Kızlar meraba
5 aylık hamileyim kızıma hala bir isim bulamadık internetten o kadar isim araştırıyorum hiç biri içime sinmiyor bu işin bu kadar zor olduğunu bilmiyodum açıkçası
acaba ben mi çok abartıyorum dicemde elimde değil anlamı ve söylenişi güzel isim önerileriniz varsa sevinirim ( lina mira hira asel hariç )
son zamanlarda herkes aynı isimleri koyuyor ve öneriyor cidden gına geldi artık
az bilinen ama anlamlı isim önerisinde bulunacaklar varsa heyecanla bekliyorum 