• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Korunmayı bıraktıktan sonra kaç ayda hamile kaldınız? Yaş, süreç, öneriler lütfen 🙏

coffeeholic

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
16 Aralık 2025
Mesajlar
7
Emoji Skoru
3
Puanlar
1
Kızlar merhaba 💕
Ben kendi sürecimi paylaşayım, sizlerden de deneyimlerinizi rica ediyorum.

Aralık ayında korunmayı bıraktık ve denemeye başladık. Ama Aralık ve Ocak ayı benim için inanılmaz yoğun ve stresliydi. Kariyerim açısından çok kritik bir süreçten geçiyordum. O yüzden açıkçası çok düzenli ve planlı ilerleyemedik, daha çok “fırsat buldukça deneyelim” şeklinde oldu.
Yıllardır kullandığım adet takip uygulamasına göre yumurtlama günümü hesaplayıp o günleri değerlendirmeye çalıştık. Ama Ocak’tan sonra “neden olmuyor acaba?” diye düşünmeye başladım ve Şubat ayında ovülasyon testi aldım. O zaman fark ettim ki uygulamadaki tarihlerle benim gerçek yumurtlama günüm birebir örtüşmüyormuş.

Adet döngüm genelde 29–31 gün arasında değişiyor (çoğunlukla 31 gün). Çok düzensiz sayılmam aslında. Ovülasyon testinde koyu çizgiyi gördükten sonra Şubat ayında üst üste 2-3 gün denedik ama normalde önerilen iki günde bir düzeni tam sağlayamadık.
Bu ay ise biraz daha karışık geçti. Hastane sürecim oldu; tomografi, röntgen, antibiyotik vs. derken epey ilaç kullandım. Sanırım bu yüzden yumurtlamam gecikti, adetim de gecikecek gibi duruyor. Bu süreçte de çok yoğun olduğumuz için yumurtlama haftasında sadece 2 kez ilişki oldu. Açıkçası testte tam pik gördükten sonra bile zaman ayıramadık.

Şu an 3-4 aydır deniyoruz ve insan ister istemez düşünmeye başlıyor: “Acaba bir sorun mu var?” diye… Aslında eşimle çok stres yapmamaya çalışıyoruz ama her ay regl öncesi o “acaba oldu mu?” hissi geliyor 😅

Bir de son dönemde vajinal enfeksiyon ve idrar yolu enfeksiyonu yaşadım. Tedavi oldum ama tam geçti mi emin değilim. Bunun etkisi olur mu diye de düşünüyorum. Size şunları sormak istiyorum
Kaç yaşında ve kaçıncı ay/denemede hamile kaldınız?
Özellikle işe yaradığını düşündüğünüz öneriler var mı?
Çevrenizden duyduğunuz (tıbbi ya da geleneksel) yöntemler var mı?
Enfeksiyon yaşayan ve sonrasında hamile kalan oldu mu?

Yazarsanız çok sevinirim 🙏💕
 
Kızlar merhaba 💕
Ben kendi sürecimi paylaşayım, sizlerden de deneyimlerinizi rica ediyorum.

Aralık ayında korunmayı bıraktık ve denemeye başladık. Ama Aralık ve Ocak ayı benim için inanılmaz yoğun ve stresliydi. Kariyerim açısından çok kritik bir süreçten geçiyordum. O yüzden açıkçası çok düzenli ve planlı ilerleyemedik, daha çok “fırsat buldukça deneyelim” şeklinde oldu.
Yıllardır kullandığım adet takip uygulamasına göre yumurtlama günümü hesaplayıp o günleri değerlendirmeye çalıştık. Ama Ocak’tan sonra “neden olmuyor acaba?” diye düşünmeye başladım ve Şubat ayında ovülasyon testi aldım. O zaman fark ettim ki uygulamadaki tarihlerle benim gerçek yumurtlama günüm birebir örtüşmüyormuş.

Adet döngüm genelde 29–31 gün arasında değişiyor (çoğunlukla 31 gün). Çok düzensiz sayılmam aslında. Ovülasyon testinde koyu çizgiyi gördükten sonra Şubat ayında üst üste 2-3 gün denedik ama normalde önerilen iki günde bir düzeni tam sağlayamadık.
Bu ay ise biraz daha karışık geçti. Hastane sürecim oldu; tomografi, röntgen, antibiyotik vs. derken epey ilaç kullandım. Sanırım bu yüzden yumurtlamam gecikti, adetim de gecikecek gibi duruyor. Bu süreçte de çok yoğun olduğumuz için yumurtlama haftasında sadece 2 kez ilişki oldu. Açıkçası testte tam pik gördükten sonra bile zaman ayıramadık.

Şu an 3-4 aydır deniyoruz ve insan ister istemez düşünmeye başlıyor: “Acaba bir sorun mu var?” diye… Aslında eşimle çok stres yapmamaya çalışıyoruz ama her ay regl öncesi o “acaba oldu mu?” hissi geliyor 😅

Bir de son dönemde vajinal enfeksiyon ve idrar yolu enfeksiyonu yaşadım. Tedavi oldum ama tam geçti mi emin değilim. Bunun etkisi olur mu diye de düşünüyorum. Size şunları sormak istiyorum
Kaç yaşında ve kaçıncı ay/denemede hamile kaldınız?
Özellikle işe yaradığını düşündüğünüz öneriler var mı?
Çevrenizden duyduğunuz (tıbbi ya da geleneksel) yöntemler var mı?
Enfeksiyon yaşayan ve sonrasında hamile kalan oldu mu?

Yazarsanız çok sevinirim 🙏💕
Sanırım bir ya da iki ay ciddi denemeleriniz varmış, stresli ayları saymayın hormonlar ister istemez etkileniyor.
Benim tavsiyem stres yapmadan sık deneme yapmanız şeklinde.
Hemen bir sorun var diye düşünmeyin.
İyi düşünün ve ovülasyon döneminde ilişki sıklığını arttırın.
Bana hamile kalmadan gittiğim doktor tüp bebek yapmalısınız demişti bunu düşünmek stresliydi en azından birkaç ay düşünmeyeceğim dedim o ay ilişki sayısını ilk kez arttırdım ve çok şükür doğal şekilde hamile kaldım.
Size ve isteyen herkese sağlıklı hamilelikler dilerim.
 
Sanırım bir ya da iki ay ciddi denemeleriniz varmış, stresli ayları saymayın hormonlar ister istemez etkileniyor.
Benim tavsiyem stres yapmadan sık deneme yapmanız şeklinde.
Hemen bir sorun var diye düşünmeyin.
İyi düşünün ve ovülasyon döneminde ilişki sıklığını arttırın.
Bana hamile kalmadan gittiğim doktor tüp bebek yapmalısınız demişti bunu düşünmek stresliydi en azından birkaç ay düşünmeyeceğim dedim o ay ilişki sayısını ilk kez arttırdım ve çok şükür doğal şekilde hamile kaldım.
Size ve isteyen herkese sağlıklı hamilelikler dilerim.

Aa gerçekten mi? Böyle pozitif hikayeleri gördüğümde öyle mutlu oluyorum ki... Maşallah
Gerçekten stresin çok önemi var galiba. Düşünmemeye çalışmalıyım, daha doğrusu söylediğiniz gibi iyi ve pozitif düşünmeye çalışmalıyım. Eşimin de benim de illa çocuğumuz olsun düşüncesi yok. Hayırlı ise nasip olsun diyoruz ama yine de belki de ilk heyecanla biraz oldu mu olmadı mı, olmazsa neden olmaz düşüncesi sardı biraz.
 
Ben de sizle aynı durumdayım neredeyse 🥲 biz de 2-3 aydır deniyoruz. Olmadığı için henüz, acaba bi sıkıntı mı var moduna girdik biz de. Doktora gitsen de 6 ay bi sene olmadan onlar da bişi yapmıyorlar. Biz de yapılacak birsey varsa geç kalmadan yapmalı kafasına giriyoruz. Ama gerçekten de biraz salınca , stres yapmayınca olucak bu iş sanırım😅 tabi ne kadar salıp kafaya takmamayı başarabiliriz bilemiyorum 😄
 
31 yaşındayken bizde yaklaşık 10 ay denedik ama bu arada eşimle iş sebepli aynı anda denk geldiğimiz çok az oldu sonrasında benim Ocak şubat ayında bir kimyasal gebeliğim oldu. Haziran ayında profesyonel görüş almak için doktora gittim kan testleri verdim, eşim için ürolog sevki aldık ve ben 1 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim. Açıkçası insan ilk korunmayı bıraktığında hemen olacak sanıyor ama zaten bir kaç ay düzenli takiple şans artıyor. Ve vitaminler aşırı önemli. Ben hamile kaldığım süreçte vitaminleri hiç aksatmadan içiyordum bebek için değil ama insülin direncim çıkmıştı o yüzden, şeker hapı ve kilo verme sürecindeydim. Bence en çok o işe yaradı. Ki benim prolaktin hormonum yüksek çıkmış testlerde (vücut kendini hamile sanıyor) ona rağmen sağlıklı bir gebelik ve hamilelik süreci geçirdim 12 gün sonra kucağıma alacağım inşallah. Yapabiliyorsanız bu süreçte mutlaka endokrine gidin; d vitamini b12 ve Folik asit kullanın ve hamilelikte idrar yolu enfeksiyonu ciddi bir sorun olduğu için onu tamamen geçtiğine emin olun. ❤️
 
Aa gerçekten mi? Böyle pozitif hikayeleri gördüğümde öyle mutlu oluyorum ki... Maşallah
Gerçekten stresin çok önemi var galiba. Düşünmemeye çalışmalıyım, daha doğrusu söylediğiniz gibi iyi ve pozitif düşünmeye çalışmalıyım. Eşimin de benim de illa çocuğumuz olsun düşüncesi yok. Hayırlı ise nasip olsun diyoruz ama yine de belki de ilk heyecanla biraz oldu mu olmadı mı, olmazsa neden olmaz düşüncesi sardı biraz.
Hayırlısıyla demek gerek tabii hep 🌸🧿Eşinizin sperm değerlerine de mutlaka baktırın eşimde hafif düzeyde varikosel vardı ameliyat yapıldı onun da katkısı vardır
 
Ben 34 yasinda hamile kaldim, 35te de dogurdum. Ilk bebegimiz icin yaklasik 2 yil denedik. Doktora gittik gorunurde ikimizde de hic bir problem yoktu hatta 3 kere transfer oldum tutunmadi. Sonradan hic olmaz dedigimiz bir ay kendiliginden hamile kaldim. Bu surecte insani en cok etkileyen sey stres ve gorev bilinciyle cinsel birliktelikler. Insanin yapasi varsa da bu amcla bir araya geldigini bilmek insani sogutabiliyor. Benim tavsiyem once hormonlariniza, vitamin degerlerinize baktirmaniz. Esinizin de sperm degerlerine tabii ki. Duzeltilmesi gereken bir sey varsa onla alakali takviyeler almaniz. Sonra da ovulasyon gunlerinizde kendinize ve esinize cok stres bindirmeden gun asiri birliktelik yasamaniz. Benim okudugum bir arastirmada sabah erken saatlerde birlikte olundugunda dollenme ihtimalini artirdigindan bahsediyordu. Umarim en kisa zamanda guzel haberler alirsiniz 🌸
 
Kızlar merhaba 💕
Ben kendi sürecimi paylaşayım, sizlerden de deneyimlerinizi rica ediyorum.

Aralık ayında korunmayı bıraktık ve denemeye başladık. Ama Aralık ve Ocak ayı benim için inanılmaz yoğun ve stresliydi. Kariyerim açısından çok kritik bir süreçten geçiyordum. O yüzden açıkçası çok düzenli ve planlı ilerleyemedik, daha çok “fırsat buldukça deneyelim” şeklinde oldu.
Yıllardır kullandığım adet takip uygulamasına göre yumurtlama günümü hesaplayıp o günleri değerlendirmeye çalıştık. Ama Ocak’tan sonra “neden olmuyor acaba?” diye düşünmeye başladım ve Şubat ayında ovülasyon testi aldım. O zaman fark ettim ki uygulamadaki tarihlerle benim gerçek yumurtlama günüm birebir örtüşmüyormuş.

Adet döngüm genelde 29–31 gün arasında değişiyor (çoğunlukla 31 gün). Çok düzensiz sayılmam aslında. Ovülasyon testinde koyu çizgiyi gördükten sonra Şubat ayında üst üste 2-3 gün denedik ama normalde önerilen iki günde bir düzeni tam sağlayamadık.
Bu ay ise biraz daha karışık geçti. Hastane sürecim oldu; tomografi, röntgen, antibiyotik vs. derken epey ilaç kullandım. Sanırım bu yüzden yumurtlamam gecikti, adetim de gecikecek gibi duruyor. Bu süreçte de çok yoğun olduğumuz için yumurtlama haftasında sadece 2 kez ilişki oldu. Açıkçası testte tam pik gördükten sonra bile zaman ayıramadık.

Şu an 3-4 aydır deniyoruz ve insan ister istemez düşünmeye başlıyor: “Acaba bir sorun mu var?” diye… Aslında eşimle çok stres yapmamaya çalışıyoruz ama her ay regl öncesi o “acaba oldu mu?” hissi geliyor 😅

Bir de son dönemde vajinal enfeksiyon ve idrar yolu enfeksiyonu yaşadım. Tedavi oldum ama tam geçti mi emin değilim. Bunun etkisi olur mu diye de düşünüyorum. Size şunları sormak istiyorum
Kaç yaşında ve kaçıncı ay/denemede hamile kaldınız?
Özellikle işe yaradığını düşündüğünüz öneriler var mı?
Çevrenizden duyduğunuz (tıbbi ya da geleneksel) yöntemler var mı?
Enfeksiyon yaşayan ve sonrasında hamile kalan oldu mu?

Yazarsanız çok sevinirim 🙏💕
Merhaba, ben sizden farklı olarak pcos hastasıyım.
Kendimi bildim bileli de azda olsa idrar yolu enfeksiyonum hep vardır.

Benim size naçizane tavsiyem; birlikteliğiniz sadece ovülasyon günlerinizde olmasın. Biraz açık olacağım ama canımız istedikçe her gün, bazen günde 2-3 kez birlikte olduk. Asla ovülasyon günlerinde ilişkiye girelim diğer günler girmeyelim gibi düşünmedik doğal akışımıza bıraktık.
Herkesin ilişkisi, hayatı çok farklıdır tabi ama biz aktif bir cinsel hayat sevdiğimiz için o gün çok yoğun bile olsak çok yorgun bile olsak hep birlikte olurduk.

Bu şekilde ilk denemede hemen hamile kaldım ama kimyasal gebelik oldu. Sonrasında 1 ay kendimi ve rahmimi dinlendirdim. Doktorum pcos yüzünden glifor kullandırdı. Kendimde araştırmalar sonucu yumurta kalitesini arttırdığı için Ocean Polysitol aldım ve kullandım. Havuç ekledim kahvaltıma. Eşimle birlikte çiğ kabak çekirdeği içi tükettik bolca. Kimyasal gebelikten bu yana da folik asit kullanmaya devam ettim.

Sonrasında tekrar olacak mı olur mu düşüncesine girmeden ovülasyon takip etmeden biz normal birlikte olmaya devam ettik hamileliği düşünmeden sadece zevk almaya eğlenmeye baktık. Çok şükür ki o ay tekrar hamile kaldım ve şuan 26. haftaya geldik 🐣🩷
 
Kızlar merhaba 💕
Ben kendi sürecimi paylaşayım, sizlerden de deneyimlerinizi rica ediyorum.

Aralık ayında korunmayı bıraktık ve denemeye başladık. Ama Aralık ve Ocak ayı benim için inanılmaz yoğun ve stresliydi. Kariyerim açısından çok kritik bir süreçten geçiyordum. O yüzden açıkçası çok düzenli ve planlı ilerleyemedik, daha çok “fırsat buldukça deneyelim” şeklinde oldu.
Yıllardır kullandığım adet takip uygulamasına göre yumurtlama günümü hesaplayıp o günleri değerlendirmeye çalıştık. Ama Ocak’tan sonra “neden olmuyor acaba?” diye düşünmeye başladım ve Şubat ayında ovülasyon testi aldım. O zaman fark ettim ki uygulamadaki tarihlerle benim gerçek yumurtlama günüm birebir örtüşmüyormuş.

Adet döngüm genelde 29–31 gün arasında değişiyor (çoğunlukla 31 gün). Çok düzensiz sayılmam aslında. Ovülasyon testinde koyu çizgiyi gördükten sonra Şubat ayında üst üste 2-3 gün denedik ama normalde önerilen iki günde bir düzeni tam sağlayamadık.
Bu ay ise biraz daha karışık geçti. Hastane sürecim oldu; tomografi, röntgen, antibiyotik vs. derken epey ilaç kullandım. Sanırım bu yüzden yumurtlamam gecikti, adetim de gecikecek gibi duruyor. Bu süreçte de çok yoğun olduğumuz için yumurtlama haftasında sadece 2 kez ilişki oldu. Açıkçası testte tam pik gördükten sonra bile zaman ayıramadık.

Şu an 3-4 aydır deniyoruz ve insan ister istemez düşünmeye başlıyor: “Acaba bir sorun mu var?” diye… Aslında eşimle çok stres yapmamaya çalışıyoruz ama her ay regl öncesi o “acaba oldu mu?” hissi geliyor 😅

Bir de son dönemde vajinal enfeksiyon ve idrar yolu enfeksiyonu yaşadım. Tedavi oldum ama tam geçti mi emin değilim. Bunun etkisi olur mu diye de düşünüyorum. Size şunları sormak istiyorum
Kaç yaşında ve kaçıncı ay/denemede hamile kaldınız?
Özellikle işe yaradığını düşündüğünüz öneriler var mı?
Çevrenizden duyduğunuz (tıbbi ya da geleneksel) yöntemler var mı?
Enfeksiyon yaşayan ve sonrasında hamile kalan oldu mu?

Yazarsanız çok sevinirim 🙏💕
merhaba
bence daha yeni denemeye başlamışsınız ovulasyon takibinden ziyade diğer arkadaşların da dediği gibi anı yaşayın. biz 5 ay denedik ama diş tedavisi, implant ve dediğiniz gibi bazı rahatsızlıklar oldukça korunduk bu süreçte bazı zamanlar. antibiyotik kullandığım sıralarda hamile kalmak istemedim açıkçası bebeğe bir zararı olur diye. denemeye başladığımız aydan itibaren hayatımda ilk kez regllerim 15 gün gibi sürelerle gecikmeye başladı. en son bu gecikmelerden ötürü acaba ovulasyon testine mi başlasak derken bir de ağır bir enfeksiyon geçirip doktora hamile kalmak istiyorum antibiyotik vermeyin diyip folik asite başladıktan sonra ve yine 15 günlük regl gecikmesi sonunda hamile olduğumu öğrendik.
çok zor ama kasmamak lazım bir süre. vücutlarımız hemen etkileniyor. ayrıca 31 yaşında hamile kaldım.:KK200:
 
Her birinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Her mesajı tekrar tekrar detaylı okudum. Tavsiyeleriniz çok kıymetli benim için.
Evet hepiniz haklısınız aslında, insanın canı istese de aklına görev bilincini getirince hem kendisi hem eşi ister istemez bebeğe odaklı yaşıyor cinselliği ve o da tam anlamıyla hissettirmiyor. O kadar çok okudum ki tam da tüp bebek için gittikleri ay hamile olduğunu öğreneni. Ya da eşinin sperm durumu için gittiklerinde öğreneni. Bu bile şunu gösteriyor ki kafayı bir yerde rahatlatıp akışa bıraktığında oluyor olacak olan. Beyin tüm organları hatta hormonları etkiliyor sanırım. En ufak bir kaygı her şeyi yönetiyor.

Vitaminlerime 6 ay önce baktırmıştım. Sadece D vitamini hariç hepsi gayet güzeldi. Folik asit kullanmaya başladım. D vitamini takviyesi de alıyorum. Ama tekrar baktırayım en iyisi. Kadın doğumculara hormonlara bakın dedim aslında ama iki doktorum da hele bi 6 ay 1 yıl deneyin sonra bakarız dediler
 
Merhaba ben 30 yaşındayım 2 ay öncesine kadar adetim de düzensizlik yoktu son 2 aydır adet başlangıcı esas alarak 11. 12. Günde Ovulasyon testi pozitif verdi ve akabinde 7 gün süren ilk 2 günü 1 ped dolduracak şekilde kanama oluyor doktora gittim ultrason da bişey çıkmadı hormon testleri normal 1 kutu doğum kontrol hapı verdi bu durumu yaşayan var mı acaba yumurta çatlamadığından mı bu kanamalar oluyor yeni denemeye başladık ama bu kanamalar da gebelik olmaz dedi doktor
 
Her birinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Her mesajı tekrar tekrar detaylı okudum. Tavsiyeleriniz çok kıymetli benim için.
Evet hepiniz haklısınız aslında, insanın canı istese de aklına görev bilincini getirince hem kendisi hem eşi ister istemez bebeğe odaklı yaşıyor cinselliği ve o da tam anlamıyla hissettirmiyor. O kadar çok okudum ki tam da tüp bebek için gittikleri ay hamile olduğunu öğreneni. Ya da eşinin sperm durumu için gittiklerinde öğreneni. Bu bile şunu gösteriyor ki kafayı bir yerde rahatlatıp akışa bıraktığında oluyor olacak olan. Beyin tüm organları hatta hormonları etkiliyor sanırım. En ufak bir kaygı her şeyi yönetiyor.

Vitaminlerime 6 ay önce baktırmıştım. Sadece D vitamini hariç hepsi gayet güzeldi. Folik asit kullanmaya başladım. D vitamini takviyesi de alıyorum. Ama tekrar baktırayım en iyisi. Kadın doğumculara hormonlara bakın dedim aslında ama iki doktorum da hele bi 6 ay 1 yıl deneyin sonra bakarız dediler
pcos olsanız da olmasanızda inositol takviyesi kullanmanızı öneririm. Yumurta kalitesini arttırıyor. D vit ve folik asidi de mutlaka kullanın. Eğer bildiğiniz başka rahatsızlığınız (tiroid vs.) onunda ilaçlarını kullanmaya başlayın mutlaka. Kafanız ve içiniz rahat olduğunda gerisi gelecektir 🩷
 
Merhaba, ben sizden farklı olarak pcos hastasıyım.
Kendimi bildim bileli de azda olsa idrar yolu enfeksiyonum hep vardır.

Benim size naçizane tavsiyem; birlikteliğiniz sadece ovülasyon günlerinizde olmasın. Biraz açık olacağım ama canımız istedikçe her gün, bazen günde 2-3 kez birlikte olduk. Asla ovülasyon günlerinde ilişkiye girelim diğer günler girmeyelim gibi düşünmedik doğal akışımıza bıraktık.
Herkesin ilişkisi, hayatı çok farklıdır tabi ama biz aktif bir cinsel hayat sevdiğimiz için o gün çok yoğun bile olsak çok yorgun bile olsak hep birlikte olurduk.

Bu şekilde ilk denemede hemen hamile kaldım ama kimyasal gebelik oldu. Sonrasında 1 ay kendimi ve rahmimi dinlendirdim. Doktorum pcos yüzünden glifor kullandırdı. Kendimde araştırmalar sonucu yumurta kalitesini arttırdığı için Ocean Polysitol aldım ve kullandım. Havuç ekledim kahvaltıma. Eşimle birlikte çiğ kabak çekirdeği içi tükettik bolca. Kimyasal gebelikten bu yana da folik asit kullanmaya devam ettim.

Sonrasında tekrar olacak mı olur mu düşüncesine girmeden ovülasyon takip etmeden biz normal birlikte olmaya devam ettik hamileliği düşünmeden sadece zevk almaya eğlenmeye baktık. Çok şükür ki o ay tekrar hamile kaldım ve şuan 26. haftaya geldik 🐣🩷
Adet düzensizliğin hormon bozukluğun beya gebeliği zorlaştıracaö herhangi bir durumun var mıydı
 
Adet düzensizliğin hormon bozukluğun beya gebeliği zorlaştıracaö herhangi bir durumun var mıydı
evet adet düzensizliğim vardı hatta ilaç kullanmadan adet zor oluyodum. hormon bozukluğu da vardı aşırı tüylenme vs. aynı zamanda tiroid ilacı da kullanıyorum 🫠 iki yumurtalığımda da yoğun polikistik görünüm vardı doktorlar bu şekilde söylemişti
 
evet adet düzensizliğim vardı hatta ilaç kullanmadan adet zor oluyodum. hormon bozukluğu da vardı aşırı tüylenme vs. aynı zamanda tiroid ilacı da kullanıyorum 🫠 iki yumurtalığımda da yoğun polikistik görünüm vardı doktorlar bu şekilde söylemişti
15 aya yakın deniyorum semptomlarım çok hafif düzenli adet oluyorum ama gebelik oluşmadı maalesef
 
15 aya yakın deniyorum semptomlarım çok hafif düzenli adet oluyorum ama gebelik oluşmadı maalesef
eşiniz bolca havuç tüketsin sizde yumurta kalitesini artıran besinleri tüketin. Ocean Polysitol kullanın onu ben kendim araştırıp aldım. Bir de kilonuz olsun olmasın doktor kontrolünde glifor kullanın inşallah elde edersiniz
 
eşiniz bolca havuç tüketsin sizde yumurta kalitesini artıran besinleri tüketin. Ocean Polysitol kullanın onu ben kendim araştırıp aldım. Bir de kilonuz olsun olmasın doktor kontrolünde glifor kullanın inşallah elde edersiniz
Glikofen kullanılıyorum 1 aydır inositol de kullanıyorum 2 aya yaklaştı umarım çabalarım başarılı olur
 
Glikofen kullanılıyorum 1 aydır inositol de kullanıyorum 2 aya yaklaştı umarım çabalarım başarılı olur
ben en etkili verdiğim marka olarak araştırdım isterseniz siz de araştırın. Sağlıklı da beslenin inşallah tedavilere gerek kalmadan hallolur 🤲
 
Pcos hastasıyım ilk oğluma 27 yaşımda düzensiz adet görüyorkan 2. Ayda hamile kaldım , ikinci oğluma düzenli adet görüyorkan 38 yaşında 1 yıl sonra hamile kaldım ,, yani bu işin hormon ,sperm ovulasyon dışında da bir sürü nedeni var bence
 
Bizim 7.ayda oldu. İnsan gerçeten stres oluyor anlıyorum sizi ama bu işin tam bir matematiği yok. Yumurtlama zamanlarına denk gelmek evet önemli ama bu işi robotlaştırmak da vücudun kimyasını bozuyor bence. Mesela yumurtlamanın geciktiği ve başka sebeplerden ötürü çok da deneyemediğimi bir hafta olmuş hamileliğim benim. O yüzden ne kadar yapmadı zor olsa da akışa bırakmak ve çok da irdelemeden denemek lazım. Ekstradan tsh ve ferritin değerlerinize baktırmanızı öneriyorum. Tsh için ilaç kullanıyordum ve ferritinimi yükseltmeye başladığım zamana denk geldi gebeliğim. İnşalah en güzel hayırlı vakitte sağlıkla hamile kalırsınız.
 
Back
X