oyle algilandiniz çünkü bunu siz yazdiniz
her gun görüşüp yine de yetmemesi normal degil. Ben istemezdim bizim huzurlu evimiz varken esimin ille de annem babam diye huzursuzlanmasini, her allahin günü o eve gidip devamli telefonda evden naklen yayin yapmasini
neyi gizleyebilirsiniz ki ailenizden bu kadar sık goruserek?
tupbebek tedavisine baslasaniz mesela gizlemek isteseniz bunca görüşmeye gizleyemezsiniz.
ya da test yaptirsaniz bazi seyler istediginiz gibi gitmese ama bunu kimseye yaymak istemeseniz ailenizle bu kadar sık gorusurken bunu gizlemeniz imkansiza yakin. suratınizdan anlar sevgi seline alir anlattirirlar. sonra herkesin bilmesiyle x120 stres
ayni sekilde hamile kalsaniz ama bazi seyler kesinlesene kadar birkac ay soylemek istemeseniz (ki cok akillica bir karar) bu da imkansiz, bu kadar dipidibe oluslarda mide bulantinizdan anlarlar.
yani bu kadar dipdibe ailede birsey saklanmaz.
bir kavga etsen suratından anlarlar, kavgaya aile girince isler büyür. esin senin gönlünü kolayca alacakken aile işin içine girince hersey zorlasir. hele annen de senin gibj kok aile düşkünüyse teyzelerinin kuzenlerinin falan hep haberi olur kavgalarınizdan, bosu bosuna iliskiniz zedelenir.
cidden hic gerek yok, mesafenin gözünü seveyim.
benim annem de kök ailesine düşkündür. Kendi kocasıyla olan seyleri tabii asla anlatmaz ama elinde telefon sabah aksam naklen yayında. hasta misin, iyilestin mi, is görüşmesine mi gideceksin, nasil gecti. devamli telefondan birilerine benim bilgilerim gjdiyor. nefret ediyorum .
en son bir ise basladim ama kimseye soylemedim sadece birlikte yasadigim icin ailem biliyordu. bir hafta icinde tirt bir yer oldugunu anlayıp ciktim. ertesi gunlerde disariya cikiyorum annemin kardesinin esi "nereye gidiyorsun? is yok mu bugun?" dedi. eve geri cikip annemle kavga edip oyle gittim


cok konusunca mutlaka bu yaşanıyor. "ben gunde on kere aielmle konusuyorum ama evimin ozelini anlatmam", "her gun ailemdeyim ama evimde olan biteni anlatmam" fikri bana ulasilabilir gelmiyor. o kadar konusmanin icinde mutlaka bazi seyler naklen yayin yapılır. yoksa birseyi anlatmazsin nasılsın iyi misin ben de iyiyim ve bitis seklinde sohbet olur kimse de bu kadar kısır sohbeti gunde on kere yapmaz