• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

KEDİ PROBLEMİ

perilikosk64

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
tek ayak cezası
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Kasım 2015
Mesajlar
173
Emoji Skoru
90
Puanlar
18
Yaş
33
Arkadaslar kedim yatağımin ortasına oturdu kalkmiyor kaldırmaya çalışınca tirmaliyor ve hirliyor. Başka da yatak yok. Gece gece korktum.
Ne yapacagim:((
 
Gündüz cekmistim @tolin
 

Eklentiler

  • 20151128_215707.webp
    20151128_215707.webp
    9,2 KB · Görüntüleme: 216
Kedi bu kendi haline bırak. Bende iki tane var, yatakta bos kalan yere yatiyorum sırf rahatsız olmasınlar diye. Evlat sevgisi baska:KK200:
 
Ama bu tekir kedi. Tırmalar, hatta uzerine atlar falan . Ev arkadaşım eve 3-4 tane getirdi. Az tırmalamadılar beni. Çok yaramazlar. Onların doğasında var işte sanırım sokak kedileri olduğu için. Diğer ev arkadaşlarım çok sorun yarattı. O yüzden hp geri verdi. En son cins bir kedi geldi ona hediye. O bunlar gibi değildi sessiz kendi halinde. Herkes çok sevmişti onu. Kedileri çok seviyorum ben ya. Burada parkta beni görünce hemen etrafımı sarıyorlar.
 
Ama bu tekir kedi. Tırmalar, hatta uzerine atlar falan . Ev arkadaşım eve 3-4 tane getirdi. Az tırmalamadılar beni. Çok yaramazlar. Onların doğasında var işte sanırım sokak kedileri olduğu için. Diğer ev arkadaşlarım çok sorun yarattı. O yüzden hp geri verdi. En son cins bir kedi geldi ona hediye. O bunlar gibi değildi sessiz kendi halinde. Herkes çok sevmişti onu. Kedileri çok seviyorum ben ya. Burada parkta beni görünce hemen etrafımı sarıyorlar.
Ama bu tekir kedi. Tırmalar, hatta uzerine atlar falan . Ev arkadaşım eve 3-4 tane getirdi. Az tırmalamadılar beni. Çok yaramazlar. Onların doğasında var işte sanırım sokak kedileri olduğu için. Diğer ev arkadaşlarım çok sorun yarattı. O yüzden hp geri verdi. En son cins bir kedi geldi ona hediye. O bunlar gibi değildi sessiz kendi halinde. Herkes çok sevmişti onu. Kedileri çok seviyorum ben ya. Burada parkta beni görünce hemen etrafımı sarıyorlar.
Yok üzerine gitmez isen bunlar da bir şey yapmıyor. .. oyun oynamayı çok seviyorlar üzerine gidersen
 
Ama bu tekir kedi. Tırmalar, hatta uzerine atlar falan . Ev arkadaşım eve 3-4 tane getirdi. Az tırmalamadılar beni. Çok yaramazlar. Onların doğasında var işte sanırım sokak kedileri olduğu için. Diğer ev arkadaşlarım çok sorun yarattı. O yüzden hp geri verdi. En son cins bir kedi geldi ona hediye. O bunlar gibi değildi sessiz kendi halinde. Herkes çok sevmişti onu. Kedileri çok seviyorum ben ya. Burada parkta beni görünce hemen etrafımı sarıyorlar.
tekirlikle alakası yok cins kedilerin çoğu doğuştan sorunlu olduğu için tekirler kadar atik,zeki ve duyarlı olmuyorlar mesela iran gibi ayrıca her kedinin karakteri farklı oluyor
 
Canim kisirlastirma yapmadiysan kizginliga girmistir bu donemler boyle oluyorlar evinize kedi alsaniz asik olup birakamazsiniz ben kizimi vermeye kalktim sonra veremedim veremiyorun evladim gibi
 
Back
X