Kilolarım İradesizliğim Hiç Olmayan Dişil Enerjim Ve Ben

Wurstria

Akıp giden hayatı kimse için durdurmayın.
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
3 Ocak 2015
9.882
15.151
ya karşı cins pek umrumda değil de şu feminenlik olayına ben de çok taktım son zamanlarda. çok mükemmel geçmiyor günlerim. ama kendimi daha fazla sevmem ve kendim için bişeyler yapmam lazım. kilo sorunum falan yok ben de bazıları gibi paçalarından dişilik akarcasına olamıyorum :KK70: neden acaba ya mesele makyaj mı saç mı giyim mi ben de anlamadım. dişil enerji mi deniyor ne deniyorsa. yani ben de şey olmak istiyorum, bir tık daha kadınsı, daha böyle kendini seven, daha yüksek özgüvenli ama kimseye yüz vermeyen biri :KK70: vallahi bu aralar böyle olmak istiyorum. erkeklerin ilgisi bana kendimi iyi hissettirmiyor mesela. onlar zaten doğuştan avcı ve herkes av. galiba benim kendimi daha daha fazla beğenmem lazım. derdim milletin beğenisini toplamak değil ben bunu anladım. bence sen de en kısa zamanda kilo için bişeyler yap ve git o beğendiğin iç çamaşırlarını al. ben alacağım. ama nedense iç çamaşırına geldiği zaman iş, şu an hayatımda kimse yok diye düşünüp hevesimi kaçırıyorum :KK70: onu nasıl yapacağım bilmiyorum. gelecekteki ilişkilerimi düşünerek mi alsam ne yapsam... ben de senin konuna dertleşmeye gelmiş gibi oldum kusura bakmazsın umarım :) ben 28 yaşındayım sen 33 isen bence çok daha güzel bir yaş yani. kendini zorla biraz kadınlığının zirvesinde gibi hisset. 30-35 arasını çok değerli görüyorum.
 

CiRiLLA

Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
10 Ekim 2014
21.222
80.091
ya karşı cins pek umrumda değil de şu feminenlik olayına ben de çok taktım son zamanlarda. çok mükemmel geçmiyor günlerim. ama kendimi daha fazla sevmem ve kendim için bişeyler yapmam lazım. kilo sorunum falan yok ben de bazıları gibi paçalarından dişilik akarcasına olamıyorum :KK70: neden acaba ya mesele makyaj mı saç mı giyim mi ben de anlamadım. dişil enerji mi deniyor ne deniyorsa. yani ben de şey olmak istiyorum, bir tık daha kadınsı, daha böyle kendini seven, daha yüksek özgüvenli ama kimseye yüz vermeyen biri :KK70: vallahi bu aralar böyle olmak istiyorum. erkeklerin ilgisi bana kendimi iyi hissettirmiyor mesela. onlar zaten doğuştan avcı ve herkes av. galiba benim kendimi daha daha fazla beğenmem lazım. derdim milletin beğenisini toplamak değil ben bunu anladım. bence sen de en kısa zamanda kilo için bişeyler yap ve git o beğendiğin iç çamaşırlarını al. ben alacağım. ama nedense iç çamaşırına geldiği zaman iş, şu an hayatımda kimse yok diye düşünüp hevesimi kaçırıyorum :KK70: onu nasıl yapacağım bilmiyorum. gelecekteki ilişkilerimi düşünerek mi alsam ne yapsam... ben de senin konuna dertleşmeye gelmiş gibi oldum kusura bakmazsın umarım :) ben 28 yaşındayım sen 33 isen bence çok daha güzel bir yaş yani. kendini zorla biraz kadınlığının zirvesinde gibi hisset. 30-35 arasını çok değerli görüyorum.

Karsi cins umurumda degil diyorsunuz ama ic camasirindan hayatinizda biri yok diye hevesiniz kaciyor. 😬
Ben henuz lisedeyken ve cinsellik yaşamiyorken bile süslü, dantelli sutyenler, ipli kurdeleli alt camasirlar giyerdim. Umurumda degil deseniz de birazcik umurunuzda bence. 👌
Birinin gormesine gerek yok camasirlari, kiyafetin altina gunlukte giyebilirsiniz. 😁
 

LOTUS0

'ailurophile'
Kayıtlı Üye
28 Mart 2020
9.759
22.958
Ben de büyük beden biriyim. Video sahibi hanim sayesinde kendimi biraz daha iyi hissediyorum bir süredir. Belki size de iyi gelir. Büyük beden kiyafet diye arayinca 50+ yaşa uygun tarzlar çıkıyor. Bu hanim buluyor giyiyor fikir veriyor.
 

Swetti

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
5 Nisan 2020
800
2.305
41
Hem ablam hem de yigenim tüp mide ameliyatı oldu. İkisi de şuan çok fit. Ben de tüp mide olacaktım diyetle 14 kg verdim bir 10 kg daha verirsem hedefime ulaşırım. Demem o ki iradeniz ile zayiflayamiyorsaniz tüp mideyi tavsiye ederim. Devlet karsiliyor şehir hastaneleri araştırma hastanelerine bir gidin
 

Wurstria

Akıp giden hayatı kimse için durdurmayın.
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
3 Ocak 2015
9.882
15.151
Karsi cins umurumda degil diyorsunuz ama ic camasirindan hayatinizda biri yok diye hevesiniz kaciyor. 😬
Ben henuz lisedeyken ve cinsellik yaşamiyorken bile süslü, dantelli sutyenler, ipli kurdeleli alt camasirlar giyerdim. Umurumda degil deseniz de birazcik umurunuzda bence. 👌
Birinin gormesine gerek yok camasirlari, kiyafetin altina gunlukte giyebilirsiniz. 😁
:KK70:
ben karşı cinse kızgınım bir süre ortalıkta gözükmesinler, bi kaşık suda boğacağım onları :KK70:
iyi olmak yaramıyor kızan, küsen, trip yapan, onunla görüşme buraya gitme diye kısıtlayan lazım belli ki onlara.
zorlukları birlikte aşarız diyen, işim yoğun dediğinde saygı duyan, çirkeflik yapmayan biri olarak yaranamıyorum.
bu yüzden sevgimi hak etmediler, iç çamaşırımı da hak etmiyorlar :KK70:
dantelli sütyeni, tangayı, jartiyeri başlarında çalasım var.
günlük giymeye çok var zaten ben diğer zamanlar için almak istiyorum, yani almam lazım.
sonuçta bugün kızarım yarın kızmam belli olmaz :)
 

CiRiLLA

Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
10 Ekim 2014
21.222
80.091
:KK70:
ben karşı cinse kızgınım bir süre ortalıkta gözükmesinler, bi kaşık suda boğacağım onları :KK70:
iyi olmak yaramıyor kızan, küsen, trip yapan, onunla görüşme buraya gitme diye kısıtlayan lazım belli ki onlara.
zorlukları birlikte aşarız diyen, işim yoğun dediğinde saygı duyan, çirkeflik yapmayan biri olarak yaranamıyorum.
bu yüzden sevgimi hak etmediler, iç çamaşırımı da hak etmiyorlar :KK70:
dantelli sütyeni, tangayı, jartiyeri başlarında çalasım var.
günlük giymeye çok var zaten ben diğer zamanlar için almak istiyorum, yani almam lazım.
sonuçta bugün kızarım yarın kızmam belli olmaz :)

Sizin mevzuyu bilmiyorum saygisizlik, cirkeflik degilde herşeye de uyumlu anlayisli olacagim diye kasmamak, rahat olsun diye herseye tamam olur, sorun yok dememek lazim diye dusunuyorum kendimce. 😁
 

Mutluluk810

´¯`♥ Kün Fe Yekün ♥´¯`¤ ♥ Şükürler Olsun ♥ ¤
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
3 Eylül 2012
533
508
Öncelikle psikolojik olarak güçlü hissetmeniz gerekiyor ve bence bir destek almaya baslayarak ipin ucunu tutabılırsınız...Hem konusmakda iyi gelecek ve profesyonel birinin yönlendirmeleriyle iradenize sahip çıkabilirsiniz bu hayatta herşey için...Kilo,özgüven ya da başka başka sorunlar...Bence yemek yeme istegi vs. tamamen ruhunuzdaki çatlaklardan kaynaklanabılır ve ilişik oldugunu dusunuyorum. Zaten bu durumunuz sizi rahatsız etmeye baslamıs artık gördüğüm kadarıyla bence bu da bir ilk adımdır..Şimdi sonraki hamlelerınızı dusunun...
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1070 gün geçti.

AnaUmay

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
20 Temmuz 2013
301
531
Duygusal yeme bozukluğuna sahipsiniz gibi duruyor. Önce neden fazla yediğinizi saptamaya çalışın. Kendiniz, ya da uzman yardımı alarak... Nedeni bulunca inanın çözüm de çorap söküğü gibi gelecek.🤗Anne babamızı seçemiyoruz malesef. Bazı anne babalar fiilimsi gibi, annemsi ve babamsı onlar. Sözde anne baba gibi görünüyorlar; ama özde alâkaları yok. 😉Benimkiler de daha ben 4 5 yaşlarındayken benim kilolarıma takmıştı. Yaşıtlarımdan kilolu değildim o zamanlar ; ama kısa olduğum için daha tombul görünürdüm. İstedikleri kıyafetler üzerime olmadığı, beni çevrelerine süslü gösteremedikleri için sürekli bana yiyecek kısıtlaması yaparlardı. Yanlış anlaşılmasın sağlıklı bir alternatif falanda sunmazlardı. Onlar bir tabak pilav yiyorsa örneğin benim tabağıma bir kaşık konurdu ya da konmazdı. İçtigim su bile ölçüyleydi. Beslenme çantam hiç olmadı meselâ. Ya da asla çantama su konmadığı ve alacak bir para vermediklerinden okulda çoğu zaman bildiğiniz okul tuvalet musluklarından kimse görmeden az su içmedim.. 🤷🏻‍♀️ Ben garibim, karnımı doyurmak için onlar evde olmadığı vakitlerde ya da gece yarısı kalkar ne bulursam yerdim. Hiç ayırt etmeden, karnıma ağrılar girinceye kadar yerdim. Bu durum 97 kilo oluncaya kadar devam etti. Her neyse konu uzamasın. Saptadık durumu bir şekilde 55 kiloyum şimdi. Siz de verirsiniz, kendinize inanın. Sağlıklı beslenmek hiç de zor değil. Ama önce şu yeme sebebinizi bulun. 😘
 

muhtesemgatsby

wubba lubba dub dub
Kayıtlı Üye
10 Ekim 2020
1.691
7.374
Canım hic korkmamalisin 3 kisi oldu cevremde.Ve acılı bir islem degil asla.Refakatci konusuna da arkadasim baska bir ile gitti tek basına ameliyat icin.Bak kilo vermeye baslayinca umutsuzca baktigin her yola bir ısık tutulacak sanki..
Herşeyin problemi kilo demek degil tabiki ama insani cok cok cok etkiliyor motivasyon icin.
Ameliyatın sonuçları kişiden kişiye göre çok değişebiliyor. Benim iki tanıdığım da verdiği kiloları geri aldı mesela. Bir tanesinin midesinde yaralar oluştu tekrar ameliyata girmek durumunda kaldı. Konu sahibinin rahatsızlığı yokmuş o yüzden sağlıklı şekilde kilo vermek önceliği olmalı.

Ben tatilde bir kızla tanışmıştım, önceden 100 kilonun üzerindeymiş ufak tefek bir şeydi o da. Önceki fotoğraflarını gösterdi şoka girdim 55 kilo vermiş. Ameliyat olmadan spor ve diyetle yapmış. Bunlar da mümkün yani konu sahibi. Umarım istediğiniz görünüşe kavuşursunuz en yakın zamanda.
 

umran80

Zayıflamalıyım
Kayıtlı Üye
28 Eylül 2009
4.004
1.648
33
Ben aç kalamiyorum bu nedenle diyetisyen bana uymuyor su saatte su bu saatte bu ihh olmuyo araştırdım Dukan diyeti yaptım 8 ayda 36 kilo verdim karnım tok bir şekilde internette grupları var kitap var PDF şeklinde Burdada var grup acele etme hiç aceleye gerek yok yavaş yavaş adım afim eğlence haline oyun haline getirerek bu süreci eğlenerek yürüttüm bir sürü önce sonra çektim çevreme attım iltifat duyayım motive olayım diye her fırsatta yürüdüm abartmadan tabi pes etmedim kendimi sevdim ortaya orta yaşlı kadından güzel bir genç kafin doğdu aynı yastayiz doğum yapayım devam edicem ben tavsiye ederim öncelikle kendini sev herşeyin başı bu modeller de değişir kıyafetlerde bedende herşey olur doyur ruhunu en önemli olan o kitap oku gez kahve iç artık ne seviyorsan kimseden utanma çik yürü hersey çok güzel oluyor sonunda inan buna
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 21 gün geçti.

girlinred

Önümüzdeki maçlara bakıcaz😎🏆
Kayıtlı Üye
4 Ekim 2012
8.177
14.373
Ben tatilde bir kızla tanışmıştım, önceden 100 kilonun üzerindeymiş ufak tefek bir şeydi o da. Önceki fotoğraflarını gösterdi şoka girdim 55 kilo vermiş. Ameliyat olmadan spor ve diyetle yapmış. Bunlar da mümkün yani konu sahibi. Umarım istediğiniz görünüşe kavuşursunuz en yakın zamanda.
Bunları yazınca hah komşu akraba örneği de verildi olay bitmiştir deyip aşağılama moduna giriyorlar😂. Halbuki yapan var işte benim neyim eksik kafasına girse okuyan feyz alsa...
 

Falan Filan

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
22 Aralık 2020
1.672
4.997
Ameliyatın sonuçları kişiden kişiye göre çok değişebiliyor. Benim iki tanıdığım da verdiği kiloları geri aldı mesela. Bir tanesinin midesinde yaralar oluştu tekrar ameliyata girmek durumunda kaldı. Konu sahibinin rahatsızlığı yokmuş o yüzden sağlıklı şekilde kilo vermek önceliği olmalı.

Ben tatilde bir kızla tanışmıştım, önceden 100 kilonun üzerindeymiş ufak tefek bir şeydi o da. Önceki fotoğraflarını gösterdi şoka girdim 55 kilo vermiş. Ameliyat olmadan spor ve diyetle yapmış. Bunlar da mümkün yani konu sahibi. Umarım istediğiniz görünüşe kavuşursunuz en yakın zamanda.
Kisiden kisiye degisir doktordan doktora da degisir elbet haklısınız.İsin özünde finalde her kosulda ne yaparsa yapsın iradeli ve istikrarli olmali👍
 

muhtesemgatsby

wubba lubba dub dub
Kayıtlı Üye
10 Ekim 2020
1.691
7.374
Bunları yazınca hah komşu akraba örneği de verildi olay bitmiştir deyip aşağılama moduna giriyorlar😂. Halbuki yapan var işte benim neyim eksik kafasına girse okuyan feyz alsa...
Yani ben iki durumun da olabileceği örneğini vermek için yazdım aslında. Mide ameliyatının da olumsuz sonuçları olabilir ama ameliyatsız, sağlıkla zayıflayanlar da var.

Konu sahibi üstlerde tahlillerinin yapıldığından ama bir şey çıkmadığından bahsetmiş yanlış okumadıysam. Bu durumda diyet-spor ile ilerlemek daha mantıklı tabii ama tamamen kişisel fikrim. Bana gelene kadar daha iyi bilen bir sürü kişi vardır.
 

vivelamour

İnsan.
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
7 Kasım 2013
11.478
24.214
Eve gidince yazmalıyım size. Eşşekten düşenin halinden yine düşen anlar çünkü. Yaşınız çok genç ama öncelikle bunu unutmayın, herşey hallolur.