Kocamın asker arkadaşı

Evli mutlu cocukluu

Yeni Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
12 Kasım 2020
48
44
31
Arkadaşlar kırıcı olmak istemiyorum bana eşinin asker arkadaşınımı kıskanıyosun gibi şeyler yazmayın eğer öyle birşey olsaydı zaten konu başlığım mutlaka o olurdu. Böyle şeyleri rahatlıkla söyleyen biriyimdir. Sadece mantıklı bir abla yada anne tavsiyesi fikri istiyorum eşime bu konuda nasıl davranmalıyım ♥️
Kusura bakma istedigin tarzda fikir verip seni ilgilendirmez diyecegin icin susmadan once "evlilik hapishane degildir!"demek istedim
 

benneyanginlargordum

İyi bir insanım ama, herkese değil.
Kayıtlı Üye
25 Ekim 2015
18.254
93.252
36
Arkadaşlar kırıcı olmak istemiyorum bana eşinin asker arkadaşınımı kıskanıyosun gibi şeyler yazmayın eğer öyle birşey olsaydı zaten konu başlığım mutlaka o olurdu. Böyle şeyleri rahatlıkla söyleyen biriyimdir. Sadece mantıklı bir abla yada anne tavsiyesi fikri istiyorum eşime bu konuda nasıl davranmalıyım ♥️
Adami sal, annen ya da ablan olarak soyluyorum.
 

Okuz seven

Üye
Kayıtlı Üye
15 Kasım 2020
56
113
23
Güldüm gerçekten. Sahiplenen çoğu erkek böyledir. Dönerken arabada erkek arkadası olacagı icin bence sizin zaten gitmeniz etik değil. Kendince muhabbetleri olacaktır erkek muhabbeti belki küfürlü.ve huzursuzluk olur yani nu tarz durumlarda tabiki sizi götürmek istememesi doğal. Çok fazla takılmayın eşinizi bu kadar sıkmayın derim. Güvenin güvendiğinizi hissettirin kişilik meselesi içinde kötülük varsa siz kendinizi yırtsanız bile ruhunuz duymaz yapar yapacağını. Biraz akısına bırakın kendi haline bırakın. Onunda farklı ortamlara ihtiyacı vardır elbette hayat sizden evden ibaret değilki. Bu kadar sıkmayın hataya siz sürüklersiniz
 

Black93

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Ağustos 2020
2.321
2.674
27
Öncelikle merhaba kızlar yeni üye oldum çünkü derdimi paylaşacağım kimse yok. Kocam şehir dışındaki asker arkadaşını almaya gidecekmiş. Normalde İş için şehir dışına çıktığında bile doğuya batıya heryere benimle gidiyor eşim. Fakat gidecekleri Arabada bir kaç erkek arkadaşıda olacağı için benim gelmemi istemiyor. Neymiş ertesi gün akşam gelicekmiş kim için arkadaşı için. Arkadaşı zırt bırt arıyo abi beni almaya sende gelecekmisin diye. Sinirleniyorum gerçekten otobüs uçak yokmu binsin gelsin dedim. Benim için sen önemlisin biz önemliyiz oymuş buymuş arkadaşmış çok mu önemli senin için dedim? Yok kocanın bi bildiği var ayıp olmasın şimdi alıp getirelim sırtımızı dönmüş gibi olmasın diyor. Asker olan arkadaşınıda pek sevmiyorum. Şimdiden Yolun açık olsun dedim. Gerçekten bunun için küstük haksızmıyım ama. Ama giderse döndüğünde burnundan getiricem. Bundan sonra bende hiç bişeyden izin almıycam. Doğru değil mi kızlar sinirden uyuyamadım?
Haksızsınız bence yaa.. Sakin olun öyle düşünün boş yere yıpraymayın birbirinizi bence.. Eşiniz öyle istemiş aksini yapsa belli ki içi rahat etmeyecek boşverin gitsin, geldiğinde de surat yapmayın bence..
 

Ktrmtm

Cahildim dünyanın rengine kandım.
Kayıtlı Üye
21 Nisan 2016
972
1.470
Nerden biliyosun kızım içimizdemiydin bizim ne konuştuğumuzu sen benden bizden dahamı iyi bileceksin yazıyosun çiziyosun yok kıskanıyosun eşini asker arkadaşından anlatsam şimdi sana göndermemekde haklısın diyeceksin. Eşimi asker arkadaşından niye kıskanıyım şizofrenmisin? Çünkü boşşşş yorum yapıyosun can sıkıntısından salça oluyosun. Sorduğum soru ne verdiğin cevap ne ?
Kızım mı? Çok varoş bir hitap şekli.
 

nina

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Ağustos 2011
40
23
Şüphelendiğin için mi sinirleniyosun canım aslında bişey yok yani gitsin gelsin nolucak