• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Karın germe ve hd liposuction

blackcavefe

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Ocak 2019
Mesajlar
34
Emoji Skoru
13
Puanlar
88
Yaş
45
Merhabalar
Karın germe ve hd liposuction yaptırdım 5.günümdeyim
Sırt bel karın göğüs altı kasıklara kadar aşırı ödemim var dikiş yerleri ağrısı acısı geçti sayılır yatmak kalkmak kolaylaştı ama bu şişlik beni çok geriyor tecrubelerinizi paylaşırmısnız
 
erhaba hanımlar benimde yorumlarınıza ihtiyacım var karın germe ve hd liposuction yaptırdım 5. Günümdeyim yatıp kalkarken ki dikiş ağrıları azaldı ama şişlik çok canımı acıtıyor patlayacak bir balon gibiyim acayip gergin ve sanki 10 kilo almış gibi duryorum özellkle korse bölgesi göğüs altından kasıklara kadar sırt bel popo 3 beden büyüdüm bu durum daha nekadar sürecek
 
Ödemi atmaya yardımcı Bromelain 500mg günde 2 kere alıyor ananas tüketiyorum doktorym asla bitki çayı içme dedi (kiraz sapı kaynatıp yeşil çayla tüketen var) bol su tüketiyor kısa yürüyüşler yapıyorum ayrıyeten lenf direnaj masajı önerdi seans ücretleri 3000 tl ve 10 seans gerekiyor. Biraz araştırdım kimine göre evet etkili kimi çok paran varsa yaptır diyor sizin görüşleriniz nedir nasıl indi ödeminiz
 
Merhabalar
Karın germe ve hd liposuction yaptırdım 5.günümdeyim
Sırt bel karın göğüs altı kasıklara kadar aşırı ödemim var dikiş yerleri ağrısı acısı geçti sayılır yatmak kalkmak kolaylaştı ama bu şişlik beni çok geriyor tecrubelerinizi paylaşırmısnız
Gecmis olsun nerede yaptirdiniz acaba dr
 
çok geçmiş olsun. bende doktor araştırma aşamasındayım önümüzdeki ay yaptırmak istiyorum hangi bölgeleri yaptırdınız ve kaça anlaştınız acaba. cevap verebilirseniz çok memnun olurum.
 
Back
X