• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kız bebişe isim önerisi

cicik06

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Mart 2026
Mesajlar
8
Emoji Skoru
7
Puanlar
1
Yaş
32
Kızlar meraba 🖐️ 5 aylık hamileyim kızıma hala bir isim bulamadık internetten o kadar isim araştırıyorum hiç biri içime sinmiyor bu işin bu kadar zor olduğunu bilmiyodum açıkçası 😞 acaba ben mi çok abartıyorum dicemde elimde değil anlamı ve söylenişi güzel isim önerileriniz varsa sevinirim ( lina mira hira asel hariç ) 😊 son zamanlarda herkes aynı isimleri koyuyor ve öneriyor cidden gına geldi artık 🙉 az bilinen ama anlamlı isim önerisinde bulunacaklar varsa heyecanla bekliyorum 🤗
 
Eylül kızımın adı 4 yaşında tam normal bi isim bence. Nil güzel geliyo bir de...
 
Mürza koyun şaka şaka😆
İnci ve İpek güzel, sağlıkla gelsin bebiş.
Teşekkür ederim ama ipek hiç sevmediğim birinin adı 😊 bide sevmediğim o kadar çok insan varmış ki onu farkettim bu isim olayında 😂 ne önerseler sevmediğim birileri geliyor aklıma 😂
 
Doğa ismini çok seviyorum bir kızım olursa inşallah vermeyi düşünüyorum.. sağlıcakla gelsin bebeğiniz 🙏🏻
 
Ahh ahh ben kendi ismimden çok çektim o yüzden çocuğumun ismine karar veremiyorum 😊 ismim Sıdıka eşim Sinan bende kızıma Simay düşünüyorum ama eşim istemiyor 🥲
 
Erkeklerin isim konusunda ısrar etmelerine aşırı takıyorum ben ya. Çocuğa soyad babadan geliyor zaten, kütük desen yine onlardan. Ben gebelikle, kan tahlilleriyle uğraşıyım, muayenelerde oramı buramı açıyım herkese, rahat hareket edemeyim ve onlar fikir belirtsin??? Elimin tersiyle çarpasım geliyor.
 
Back
X