- Katılım
- 26 Mart 2025
- Mesajlar
- 16
- Emoji Skoru
- 4
- Puanlar
- 6
- Yaş
- 23
- Konu Sahibi oslosderler
- #1
Selamün aleyküm hayırlı ramazanlar.. neredeyse 1 yıl aradan sonra tekrardan soru sormak için geldim.. Gebelik istiyoruz eşimde de bende de hiç bir problemimiz yok Allah’ıma sükürler olsun adetim 35 günde bir olmaya başladı.. yumurtlama zamanım ise adet günlerime yakın oluyor biz de değerlendirdik adet olma zamanım 20 Şubat idi gecikti ben de 3. Günü sabah test yaptım 5.6. Dakikasında pembe ikinci çizgiyi gördüm ama kendisini saldı kuruma çizgisi gibi kaldı.. gece tekrar yaptım o da aynı şekilde 2. Çizgi belirdi gözle zor görülüyor ama fotoğraflarda anlarsınız. Sabah tekrar test yaptım o da 2. Silik çizgi ya kist vardı ya da gebelik acaba yeni mi oluşuyor tek belirtim koku hassasiyetim ve bembeyaz bazen sulu karışık akıntım.. bilgisi olanlar lütfen baksın.. Allah hepimizin mübarek günde kucağımızı doldursun insallah