• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Korunmayı bıraktıktan sonra kaç ayda hamile kaldınız? Yaş, süreç, öneriler lütfen 🙏

7. Ayda hamile kaldım, ama 6. Ayda doktora gitmiştim eşiminde benimde değerlerimize bakıldı her şey normaldi. Doktor İnositol kullanmamı söyledi. 3 ay kullan hamile kalmazsan tekrar gel demişti
Kullandığım ay hamile kaldım
 
eşiniz bolca havuç tüketsin sizde yumurta kalitesini artıran besinleri tüketin. Ocean Polysitol kullanın onu ben kendim araştırıp aldım. Bir de kilonuz olsun olmasın doktor kontrolünde glifor kullanın inşallah elde edersiniz
Merhaba dediğiniz ürün mor plan değil mi? Pembe olanı da eczacı önermişti onun hakkında bilginiz var mı? Bir de mor olandan memnun kaldınız sanırım değil mi?
 

Eklentiler

  • IMG_7034.webp
    IMG_7034.webp
    21,4 KB · Görüntüleme: 96
  • IMG_6581.webp
    IMG_6581.webp
    52,6 KB · Görüntüleme: 96
7. Ayda hamile kaldım, ama 6. Ayda doktora gitmiştim eşiminde benimde değerlerimize bakıldı her şey normaldi. Doktor İnositol kullanmamı söyledi. 3 ay kullan hamile kalmazsan tekrar gel demişti
Kullandığım ay hamile kaldım
Hangi marka İnositol kullandınız acaba ?
 
Kızlar merhaba 💕
Ben kendi sürecimi paylaşayım, sizlerden de deneyimlerinizi rica ediyorum.

Aralık ayında korunmayı bıraktık ve denemeye başladık. Ama Aralık ve Ocak ayı benim için inanılmaz yoğun ve stresliydi. Kariyerim açısından çok kritik bir süreçten geçiyordum. O yüzden açıkçası çok düzenli ve planlı ilerleyemedik, daha çok “fırsat buldukça deneyelim” şeklinde oldu.
Yıllardır kullandığım adet takip uygulamasına göre yumurtlama günümü hesaplayıp o günleri değerlendirmeye çalıştık. Ama Ocak’tan sonra “neden olmuyor acaba?” diye düşünmeye başladım ve Şubat ayında ovülasyon testi aldım. O zaman fark ettim ki uygulamadaki tarihlerle benim gerçek yumurtlama günüm birebir örtüşmüyormuş.

Adet döngüm genelde 29–31 gün arasında değişiyor (çoğunlukla 31 gün). Çok düzensiz sayılmam aslında. Ovülasyon testinde koyu çizgiyi gördükten sonra Şubat ayında üst üste 2-3 gün denedik ama normalde önerilen iki günde bir düzeni tam sağlayamadık.
Bu ay ise biraz daha karışık geçti. Hastane sürecim oldu; tomografi, röntgen, antibiyotik vs. derken epey ilaç kullandım. Sanırım bu yüzden yumurtlamam gecikti, adetim de gecikecek gibi duruyor. Bu süreçte de çok yoğun olduğumuz için yumurtlama haftasında sadece 2 kez ilişki oldu. Açıkçası testte tam pik gördükten sonra bile zaman ayıramadık.

Şu an 3-4 aydır deniyoruz ve insan ister istemez düşünmeye başlıyor: “Acaba bir sorun mu var?” diye… Aslında eşimle çok stres yapmamaya çalışıyoruz ama her ay regl öncesi o “acaba oldu mu?” hissi geliyor 😅

Bir de son dönemde vajinal enfeksiyon ve idrar yolu enfeksiyonu yaşadım. Tedavi oldum ama tam geçti mi emin değilim. Bunun etkisi olur mu diye de düşünüyorum. Size şunları sormak istiyorum
Kaç yaşında ve kaçıncı ay/denemede hamile kaldınız?
Özellikle işe yaradığını düşündüğünüz öneriler var mı?
Çevrenizden duyduğunuz (tıbbi ya da geleneksel) yöntemler var mı?
Enfeksiyon yaşayan ve sonrasında hamile kalan oldu mu?

Yazarsanız çok sevinirim 🙏💕
Kendimi anlatmadan önce tavsiye vererek başlamak istiyorum. Ovulasyon takibi stresi artırıyor ve sadece o günlerde ilişki olasılığı düşürür. Adet bitiminden itibaren gün aşırı ilişki deneyin. Sadece pik günlerinde değil öncesinde de sperm birikimi etkili bence.
Benim hikayemse ben hem pcos hastasıyım hem 39 yaşındayım. Denemeye başladıktan sonra 2.ay hamile kaldım kimyasal oldu. Kimyasaldan sonraki ilk denememde tekrar hamile kaldım. Benim döngüm kısa 25 gün adetim uzun 6 gün kullandığım program döngümün 10. günü yumurtlama gösteriyor. Ben 7.günden itibaren gün aşırı denedim sadece yumurtalama günümde ard arda 20.güne kadar her ikisinde de.Uzun bir döngü ise 25.güne kadar devam edilmeli. Hayattaki aksilikler ile birlikte bu bazen zor ve yorucu olabiliyor.
Ablamda da tam tersi idi 4 ay denedi hamile kalmayınca ovulasyon testi aldı meğerse yumurtalamasi programa göre daha geç oluyormuş o çoktan ilişkiyi bıraktıktan sonra yumurtluyormuş. Buna dikkat edince 2.ay hamile kaldı.
 
Kızlar merhaba 💕
Ben kendi sürecimi paylaşayım, sizlerden de deneyimlerinizi rica ediyorum.

Aralık ayında korunmayı bıraktık ve denemeye başladık. Ama Aralık ve Ocak ayı benim için inanılmaz yoğun ve stresliydi. Kariyerim açısından çok kritik bir süreçten geçiyordum. O yüzden açıkçası çok düzenli ve planlı ilerleyemedik, daha çok “fırsat buldukça deneyelim” şeklinde oldu.
Yıllardır kullandığım adet takip uygulamasına göre yumurtlama günümü hesaplayıp o günleri değerlendirmeye çalıştık. Ama Ocak’tan sonra “neden olmuyor acaba?” diye düşünmeye başladım ve Şubat ayında ovülasyon testi aldım. O zaman fark ettim ki uygulamadaki tarihlerle benim gerçek yumurtlama günüm birebir örtüşmüyormuş.

Adet döngüm genelde 29–31 gün arasında değişiyor (çoğunlukla 31 gün). Çok düzensiz sayılmam aslında. Ovülasyon testinde koyu çizgiyi gördükten sonra Şubat ayında üst üste 2-3 gün denedik ama normalde önerilen iki günde bir düzeni tam sağlayamadık.
Bu ay ise biraz daha karışık geçti. Hastane sürecim oldu; tomografi, röntgen, antibiyotik vs. derken epey ilaç kullandım. Sanırım bu yüzden yumurtlamam gecikti, adetim de gecikecek gibi duruyor. Bu süreçte de çok yoğun olduğumuz için yumurtlama haftasında sadece 2 kez ilişki oldu. Açıkçası testte tam pik gördükten sonra bile zaman ayıramadık.

Şu an 3-4 aydır deniyoruz ve insan ister istemez düşünmeye başlıyor: “Acaba bir sorun mu var?” diye… Aslında eşimle çok stres yapmamaya çalışıyoruz ama her ay regl öncesi o “acaba oldu mu?” hissi geliyor 😅

Bir de son dönemde vajinal enfeksiyon ve idrar yolu enfeksiyonu yaşadım. Tedavi oldum ama tam geçti mi emin değilim. Bunun etkisi olur mu diye de düşünüyorum. Size şunları sormak istiyorum
Kaç yaşında ve kaçıncı ay/denemede hamile kaldınız?
Özellikle işe yaradığını düşündüğünüz öneriler var mı?
Çevrenizden duyduğunuz (tıbbi ya da geleneksel) yöntemler var mı?
Enfeksiyon yaşayan ve sonrasında hamile kalan oldu mu?

Yazarsanız çok sevinirim 🙏💕
Merhaba canım öncelikle daha cok yeni denemeye başlamışsın Allah'ım aratmadan tez vakitte sağlıkla kavuştursun inşallah 🤲🥰
Ben ilk gebeliğim de hiç korunmadım ilk ay gebe kaldım daha sonra yıllarca korundum kilo al ver dönemim oldu pko var bende tek yumurtalıkta kilo aldıgım dönem adetim kesildi tekrar kilo verince düzene oturma süresi oldu ve biz o ara denemeye başladık 5. Denemede gebe kaldım 2 ay normal 3 ay ovulasyon testi ile denedik benim adetlerim yeni oturmaya basladıgı için düzensizdi çünkü bi 28 günde olurken bidahaki ay 35 oluyordu şu anki gebeliğim de plansız oldu spiralim vardı 5 yıldır 14 ekimde kontrole gittim agrı ve ara lekelenme yüzünden birde koku ve akıntı vardı kontrolde spiralin oldugu yerde yoğun enfeksiyon görüldü ve doktor mutlaka cıkarmamı söyledi kan verdim ertesi gün 15 ekimde spiralim çıkarıldı ve ilaç tedavisine basladım fitil antibiyotik ve krem kullanıyordum ayın 21 ine kadar iliskim olmadı tek ilişkim ayın 21 ı gece yarısına doğru oldu sonra 3 gün daha birşey olmadı fitil krem kullandıgım için o 21 Ekim'de de yoğun bir agri akıntı yaşadım sol tarafımı agrıdan kitleyen şiddetli bir sancı 22 sinde doktora gittim tekrar yumurtlamıssın ultrasonda sıvı var dedi ben zaten az cok anlamıştım yumurtlama dönemlerim genelde ağrılı akıntılı olur çünkü o gün tek ilişki de de geri çekilme ile korunduk sözde ama tam olmamıski 30 ekimde şüphelenip test yaptığımda silik çizgiyi gördüm 31 ekimde de kan verdim 26.21 ile ögrenmiş oldum 🥰
Cok şükür planlı olmasada iyiki olmuş diyorum 25+0 olduk bugün Rabbim isteyen herkezin kucagını doldursun inşallah hayırla sağlıkla 🤲❤
Birşey denemene gerek yok ekstra henüz cok yeni akısına bırak sıtrese girme iliskinide görev gibi yaşama bir kaç ay içinde gebelik gerceklesmezse ozaman denersin ilaç takviye gibi şeyleri 😊 inşallah hiç gerek kalmadan olacak 🤲
 
Merhaba dediğiniz ürün mor plan değil mi? Pembe olanı da eczacı önermişti onun hakkında bilginiz var mı? Bir de mor olandan memnun kaldınız sanırım değil mi?
evet mor olan, ben baya araştırdım en çok onda gerçek yorumlar vardı. ben memnun kaldım. Tekrar hamile kalacağım zaman yine kullanırım. Mor olanda Folik asit bile var. ben kullandığım dönemde tırnaklarımın sertleştiğini saçlarımın dökülmediğini de gördüm ekstradan
 
evet mor olan, ben baya araştırdım en çok onda gerçek yorumlar vardı. ben memnun kaldım. Tekrar hamile kalacağım zaman yine kullanırım. Mor olanda Folik asit bile var. ben kullandığım dönemde tırnaklarımın sertleştiğini saçlarımın dökülmediğini de gördüm ekstradan
Evet şu an ben de baya araştırıyorum. Pembe olanda da şu içerikler varmış bunda da iyi yorumlar var. Mor olan da mı alsam bundan mı karar veremedim
 

Eklentiler

  • image.webp
    image.webp
    37,2 KB · Görüntüleme: 91
Kızlar merhaba 💕
Ben kendi sürecimi paylaşayım, sizlerden de deneyimlerinizi rica ediyorum.

Aralık ayında korunmayı bıraktık ve denemeye başladık. Ama Aralık ve Ocak ayı benim için inanılmaz yoğun ve stresliydi. Kariyerim açısından çok kritik bir süreçten geçiyordum. O yüzden açıkçası çok düzenli ve planlı ilerleyemedik, daha çok “fırsat buldukça deneyelim” şeklinde oldu.
Yıllardır kullandığım adet takip uygulamasına göre yumurtlama günümü hesaplayıp o günleri değerlendirmeye çalıştık. Ama Ocak’tan sonra “neden olmuyor acaba?” diye düşünmeye başladım ve Şubat ayında ovülasyon testi aldım. O zaman fark ettim ki uygulamadaki tarihlerle benim gerçek yumurtlama günüm birebir örtüşmüyormuş.

Adet döngüm genelde 29–31 gün arasında değişiyor (çoğunlukla 31 gün). Çok düzensiz sayılmam aslında. Ovülasyon testinde koyu çizgiyi gördükten sonra Şubat ayında üst üste 2-3 gün denedik ama normalde önerilen iki günde bir düzeni tam sağlayamadık.
Bu ay ise biraz daha karışık geçti. Hastane sürecim oldu; tomografi, röntgen, antibiyotik vs. derken epey ilaç kullandım. Sanırım bu yüzden yumurtlamam gecikti, adetim de gecikecek gibi duruyor. Bu süreçte de çok yoğun olduğumuz için yumurtlama haftasında sadece 2 kez ilişki oldu. Açıkçası testte tam pik gördükten sonra bile zaman ayıramadık.

Şu an 3-4 aydır deniyoruz ve insan ister istemez düşünmeye başlıyor: “Acaba bir sorun mu var?” diye… Aslında eşimle çok stres yapmamaya çalışıyoruz ama her ay regl öncesi o “acaba oldu mu?” hissi geliyor 😅

Bir de son dönemde vajinal enfeksiyon ve idrar yolu enfeksiyonu yaşadım. Tedavi oldum ama tam geçti mi emin değilim. Bunun etkisi olur mu diye de düşünüyorum. Size şunları sormak istiyorum
Kaç yaşında ve kaçıncı ay/denemede hamile kaldınız?
Özellikle işe yaradığını düşündüğünüz öneriler var mı?
Çevrenizden duyduğunuz (tıbbi ya da geleneksel) yöntemler var mı?
Enfeksiyon yaşayan ve sonrasında hamile kalan oldu mu?

Yazarsanız çok sevinirim 🙏💕
“Olsun, olacak mı?” düşünceleri bebeği çağırmıyor, ben kendi tecrübemden bunu anladım.
29 yaşında hamile kaldım. Çok dert ettim. Pcos geçmişim de vardı. Bu yüzden de çok dert etmiştim evlat sahibi olabilmeyi. Ovülasyon kiti almıştım, ilk alıp denediğim kitte olmuştu. Relax olucam ve sadece üzerime düşeni yapıp yaradana bırakacağım dediğim bir süreçti o da. Sonra rüyamda çift çizgi gördüm adetime 1 gün kala ve kalkıp test yaptığımda öğrendim. Doktor ilk muayenede bana mucize yaşamışsın, yumurtaların patlamamış yumurtalarla dolu demişti.
Yani olay bence, benim tecrübeme göre dert etmeden hareket etmek. Nasıl bazı önemli günlerin gecesinde yatağa uyumak için gidiyoruz, illa uyumam gerekiyor diyoruz da o uyku bize hiç uğramıyor ya. Bu iş de öyle zannımca 🥲 sağlıkla, doğru zamanda gelsin ♥️
 
Merhabalar ben 29 yaşındayım ve pcos teşhisim vardı ancak her zaman düzenli adet oluyordum,pcosu hep kontrol altında tutuyordum Bebek isteğimiz Eylül ayına dayanıyor fakat sağlıklı bir gebelik için vücudun buna hazır olması şart rutin kontrolüme gittiğimde doktorum yumurtalıkların gayet iyi olduğunu söyledi sağlıkçı olmamın da etkisiyle işi bilen uzmanlardan ilk duyduğum inositol kullanmak oldu neredeyse 2.5 kutu inositol kullandım buna ek OMEGA 3 ve folik asit aldım yediğime içtiğime dikkat ettim ve en önemlisi sigarayı bıraktık eşimle bu süreçte hala korunuyoruz tabi Aralık ayında korunmayı bıraktım ve direk o ay hamile kaldım şükürler olsun gebeliğim sağlıklı ilerliyor bir kızım olacak yani iyi bir ön çalışma ile aynı ay hamile kalabilirsiniz ancak kalmamanız da bir o kadar doğal stres yapmayın ilk 1 yıldan önce doktorlar tedaviye bile almıyor minikler geleceği zamanı bilir dilerim en güzel şekilde kucağınıza alırsınız bebeğinizi
 
Kızlar merhaba 💕
Ben kendi sürecimi paylaşayım, sizlerden de deneyimlerinizi rica ediyorum.

Aralık ayında korunmayı bıraktık ve denemeye başladık. Ama Aralık ve Ocak ayı benim için inanılmaz yoğun ve stresliydi. Kariyerim açısından çok kritik bir süreçten geçiyordum. O yüzden açıkçası çok düzenli ve planlı ilerleyemedik, daha çok “fırsat buldukça deneyelim” şeklinde oldu.
Yıllardır kullandığım adet takip uygulamasına göre yumurtlama günümü hesaplayıp o günleri değerlendirmeye çalıştık. Ama Ocak’tan sonra “neden olmuyor acaba?” diye düşünmeye başladım ve Şubat ayında ovülasyon testi aldım. O zaman fark ettim ki uygulamadaki tarihlerle benim gerçek yumurtlama günüm birebir örtüşmüyormuş.

Adet döngüm genelde 29–31 gün arasında değişiyor (çoğunlukla 31 gün). Çok düzensiz sayılmam aslında. Ovülasyon testinde koyu çizgiyi gördükten sonra Şubat ayında üst üste 2-3 gün denedik ama normalde önerilen iki günde bir düzeni tam sağlayamadık.
Bu ay ise biraz daha karışık geçti. Hastane sürecim oldu; tomografi, röntgen, antibiyotik vs. derken epey ilaç kullandım. Sanırım bu yüzden yumurtlamam gecikti, adetim de gecikecek gibi duruyor. Bu süreçte de çok yoğun olduğumuz için yumurtlama haftasında sadece 2 kez ilişki oldu. Açıkçası testte tam pik gördükten sonra bile zaman ayıramadık.

Şu an 3-4 aydır deniyoruz ve insan ister istemez düşünmeye başlıyor: “Acaba bir sorun mu var?” diye… Aslında eşimle çok stres yapmamaya çalışıyoruz ama her ay regl öncesi o “acaba oldu mu?” hissi geliyor 😅

Bir de son dönemde vajinal enfeksiyon ve idrar yolu enfeksiyonu yaşadım. Tedavi oldum ama tam geçti mi emin değilim. Bunun etkisi olur mu diye de düşünüyorum. Size şunları sormak istiyorum
Kaç yaşında ve kaçıncı ay/denemede hamile kaldınız?
Özellikle işe yaradığını düşündüğünüz öneriler var mı?
Çevrenizden duyduğunuz (tıbbi ya da geleneksel) yöntemler var mı?
Enfeksiyon yaşayan ve sonrasında hamile kalan oldu mu?

Yazarsanız çok sevinirim 🙏💕
Merhaba. Öncelikle değerlendirmeye başladığınız sürenin çok çok normal olduğunu asla stres yapmamanız gerektiğini belirtmek istiyorum. Hemen ilk aylarda hamile kalan insan oranı zaten çok düşük. İlla bir sebep olmasına gerek yok olacağı zaman oluyor biraz bence. Ama tabii bu demek değil ki sağlık kontrollerine gitmeyelim. Gittiniz mi bilmiyorum ama öncelikle genel bir kadın doğum kontrolüne gitmenizde fayda var. Hem hamilelikten önce bir sorun var mı onu görür varsa tedavi olursunuz hem de rahminiz gebeliğe hazır mı sağlıklı bir gebelik için yapmanız gereken bir şey var mı ona bakarsınız. Vitamin, kan ve hormon değerlerinize de baktırırsanız iyi olur onlar da gebeliği baya etkiliyor.
Sorularınıza gelecek olursam ben 25 yaşında 10.denemede falan hamile kaldım. 6 ay kadar evde denedim sonra rutin bi kontrole gittim eşimde de bende de ciddi bir sorun çıkmadı sadece bende biraz kilo vardı ve ultrasonda pcos görüntüsü olduğunu söyledi doktor ama hormonlarım falan gayet iyiydi zaten adetlerim de düzenlidir hep. Foliborn Myforce diye bir takviye önerdi doktorum 3 ay kullan dedi ikinci ay hamile kaldım.
 
Evet şu an ben de baya araştırıyorum. Pembe olanda da şu içerikler varmış bunda da iyi yorumlar var. Mor olan da mı alsam bundan mı karar veremedim
Merhaba
Doktorun bana bu takviyeyi önerdi
Daha önce thanks woman kullanmıştım
Haziranda denemeye başladık ekimde hamile kaldım ama düşük oldu maalesef
 
4 ay denedik olmadı sonra oldu 10. Haftada kaybettim 4 ay daha korundum bıraktığım ay eşimin işi dolasıyla tek ilişkide kızıma hamile kaldım doğdu ve 6 aylık şuan :)
Yaş 35
Allah dileyen isteyen herkese nasip etsin
 
Kızlar merhaba 💕
Ben kendi sürecimi paylaşayım, sizlerden de deneyimlerinizi rica ediyorum.

Aralık ayında korunmayı bıraktık ve denemeye başladık. Ama Aralık ve Ocak ayı benim için inanılmaz yoğun ve stresliydi. Kariyerim açısından çok kritik bir süreçten geçiyordum. O yüzden açıkçası çok düzenli ve planlı ilerleyemedik, daha çok “fırsat buldukça deneyelim” şeklinde oldu.
Yıllardır kullandığım adet takip uygulamasına göre yumurtlama günümü hesaplayıp o günleri değerlendirmeye çalıştık. Ama Ocak’tan sonra “neden olmuyor acaba?” diye düşünmeye başladım ve Şubat ayında ovülasyon testi aldım. O zaman fark ettim ki uygulamadaki tarihlerle benim gerçek yumurtlama günüm birebir örtüşmüyormuş.

Adet döngüm genelde 29–31 gün arasında değişiyor (çoğunlukla 31 gün). Çok düzensiz sayılmam aslında. Ovülasyon testinde koyu çizgiyi gördükten sonra Şubat ayında üst üste 2-3 gün denedik ama normalde önerilen iki günde bir düzeni tam sağlayamadık.
Bu ay ise biraz daha karışık geçti. Hastane sürecim oldu; tomografi, röntgen, antibiyotik vs. derken epey ilaç kullandım. Sanırım bu yüzden yumurtlamam gecikti, adetim de gecikecek gibi duruyor. Bu süreçte de çok yoğun olduğumuz için yumurtlama haftasında sadece 2 kez ilişki oldu. Açıkçası testte tam pik gördükten sonra bile zaman ayıramadık.

Şu an 3-4 aydır deniyoruz ve insan ister istemez düşünmeye başlıyor: “Acaba bir sorun mu var?” diye… Aslında eşimle çok stres yapmamaya çalışıyoruz ama her ay regl öncesi o “acaba oldu mu?” hissi geliyor 😅

Bir de son dönemde vajinal enfeksiyon ve idrar yolu enfeksiyonu yaşadım. Tedavi oldum ama tam geçti mi emin değilim. Bunun etkisi olur mu diye de düşünüyorum. Size şunları sormak istiyorum
Kaç yaşında ve kaçıncı ay/denemede hamile kaldınız?
Özellikle işe yaradığını düşündüğünüz öneriler var mı?
Çevrenizden duyduğunuz (tıbbi ya da geleneksel) yöntemler var mı?
Enfeksiyon yaşayan ve sonrasında hamile kalan oldu mu?

Yazarsanız çok sevinirim 🙏💕
Eşimde bir problem cikmisti daha surece baslamadan tetkikleri ve bundan dolayı asiri stres olduk harap olduk. 3.ayda rabbim nasil etti esimin durumunda dolayi ona ve bana cok dusuk oranlar verdiler yuzde 15 gibi hatta bana kadin dogumcu senin zaten tup bebek dedi nasi yani dedim mantikli bi aciklama da yapmadı öyle duydum ben bu erkek probleminden olanların durumunu dedi. Ben her gun Meryem suresi dinledim dualar ettim. Eşim ameliyat olmadan once deneyelim diye karar verdik bir prof la beraber. Eşim ve ben cok iyi beslendik. Lh takibi yaptım testlerle ve onun degerleri dusuk olmasına rağmen o lh pik günlerinde her gun iliski yaptık. 2 ay acile taşındım adet olmama bir gun kala psikolojik olarak cok zordu tam adet olucam hissediyorum ama acaba mi vs diyorum ve dayanamadın öğrenmek icin kaydıyla stresle carpintilarla acile gidiyoruz vs. Şimdi 6 aylik hamileyim sormak istediğiniz tum detaylara cevap veririm. Bence en onemli sey bizim sürecimiz bir dua iki lh takibi 3 iliski anında kafadan o stresi atmak icin benim odağımı zevk almaya çevirmem gibi uyguladığım taktikler.
 
Eşimde bir problem cikmisti daha surece baslamadan tetkikleri ve bundan dolayı asiri stres olduk harap olduk. 3.ayda rabbim nasil etti esimin durumunda dolayi ona ve bana cok dusuk oranlar verdiler yuzde 15 gibi hatta bana kadin dogumcu senin zaten tup bebek dedi nasi yani dedim mantikli bi aciklama da yapmadı öyle duydum ben bu erkek probleminden olanların durumunu dedi. Ben her gun Meryem suresi dinledim dualar ettim. Eşim ameliyat olmadan once deneyelim diye karar verdik bir prof la beraber. Eşim ve ben cok iyi beslendik. Lh takibi yaptım testlerle ve onun degerleri dusuk olmasına rağmen o lh pik günlerinde her gun iliski yaptık. 2 ay acile taşındım adet olmama bir gun kala psikolojik olarak cok zordu tam adet olucam hissediyorum ama acaba mi vs diyorum ve dayanamadın öğrenmek icin kaydıyla stresle carpintilarla acile gidiyoruz vs. Şimdi 6 aylik hamileyim sormak istediğiniz tum detaylara cevap veririm. Bence en onemli sey bizim sürecimiz bir dua iki lh takibi 3 iliski anında kafadan o stresi atmak icin benim odağımı zevk almaya çevirmem gibi uyguladığım taktikler.
Ayrıca sormussunz 27 yasindayiz esim de ben de ilk gebeligim bu bir bucuk senedir evliyiz. 3.denemede oldu tavsiyem her ikiniz de tetkiklerinizi yaptırın esiniz de siz de takviyeler alin. Mutlaka folik asit demir siz. Esiniz de e vitamini selenyum cinko alsin ya da hepsi bi arada satılan rosgenly man gibi takviyesi direk. Lh takibini evet düzenli yapin o testlerle. Dua edin inanın olacak hayırlısıyla basen tek denemede oluyor çünkü hemen hemen her gun ilişkiye giriyorlar ama siz az girerseniz ihtimal de düşer o yüzden de sağlam psikoloji gerekli ki o heyecan kalsin her gun. Ben o süreçte farklı şeyler deneyerek ilişkimize renk katmak icjn tum sınırlarımı zorlanmıştım jdjdjd ama içimden de geliyordu.
 
Kızlar merhaba 💕
Ben kendi sürecimi paylaşayım, sizlerden de deneyimlerinizi rica ediyorum.

Aralık ayında korunmayı bıraktık ve denemeye başladık. Ama Aralık ve Ocak ayı benim için inanılmaz yoğun ve stresliydi. Kariyerim açısından çok kritik bir süreçten geçiyordum. O yüzden açıkçası çok düzenli ve planlı ilerleyemedik, daha çok “fırsat buldukça deneyelim” şeklinde oldu.
Yıllardır kullandığım adet takip uygulamasına göre yumurtlama günümü hesaplayıp o günleri değerlendirmeye çalıştık. Ama Ocak’tan sonra “neden olmuyor acaba?” diye düşünmeye başladım ve Şubat ayında ovülasyon testi aldım. O zaman fark ettim ki uygulamadaki tarihlerle benim gerçek yumurtlama günüm birebir örtüşmüyormuş.

Adet döngüm genelde 29–31 gün arasında değişiyor (çoğunlukla 31 gün). Çok düzensiz sayılmam aslında. Ovülasyon testinde koyu çizgiyi gördükten sonra Şubat ayında üst üste 2-3 gün denedik ama normalde önerilen iki günde bir düzeni tam sağlayamadık.
Bu ay ise biraz daha karışık geçti. Hastane sürecim oldu; tomografi, röntgen, antibiyotik vs. derken epey ilaç kullandım. Sanırım bu yüzden yumurtlamam gecikti, adetim de gecikecek gibi duruyor. Bu süreçte de çok yoğun olduğumuz için yumurtlama haftasında sadece 2 kez ilişki oldu. Açıkçası testte tam pik gördükten sonra bile zaman ayıramadık.

Şu an 3-4 aydır deniyoruz ve insan ister istemez düşünmeye başlıyor: “Acaba bir sorun mu var?” diye… Aslında eşimle çok stres yapmamaya çalışıyoruz ama her ay regl öncesi o “acaba oldu mu?” hissi geliyor 😅

Bir de son dönemde vajinal enfeksiyon ve idrar yolu enfeksiyonu yaşadım. Tedavi oldum ama tam geçti mi emin değilim. Bunun etkisi olur mu diye de düşünüyorum. Size şunları sormak istiyorum
Kaç yaşında ve kaçıncı ay/denemede hamile kaldınız?
Özellikle işe yaradığını düşündüğünüz öneriler var mı?
Çevrenizden duyduğunuz (tıbbi ya da geleneksel) yöntemler var mı?
Enfeksiyon yaşayan ve sonrasında hamile kalan oldu mu?

Yazarsanız çok sevinirim 🙏💕
Merhaba korunmayı bıraktıktan iki ay sonra hamile kaldım. Sizin gibi bende enfeksiyon durumu yaşadım ilaçlarımı kullandım ve bittiği ay hamile kaldım. Kötü düşünmeyin. 28 yaşındaydım hamile kaldığımda ve Ovülasyon testinde pik gördüğüm ve sonraki iki günü değerlendirip erkek bebişim oldu. Sabır ve dua. Acele etmeden merak etmeyin elbet olacaktır
 
Bizim 7.ayda oldu. İnsan gerçeten stres oluyor anlıyorum sizi ama bu işin tam bir matematiği yok. Yumurtlama zamanlarına denk gelmek evet önemli ama bu işi robotlaştırmak da vücudun kimyasını bozuyor bence. Mesela yumurtlamanın geciktiği ve başka sebeplerden ötürü çok da deneyemediğimi bir hafta olmuş hamileliğim benim. O yüzden ne kadar yapmadı zor olsa da akışa bırakmak ve çok da irdelemeden denemek lazım. Ekstradan tsh ve ferritin değerlerinize baktırmanızı öneriyorum. Tsh için ilaç kullanıyordum ve ferritinimi yükseltmeye başladığım zamana denk geldi gebeliğim. İnşalah en güzel hayırlı vakitte sağlıkla hamile kalırsınız.
Peki siz 7 ay boyunca ovülasyon döneminde mi girdiniz ilişkiye
 
Back
X