• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kayınvalide problemi ne yapacağım bilmiyorum

Çok pişman olursun ileride bebeğinizi böyle bıraktığınız için.

5 ay çalışmasanız da hiç bişey olmaz, bu kadın çocuk fln bakmaz.

Zaten bilerek bakmam demiyor da siz istemeyin diye böyle davranıyor. Gönderin gitsin işten de verim alamazsınız devamlı aklınız evde kalır.
 
Siz nasıl çağırabildiniz kv? Ben daha çocuğum doğmadan annemi ve kv tarttım, yapamayacaklarına kanaat getirip bakıcı bulmayı kafaya koydum. Neyse baştan aydınlanmış olmanız önemli. Ne iş yapıyorsunuz bilmiyorum eşiniz iş arkadaşlarına siz konu komşuya haber salın. Akıllı uslu mümkünse referanslı birini arayın.
 
Siz nasıl çağırabildiniz kv? Ben daha çocuğum doğmadan annemi ve kv tarttım, yapamayacaklarına kanaat getirip bakıcı bulmayı kafaya koydum. Neyse baştan aydınlanmış olmanız önemli. Ne iş yapıyorsunuz bilmiyorum eşiniz iş arkadaşlarına siz konu komşuya haber salın. Akıllı uslu mümkünse referanslı birini arayın.
Yaptım bir hata eşimin annem çok iyi bakar 5 torun büyüttü sözüne inandım. Az önce bebeğin lifini kayınpedere vermeye çalıştığını görünce kafamı duvarlara vurmak istedim
 
dediğiniz gibi yapın
1 ay yıllık izin kullanıp ücretsiz izne ayrılın eşiniz düşünsün ödemeleri

kv bakmak istemiyor veya kafası götürmüyor anlaşıldı durum
ve arkanızdan ne konuşursa konuşsun boşverin
Hiç bir şey yapmadan bebek put gibi otursun istiyor hemde sadece kendi oğluna yakın oturmak istiyor
 
Yaptım bir hata eşimin annem çok iyi bakar 5 torun büyüttü sözüne inandım. Az önce bebeğin lifini kayınpedere vermeye çalıştığını görünce kafamı duvarlara vurmak istedim
Erkekler bi mok bilmez bu konularda. Eşime kalsa biraz annen gelir, biraz bizimkiler gelir diyordu. Allahtan saçmalama dedim de bakıcı tutmakta ısrar ettim. Siz de kendi rahatınızı her şeyin önüne koymak zorundasınız. Sorumluluğun büyüğü sizde olacak. Sakın ha sakın eşinizin aklıyla hareket etmeyin o kadar söylüyorum.
 
Erkekler bi mok bilmez bu konularda. Eşime kalsa biraz annen gelir, biraz bizimkiler gelir diyordu. Allahtan saçmalama dedim de bakıcı tutmakta ısrar ettim. Siz de kendi rahatınızı her şeyin önüne koymak zorundasınız. Sorumluluğun büyüğü sizde olacak. Sakın ha sakın eşinizin aklıyla hareket etmeyin o kadar söylüyorum.
Geç sıkıntılı bir şekilde erkeklerle aynı hassasiyetimiz olmadığını anladım
 
Merhaba 8 aylık bir bebeğim var sorunlu bir gebelik sonucu 2 ay erken doğdu yoğun bakım süreçleri 2 ayımızı aldı. Üzüntüler stresler… ben çalışan biriyim. Doğumdan sonra apar topar kocamın işi nedeniyle şehir değiştirdik.Annem babam öldü Bu göreve kv talip oldu. 1 hafta önceden çağırdım ki çocuğun rutinlerini öğrensin diye. Neyse geldiler çocuk 7 de uyanıyor kv 12 de sonrası kahvaltı faslı namaz niyaz derken kucağına bile nadir alıyor. Bende bebekten geri kalan vakitlerde temizlik yemek yapıyorum yenilen içilen bile tezgahın üstüne bırakılıyor. Bebeğime baksında eyvallah dedim. Ama içime kuşku düştü çünkü hiç o bakabilecek elektiriği almadım. Çünkü sadece yiyip içip keyfine bakıyor. Neyse dedim abartıyorum mama yapmayı anlatıyorum 1 haftadır 1 kere ben yapiyim demedi çocukla ilgi bilgiler veriyorum sürekli ağlıyor bu bebek hasta herhalde diyor. Hayır diyorum karnı aç karnı acıkınca altı pis oluna uykusu varsa ağlar hasta değil hergün hasta bu sürekli ağlıyor diyor ki asla böyle bir şey yok. Artık kpeder anlatıyorım bak diyorum ben yokken neden ağladığını sen anlat karnı acıkmıştır de tamam diyor adamcağız. Birazda prova olsun diye eşimle avmye gidelim dedim işe dönücem ihtiyacım var. Gittik ve sadece 1,5 saat içerisinde döndük. Geldik çok ağladı zor susturdum dedi kp ise aç olduğunu mama verince sustuğunu söyledi. Neyse dedim yine ama sabrım akrabalarını arayıp bize bırakıp gezmeye gittiler çocuk çok ağladı ben çok ağladım çok yoruldum dediğinde taştı. Kpeder bi yandan eşine sus diyor bi yandan bana balar ya ne var ki diyor Telefonu kapatınca bakamayacaksan ben bakıcı bulacağım dedim. Aa ben bakarım ben kimseye vermem sizin içiniz nasıl alıyor bilmem ne dedi. Dedimki bu bebek senle iken 4 defa mama yiyecek sen her seferinde bu kadar yorulacaksan bakamazsın benim aklım evde kalır ben yapamam dedim hem bakıcıyı kontrol edersin alışsın dedim. Ben bakıcı peşinde dolaşamam bakıcı alır içerki odaya götürür başına iş getirir dedi. Spnrada ben şaka yapıyordum dedi Çıldırma noktasındayım ben bir söze güvenerek bakıcı bakmadığım için şu an o kadar mutsuzum ki ! Bı saat oldu uyuyamadım üzüntüden pazartesi işe başlayacağım. Küçücük masum bir bebeği bütün sülalesine şikayet etmesine mi yanayım pazartesi işe başlayacağıma mı yoksa sadece kendi konfor alanını oluşturup sağa sola ben bebek bakıyorum demesine mi ? Aklımda soru işaretleri ve depresif bir ruh hali var. Akıl verin lütfen ben en acilinden yarım gün çalışacak bir bakıcıyı nasıl bulabilirim ? Bilmediğim küçük bir yerde yaşıyoruz
İş yerinizde ki arkadaşlarınıza sorun,illaki bakıcı deneyimi olan vardır. Salona ve çocuğun odasına(mutfakta vakit geçirilecek ise cocukla bir de mutfağa) minik 360 derece dönen 2 kamera da koyun,kayınvalideniz evine gitsin.
Bakıcı ile devam edin.
Kayinvalideniz de gitsin kendi evinde yayılsın.
Ya da izin uzatacaksiniz o süreçte bakıcı bulup onunla devam edeceksiniz.
 
Benim eşim de ilk evlendigimizde kendi anneleri yıllar önce bi komşularının çocuğuna bakmış, çocuk da ona bağlanmış baya güzel bakmış da bu tabi 10 küsür sene önce ona güvenerek çocuk olunca istersen annem bakar ise dönünce falan diyordu konuşurken. Dedim istemem 😄 ben kendi çocuğuma iznim yettiği kadar kendim bakarım sonra da kreş. Hem evimdeki konforumdan olcam hem otorite çatışması yaşanacak hem de artık yaşları var atik değiller. Hiç gerek yok.
 
Eve kamera koysan
Benim de oğlum 8 aylık şuanda 1-2 saat işim olduğunda eşim dahil kime bırakırsam bırakayım kamerayı açıp gidiyorum.
Artık bu huyum yapışmış üzerime kimse garipsemiyor
Eğer kayınvaliden sorun çıkarmazsa aç kamerayı pazartesi işe başla
Baktın gerçekten sıkıntılı bir durum var başka bir plan yaparsın
 
Benim bi arkadaşın valide de böyle. Ne bakıcıya vermeye müsaade ediyor, ben bakarım olmaz diye.
Ne de kendisi düzgünce bakıyor. Sürekli şikayet, gücüm yetmiyor, bakamıyorum vs vs

Net çizgi çekmeden iflah olmaz böylesi.
Ya insan gibi baksın (ki mecbur değil, güveniyorsa mentaline, fiziğine baksın)
Ya da çekilsin yoldan, bakıcı baksın.
Karar verin ve uygulayın.

*Ben olsam kendim bakardım, ücretsiz izinle.
O dediğiniz borçlar harçlar hep var, azcık kısar bebeğe kendiniz bakarsınız.
Bakıcı tutsanız zaten ona ödeme yapacaksınız.
 
Kimseden medet umma. Bakmak zorunda değiller. Bakamıyorlar da zaten. En temizi bakıcı tutmak. Ben bu problemi bu kadar uzatmam. Evlerine yollarım. Ya izne ayrılırım ya da bakıcı tutarım. Tekrar etmekte fayda var; bakmak zorunda değiller. Evde kalabalık yapıyorlar. Yolla gitsinler.
 
Merhaba 8 aylık bir bebeğim var sorunlu bir gebelik sonucu 2 ay erken doğdu yoğun bakım süreçleri 2 ayımızı aldı. Üzüntüler stresler… ben çalışan biriyim. Doğumdan sonra apar topar kocamın işi nedeniyle şehir değiştirdik.Annem babam öldü Bu göreve kv talip oldu. 1 hafta önceden çağırdım ki çocuğun rutinlerini öğrensin diye. Neyse geldiler çocuk 7 de uyanıyor kv 12 de sonrası kahvaltı faslı namaz niyaz derken kucağına bile nadir alıyor. Bende bebekten geri kalan vakitlerde temizlik yemek yapıyorum yenilen içilen bile tezgahın üstüne bırakılıyor. Bebeğime baksında eyvallah dedim. Ama içime kuşku düştü çünkü hiç o bakabilecek elektiriği almadım. Çünkü sadece yiyip içip keyfine bakıyor. Neyse dedim abartıyorum mama yapmayı anlatıyorum 1 haftadır 1 kere ben yapiyim demedi çocukla ilgi bilgiler veriyorum sürekli ağlıyor bu bebek hasta herhalde diyor. Hayır diyorum karnı aç karnı acıkınca altı pis oluna uykusu varsa ağlar hasta değil hergün hasta bu sürekli ağlıyor diyor ki asla böyle bir şey yok. Artık kpeder anlatıyorım bak diyorum ben yokken neden ağladığını sen anlat karnı acıkmıştır de tamam diyor adamcağız. Birazda prova olsun diye eşimle avmye gidelim dedim işe dönücem ihtiyacım var. Gittik ve sadece 1,5 saat içerisinde döndük. Geldik çok ağladı zor susturdum dedi kp ise aç olduğunu mama verince sustuğunu söyledi. Neyse dedim yine ama sabrım akrabalarını arayıp bize bırakıp gezmeye gittiler çocuk çok ağladı ben çok ağladım çok yoruldum dediğinde taştı. Kpeder bi yandan eşine sus diyor bi yandan bana balar ya ne var ki diyor Telefonu kapatınca bakamayacaksan ben bakıcı bulacağım dedim. Aa ben bakarım ben kimseye vermem sizin içiniz nasıl alıyor bilmem ne dedi. Dedimki bu bebek senle iken 4 defa mama yiyecek sen her seferinde bu kadar yorulacaksan bakamazsın benim aklım evde kalır ben yapamam dedim hem bakıcıyı kontrol edersin alışsın dedim. Ben bakıcı peşinde dolaşamam bakıcı alır içerki odaya götürür başına iş getirir dedi. Spnrada ben şaka yapıyordum dedi Çıldırma noktasındayım ben bir söze güvenerek bakıcı bakmadığım için şu an o kadar mutsuzum ki ! Bı saat oldu uyuyamadım üzüntüden pazartesi işe başlayacağım. Küçücük masum bir bebeği bütün sülalesine şikayet etmesine mi yanayım pazartesi işe başlayacağıma mı yoksa sadece kendi konfor alanını oluşturup sağa sola ben bebek bakıyorum demesine mi ? Aklımda soru işaretleri ve depresif bir ruh hali var. Akıl verin lütfen ben en acilinden yarım gün çalışacak bir bakıcıyı nasıl bulabilirim ? Bilmediğim küçük bir yerde yaşıyoruz
Cekirdek aile dışında birinin yatılı olarak ve Ege bakması en saçma şey . İnsan dert sahibi olur. Bakamayacagin belli oldu deyin bakıcı tütün. Bir ara bakıcı ile kalırlar sonra gitsinler bakıcı devam etsin. Bebeğe baksın diye kayınvalide ile yaşanmaz yahu. Ev üstüne ev olmaz. İlişkinin altına dinamit döşenir .
 
Eşin
Malesef en az 5 ay daha çalışmalıyım ki taşınma masrafları bebek için yapılan borçlar kapansın
iz ne güne duruyor. Masraf kişisin gerekirse ek iş yapsın. Bu bebek olayı niye bir tek sizi geriyorki. Oturum tadını cikararak mis gibi bakın bebeğinize. Şu günde zaten bir çocuk doguruyoruz. Onun da en güzel bize muhtaç zamanlarını böyle heder etmeyin. Kocanız da normal değil bence ona da bir ayar verseniz iyi olacak
 
Göreve başlamayın zorlanırsınız. Ücretsiz izin alın. Borçları kocanız düşünsün. İki parça kıyafet için değmez. Bebekler fişler p.. oyuncak yerine yoğurt kovasıyla daha güzel oynuyor😁 ıslak mendil paketi bile başlı başına güzel bir oyuncak🤭
Kesinlikle katılıyorum benim bebeklerde o kadar oyuncak aldim 2 oynadi sonra mutfakta naylonlarla islak mendillerle oynamaya başladılar onlar daha çok dikkat çekiyor
 
Bu kadar neden kendinize de bebeğinize de eziyet ediyorsunuz kocanız düşünsün borcu bu kadar almayın üstünüze sorumluluğu valla çalışan kadınlar olarak onu yuklen bunu sırtlan yazık valla gerekirse ek iş bulsun anasından babasından alsın uzatın izninizi oturun bebeğinize bakın.
 
Back
X