- Katılım
- 23 Ocak 2019
- Mesajlar
- 34
- Emoji Skoru
- 13
- Puanlar
- 88
- Yaş
- 45
- Konu Sahibi blackcavefe
- #1
Merhabalar
Karın germe ve hd liposuction yaptırdım 5.günümdeyim
Sırt bel karın göğüs altı kasıklara kadar aşırı ödemim var dikiş yerleri ağrısı acısı geçti sayılır yatmak kalkmak kolaylaştı ama bu şişlik beni çok geriyor tecrubelerinizi paylaşırmısnız
Karın germe ve hd liposuction yaptırdım 5.günümdeyim
Sırt bel karın göğüs altı kasıklara kadar aşırı ödemim var dikiş yerleri ağrısı acısı geçti sayılır yatmak kalkmak kolaylaştı ama bu şişlik beni çok geriyor tecrubelerinizi paylaşırmısnız