan 2009
2.495
4
yani ne bileyim hani bir yandan olabilir gibi bir yandan da olamaz gibi. oldum olası çözememişimdir şunu zaten ama hani iki taraf da iyi niyetli saf düşünüyorlarsa olur neden olmasın yahu
 

olgu35

ölümden başkası yalan
Pro Üye
11 Ağustos 2009
3.361
5
aşk ve ceza dizisindeki dostluk benimde dikkatimi çekiyor ve tv8 de yayınlanan bir yıldız masalı programında da ünlülerin en yakın dostları davet ediliyor, yıllarca sürmüş o köklü dostlukları görünce taktir ediyorum böyle dostlukları. çevremde de şahit olduğum dostluklar var. ankettede evet seçeneğini işaretledim. enderde olsa yaşanıyor böyle dostluklar. zaten dost bulmak ve dost olmak okadar zorki. kadın erkek fark etmez, yeterki dostluğu bilen biri ve gerçek dost olsun. gerçek dostun cinsiyeti olmaz.
 

shekerkizcandy

Guru
Kayıtlı Üye
24 Kasım 2009
5.562
3
Bence olabılir.Benim var.Birden fazla kanka diyebileceğim arkadaşım.Ama erkek bu durumu suistimal edebiliyor.Bunu da kendimden biliyorum.Farklı gözle bakan da oluyor.:eek:lmaz:
 

Emrivaki

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
31 Aralık 2008
1.425
2
duygusal bi yakınlaşma olması muhtemel,ama arada böyle duygular olmadığı
zaman arkadaş olunabilinir
bence erkeklerin arkadaşlığı daha içten,daha kolay
bayanlarda maalesef kıskançlık olayı çok fazla
bence olabilir
 

aybur34

Guru
Kayıtlı Üye
26 Aralık 2008
6.985
2
38
kanka demek zaten çok iyi anlaşma demek değilmidir aynı şeylerden zevk almak
bence olamaz araya mutlaka duygusal bağ girer
 
E

elmaninsapiarmutuncekirdegi

Ziyaretçi
asla olmaz.o zaman ya kadın kadın değildir,yada erkek erkek değil
 

CuKuLaTa

♥Artık Kayseridee:))♥
Kayıtlı Üye
10 Mayıs 2008
1.387
0
asla olmaz.o zaman ya kadın kadın değildir,yada erkek erkek değil

Bu nasıl bi cümle ya..
Onlar kanka olmuşsa zaten aşmışlardır bu kadın-erkek durumunu.
Bende desteklemıyorum tabı bu kankalıgı.
Cunku bı yerden sonra duygusallık girer araya farkında olmadan...
 

Mihriban

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
1 Temmuz 2008
12.699
18
istisnalar vardır belki ama bencede olması çok zor
şahsen benim ve eşimin karşı cinsden kankası yok olmasınıda istemem:umursamaz:
 

BeyazPerim

Vay anası ya =)
Kayıtlı Üye
3 Kasım 2008
11.901
18
tecrübelerime göre şunu söyleyebilirim ki bana göre imkansız başkasına göre nasıl bilemem
 

f.b.t.l

rabbim hayırlısını ver
Kayıtlı Üye
17 Eylül 2008
1.277
640
ben çok doğru bulmuyorum.şahsen eşimin en yakın arkadaşı bayan olsa çekemem yani.aynen oda benim kankamın erkek olmasını haz etmez.olmaz yaa.çok iyi anlaşan iki farklı cins yok yokk
 

angel_

♥ Herşey güzel olucak ♥
Kayıtlı Üye
9 Ocak 2009
1.187
14
Kişiye göre değişir. Ama bence olur. Çünkü benim var kaydirigubbakcemile5
 
X