• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Korunmayı bıraktıktan sonra kaç ayda hamile kaldınız? Yaş, süreç, öneriler lütfen 🙏

Bende bu ay ovülasyon testi kullandım pik gördüm ilişkiye de girdim ama gebelik olmadı.
Dediğim gibi benim de olmadı. Ben o testlerin biraz psikoşojimi bozacağını düşününce ve yüzdeyüz de evet bebek olur gibi bir etkisi olmadığını görünce vazgeçtim sürece onlarla devam etmedim
 
Dediğim gibi benim de olmadı. Ben o testlerin biraz psikoşojimi bozacağını düşününce ve yüzdeyüz de evet bebek olur gibi bir etkisi olmadığını görünce vazgeçtim sürece onlarla devam etmedim
18 yaşındayım bende 3-4 aydır deniyorum vajinal ultrason girdim sadece Herşey normal denildi okur demi ben çok korkuyorum da
 
18 yaşındayım bende 3-4 aydır deniyorum vajinal ultrason girdim sadece Herşey normal denildi okur demi ben çok korkuyorum da
Bir sene boyunca olmaması normal deniyor zaten. Bu iş biraz allah ne zaman isterse gibi. Hiçbir sıkıntı yoklen yumurtlama zamanına denk gelsen dahi gebelik oluşma ihtimali yüzde 25. O yüzden stres olma hiç. Stres olmak çok kafayı oraya odaklanam vücudu daha çok strese soktuğundan durumu geciktiriyor sadece. Yaşın da çok genç zaten strese girmene gerek olmayacak kadar ❤️ hayırla kolaylıkla olsun
 
Bir sene boyunca olmaması normal deniyor zaten. Bu iş biraz allah ne zaman isterse gibi. Hiçbir sıkıntı yoklen yumurtlama zamanına denk gelsen dahi gebelik oluşma ihtimali yüzde 25. O yüzden stres olma hiç. Stres olmak çok kafayı oraya odaklanam vücudu daha çok strese soktuğundan durumu geciktiriyor sadece. Yaşın da çok genç zaten strese girmene gerek olmayacak kadar ❤️ hayırla kolaylıkla olsun
Yani yumurtlama günü girsen bile olmaması normal mi
 
Yani yumurtlama günü girsen bile olmaması normal mi
Evet yazdım zaten gene de yüzde 25 ihtimal. Yumurtayı bulabspermin ve yumurtanın o anki gen yapısı vs bile etkili. Ve bazı hala bilinmeyen sebepler var. Tirois hormonlarına ferritinine vs baktırabilirsin ekstra olarak.
 
Kızlar merhaba 💕
Ben kendi sürecimi paylaşayım, sizlerden de deneyimlerinizi rica ediyorum.

Aralık ayında korunmayı bıraktık ve denemeye başladık. Ama Aralık ve Ocak ayı benim için inanılmaz yoğun ve stresliydi. Kariyerim açısından çok kritik bir süreçten geçiyordum. O yüzden açıkçası çok düzenli ve planlı ilerleyemedik, daha çok “fırsat buldukça deneyelim” şeklinde oldu.
Yıllardır kullandığım adet takip uygulamasına göre yumurtlama günümü hesaplayıp o günleri değerlendirmeye çalıştık. Ama Ocak’tan sonra “neden olmuyor acaba?” diye düşünmeye başladım ve Şubat ayında ovülasyon testi aldım. O zaman fark ettim ki uygulamadaki tarihlerle benim gerçek yumurtlama günüm birebir örtüşmüyormuş.

Adet döngüm genelde 29–31 gün arasında değişiyor (çoğunlukla 31 gün). Çok düzensiz sayılmam aslında. Ovülasyon testinde koyu çizgiyi gördükten sonra Şubat ayında üst üste 2-3 gün denedik ama normalde önerilen iki günde bir düzeni tam sağlayamadık.
Bu ay ise biraz daha karışık geçti. Hastane sürecim oldu; tomografi, röntgen, antibiyotik vs. derken epey ilaç kullandım. Sanırım bu yüzden yumurtlamam gecikti, adetim de gecikecek gibi duruyor. Bu süreçte de çok yoğun olduğumuz için yumurtlama haftasında sadece 2 kez ilişki oldu. Açıkçası testte tam pik gördükten sonra bile zaman ayıramadık.

Şu an 3-4 aydır deniyoruz ve insan ister istemez düşünmeye başlıyor: “Acaba bir sorun mu var?” diye… Aslında eşimle çok stres yapmamaya çalışıyoruz ama her ay regl öncesi o “acaba oldu mu?” hissi geliyor 😅

Bir de son dönemde vajinal enfeksiyon ve idrar yolu enfeksiyonu yaşadım. Tedavi oldum ama tam geçti mi emin değilim. Bunun etkisi olur mu diye de düşünüyorum. Size şunları sormak istiyorum
Kaç yaşında ve kaçıncı ay/denemede hamile kaldınız?
Özellikle işe yaradığını düşündüğünüz öneriler var mı?
Çevrenizden duyduğunuz (tıbbi ya da geleneksel) yöntemler var mı?
Enfeksiyon yaşayan ve sonrasında hamile kalan oldu mu?

Yazarsanız çok sevinirim 🙏💕
Öncelikle merhaba;
Biz korunmayı bıraktıkmadan kadın doğumdan randevu aldım bütün vitamin değerlerime bakıldı.. genel muayene sonra kadın doğumcum adet döngüm 31 gün olduğu için yumurtlamayı yakalamak için gün aşırı ilişki önerdi 31 yaşındaydım ve hemen hamile kaldım.. ama burda bence önemli olan şey şu ne zaman nasip olacaksa o zaman nasip oluyor..
 
mrb cnm ben oğluma ilk ay hamile kaldim yaşim 21 di kizima ise supriz bi sekilde hamile kaldim zatürre ve astim tedavisi goruyordum 2 ay sonra hamile oldugumu ogrendim yas 35 idi.Sana verebilecegim tavsiye akişina birak cok düsünduğun ve kendini oyle sartlandirdigin anda olmasi gecikiyo ablam ilk 2 ay denedi olmayinca ovulasyon testi aldi 2 3 ay oyle denedi stres cok yapiyordu olmayinca akli hep bebekteydi olmuyo sanirim bnm hic cocugum olmucak diye agliyordu en son gittigi dr akisina birak biraz hersey yolunda dedi sonra ablam dusunmeyi birakti olursa olur olmazsa olmaz moduna gecti ay hamile kalmis hatta oyle bi akisina birakmiski ogrendigin 2.5 aylik falandi 🥰 sanada tavsiyem stres yapma iliskiyi odev olarak gorme insallah en kisa zamanda hayirli haberlerini duyariz
 
Merhaba ben 30 yaşındayım 2 ay öncesine kadar adetim de düzensizlik yoktu son 2 aydır adet başlangıcı esas alarak 11. 12. Günde Ovulasyon testi pozitif verdi ve akabinde 7 gün süren ilk 2 günü 1 ped dolduracak şekilde kanama oluyor doktora gittim ultrason da bişey çıkmadı hormon testleri normal 1 kutu doğum kontrol hapı verdi bu durumu yaşayan var mı acaba yumurta çatlamadığından mı bu kanamalar oluyor yeni denemeye başladık ama bu kanamalar da gebelik olmaz dedi doktor
Merhaba üstünden bir ay geçmiş ama aynı durumu yaşadığım için cevap yazmak istedim. Dahiliyeye randevu almanızı tavsiye ederim adet süreniz kısaldıysa. Geçen yıl aynı şeyleri yaşadım adet sürem kısaltılmıştı kadın doğumcu pek önemsemedi. Ben de aşırı halsizlik şikayetiyle dahiliyeye gittim. Doktor insülin direncin var dedi glifor verdi. İlacı kullanmaya başlayınca tekrar adetim eski haline döndü. Meğer yumurtam çatlamıyormuş o yüzden kısa süreli kanama yaşıyormuşum.
 
Merhaba üstünden bir ay geçmiş ama aynı durumu yaşadığım için cevap yazmak istedim. Dahiliyeye randevu almanızı tavsiye ederim adet süreniz kısaldıysa. Geçen yıl aynı şeyleri yaşadım adet sürem kısaltılmıştı kadın doğumcu pek önemsemedi. Ben de aşırı halsizlik şikayetiyle dahiliyeye gittim. Doktor insülin direncin var dedi glifor verdi. İlacı kullanmaya başlayınca tekrar adetim eski haline döndü. Meğer yumurtam çatlamıyormuş o yüzden kısa süreli kanama yaşıyormuşum.
Merhaba teşekkür ederim cevabınız için geçen ay ara kanama olduğu zaman kadın doğum doktoru tahlillere bakmıştı insülin direncinede baktı yok dedi diğerleride normal çıktı nisan başı doğum kontrol hapı bitti regli oldum döngünün 12. Günümdeyim ovülasyon testleri şuan silik çıkıyor takip ediyorum siz dâhiliye gittiğiniz farklı bir değerinize baktı mı
 
kızıma 8 ay sonra hamile kaldım. prolaktinim yüksekti, ilaç bitti 1 ay sonra hamile kalmıştım.
bu sabah reglime 2 gün kala erken gebelik testinde silik çizgi gördüm, bu sefer ilk denemede oldu.
 
Back
X