• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Kız bebişe isim önerisi

cicik06

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Mart 2026
Mesajlar
8
Emoji Skoru
7
Puanlar
1
Yaş
32
Kızlar meraba 🖐️ 5 aylık hamileyim kızıma hala bir isim bulamadık internetten o kadar isim araştırıyorum hiç biri içime sinmiyor bu işin bu kadar zor olduğunu bilmiyodum açıkçası 😞 acaba ben mi çok abartıyorum dicemde elimde değil anlamı ve söylenişi güzel isim önerileriniz varsa sevinirim ( lina mira hira asel hariç ) 😊 son zamanlarda herkes aynı isimleri koyuyor ve öneriyor cidden gına geldi artık 🙉 az bilinen ama anlamlı isim önerisinde bulunacaklar varsa heyecanla bekliyorum 🤗
 
Ahh ahh ben kendi ismimden çok çektim o yüzden çocuğumun ismine karar veremiyorum 😊 ismim Sıdıka eşim Sinan bende kızıma Simay düşünüyorum ama eşim istemiyor 🥲
sidika ve sinana simay uyarmis aslinda
neyini begenmedi beyefendi?
yine sı/si uyumlu sırma, simge ya da sinem olabilir
 
Erkeklerin isim konusunda ısrar etmelerine aşırı takıyorum ben ya. Çocuğa soyad babadan geliyor zaten, kütük desen yine onlardan. Ben gebelikle, kan tahlilleriyle uğraşıyım, muayenelerde oramı buramı açıyım herkese, rahat hareket edemeyim ve onlar fikir belirtsin??? Elimin tersiyle çarpasım geliyor.
Ahahah kesinlikle katılıyorum 👍 ama Allah'tan eşim herseye karışan bi tip değil o yüzden bu konuda onu kırmak istemiyorum onunda içine sinsin istiyorum yoksa zaten herseye karışan bi tip olsaydı hormonlarım yüzünden yeterince gerginim dayanamaz yapıştırırdım heralde çoktan😅
 
Esin, Filiz, Esma, Aylin, Bahar..
Bu isimleri beğeniyorum. Kızım olursa Aylin koyarım sanırım.
 
Kızlar meraba 🖐️ 5 aylık hamileyim kızıma hala bir isim bulamadık internetten o kadar isim araştırıyorum hiç biri içime sinmiyor bu işin bu kadar zor olduğunu bilmiyodum açıkçası 😞 acaba ben mi çok abartıyorum dicemde elimde değil anlamı ve söylenişi güzel isim önerileriniz varsa sevinirim ( lina mira hira asel hariç ) 😊 son zamanlarda herkes aynı isimleri koyuyor ve öneriyor cidden gına geldi artık 🙉 az bilinen ama anlamlı isim önerisinde bulunacaklar varsa heyecanla bekliyorum 🤗
Kendi ismimi önermek isterim. Çok duyulmuş bir isim değil ve bence söylenişi falan çok kibar
Sevde
Çok özel bir anlamı yok ama peygamber efendimizin hanımlarından birinin ismi. Kendisi çok cesur bir kadınmış. Annem de bu yüzden bu ismi koymuş bana ve cidden sirayet de etmiş bana
 
Kızlar meraba 🖐️ 5 aylık hamileyim kızıma hala bir isim bulamadık internetten o kadar isim araştırıyorum hiç biri içime sinmiyor bu işin bu kadar zor olduğunu bilmiyodum açıkçası 😞 acaba ben mi çok abartıyorum dicemde elimde değil anlamı ve söylenişi güzel isim önerileriniz varsa sevinirim ( lina mira hira asel hariç ) 😊 son zamanlarda herkes aynı isimleri koyuyor ve öneriyor cidden gına geldi artık 🙉 az bilinen ama anlamlı isim önerisinde bulunacaklar varsa heyecanla bekliyorum 🤗
Vallahi kuzum isim konusunda ben de öyle Lina Mira Alya Arya artık bunlar çok sıradanlaştı herkes de var benim de nasip olursa kızım olacak Hazal koyacağım adını Defne Hazal olarak düşünmüştüm ama tek isim olarak koyacağız mesela Defne hazal çok güzel bir isim ayrıca Zeynep ismi de çok güzel ve hoş Bir de aklımda benim eflin vardı o da eşim falan kabul etmedi ben söyleyemem falan dediler öyle yani tek isimmi düşünüyorsun iki isim mi
 
Back
X