• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kayınvalidemin Hastalığı ve Bakımı

Benim Kv normalde de sinirli agresif bir insandı. Ama bu kadar değildi deli gibi davranıyor bazen çok korkuyorum bir şey olacak diye normalmiş artık ben tamamen bırakmak istiyorum çünkü çok yoruldum dayanacak gücüm kalmadı evet hiç acı çekmiyor ben de farkindayim ameliyattan sonra hiç başı agrimadi mesela. Hayırlısı olsun inşallah
Allah hakkında hayırlısını versin.İnsan eti ağırdır.Kendinizi nasıl iyi hissedeceksiniz öyle yapın.
 
Allah hakkında hayırlısını versin.İnsan eti ağırdır.Kendinizi nasıl iyi hissedeceksiniz öyle yapın.
Allah kimseye vermesin bu hastalığı. Ne kadar zormuş ne kadar yorucuymuş ki biz daha yolun başındayız. Ben ne kadar kaçmaya çalışsam da kendimi işin içinde bulacağıma da adım gibi eminim 😔
 
Allah kimseye vermesin bu hastalığı. Ne kadar zormuş ne kadar yorucuymuş ki biz daha yolun başındayız. Ben ne kadar kaçmaya çalışsam da kendimi işin içinde bulacağıma da adım gibi eminim 😔
Amin amin . Herkes sorumluluğuni bilmeli. Kendinize değer verin.Sirayla bakılsın. Aradaki yorumlari okuyamadım ama pek yanaşmıyorlar sanırım.O zaman bakici tutsunlar
 
Tek başına ben bu sorumluluğun altına gitmezdim .Hem şifa dilerim hem tüm kardeş ve eşleri hep beraber .Olmaz böyle
 
Kim bana yazık diyecek ki... Ne güzel bedava enayi gibi iş güç peşinde koşturuyordum kimseye de şikayetlenmiyordum. Herkes beni halimden memnunum sanıyordu. Tepki vermeye korkuyordum ama daha fazla sürmesi beni daha çok korkuttu. Evime geldim eşime de sen istediğin zaman git gerekirse kal ama ben artık yokum dedim. Vicdanım rahat yapılabilecek her şeyi yaptım onlar için. Pişmanlık duyuyorum hatta. Neden yaptım diye neyse geç olsun güç olmasın Rabbim tekrarını nasip etmesin

Beni merak ettiğiniz için teşekkür ederim Allah razı olsun. Aynen öyle oldu baktılar iş ciddileşti onlara kaldı sinirlendiler tabi. Bundan sonra beni kötü bilsinler benden uzak olsunlar
Bu duyguyu çok çok iyi bilirim. En doğrusunu yaptınız. Sakın sakın bir daha gitmeyin. Lütfen kendi sağlığınıza ve kendi hayatınıza odaklanın.
Daha işin çok başındalar, sana teşekkür edip iyi davransalar sen yine giderdin ara sıra. O kadar salaklarmış ki en büyük destekten olmuşlar.
Bu sayede sen de kurtulmuşsun.
İleride iyi davranacaklardır sakın yumuşamayın. Şimdi ileride ortalık durulunca iki ihtimal var ya size kötü diyecekler, sizden nefret edecekler, size bulaşmayacaklar (İnşallah böyle olur) ama daha yüksek ihtimal size çok iyi davranmaya başlayacaklar sizi pohpohlayacaklar, kendilerine acındıracaklar, sizin vicdanınıza oynayacaklar. Sakın yumuşamayın, sakın.
Gerçekten çok salaklar çok haklısınız ben elimi ayağımı çekmek istiyorum tamamen soğudum hepsinden. Üstelik en büyük kazığı da kvden yedim. İnanır mısınız sanki hiçbir şey yapmamışım o kadar kiymetim yokmuş en büyük pişmanlığım bu aileye gelin gelmek oldu... Eşimi çok seviyorum ondan yana bir pişmanlığım yok ama ailesinden nefret ediyorum
Bakın sizin onlara hiç bir borcunuz yok. Eşiniz veya çocuğunuz hasta olur Allah göstermesin bakarsınız ama onlar sizin hiçbir şeyiniz değiller. Bakın bugün eşinizden boşansanız siz elsiniz onlar için, siz aileden değilsiniz, onlar için hiçbir şey değilsiniz.. Sizin onlara hiçbir borcunuz yok ama kendinize borcunuz çok. Siz kendinize bakmazsanız, siz kendinizi düşünmezseniz kimse düşünmez, eşiniz bile olsa. Önce siz kendinizi düşünmek zorundasınız. Eşim de benimle birlikte döndü çünkü o da yoruldu dediniz buna sevindim. Eşim istediği kadar gitsin gelsin ama ben yokkum dediniz. Bunun arkasında durun ve umarın eşiniz de bunu net bir şekilde anlamıştır. Onlardan gelecek baskılara hiç aldanmayın, bu sizin sorumluluğunuz değil, kaldı ki bakıcı tutup başlarının çaresine bakarlar. Ola ki eşiniz ileride size baskı yaparsa boşanın net söylüyorum. Ama dediğim gibi umarım eşiniz de sizi net bir şekilde anlamıştır.
Kötü gelinler kulübüne hoş geldiniz. Yaşasın kötü gelinler.
Şimdi siz kendinizi bir toparlayın ondan sonra tez zamanda da bir işe girin kendi hayatınıza bakın. Geç olsun güç olmasın.
 
Haklısınız, bakın son mesajda da yazdım eşim abisini çağırdı diye kavga çıktı. Pılımızı pırtımızı toplayıp eve geldik çok şükür elimden geldiğince uğraşmak istemiyorum artık o eve artık psikolojik bozuldu kalbim daralıyor sürekli
Çok iyi yapmışsınız diğer kardeşlerin hanımları insanda onların canı Can da sizinkisi değil mi ya kimsenin kocasının anasına babasına bakmak için evlenmiyorsunuz üstelik de ha yeni evlisiniz tamam diyeceksin benim elimden gelme hemen bir işe gir çalış çok ciddiyim
 
Sizi oyle iyi anliyorum buna benzer zor bir sureci biz de yaşadık. Cok zordu ama bu da bi sinav dedik sabrettik. Sizin icin dua edicem kolayliklar diliyorum. Insallah bir an once iyilesir.
 
Konu sahibi nasılsınız yeni bir haber var mı inşallah hasta bakmaya devam etmiyorsunuzdur sizi merak ettim 🫂
 
Konu sahibi nasılsınız yeni bir haber var mı inşallah hasta bakmaya devam etmiyorsunuzdur sizi merak ettim 🫂
Hasta bakmaya devam etmiyorum, malesef KV kötüye gidiyor şu an hastanede tedavi görüyor. Ben arada sırada ziyarete gidiyorum tamamen elimi çekemiyorum çünkü az ömrü kaldı diye düşünüyorum ne olursa olsun. Ben iyiyim evimdeyim düzenime döndüm çok şükür
 
Hasta bakmaya devam etmiyorum, malesef KV kötüye gidiyor şu an hastanede tedavi görüyor. Ben arada sırada ziyarete gidiyorum tamamen elimi çekemiyorum çünkü az ömrü kaldı diye düşünüyorum ne olursa olsun. Ben iyiyim evimdeyim düzenime döndüm çok şükür
Allah şifa versin inşallah şifası da mümkün değilse çektirmesin 🙏🏻
 
Hasta bakmaya devam etmiyorum, malesef KV kötüye gidiyor şu an hastanede tedavi görüyor. Ben arada sırada ziyarete gidiyorum tamamen elimi çekemiyorum çünkü az ömrü kaldı diye düşünüyorum ne olursa olsun. Ben iyiyim evimdeyim düzenime döndüm çok şükür
kaç yaşında kayın valide yürüyebiliyormu acaba, kemoterapi almaya başladımı. allah şifa versin
 
kaç yaşında kayın valide yürüyebiliyormu acaba, kemoterapi almaya başladımı. allah şifa versin
62 yaşında, iki hafta oldu akıllı ilaç+radyoterapi alıyor. Ne olduysa onlardan sonra oldu destekle de olsa yürüyebilen kadın bir anda yürümez oldu. 1 hafta tuvalete kucakta ya da sandalyeyle taşındı şimdi az az yürüyor ama yine destekli. Sol taraf kısmen çalışmıyor. Amin inşallah çok teşekkür ederiz
 
Eve yardımcı vs tutabilecek imkan yok kayınpederim emekli. Ekstra işte çalışıyordu bırakmak zorunda kaldı. Yaşım doğru evet küçüğüm 😔 Keşke bebeğimiz falan olsaydı ya da ben hamile olsaydım bu kadar yüklenemezlerdi diye düşünüyorum . Kayınvalidemin evindeyiz şu an ama bir süre bizde kaldılar bizim evimiz küçük olduğu için kendi evlerine geçmek istediler
3 kardeş tutabilir bakıcı. Yani bölüşüp ödenebilir bakıcı ücreti.
Bilemiyorum dışarı işinden kastınız ne ama sizin kadar zorlanamazlar dışarda işleri hallederken. Yada bakıcı alamayız diyorlarsa da dönüşümlü bakılacak,1 ay siz ,1 ay diğer cocuk ,1 ay digeri gibi. Yada hafta 2 hafta olur. Süre belirlenir.
Bu şekilde cok zor sizin işiniz. Adeta üzerinize bırakmışlar üstelik eşiniz de değil siz bakıyorsunuz.
 
Eşiminki pısırıklık değil ben tamamiyle içinde bulunduğumuz durumu tabi ki her ayrıntısına varana dek anlatamam. Sadece eşime eve bakıcı yardımcı alalım demeye çekinirim dedim çünkü diyecek biz varken neden başkası gelip annemle ilgilensin diye
Biz dedigi sizsiniz ama. Tüm günü evde hastayla geçiren sizsiniz,ayağa kalkamıyor diyorsunuz ,onun bakımını yapan sizsiniz. Eşiniz akşamdan akşama geliyor ona farkeden birşey yok.
 
Merhaba. Bu konuyu sırf dertleşmek amacıyla açtım. Yaklaşık 2 ay önce kayınvalidem aniden rahatsızlandı ve bir hafta içerisinde 4. Evre beyin kanseri olduğunu öğrendik. Çok ani oldu çünkü öncesine kadar kendisi çok iyiydi her işini kendi görür yemeğini temizliğini yapardı. Teşhis sonrası hastaneye yatışı yapıldı üst üste 2 kez ameliyat geçirdi. Bu süreçte hep eşimle ben baktık annesine. Hastanede evde 7/24 biz yanındaydık. Eşimin 2 abisi var onlar gelip gider hastane vs işleriyle ilgilenirler ama yükün büyük bir kısmı bizdeydi. Kayınvalidem tümörü sebebiyle inanılmaz aksiydi sürekli kavga çıkarır ufak tefek şeylere bağırırdı. Biz sebebini çok sonra öğrendik o yüzden bu durum bizi çok yıprattı. Eşim sabah işe gidiyor bütün gün yemek kayınvalidemin ilaçları ilgisi alakası gelen gidene hizmet bende. Kayınpederim de var ama o genelde dışarı işleriyle ilgilenir. Biz eşimle yeni evliyiz 1 buçuk sene oldu biz evleneli. Çocuğumuz da yok. Kayınvalidem çok şükür su an iyi yakın zamanda kemoterapi alacak. Antidepresan kullanmaya başladı o aksiliği çok şükür geçti. Dertlendiğim kısım şu; her yük bizde demiştim ne gezmeye hava almaya cikabiliyoruz ne adam akıllı yalnız kalabiliyoruz. Ayrı odamız var ama sadece yatmaya gidince yalnız kalıyoruz onda da ikimiz de yorgunluktan bayılıyoruz. Artık biraz kendi duzenimize dönüp yük üzerimizden alınsın istiyoruz. Çok yoruldum kendi ailemi bile çok nadiren görebiliyorum. Bana ve kayınvalideme dua eder misiniz bir an önce sağlığına kavuşsun 🩷 Yanlış anlaşılmasın baştan beri elimden geleni hep yaptım severek baktım. Azıcık dinlenmeye ihtiyacım var ama kimse bizi düşünmüyor ne yapacağımızı şaşırdık
Çok zor Allah yardımcınız olsun, en çok da sizin. Baştan nasıl başladıysa öyle gider mi bilemem ama şu an minicik bir geri adımınızda bile o hiç elini taşın altına koymayanların yüzlerini göreceksiniz… İnsan vicdanıyla sınanıyor bi noktadan sonra, bu işin de sonunda kötü siz olacaksınız. Ne kadar erken o kadar iyi, açıkça konuşun zorlandığınızı ama üstünüze düşeni yine yapmaya hazır olduğunuzu, sadece bu sorumluluğu paylaşmak istediğinizi söyleyin.
 
3 kardeş tutabilir bakıcı. Yani bölüşüp ödenebilir bakıcı ücreti.
Bilemiyorum dışarı işinden kastınız ne ama sizin kadar zorlanamazlar dışarda işleri hallederken. Yada bakıcı alamayız diyorlarsa da dönüşümlü bakılacak,1 ay siz ,1 ay diğer cocuk ,1 ay digeri gibi. Yada hafta 2 hafta olur. Süre belirlenir.
Bu şekilde cok zor sizin işiniz. Adeta üzerinize bırakmışlar üstelik eşiniz de değil siz bakıyorsunuz.
Merhaba şu an KV hastanede tedavi görüyor kayınpeder yanında refakatçi ben 2 3 güne bir ziyaretlerine gidiyorum eşimle. Bazen canı çektiği yemek vs oluyor yapıp götürüyorum hastaneden çıkınca ne olur ne biter bilmiyorum ama şu anlık durum boyle
 
Biz dedigi sizsiniz ama. Tüm günü evde hastayla geçiren sizsiniz,ayağa kalkamıyor diyorsunuz ,onun bakımını yapan sizsiniz. Eşiniz akşamdan akşama geliyor ona farkeden birşey yok.
İyice ağırlaştığı için zaten benim gücüm yetmediği için şu anlık benden bir yardim kimse beklemiyor. Dediğim gibi bazen yemek yapıyorum arada sırada da çamaşırlarını yıkıyorum o kadar. Bir süreliğine rahatım
 
Çok zor Allah yardımcınız olsun, en çok da sizin. Baştan nasıl başladıysa öyle gider mi bilemem ama şu an minicik bir geri adımınızda bile o hiç elini taşın altına koymayanların yüzlerini göreceksiniz… İnsan vicdanıyla sınanıyor bi noktadan sonra, bu işin de sonunda kötü siz olacaksınız. Ne kadar erken o kadar iyi, açıkça konuşun zorlandığınızı ama üstünüze düşeni yine yapmaya hazır olduğunuzu, sadece bu sorumluluğu paylaşmak istediğinizi söyleyin.
Allah razı olsun. Zaten konuştuk ben eşime sürekli rahatsız olduğumu, biraz dinlemek istediğimi söylüyordum tedavi başlayınca hastanede kalmak istedi şimdilik hastanede
 
Back
X